Top/Flopstammen

Reactiescore
319
Ik weet niet hoe het afgelopen was, maar als je één account met nauwelijks aansluiting en een ongunstige ligging sloopt heb je toch niet een hele stam gebroken?
Als het inderdaad om 1 account ging niet nee. Maar Yoda daarna weg. En daarna nog massa met geen winsten noem ik dat wel.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als het inderdaad om 1 account ging niet nee. Maar Yoda daarna weg. En daarna nog massa met geen winsten noem ik dat wel.

Jullie hadden Baken al gerekruteerd voor Yoda gebroken werd?
 
Reactiescore
319
Nee hoor, daarvoor al. Misschien moet je eerst informatie vergaren voordat je uitspraken doet. ;)
 
Reactiescore
5.686
Ik heb echt al meerdere malen aangegeven dat wij niet gestart zijn met enige intentie deze wereld en gingen kijken wat er zou gebeuren.
Praat jij hier over baken of jezelf?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee hoor, daarvoor al. Misschien moet je eerst informatie vergaren voordat je uitspraken doet. ;)

Dat slaat nergens op? Jullie hebben Yoda zelfs nog een NAP gegeven, omdat jullie de rest van Baken gerekruteerd hadden?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wel apart hoe ik enkel zeg dat de wereld best een 1 v 1 v 1 v1 had kunnen worden (dat hoeft niet te betekenen dat elke stam even sterk is, dat is nooit zo) en hoe er ineens in de kramp wordt geschoten door bepaalde partijen :s

Mijn stelling was niet aanvallend?
 
Reactiescore
319
Reactiescore
470
Baken had zeker een kans gehad om een serieuze stam te worden, waren ze samen met de Interdictum. en a lesson op WTD gegaan voordat wij interdictum. hadden weg gespeeld dan had de wereld er wellicht heel anders uit gezien.

Dit is niet gebeurd en na het weg spelen van interdictum. had baken weinig toekomst meer met nog 3 serieuze accounts over en amper off levend omdat ze op QID zijn dood gelopen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.444
Wel apart hoe ik enkel zeg dat de wereld best een 1 v 1 v 1 v1 had kunnen worden (dat hoeft niet te betekenen dat elke stam even sterk is, dat is nooit zo) en hoe er ineens in de kramp wordt geschoten door bepaalde partijen :s

Mijn stelling was niet aanvallend?

Het zou helpen als jij je stelling daadwerkelijk onderbouwd, want net voor jou stelling zet @materlotti eigenlijk heel duidelijk uiteen waarom dit niet mogelijk is op moderne werelden. Aan te raden om dan daarop te reageren met een degelijke onderbouwing en niet te trachten op een simpele manier P&P te voeren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Het zou helpen als jij je stelling daadwerkelijk onderbouwd, want net voor jou stelling zet @materlotti eigenlijk heel duidelijk uiteen waarom dit niet mogelijk is op moderne werelden. Aan te raden om dan daarop te reageren met een degelijke onderbouwing en niet te trachten op een simpele manier P&P te voeren.

Dat met meer proactief beleid jullie veel beter tegenstand hadden kunnen bieden.
 
Reactiescore
319

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leg mij dan uit welke "bullshit" ik verkondig.

Dat Yoda gebroken is voordat jullie baken gerekruteerd hebben? Terwijl dat al duidelijk rond was VOORDAT Yoda z’n dorpen overgenomen zijn.
 
Reactiescore
447
Eerste wave op Yoda zijn er inderdaad maar 2 dorpen overgenomen maar was ie wel meeste van zen troepen kwijt en nog eens met interdictium een buurman kwijt + een slechte ligging tussen 2 Salt accounts
 
Reactiescore
470
Dat slaat nergens op? Jullie hebben Yoda zelfs nog een NAP gegeven, omdat jullie de rest van Baken gerekruteerd hadden?

Hebben jullie CS leden een NAP gegeven nadat jullie EMM en Supergirl eruit hebben gerecruit?

Dat Yoda gebroken is voordat jullie baken gerekruteerd hebben? Terwijl dat al duidelijk rond was VOORDAT Yoda z’n dorpen overgenomen zijn.

Als er geen onderhandelingen waren geweest met baken was Yoda al weg geweest, die verloor al zijn def en 2 dorpen met een massa die we nog uitvoerde de zelfde dag als de massa op Inter. Maar we hebben uit respect voor de onderhandelingen de aanvallen stop gezet en zodra het duidelijk was dat Yoda nergens in mee wou hem nog 3 dagen extra NAP gegeven.
 
Reactiescore
319
Verdorie... Ik had al gehoord van mensen dat communiceren met jou lastig is. Nu ondervind ik dit ook.

Misschien moet je eerst informatie vergaren voordat je uitspraken doet.
Lees dit nog eens.
 
Reactiescore
319
Uit goodwill van de stamleiding is er een NAP gekomen. Niet omdat we het wilden.
 
