Top/Flopstammen

Reactiescore
148
Het was hen voor de wolven gooien of einde bg zoals je aangaf
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
363
Het is dus vrij duidelijk dat de huidige stam Rose. daadwerkelijk R2W is, kan je niet van onderuit maar ondertussen is het toch gebeurd en zal niet veel aan veranderen jammer genoeg.

De zogenoemde redenen achter de creatie van Rose zijn echter wel zever. Dat het niet goed ging binnen Beast was geweten maar moest Sjaak toen al de leiding op zich genomen hebben en een sterk plan opgezet hebben zou Rose niet bestaan. in tegenstelling hebben jullie voor het minste gemak het op een akkoordje gegooid met bepaalde spelers uit VBV en wat nu rest is het opedelen van enkele geïsoleerde spelers.

Naar de resterende spelers toe van VBV zeggen dat ze altijd een solli mogen binnen gooien is ook weer zo'n manier om te willen goedpraten want je hebt zelf al meerdere malen op dit forum gezegd dat de lijnen van VBV destijds niet naar je zin waren dus die spelers nu weer in de stam toelaten zou weer op hetzelfde resulteren.

En wat de BG met CS inhield verplicht je ons om 2 leden te kicken omdat deze zogezegd niet part of the deal waren dit terwijl jullie zelf al een nieuwe stam aan het oprichten zijn met spelers die letter naast die 2 spelers liggen waardoor ze zonder stam zouden komen te liggen... Nasty

Alinea 1: eigen opvatting, kan ik niet op in gaan dat is natuurlijk gewoon je perceptie van hoe het gebeurd.

Alinea 2: Ik ben ergens wel het levende voorbeeld dat de toekomstvisie niet was geïsoleerde spelers wegedelen en weg met VBV, overigens alles wat in .Beast niet goed ging had maar (speltechnisch dus niet wat er daar in de chat afspeelde) betrekking op 2 spelers. EWAP en Killer, waarvan Killer bij jullie weggeplukt werd en blijkbaar toch niet aan de kwaliteitseisen kon voldoen. Overigens heb ik geen idee waar je precies op wilt doelen met "akkoordje" er is zoals eerder in dit topic te lezen gezegd dat leden die niet direct overgekomen zijn mogen solliciteren en dat er dan gekeken wordt of dit in het plaatje van Rose valt.

Alinea 3: Check je bijna buurman (ik). Er is altijd een mogelijkheid, en spelers zijn ook gewezen op het feit dat een sollicitatie sturen serieus genomen wordt en er echt naar gekeken wordt.

Alinea 4: De recruits, hier weet ik niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden. Tijdens onze afspraken over de BG (het contact ging grotendeels via mij) kwam al ter sprake dat dit een goede optie was door de toenmalige recruit Killer. Na Killer zou er gekeken worden naar lijnen (niet onbelangrijk als je zo dicht op elkaar ligt) vervolgens wordt een heel deel van de kaart gerecruit waar juist de uitwijkmogelijkheden lagen voor VBV en CS. Dat jullie dit anders zien is jullie eigen keuze maar die ruimte daar zorgde ervoor dat er nog spelers ultieme rim konden pakken. De recruits lagen daarom erg 'gevoelig' aangezien er een situatie gecreëerd werd waarin de BG onhoudbaar werd.

Om nog even terug te komen op het laatste deel wat je typt.

Deze zogezegd niet part of the deal waren dit terwijl jullie zelf al een nieuwe stam aan het oprichten zijn met spelers die letter naast die 2 spelers liggen waardoor ze zonder stam zouden komen te liggen... Nasty

Dit is een extreem loos argument waarbij de chronologische volgorde van belang is.
 
Reactiescore
148
Alinea 2: Ik ben ergens wel het levende voorbeeld dat de toekomstvisie niet was geïsoleerde spelers wegedelen en weg met VBV, overigens alles wat in .Beast niet goed ging had maar (speltechnisch dus niet wat er daar in de chat afspeelde) betrekking op 2 spelers. EWAP en Killer, waarvan Killer bij jullie weggeplukt werd en blijkbaar toch niet aan de kwaliteitseisen kon voldoen. Overigens heb ik geen idee waar je precies op wilt doelen met "akkoordje" er is zoals eerder in dit topic te lezen gezegd dat leden die niet direct overgekomen zijn mogen solliciteren en dat er dan gekeken wordt of dit in het plaatje van Rose valt

Had ook niet anders verwacht dat ze snel nog iemand erbij zouden laten om de commentaren tegen te gaan.



Dit is een extreem loos argument waarbij de chronologische volgorde van belang is.

