Top/Flopstammen

Reactiescore
2.386
Misschien eens kijken hoe situatie was en nu is zowel geografisch als punten. Meer in balans voor 3 gelijkwaardige partijen is wereld nog nooit in de buurt geweest als nu
Dit is trouwens ook maar zever hé, je gaat van 3 'stabiele' kampen naar 2 'stabiele' kampen en wat restjes die niet weten wat ze moeten doen of een onmogelijke opdracht krijgen.
 
Reactiescore
1.647
Maar je quote me wel :p

Sorry, verkeerd geciteerd <3

Verschil nu is dat ze niet de deff gaan krijgen die jij kreeg op 73 want denk niet dat AT ze in de stam gaat pakken om hun deff daar te verspillen terwijl ze nog front hebben met kaas

Van wie kreeg ik def? Maak me nu wel heel nieuwsgierig

@Wow Who Bij deze is bevestigd dat het acc Back to Prone in mijn ogen een neutraal acc was. Ze geven zelf aan een eigen stam op te richten aangezien ze uit Rose gingen en geen andere stam hadden.

Je rekruteert dus een neutrale speler in de cluster van je rechtstreekse vijand hier.

"Indien een neutrale recruit wordt doorgevoerd en deze speler ligt deels achter de frontlijn van een andere stam uit deze afspaken, moet dit aangekaart worden en zal hier een passende oplossing voor gevonden worden."

Ik ben benieuwd met wat je nu gaat afkomen van excuses. Lukt het je hier wel om volzinnen te maken?

En welke niet passende oplossing is gevonden? Noorden word daarom deels afgestaan en is NAP van 4 weken aangeboden ipv 2. Dus tja, je kan niet alles hebben. Daarbij staat nergens regels niet mag, dus ook daarin snap ik niet welk puntje je wilt maken? Daarbij als het een neutrale speler was waarom zat hij nog in alle stamchats etc op moment van leaven en uberhaubt in Rose? Verschil tussen intentie en doen zijn 2 verschillende dingen.

Zijn deze volzinnnen genoeg ;)

Hoi,

De zaken zijn zeker voor een hele hoop mensen in Rose en vermoedelijk ook AT niet gedaan. Er is ingehaakt om sommige kwesties als het toekomstperspectief dit heeft account Prone gewoon netjes gedaan. Enkel blijft de reden van de leave bij veel met een bittere nasmaak.

De belletjes die gepleegd zijn? - dit is het enige kwalijke maar hier is geen bewijs voor geleverd of geen namen. Wij weten zelf ook hier niet van. Dan is die zaak in mijn ogen verre van afgesloten.

Dan komen we bij het geografische gedeelte, zoals een HYD co hierboven al aangeeft geef je simpelweg tds etc 270 graden front. Hier heb ik je meerdere keren op aangesproken zonder goed weerwoord. Het front met jullie is enorm en over de breedte volledig met noord. Dat noord er nog is komt er ook nog eens bij voor de leden die ‘genaaid’ zijn door de recruit.

Dorpen weggeven? Of stabben. Een fusie die bekend was na de recruit van blacklist en de betreffende spelers werd een plek aangeboden. Als je dit meepakt en tegelijkertijd de kaart van Costa rica Bekijkt kom je toch gewoon op een conclusie dat dit kapot recruiten is. Leden west hadden geen schijn van kans meer.

Hierop mag Prone denk ik beste reageren? Misschien zoals gisteren zeiden (en je misschien voor de 4e keer niet heb gehoord of gelezen of welk excuses je nu mee komt) waren belletjes niet reden van echte leave maar wel de reden waarom het impulsief gebeurde en zonder net overleg.

Als jij je stam op orde had gehad waren Prone en Blacklist nooit geleaved, had je direct na de 1e leave niet op je knieën aan hem gesmeekt om terug te komen en hem weggespeeld. Dan had westen genoeg kans gehad. Blame mij niet voor je eigen brevet van onvermogen om je stam te leiden en mensen het gevoel te geven dat ze zich gewaardeerd en thuis voelden.

Denk jij dat prone leaved met een 390 graden front? Ik denk het niet. Denk dat ze daar allemaal heel goed weten dat de rest ofwel motivatie verliest ofwel intern is.

Vind 390 graden enorm knap. Maar hij was al eerder geleaved zonder met ons contact te hebben de 1e keer. Enkel zoals hierboven genoemd besefte hij waarschijnlijk dat de leiding niet de ballen had er tegen op te treden.

