Top/Flopstammen

Reactiescore
134
Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.
Patrick speelt al een paar dagen terug op Prone.
 
Reactiescore
290
Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.
Geen os? Kijk mijn os van de dag?
 
Reactiescore
5.591
Justin, had jij VV van banaan dan zoals ik het lees uit je post? Op banaan was eigelijk een vrij beperkte edelspam en de spam zelf was vrij aardig gedeffd, kijkend naar edels gesniped. Alleen de hoeveelheid dodgefouten zorgde er al gauw voor dat in praktisch ieder dorp de muur naar 0 ging met heel veel clears en deff compleet gebashed.

Nu is het voor banaan zeker een overmacht geweest, gezien het aantal clears en edels(pam) er op kwam, naar kaarsvet had niet zoveel moeten verliezen inderdaad. Daarbij waren Jekkeuh en Alex idd fake, dus dat daar geen vuiltje aan de lucht was kan ik nochtans begrijpen.

Voorheen dacht ik overigens dat edelspam wel heel erg OP zou zijn als je met 3e kon timen, Browser, mobiel en steam, maar ben hier toch van terug gekomen. Browser is het meest makkelijke om overzicht te behouden en tabs klaar te zetten, steam is erg lastig in mijn opinie.
 
Reactiescore
2.367
Steam zal vooral handig blijken als er moet gedodged worden bij een goed opgezette massa, voor de rest is het inderdaad wat onhandig omdat er maar 1 tab mogelijk is.
 
Reactiescore
1.647
Justin, had jij VV van banaan dan zoals ik het lees uit je post? Op banaan was eigelijk een vrij beperkte edelspam en de spam zelf was vrij aardig gedeffd, kijkend naar edels gesniped. Alleen de hoeveelheid dodgefouten zorgde er al gauw voor dat in praktisch ieder dorp de muur naar 0 ging met heel veel clears en deff compleet gebashed.

Nu is het voor banaan zeker een overmacht geweest, gezien het aantal clears en edels(pam) er op kwam, naar kaarsvet had niet zoveel moeten verliezen inderdaad. Daarbij waren Jekkeuh en Alex idd fake, dus dat daar geen vuiltje aan de lucht was kan ik nochtans begrijpen.

Voorheen dacht ik overigens dat edelspam wel heel erg OP zou zijn als je met 3e kon timen, Browser, mobiel en steam, maar ben hier toch van terug gekomen. Browser is het meest makkelijke om overzicht te behouden en tabs klaar te zetten, steam is erg lastig in mijn opinie.

Ik had geen VV, bespeler wou niet stam belasten ermee en ging zelf aan de slag op mobiel omdat geen comp tot beschikking had. Heeft dus optimale eruit proberen te halen enkel idd dodges gemist waardoor overmacht groter werd. Misschien beetje naiëf maar wel wilskracht om persé het zelf te doen. Kreeg stamhulp qua OS maar heeft ook met sommige stacks onderschat hoeveel van de inc echt clears waren of fakes.
 
Reactiescore
1.380
kortom mooie massa geweest wat onderschat werd.

Maar een goede deffer die moet je in huis houden ;)
 
Reactiescore
5.591
Ik had geen VV, bespeler wou niet stam belasten ermee en ging zelf aan de slag op mobiel omdat geen comp tot beschikking had. Heeft dus optimale eruit proberen te halen enkel idd dodges gemist waardoor overmacht groter werd. Misschien beetje naiëf maar wel wilskracht om persé het zelf te doen. Kreeg stamhulp qua OS maar heeft ook met sommige stacks onderschat hoeveel van de inc echt clears waren of fakes.
Mooi gedaan op de telefoon, express 5 a 6 edels per dorp zodat hij er 2 of 3 moest snipen, op telefoon is dat goed gedaan. Al had ik toch gehamerd op stam vv in zo’n geval, ja veel incs waren het zeker. Maar met een goede deffer op browser en iemand voor de dodges op steam moet een wereld van verschil zijn geweest.
Al met al denk ik aardige massa vanuit ons, hoop dat dit een voorbode is voor de toekomst en dat er nog veel te beleven gaat vallen.
 
Reactiescore
244
Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.

Wij hebben ook afgetikt op slordige 700k verdediger dus dan kan je toch wel noemen dat we ook target waren? :p
Voor de rest complimenten naar Tides, mooi opgezette massa die ons hopelijk terug heeft wakkergeschud.
 
Reactiescore
54
Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.

Je zit er naast man! hoe kom je eigenlijk aan die info dat ik bij kaarsvet speelde? daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Verder hebben we gister weer een mooie OS award mogen behalen door banaan!
 
Reactiescore
2.367
Je zit er naast man! hoe kom je eigenlijk aan die info dat ik bij kaarsvet speelde? daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Verder hebben we gister weer een mooie OS award mogen behalen door banaan!
Proficiat! Je hebt het account er echt mee gered :/
 
Reactiescore
54
Proficiat! Je hebt het account er echt mee gered :/


Nee dat niet maar wel een hoop gesloopt! en main speler stond in de planning elders te gaan spelen dus was sowiso uitstel van executie...
 
Reactiescore
54
Dat de dorpen als intern gepland stonden betekent nog niet dat je nu geen verliezen hebt :biggrin:

Zeg ook nergens dat we geen stamverliezen hebben... Verder mooie massa jongens mag ook heus wel gezegd worden!
 
Reactiescore
786
Is er een mogelijkheid tot statistieken of misschien een oorlogstopic, als buitenstaander met een verleden binnen de ene partij, kan ik wel wat tussenstanden en updates doorheen de strijd smaken.
 
Bovenaan