Rose is ontstaan op 2020-08-30 13:02:59, zoals aangegeven door Prone is heel het onstaan vanb Rose in 2 dagen geklonken geweest en is er op Vrijdag 28/08 gezegd geweest dat ze zondag 30/08 deze stam zouden maken dus met andere woorden was het eigenlijk al van Woensdag 26/08 besproken om Rose op te zetten. En prone heeft het socomhunter gedoe aangekaart op het forum op 27/08 zoals onderstaande foto aantoont.

unknown.png


Dus toen werd er al besproken om een nieuwe stam op te richten.
 
Reactiescore
363
Dus toen werd er al besproken om een nieuwe stam op te richten.

Waar ik destijds ook vrij weinig van wist. Dus Bjorn handelde gewoon in het belang van zijn stam destijds (in mijn ogen is het doorzetten voor je eigen stam tijdens de mogelijkheid naar een andere stam te gaan een sterke eigenschap)

De besprekingen zijn er geweest.
Ik pols ook wel vaker bij leden en komen die pas na enkele dagen/weken.
Als een bespreking begint is de kogel nog niet door de kerk.

Gelukkig heb je het verhaal compleet gepost, hier kan ik niet meer bij.

Destijds was ik met jullie blijkbaar nieuwe MB stam in gevecht en tja winnende. Vervolgena krijg ik een pm dat jullie die stam (mijn gehele edelrichting) als mb stam nemen waardoor ze logisch gezien onder de BG vallen. Plus de 2 grootste leden vgm recruiten weer in edelrichting.

Nogmaals afsluiten geldt ook voor deze alinea, alles wat prone gepost heeft was in mijn belang en niet in eigen belang.
 
Reactiescore
148
Dat Fuzzy bunnies een MB stam ging worden was het plan maar het gingen niet de leden zijn die al in de stam zaten, de bedoeling was om de verschillende MB's die overal rond CS verspreid lagen te recruiten naar die stam om het level van die stam te kunnen behouden en de nr 1 speler van Fuzzy bunnies ging dan stamleiding doorgeven dus de gehele rim zou vrij gebleven zijn. op socom en linkeleos na.
 
Reactiescore
363
Dat Fuzzy bunnies een MB stam ging worden was het plan maar het gingen niet de leden zijn die al in de stam zaten, de bedoeling was om de verschillende MB's die overal rond CS verspreid lagen te recruiten naar die stam om het level van die stam te kunnen behouden en de nr 1 speler van Fuzzy bunnies ging dan stamleiding doorgeven dus de gehele rim zou vrij gebleven zijn. op socom en linkeleos na.

Ik werd benaderd door een speler uit de MB stam. Hiermee ben ik naar jullie gekomen met de vraag wat dit most voorstellen.
Er zaten zelfs leden bij die direct onder aanval lagen van HYD en een die een dorpje al kwijt was...?

Ik ga het hierbij laten. Ik heb wat van je vraagtekens ingevuld geen zin in een welles nietus discussie.
 
Reactiescore
290
Het is dus vrij duidelijk dat de huidige stam Rose. daadwerkelijk R2W is, kan je niet van onderuit maar ondertussen is het toch gebeurd en zal niet veel aan veranderen jammer genoeg.

De zogenoemde redenen achter de creatie van Rose zijn echter wel zever. Dat het niet goed ging binnen Beast was geweten maar moest Sjaak toen al de leiding op zich genomen hebben en een sterk plan opgezet hebben zou Rose niet bestaan. in tegenstelling hebben jullie voor het minste gemak het op een akkoordje gegooid met bepaalde spelers uit VBV en wat nu rest is het opedelen van enkele geïsoleerde spelers.

Naar de resterende spelers toe van VBV zeggen dat ze altijd een solli mogen binnen gooien is ook weer zo'n manier om te willen goedpraten want je hebt zelf al meerdere malen op dit forum gezegd dat de lijnen van VBV destijds niet naar je zin waren dus die spelers nu weer in de stam toelaten zou weer op hetzelfde resulteren.

En wat de BG met CS inhield verplicht je ons om 2 leden te kicken omdat deze zogezegd niet part of the deal waren dit terwijl jullie zelf al een nieuwe stam aan het oprichten zijn met spelers die letter naast die 2 spelers liggen waardoor ze zonder stam zouden komen te liggen... Nasty

Er word hier nu steeds gezegd Sjaak hier.. Sjaak daar..... het moet allang bedacht zijn etc...

