Top/Flopstammen

Reactiescore
510
Reactiescore
54
@jojo1002 geen idee wie jij bent of waar je speelt maar tussen een kick en een gedwongen leave zit weinig verschil?

Als we het hebben over het deffen van 24/7 heeft alexander samen met banaan inderdaad prima zijn mannetjes gestaan... maar dit neemt niet weg dat dit mede is door deff van stam......
 
Reactiescore
244
@jojo1002 geen idee wie jij bent of waar je speelt maar tussen een kick en een gedwongen leave zit weinig verschil?

Als we het hebben over het deffen van 24/7 heeft alexander samen met banaan inderdaad prima zijn mannetjes gestaan... maar dit neemt niet weg dat dit mede is door deff van stam......

Gedwongen? Ik speel op Alexander en uiteraard is dat deels door de deff van de stam, dat heb ik nooit ergens ontkracht. Ik wou Bjorn er gewoon weer op wijzen dat wat hij hier verkondigde voor geen meter klopte ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
54
XD ja je staat wss leeg omdat je jezelf prestackt in de rim ofzo @Rara Est Fides.
 
Reactiescore
54
Hij zegt zelf net waarom hij leeg staat? :p

Ja net 2 dagen misschienXD kijk linkje zegt genoeg toch?

Daarnaast had je van kaarsvetje ook 750k pop staan @jojo1002 dus das al meer.... Verder probeer je toch alles te ontkrachten wat ik zeg en niet bjorn?
 
Reactiescore
54
ja de rotte appels zijn eindelijk verdwenen of aangesproken.. Toch @Rara Est Fides.
 
Reactiescore
54
Wie is jullie? want daar hoort prone niet bij..... Verder kwam jij niet meer terug dat mocht duidelijk zijn toch!

Ik ben wel los gegaan op iemand anders maar dat was pas nadat onze boeren gekatat werden.... en alle 24/7 deff allang weer thuis was
 
Bovenaan