Top/Flopstammen

Reactiescore
453
Toch wel leuk dat iedereen roept sts .fly en kaas zijn 1, terwijl daarover nog steeds nergens echt bewijs van is.

En dat het opzadelen van een stam, met een enorme dosis core front wordt gezien als het recht trekken van een 3 strijd

Maar eay, ook rose uiteindelijk gevallen, wie weet krijgt bjorn volgende keer dat hij op date is weer 4 belletjes en dan breekt ook 24/7 weer, of was dat allemaal verzonnen om de 2/3 accounts die het minst ervaren waren geen plezier meer te geven in TW en maar ervoor te zorgen dat hun 'het opgeven'

Ik heb veel dingen meegemaakt, maar dit is toch wel absurd. Hoe snel dit eigenlijk allemaal op touwen gezet moet zijn, bhhh hier krijg ik zelf kriebels over mijn rug van, en geloof me ik heb veel gewaagdere dingen geprobeerd.
 
Reactiescore
1.226
Wereld is dus 10x meer in balans voor een 3-strijd als voorheen.

Laten we een spelletje doen, zoek de balans:

1603698671658.png

Maar eay, ook rose uiteindelijk gevallen, wie weet krijgt bjorn volgende keer dat hij op date is weer 4 belletjes en dan breekt ook 24/7 weer, of was dat allemaal verzonnen om de 2/3 accounts die het minst ervaren waren geen plezier meer te geven in TW en maar ervoor te zorgen dat hun 'het opgeven'

Ik heb veel dingen meegemaakt, maar dit is toch wel absurd. Hoe snel dit eigenlijk allemaal op touwen gezet moet zijn, bhhh hier krijg ik zelf kriebels over mijn rug van, en geloof me ik heb veel gewaagdere dingen geprobeerd.

@Addison Rae Met dit in ogenschouw nemende, heb je dan geen spijt van je/jullie keuze om AT op te geven en voor een ogenschijnlijke quick-win naar Rose te willen gaan? Het gras is altijd groener aan de overkant.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
54
Kan je naar bjorn wijzen eric maar het feit dat we nog terug zijn gegaan na de eerste x dat we leavde, dat gaf wel aan dat wij wel degelijk rose nog een kans wilde geven een paar uur later horen we dat er eigenlijk geen stam meer is door stops/interns en sollicitatie,s van andere leden naar andere stammen....
Ruzie,s intern... en toen ging het ineens snel ja....

Dat wij zo goed terecht zijn gekomen bij 24/7 is puur een geluk geweest! maar we hadden dat van te voren geen eens in ons hoofd gehaald.... (geeft wel aan de korte periode in TM)
 
Reactiescore
5.687
Nee, je recruit idd niet direct de WW. Wat je wel doet is deze wereld van een soort midgame fase gelijk naar een endgame fase brengen. Het is nu 1vs 1 zoals ik het hoor, aangezien naar verluid enkele van rosé intern zijn en de andere er niet zoveel zin meer in hebben.

Dus je kan wel zeggen dat je de wereld aardig dood recruit. Achja, ik kijk op deze wereld nergens meer van op. Troosteloos.
 
Reactiescore
447
@CostaRica alles west van prone is ten dode opgeschreven, die worden intern of hebben 270graden front dus je kaartje mag nog aangepast worden. Dan liggen de clusters van de overige rose leden verticaal tegen prone aan dus liggen heel slecht voor een eventuele oorlog met prone. Dit zouden we kunnen veranderen met een NAP maar nu hoor ik dat die er misschien niet komt wat al een schande op zich is
 

Deleted User - 487973510

Guest
Wij gaan er in ieder geval nog vol voor met ons account, in welke constructie dat precies gaat zijn zullen we nog zien. ik denk dat er zuidoost nog wel een aantal andere gemotiveerde accounts zijn. Maar inderdaad, dat de wereld naar een andere fase is gebracht valt niet te ontkennen.
 
Reactiescore
1.647
Klopt, misschien moet ik er dan over zwijgen. Maar als jij een vertekend beeld kunt geven op het AF, mag ik ook wat trucen gebruiken om de meningen te verschuiven.

Tevens reageer je niet op de geografische gevolgen van je recruits. Puur naar punten kijken geeft een vertekend beeld, wat je zegt zelf al dat er dorpen worden leeggezet voor jullie door mensen die totaal niet aan 24/7 zijn gelinkt. En als je naar de kaart kijkt, zijn er nog meer leden ten dode opgeschreven.