Dit is trouwens ook maar zever hé, je gaat van 3 'stabiele' kampen naar 2 'stabiele' kampen en wat restjes die niet weten wat ze moeten doen of een onmogelijke opdracht krijgen.

Dus jij kan weten of onze kant met extreme minderheid stabiel was? Weet je toch meer als ik.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Bewijs me maar dat zaken niet netjes zijn afgerond nu? Want dat heb ik gezegd.

Daarbij negeer je dat ik zeg dat Rose en At noordelijke dorpen Prone hebben gekregen als voostel dat ze geografisch geen probleem krijgen. Ook kunnen wij niks aan doen als mensen Inc krijgen ze dan maar gelijk hun dorpen geven.

Misschien handig als je discussie aangaat dat je met bewijzen en feiten komt ipv deze onzin. Of laat Rosé en At zelf het woord doen. Zij zijn van alles op de hoogte. Dat niet alles in stamleiders chat besproken word betekend niet dat er niet gesproken word.

Beken je nu eindelijk dat jullie 3 noord een premade zijn en praktisch 1 stam zijn of blijf je dat ook willes en wetes zeggen?

Er zijn wel een aantal dingen niet helemaal netjes gegaan en afgerond zijn ze sowieso nog niet.

Ten eerste was de afspraak dat er een gesprek zou komen tussen leiding 24/7, Prone en Leiding Rose. en er sluitende afspraken waren over hoe om te gaan met deze recruit alvorens Prone naar de stam 24/7 zou gaan. Ook met name vanwege het feit dat, indien Prone inderdaad om een "ongeldige" reden de stam zou verlaten hij niet zou worden toegelaten. Dit account levert geografisch gezien de grootste problemen op, er ligt wel een voorstel van je sinds gisteren avond maar zoals ook in onze gesprekken duidelijk is, liggen daar vooral nog wat heikele punten. Jammer dat, ondanks het niet afronden van die gesprekken de recruit nu alsnog per direct is doorgezet.

Ten tweede, de intern van puntzak is in gang gezet tussen 24/7 en het account en werd geen halt toegeroepen terwijl er in de voorgestelde wereldafpraken toch echt staat dat er volledige transparantie vereist is als er een recruit in gang wordt gezet van de vijand. Nu ligt deze verantwoordelijkheid grotendeels ten dele bij het account, maar ook bij nieuwe leden van 24/7, waar jij weer verantwoordelijkheid voor draagt.

Ten derde (en hier heb ik geen hard bewijs van) liepen er aanvallen vanuit 24/7 op Simon stokvis, dit was wellicht al een langer uitgewerkt plan, maar het loopt wel erg toevallig synchroon met de plotselinge recruit van de leden om hen heen waarmee je de volledige westkant buitenspel zet. Deze aanvallen waren net verstuurd voor de leave van o.a. BIacklist en brengt jullie in een sterkere onderhandelingspositie + het zorgt er voor dat jullie onder een voorgestelde NAP uit kunnen komen.

Nu zijn een heel aantal dingen natuurlijk niet direct te linken aan jouw acties als leider, maar draag je wel de verantwoordelijkheid voor de oude EN nieuw verkregen leden binnen je stam en daar gebeuren gewoon nogal veel vreemde dingen.
Voor het feit dat deze recruits een dusdanige impact hebben op het wereldverloop is de doorloop hier van gewoon erg snel en bijna niet bij te benen door anderen. Constructieve plannen maken lukt gewoon niet als er een paar uur later weer een andere recruit bij jullie door de fora snelt.
 
Reactiescore
358
Toch wel leuk dat iedereen roept sts .fly en kaas zijn 1, terwijl daarover nog steeds nergens echt bewijs van is.

En dat het opzadelen van een stam, met een enorme dosis core front wordt gezien als het recht trekken van een 3 strijd

Maar eay, ook rose uiteindelijk gevallen, wie weet krijgt bjorn volgende keer dat hij op date is weer 4 belletjes en dan breekt ook 24/7 weer, of was dat allemaal verzonnen om de 2/3 accounts die het minst ervaren waren geen plezier meer te geven in TW en maar ervoor te zorgen dat hun 'het opgeven'

Ik heb veel dingen meegemaakt, maar dit is toch wel absurd. Hoe snel dit eigenlijk allemaal op touwen gezet moet zijn, bhhh hier krijg ik zelf kriebels over mijn rug van, en geloof me ik heb veel gewaagdere dingen geprobeerd.