Ikzelf Bjorn heb sinds early game al
Contact met Sjaak over wereld 71 ook, en af en toe contact met TDS wegens w54.
Ook heeft VBV eerder deze wereld al Sjaak en Zelda willen recruiten maar toen verkozen hun Beast. Boven VBV. Evenals dat ik af en toe contact heb met AAO van Fly. Ook tegen hem heb ik gezegd en weet hij dat ik met hem in een stam zou willen.
De reden voor een nieuwe stam vanuit mijzelf was zoals ik eerder al aangaf omdat ikzelf over sommige dingen twijfels had binnen VBV edellijnen, activiteit (ondanks dat Prone voor meerdere accounts al Co’s had geregeld). Kwaliteit van spelers timings tijdens de “massa” op killer/ewap.
En hoe accounts stonden onder de “massa” van Beast. Op VBV.
En er waren op die momenten geen aanwijzingen op een nieuwe stam. Wij hebben tot gister 12:00 alles gedaan voor VBV.
Maar IK (bjorn) ben toen gaan denken en heb enkele spelers aangesproken hoe ze er over dachten om een nieuwe stam te maken, ik heb hierbij toen Beware the Stare, en blacklist gepeild binnen VBV. En Sjaak en TDS. En ook gevraagd hoe hun de toekomst voor zich zagen. Toen is er in een bestek van 1a2 dagen besproken over hoe mensen de toekomst zagen en hebben we hierop ingespeeld.
Als we een 100% r2w wouden hadden we spelers als Kaarsvet en Wurm2.0 ook meteen moeten recruiten aangezien hun zeker top accounts van de wereld waren. Maar wij hebben toen beslist met deze spelers te starten en plaatsen indien nodig op te vullen met Solicitaties zoals die van Hunt You Down die zonder grote aanpassingen in de map pasten.

Over je puntje Socom....misschien moet je even je discord terug lezen. Ik heb zelfs tegen je gezegd dat ik het Prima vind dat ze CS gejoind waren maar deze buiten de BG vielen en dat doordat anders weer leden van VBV vast kwamen te liggen. De meeste leden wouden de bg al opzeggen maar ik Zag nog
Steeds het idee om samen beast aan te pakken. Maar niet tenkoste van leden van VBV.

Dat Sjaak nu de leiding is wil dus niet zeggen dat hij al dit bedacht en gestart is.

Nog Over de nap van 7 dagen Na bekendmaking die mensen aan de “belachelijk”
Korte kant vonden. Deze personen mogen zoals ik eerder aangaf een PM sturen indien se meer tijd nodig zoude hebben en hier zal dan zeker naar geluisterd worden en een oplossing voor gezocht worden.
 
Reactiescore
7.918
Valt onder alles voor VBV doen ook het kicken van stamleden zonder uitleg te geven over de reden? Valt onder alles doen voor VBV ook het niet nemen van de tijd om een pm ingame te sturen met de vraag waarom een account geen bijdrage kan leveren aan een massa? Bijzondere manier van leidinggeven heb je in ieder geval. In ieder geval hoop ik dat je vakantie in het bos bevallen is.
 
Reactiescore
290
Valt onder alles voor VBV doen ook het kicken van stamleden zonder uitleg te geven over de reden? Valt onder alles doen voor VBV ook het niet nemen van de tijd om een pm ingame te sturen met de vraag waarom een account geen bijdrage kan leveren aan een massa? Bijzondere manier van leidinggeven heb je in ieder geval. In ieder geval hoop ik dat je vakantie in het bos bevallen is.
Mijn vakantie is heerlijk geweest!
we hebben met zijn 3e 14 karpers mogen vangen met een top gewicht van 22.2 kg.
Stuk voor stuk mooie vissen!
Dus ja sorry dat ik je niet meteen te woord kon staan. Maar uiteindelijk “ja te laat en niet zo netjes” heb je al je redenen toch gehad?
Je bent in de stam gekomen en je zou zelfs intern worden dusja... helaas is de gene die je zou internen nu een intern van iemand anders maar daar kan ik ook niks aan doen.
 
Reactiescore
399
Hoe wil je wurm in Rose krijgen als hun en Prone niet door een deur kunnen?

Wat prone hierboven zegt.
Maar ja als er gevraagd word om een sollicitatie van 1 van de accounts die Beast nog een beetje sturing probeerde te geven ben je bij mij aan het verkeerde adres.
 
Reactiescore
786
Ben er eventjes niet en er vallen stammen en daaruit ontstaat een nieuwe stam. Vanwaar de hele heisa hierover, we zitten nog steeds in de beginfase, alsof die Rose stam al gelijk voor eindstrijd mee gaat dingen.
 
Bovenaan