Ook nog even melden voor de geïnteresseerde lezer: Justin ging 'Prone' niet recruiteren omdat deze op een gekke manier de stam Rose. heeft verlaten. Hier zijn gesprekken over geweest, maar zonder enige echte conclusie - bewijs is nooit geleverd. Echter zit Prone nu toch al in 24/7. Ik zeg niet dat het bewijs er niet is, maar niemand heeft deze tot op heden gezien. Dus dan zou ik je nu vragen om dit bewijs door sturen naar de mensen die er om vragen, of je geeft toe dat je je woord niet kunt houden als je deze gegeven hebt.

Bewijs me maar dat zaken niet netjes zijn afgerond nu? Want dat heb ik gezegd.

Daarbij negeer je dat ik zeg dat Rose en At noordelijke dorpen Prone hebben gekregen als voostel dat ze geografisch geen probleem krijgen. Ook kunnen wij niks aan doen als mensen Inc krijgen ze dan maar gelijk hun dorpen geven.

Misschien handig als je discussie aangaat dat je met bewijzen en feiten komt ipv deze onzin. Of laat Rosé en At zelf het woord doen. Zij zijn van alles op de hoogte. Dat niet alles in stamleiders chat besproken word betekend niet dat er niet gesproken word.

Beken je nu eindelijk dat jullie 3 noord een premade zijn en praktisch 1 stam zijn of blijf je dat ook willes en wetes zeggen?
 
Reactiescore
1.647
Laten we een spelletje doen, zoek de balans:

Bekijk bijlage 24155



Met dit in ogenschouw nemende, heb je dan geen spijt van je/jullie keuze om AT op te geven en voor een ogenschijnlijke quick-win naar Rose te willen gaan? Het gras is altijd groener aan de overkant.

Ja klopt, jij wilt liever BG met ons tegen Noord. Vind je veel eerlijker xD Was jij ook niet degene die heel At tot 2 accounts wou laten fuseren om dan ons te joinen? Zelfs na onze Prone recruit? Denk dat je er weinig recht van spreken heb.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Nee, je recruit idd niet direct de WW. Wat je wel doet is deze wereld van een soort midgame fase gelijk naar een endgame fase brengen. Het is nu 1vs 1 zoals ik het hoor, aangezien naar verluid enkele van rosé intern zijn en de andere er niet zoveel zin meer in hebben.

Dus je kan wel zeggen dat je de wereld aardig dood recruit. Achja, ik kijk op deze wereld nergens meer van op. Troosteloos.

Misschien eens kijken hoe situatie was en nu is zowel geografisch als punten. Meer in balans voor 3 gelijkwaardige partijen is wereld nog nooit in de buurt geweest als nu
 
Reactiescore
447
Bewijs me maar dat zaken niet netjes zijn afgerond nu? Want dat heb ik gezegd.

Daarbij negeer je dat ik zeg dat Rose en At noordelijke dorpen Prone hebben gekregen als voostel dat ze geografisch geen probleem krijgen. Ook kunnen wij niks aan doen als mensen Inc krijgen ze dan maar gelijk hun dorpen geven.

Misschien handig als je discussie aangaat dat je met bewijzen en feiten komt ipv deze onzin. Of laat Rosé en At zelf het woord doen. Zij zijn van alles op de hoogte. Dat niet alles in stamleiders chat besproken word betekend niet dat er niet gesproken word.

Beken je nu eindelijk dat jullie 3 noord een premade zijn en praktisch 1 stam zijn of blijf je dat ook willes en wetes zeggen?
"geografisch geen probleem" neem jij jezelf eigenlijk serieus? Dus je ontkent dat tds, greenpala en psyclone een onhoudbaar 270 graden front krijgen?
 
Reactiescore
1.226
Ja klopt, jij wilt liever BG met ons tegen Noord. Vind je veel eerlijker xD Was jij ook niet degene die heel At tot 2 accounts wou laten fuseren om dat ons te joinen? Zelfs na onze Prone recruit? Denk dat je er weinig recht van spreken heb.

Huh? Ik heb nooit contact met jullie, of met AT gehad? Sterker nog, ik zag de prone recruit vanochtend pas op de kaart haha.
 
Reactiescore
1.647
"geografisch geen probleem" neem jij jezelf eigenlijk serieus? Dus je ontkent dat tds, greenpala en psyclone een onhoudbaar 270 graden front krijgen?