Het is verdorie vreemd dat ik dit überhaupt over de lippen krijg maar ik ben het met je eens Eric. Al kennen er nog wel wat van het sluwe spelletje dat men hier de afgopen dagen speelde. Doe zoals mij: laat je advocaat en de politie het werk doen.
 
Reactiescore
228
Denk jij dat prone leaved met een 390 graden front? Ik denk het niet. Denk dat ze daar allemaal heel goed weten dat de rest ofwel motivatie verliest ofwel intern is.
damn ik dacht dat een cirkel maar tot 360 ging x
 
Reactiescore
228
En welke niet passende oplossing is gevonden? Noorden wordT daarom deels afgestaan en ER is EEN NAP van 4 weken aangeboden ipv 2. Je kan niet alles hebben. Daarbij staat ER nergens IN DE regels DAT HET niet mag, dus ook daarin snap ik niet welk puntje je wilt maken? Daarbij als het een neutrale speler was waarom zat hij nog in alle stamchats etc op moment van leaven en uberhauPt in Rose? Verschil tussen intentie en doen zijn 2 verschillende dingen.

Zijn deze volzinnnen genoeg ;)
Ik heb even al een deel voor je verbeterd, blijkbaar lukt het je nog steeds niet zelfs als je probeert.
 
Reactiescore
1.647
Er zijn wel een aantal dingen niet helemaal netjes gegaan en afgerond zijn ze sowieso nog niet.

Ten eerste was de afspraak dat er een gesprek zou komen tussen leiding 24/7, Prone en Leiding Rose. en er sluitende afspraken waren over hoe om te gaan met deze recruit alvorens Prone naar de stam 24/7 zou gaan. Ook met name vanwege het feit dat, indien Prone inderdaad om een "ongeldige" reden de stam zou verlaten hij niet zou worden toegelaten. Dit account levert geografisch gezien de grootste problemen op, er ligt wel een voorstel van je sinds gisteren avond maar zoals ook in onze gesprekken duidelijk is, liggen daar vooral nog wat heikele punten. Jammer dat, ondanks het niet afronden van die gesprekken de recruit nu alsnog per direct is doorgezet.

Ten tweede, de intern van puntzak is in gang gezet tussen 24/7 en het account en werd geen halt toegeroepen terwijl er in de voorgestelde wereldafpraken toch echt staat dat er volledige transparantie vereist is als er een recruit in gang wordt gezet van de vijand. Nu ligt deze verantwoordelijkheid grotendeels ten dele bij het account, maar ook bij nieuwe leden van 24/7, waar jij weer verantwoordelijkheid voor draagt.

Ten derde (en hier heb ik geen hard bewijs van) liepen er aanvallen vanuit 24/7 op Simon stokvis, dit was wellicht al een langer uitgewerkt plan, maar het loopt wel erg toevallig synchroon met de plotselinge recruit van de leden om hen heen waarmee je de volledige westkant buitenspel zet. Deze aanvallen waren net verstuurd voor de leave van o.a. BIacklist en brengt jullie in een sterkere onderhandelingspositie + het zorgt er voor dat jullie onder een voorgestelde NAP uit kunnen komen.

Nu zijn een heel aantal dingen natuurlijk niet direct te linken aan jouw acties als leider, maar draag je wel de verantwoordelijkheid voor de oude EN nieuw verkregen leden binnen je stam en daar gebeuren gewoon nogal veel vreemde dingen.
Voor het feit dat deze recruits een dusdanige impact hebben op het wereldverloop is de doorloop hier van gewoon erg snel en bijna niet bij te benen door anderen. Constructieve plannen maken lukt gewoon niet als er een paar uur later weer een andere recruit bij jullie door de fora snelt.

1. Er is gisteren een call geweest tussen mij, leider Rose en Prone. Waarin ook door leider Rose werd gezegd dat idd zo was afgehandeld. Daarbij was jij degene die aan Prone typte dat ze gewoon moesten overstappen? Dus weet niet wat je hier probeert.

2. Puntzak heeft Blacklist benaderd buiten mij om, toen erachter kwam is dit gelijk gedeeld richting jullie en is Puntzak aangesproken. Dus meer als dit kon ik daar niet mee doen en nam ik gewoon verantwoording in.