Reactiescore
1.892
Je leest mijn eerste bericht niet goed... Ik zei dat ik vond dat zelfs als Baken serieus was gestart er geen serieuze 1v1v1 in had gezeten door de overmacht waar beide premades zijn gestart, het hoge stammenlimiet en de wereld grootte.
Vind dit vrij makkelijk om eerlijk te zijn. Calamus Incendium verwoordt het wellicht niet duidelijk genoeg, maar hij heeft wel gewoon een degelijk punt. Je begint continu over die zogezegde overmacht, maar om Tyrant als voorbeeld te nemen: wij zijn echt niet kanshebber op de wereldwinst omdat we zijn gestart met een overmacht. Wij hebben dit er zelf naar gemaakt door ons strategisch te positioneren en met accounts te starten die weten wat ze aan elkaar hebben. Ook het hoge stammenlimiet is gewoon een drogreden omdat dit net zo goed voor jullie geldt. Dan kun je als argument aanhalen dat er geen potentiele recruits waren, maar ook hier kun je zelf op inspelen/verandering in brengen. Kijkend naar een Tyrant zegt dat ledenlimiet niet eens iets aangezien we momenteel 2e staan met slechts 9 serieuze accounts (= slechts 60% van de maximale stamcapaciteit). Daarnaast zijn jullie volgens jezelf gestart met drie serieuze accounts en 2 MB's;

Ik zou het geen pre-made noemen maar gezien er hier een discussie over de definitie is ben ik wel benieuwd of mensen dat wel vinden. Het zijn vijf account's waarvan drie account's er echt spelen en twee account's als mb spelen. De enige afspraak die van te voren gemaakt is, is de afspraak om met maximaal een mb te starten. Er is geen stammenstructuur, leiding of dergelijke afgesproken.
Eigenlijk hetzelfde dus als Tyrant. Wij zijn ook met drie serieuze accounts gestart (Noire, REOL & Deceiver) en twee MB's (Kyuka en Murus).
Alright, even alle gekheid op een stokje. Als jullie echt hadden gewild had er 100% meer ingezeten. Interdictum. gaf het hierboven al aan: als er op offensief en diplomatiek gebied andere keuzes waren gemaakt door Baken hadden jullie de kaarten gewoon in jullie voordeel kunnen omdraaien. Op voorhand al zeggen dat het een kansloze missie is en er geen 1v1v1 in had gezeten puur vanwege de door jou aangehaalde 'overmacht', het stammenlimiet en de wereldgrootte vind ik gewoon duiden op het ontbreken van karakter, gebrek aan kwaliteit binnen de stam en/of strategisch inzicht. Kijk bijvoorbeeld naar een Waste!. Zij hebben verreweg de slechtste kaarten en totaal geen gunstig toekomstperspectief, maar ze proberen er wel het beste van te maken en tot nu toe lukt het ze aardig. Maakt de wereld tevens een stuk interessanter.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Vind dit vrij makkelijk om eerlijk te zijn. Calamus Incendium verwoordt het wellicht niet duidelijk genoeg, maar hij heeft wel gewoon een degelijk punt. Je begint continu over die zogezegde overmacht, maar om Tyrant als voorbeeld te nemen: wij zijn echt niet kanshebber op de wereldwinst omdat we zijn gestart met een overmacht. Wij hebben dit er zelf naar gemaakt door ons strategisch te positioneren en met accounts te starten die weten wat ze aan elkaar hebben. Ook het hoge stammenlimiet is gewoon een drogreden omdat dit net zo goed voor jullie geldt. Dan kun je als argument aanhalen dat er geen potentiele recruits waren, maar ook hier kun je zelf op inspelen/verandering in brengen. Kijkend naar een Tyrant zegt dat ledenlimiet niet eens iets aangezien we momenteel 2e staan met slechts 9 serieuze accounts (= slechts 60% van de maximale stamcapaciteit). Daarnaast zijn jullie volgens jezelf gestart met drie serieuze accounts en 2 MB's;


Eigenlijk hetzelfde dus als Tyrant. Wij zijn ook met drie serieuze accounts gestart (Noire, REOL & Deceiver) en twee MB's (Kyuka en Murus).
Alright, even alle gekheid op een stokje. Als jullie echt hadden gewild had er 100% meer ingezeten. Interdictum. gaf het hierboven al aan: als er op offensief en diplomatiek gebied andere keuzes waren gemaakt door Baken hadden jullie de kaarten gewoon in jullie voordeel kunnen omdraaien. Op voorhand al zeggen dat het een kansloze missie is en er geen 1v1v1 in had gezeten puur vanwege de door jou aangehaalde 'overmacht', het stammenlimiet en de wereldgrootte vind ik gewoon duiden op het ontbreken van karakter, gebrek aan kwaliteit binnen de stam en/of strategisch inzicht. Kijk bijvoorbeeld naar een Waste!. Zij hebben verreweg de slechtste kaarten en totaal geen gunstig toekomstperspectief, maar ze proberen er wel het beste van te maken en tot nu toe lukt het ze aardig. Maakt de wereld tevens een stuk interessanter.

Precies dit.
 
Bovenaan