Jij schat hun zo laag in dat ze met hun kunsten niet stand kunnen houden als goed spelen? Dan had heel 24/7 op bepaald ogenblik op delete kunnen gaan. Of ikzelf op 73 met 360 front en dan zonder stam. In ons voorstel kregen ze nog de tijd om alles netjes recht te trekken en voor te bereiden. Maar ja, hoe zielig kan ik ze nu werkelijk vinden die 3 als allemaal bij andere stammen gesolliciteerd hebben voor dit alles al gebeurde....

Huh? Ik heb nooit contact met jullie, of met AT gehad? Sterker nog, ik zag de prone recruit vanochtend pas op de kaart haha.

Reageer toch niet op jouw schat
 
Reactiescore
447
Verschil nu is dat ze niet de deff gaan krijgen die jij kreeg op 73 want denk niet dat AT ze in de stam gaat pakken om hun deff daar te verspillen terwijl ze nog front hebben met kaas
 
Reactiescore
228
Kan je naar bjorn wijzen eric maar het feit dat we nog terug zijn gegaan na de eerste x dat we leavde, dat gaf wel aan dat wij wel degelijk rose nog een kans wilde geven een paar uur later horen we dat er eigenlijk geen stam meer is door stops/interns en sollicitatie,s van andere leden naar andere stammen....
Ruzie,s intern... en toen ging het ineens snel ja....

Dat wij zo goed terecht zijn gekomen bij 24/7 is puur een geluk geweest! maar we hadden dat van te voren geen eens in ons hoofd gehaald.... (geeft wel aan de korte periode in TM)
@Wow Who Bij deze is bevestigd dat het acc Back to Prone in mijn ogen een neutraal acc was. Ze geven zelf aan een eigen stam op te richten aangezien ze uit Rose gingen en geen andere stam hadden.

Je rekruteert dus een neutrale speler in de cluster van je rechtstreekse vijand hier.

"Indien een neutrale recruit wordt doorgevoerd en deze speler ligt deels achter de frontlijn van een andere stam uit deze afspaken, moet dit aangekaart worden en zal hier een passende oplossing voor gevonden worden."

Ik ben benieuwd met wat je nu gaat afkomen van excuses. Lukt het je hier wel om volzinnen te maken?
 
Reactiescore
363
Bewijs me maar dat zaken niet netjes zijn afgerond nu? Want dat heb ik gezegd.

Daarbij negeer je dat ik zeg dat Rose en At noordelijke dorpen Prone hebben gekregen als voostel dat ze geografisch geen probleem krijgen. Ook kunnen wij niks aan doen als mensen Inc krijgen ze dan maar gelijk hun dorpen geven.
Hoi,

De zaken zijn zeker voor een hele hoop mensen in Rose en vermoedelijk ook AT niet gedaan. Er is ingehaakt om sommige kwesties als het toekomstperspectief dit heeft account Prone gewoon netjes gedaan. Enkel blijft de reden van de leave bij veel met een bittere nasmaak.

De belletjes die gepleegd zijn? - dit is het enige kwalijke maar hier is geen bewijs voor geleverd of geen namen. Wij weten zelf ook hier niet van. Dan is die zaak in mijn ogen verre van afgesloten.

Dan komen we bij het geografische gedeelte, zoals een HYD co hierboven al aangeeft geef je simpelweg tds etc 270 graden front. Hier heb ik je meerdere keren op aangesproken zonder goed weerwoord. Het front met jullie is enorm en over de breedte volledig met noord. Dat noord er nog is komt er ook nog eens bij voor de leden die ‘genaaid’ zijn door de recruit.

Dorpen weggeven? Of stabben. Een fusie die bekend was na de recruit van blacklist en de betreffende spelers werd een plek aangeboden. Als je dit meepakt en tegelijkertijd de kaart van Costa rica Bekijkt kom je toch gewoon op een conclusie dat dit kapot recruiten is. Leden west hadden geen schijn van kans meer.
 
Reactiescore
5.687
Jij schat hun zo laag in dat ze met hun kunsten niet stand kunnen houden als goed spelen? Dan had heel 24/7 op bepaald ogenblik op delete kunnen gaan. Of ikzelf op 73 met 360 front en dan zonder stam. In ons voorstel kregen ze nog de tijd om alles netjes recht te trekken en voor te bereiden. Maar ja, hoe zielig kan ik ze nu werkelijk vinden die 3 als allemaal bij andere stammen gesolliciteerd hebben voor dit alles al gebeurde....



Reageer toch niet op jouw schat

Denk jij dat prone leaved met een 390 graden front? Ik denk het niet. Denk dat ze daar allemaal heel goed weten dat de rest ofwel motivatie verliest ofwel intern is.
 
Bovenaan