3. Een plaatje zegt meer als woorden:Naamloos.png

4. Je krijgt 4 weken voor constructieve plannen, weet niet hoeveel je nodig denkt te hebben anders valt er zeker over te praten?


Ik heb even al een deel voor je verbeterd, blijkbaar lukt het je nog steeds niet zelfs als je probeert.

Misschien gramatica en vol zinnen niet door elkaar halen? Doe ik daar volgende keer ook op letten op mijn telefoon <3
 
Reactiescore
54
wij zijn geleaved met een 360 graden front! wij wisten echt niet wat we gingen doen omdat we ook een soort van bezig waren met het aanvallen van 24/7....

Verder weet jij heel goed @lord-toms dat 360 graden front mij geen pepernoot doet zolang yannick bij me is! kan de spotprenten van w71 nog wel terug halen je weet het!;)
 
Reactiescore
431
Het is verdorie vreemd dat ik dit überhaupt over de lippen krijg maar ik ben het met je eens Eric. Al kennen er nog wel wat van het sluwe spelletje dat men hier de afgopen dagen speelde. Doe zoals mij: laat je advocaat en de politie het werk doen.

voor gods gratie en het feit dat we spelletjes spelen voor de fun is het wellicht ook beter als wij beide het zand uit onze spleet wassen en eens de ruzie gaan bijleggen, en ik hoop dat dat zonder advocaat / politie kan want vanwege moeten we zo min mogelijk bewegingen gaan maken lieverd
 
Reactiescore
5.686
wij zijn geleaved met een 360 graden front! wij wisten echt niet wat we gingen doen omdat we ook een soort van bezig waren met het aanvallen van 24/7....

Verder weet jij heel goed @lord-toms dat 360 graden front mij geen pepernoot doet zolang yannick bij me is! kan de spotprenten van w71 nog wel terug halen je weet het!;)
Ik weet je begin situatie op 71 niet, maar vanaf wanneer ik je account kende, had je een BG met Hi-Ho dus alleen front met fier, geen idee hoeveel graden dat was. Waar je overigens na 1 molen weg was, dus lijkt me niet heel verstandig die wereld op te halen. Ondanks dat je wellicht op andere werelden betere prestaties hebt geleverd, doet verder ook niets af van de vriendelijkheid, die je dan wel weer bezit op een zekere manier.
 
Reactiescore
363
Er is gisteren een call geweest tussen mij, leider Rose en Prone. Waarin ook door leider Rose werd gezegd dat idd zo was afgehandeld.

Huh? Wat is dit dan. De call was afgehandeld jij had geen tijd en nog 3 wachtende calls. Jij kwam erin om andere zaken te ontkrachten voorderest was het een gesprek wat initieel begon tussen Prone en HYD.
 
Reactiescore
5.686
Je recruit 2 top 10? leden van een vijandige stam, nee volkomen normaal inderdaad.
 
Reactiescore
363
Hij was wel afgehandeld, daarbij vroeg ik letterlijk: Is alles zo dan afgerond want dan ga ik niet verder over de koetjes en kalfjes praten en naar andere calls. Kunnen gasten Prone getuigen

Die call was niet bedoeld voor de toekomst met Rose en hoe nu verder. Jij kwam enkel melden dat er ‘nog’ een recruit niet zeker was. De andere zaken bepaal ik wel met Eric en Tuur.
 
Reactiescore
228
1. Er is gisteren een call geweest tussen mij, leider Rose en Prone. Waarin ook door leider Rose werd gezegd dat idd zo was afgehandeld. Daarbij was jij degene die aan Prone typte dat ze gewoon moesten overstappen? Dus weet niet wat je hier probeert.

2. Puntzak heeft Blacklist benaderd buiten mij om, toen erachter kwam is dit gelijk gedeeld richting jullie en is Puntzak aangesproken. Dus meer als dit kon ik daar niet mee doen en nam ik gewoon verantwoording in.

3. Een plaatje zegt meer als woorden:Bekijk bijlage 24157

4. Je krijgt 4 weken voor constructieve plannen, weet niet hoeveel je nodig denkt te hebben anders valt er zeker over te praten?




Misschien gramatica en vol zinnen niet door elkaar halen? Doe ik daar volgende keer ook op letten op mijn telefoon <3
1) grammatica is met 2 m'en
2) elke volzin heeft een werkwoord
3) die laatste zin is toch pure onzin?
 
Bovenaan