Top/Flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Quizvraag:

Hoe geloofwaardig ben je als je gezellig meelift op de propaganda van VFsnip maar zodra je de kans schoon ziet het nog eens dunnetjes overdoet wat rose deed.
 
Reactiescore
5.687
Zouden jullie niet doen zeker met een noord stam die over 3 stammen verdeeld is :)

Als er iemand niet over recruits mag praten is het noord wel denk ik
Hoeveel kansen dat Noord had om jullie stammetje al kapot te rekruten kan ik niet eens op 2 handen tellen denk ik. Dus eigelijk hebben we wel recht van spreken lijkt me.
 
Reactiescore
363
Ach kunnen wij niet aan doen dat mensen opgeven.
Een weloverwogen keuze om bepaalde accounts te recruiten waardoor de rest een 360 kreeg noem ik niet opgeven. Die spelers waren inderdaad kwalitatief minder en die hadden blijkbaar wel vertrouwen om met Rose het aan te gaan. De recruit van blacklist heeft daar veel in veranderd.
 
Reactiescore
138
Nja afgewezen dan, weer ingaan op de kleine verkeerd geformuleerde dingen in een zin toont al genoeg aan.

Jou leiderschap heeft ook veel opgebracht, wij hebben niemand benaderd.

Kan ik niet aan doen dat je je zaakjes niet op orde hebt.

Hier weer een drama maken op het AF is niet echt nodig.
 
Reactiescore
510
Heb in de start geen pp gebruikt maar gefarmd jammer he...
Jammer dat je nu dan bij het huidige event er zoveel pp tegen aan gooit.
Je farmstats zijn ook echt lachwekkend overigens, denk dat je met een fatsoenlijk front snel het onderspit zal delven, ondanks je overmacht.
Lijkt er ook op dat je in de start een exstamgenoot hebt kunnen internen, dat trekt niet met pp hoeven boosten natuurlijk ook recht.
 
Reactiescore
290
Jammer dat je nu dan bij het huidige event er zoveel pp tegen aan gooit.
Je farmstats zijn ook echt lachwekkend overigens, denk dat je met een fatsoenlijk front snel het onderspit zal delven, ondanks je overmacht.
Lijkt er ook op dat je in de start een exstamgenoot hebt kunnen internen, dat trekt niet met pp hoeven boosten natuurlijk ook recht.
De reden dat we niet farmen is omdat onse clears steeds lopen... voor onszelf of stamgenoten... verder kan ik garanderen dat wij bij lange na niet de groot pp spender zijn.. als je iets op het AF kont verkondigen doe aub je huiswerk even bespaart iedereen tijd en moeite.
Dat pp spende in event ik weet niet wat jij veel vind... af en toe halen wij een dag de rang 1 maar de meeste dagen staan we gewoon onderaan hoor.
en wie weet wat we tegen grotere spelers klaar gaan spelen... ik denk dat de meeste Spelers op Prone momenteel zich in genoeg andere werelden bewezen hebben.
 
Reactiescore
510
De reden dat we niet farmen is omdat onse clears steeds lopen... voor onszelf of stamgenoten... verder kan ik garanderen dat wij bij lange na niet de groot pp spender zijn.. als je iets op het AF kont verkondigen doe aub je huiswerk even bespaart iedereen tijd en moeite.
Dat pp spende in event ik weet niet wat jij veel vind... af en toe halen wij een dag de rang 1 maar de meeste dagen staan we gewoon onderaan hoor.
en wie weet wat we tegen grotere spelers klaar gaan spelen... ik denk dat de meeste Spelers op Prone momenteel zich in genoeg andere werelden bewezen hebben.
Ik durf te wedden dat jullie ongeveer het hoogste edellimiet hebben. Je geeft zelf aan dat jullie amper farmen doordat jullie clears veel voor stamgenoten lopen. Dit trekken jullie ongetwijfeld deels recht met roven. Maar ik durf te wedden dat jullie in de top 3 staan met PP spenden.

Hebben jullie een wereld gewonnen waar wel een hoog niveau was dan? :O
 
Reactiescore
5.687
Enkele spelers op prone hebben recent toch een zeer kwalitatieve wereld(en) gewonnen.


Bij wie moet ik gaan spelen om tegen jullie te spelen Tom
2 werelden niet genoeg voor je?
 
Reactiescore
510
Bovenaan