Top/Flopstammen

Reactiescore
987
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.

Dat ene dorp is 100% een clusterfuck, en die andere 2-3 kun je ook over discussieren. Als je dit ontkent steek je gewoon je kop in het zand ofwel ben je een leugenaar.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-10-12 om 22.42.33.png
    Schermafbeelding 2020-10-12 om 22.42.33.png
    63 KB · Weergaven: 22
Reactiescore
363
Dat ene dorp is 100% een clusterfuck, en die andere 2-3 kun je ook over discussieren. Als je dit ontkent steek je gewoon je kop in het zand ofwel ben je een leugenaar.
Aan zo’n plaatje zonder legenda heb ik echt niets weet nieteens waar ik moet zoeken...?

Of nja dat ik moet zien dat het een duidelijk cf is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Genoeg gedolt

Nee is geen CF die bb


Maar is gewoon triest dat je bergen BB moet edelen zo dicht aan front nadat je aanvallend enorm door ijs bent gezakt. Vraag me af wat triester is
Die van mijn voorbeeld die ik poste niet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
554ee6b7181e62599d2df1680ec6c8a8.png


Maargoed, ik kan de situatie ook even hier laten zien. Dit is dus een barbarendorp geweest, blauw is onze stam. Rood is Rose.
Deze @Wow Who
 
Reactiescore
319
Mening van een buitenstaander: Dit is geen CF.
 
Reactiescore
5.687
Loodrechte CF
 
Reactiescore
363
.. Iedere speler heeft tijd nodig om beter te worden. Ik vind het daarom ook niet terrecht om op mindere spelers te bashen, wij zijn allemaal noobs geweest. Kwalijker vind ik het feit dat Rose. geen tijd en moeite steekt om deze spelers het een en ander bij te leren, of althans, het lijkt erop alsof ze dat niet doen
De laatste massa op wurm is uitgevoerd door iemand die nieuw is op tw ofwel onze mascotte.
 
Reactiescore
987
Hoe kun je hier nu geen CF in zien hahahaha. Ten eerste ligt het 2 velden achter de linie en ten tweede is het nog eens een barb ook.
 
Reactiescore
987
Aan zo’n plaatje zonder legenda heb ik echt niets weet nieteens waar ik moet zoeken...?

Of nja dat ik moet zien dat het een duidelijk cf is.

Het feit dat je ALS LEIDER van je stam niet eens weet welke dorpen van wie zijn op dat kaartje zeggen eigenlijk al genoeg? Je zegt dat je het bestudeerd hebt maar je hebt wel een legende nodig? Verder weet iedereen toch dat geel de dorpen van jos zijn, blauw van zijn stam en rood van punthoofd? Ik hoop dat je aan het trollen bent want dit slaat echt nergens meer op en hoe meer je zegt hoe meer je jezelf belachelijk aan het maken bent op dit moment.
 
Reactiescore
363
Het feit dat je ALS LEIDER van je stam niet eens weet welke dorpen van wie zijn op dat kaartje zeggen eigenlijk al genoeg? Je zegt dat je het bestudeerd hebt maar je hebt wel een legende nodig? Verder weet iedereen toch dat geel de dorpen van jos zijn, blauw van zijn stam en rood van punthoofd? Ik hoop dat je aan het trollen bent want dit slaat echt nergens meer op en hoe meer je zegt hoe meer je jezelf belachelijk aan het maken bent op dit moment.
Waarom mogen jullie als enige trollen. Daar is geen patent op op het af.
 
Bovenaan