Top/Flopstammen

Reactiescore
357
Laat ons flamen, ik ben al een week stil ondertussen ze moeten ergens op zeuren

Jullie hebben gedaan wat jullie dachten dat goed was, er zullen vast wel plannen zijn gemaakt om het een en ander te regelen voor de eerste paar accounts die jullie kunnen overtuigen

Iemand heeft gezien dat er nog plekjes vrij zijn
 
Reactiescore
429
gaat het weer zoals w69 waar je enkel voor en na de inc's logt en komt commentaar geven of blijf je nu ook eens tijdens?

Ik weet niet waar jij op doelt, ik heb immers diverse massa's gedeffed en via basket lopen helpen snipen op no woman en robienjo.

Misschien mijn tijd ik dat mijn studiepunten moest binnenhalen?
 
Reactiescore
290
gast, je hebt volledige accounts dood gerecruit. dat zou een verliezende strijd zijn. kap nou met te willen goedpraten wanneer je overduidelijk verkeerd zit
Maar svenny zijn Mega stab “stab van de wereld nu al” word over gezwegen.
Dat ewap en tekashi willen fuseren terwijl ze in strijdende stammen zitten is ook prima...
toen beast eerder deze actie uithaalde was het allemaal prima....
maar joh np ga je gang zeg maar wat je wil zeggen.
 

DeletedUser79704

Guest
Maar svenny zijn Mega stab “stab van de wereld nu al” word over gezwegen.
Dat ewap en tekashi willen fuseren terwijl ze in strijdende stammen zitten is ook prima...
toen beast eerder deze actie uithaalde was het allemaal prima....
maar joh np ga je gang zeg maar wat je wil zeggen.
ewal vroeg aan tekashi waarop tekashi eerst neen zei, maar door jullie actie terug op zn woorden kwam, is dat zo lastig te begrijpen? en jullie hebben legit leden uit een vijandige stam gehaald waar praat je zelfs over
 
Reactiescore
571
Maar svenny zijn Mega stab “stab van de wereld nu al” word over gezwegen.
Dat ewap en tekashi willen fuseren terwijl ze in strijdende stammen zitten is ook prima...
toen beast eerder deze actie uithaalde was het allemaal prima....
maar joh np ga je gang zeg maar wat je wil zeggen.

Stop nou eens met naar andere te kijken. Je nieuwe stam Rose. trekt veel aandacht. Kan je er serieus niks over zeggen? Ga je hiermee dan akkoord met de rest dat het de dikste R2W op w75 is. Wie zwijgt stemt toe. Je blijft steeds offtopic gaan. Reageer nu aub 1x op die r2w.
 
Reactiescore
2.368
Rustig maar stan man
Ik verheug me erop te zien waar rsam zijn clears gaat opgooien
Komen jullie al voor me?
Ja let maar op!! Recht door alles en iedereen om jou weg te kunnen spelen.
 
Reactiescore
290
ewal vroeg aan tekashi waarop tekashi eerst neen zei, maar door jullie actie terug op zn woorden kwam, is dat zo lastig te begrijpen? en jullie hebben legit leden uit een vijandige stam gehaald waar praat je zelfs over
Hij zei helemaal niet eerst nee waar heb je dit in godsnaam vandaan. Ga de pm’s lezen
 
Reactiescore
290
Stop nou eens met naar andere te kijken. Je nieuwe stam Rose. trekt veel aandacht. Kan je er serieus niks over zeggen? Ga je hiermee dan akkoord met de rest dat het de dikste R2W op w75 is. Wie zwijgt stemt toe. Je blijft steeds offtopic gaan. Reageer nu aub 1x op die r2w.
Als het een r2w was dan hadden we 100% zeker wurm en kaarsvet er ook bij pakken. En nog meer grotere leden.
Maar oke je kan het als r2w zien maar. Wat verwacht jij? Dat we mensen recruiten waarvan we denken die gaan het niet halen?
 

DeletedUser79704

Guest
Hij zei helemaal niet eerst nee waar heb je dit in godsnaam vandaan. Ga de pm’s lezen
hij heeft pas toegezegd na jullie actie, ik zat er naast toen hij toezegde. en daarbij reageer eens op de rest.
en als jullie een nap van 5 dagen geven aan jullie ex leden, waarom probeerde jullie dan dorpen te recappen die enemy van tekashi pakte?
 
Reactiescore
32
Stop nou eens met naar andere te kijken. Je nieuwe stam Rose. trekt veel aandacht. Kan je er serieus niks over zeggen? Ga je hiermee dan akkoord met de rest dat het de dikste R2W op w75 is. Wie zwijgt stemt toe. Je blijft steeds offtopic gaan. Reageer nu aub 1x op die r2w.

Zeggen dat het R2W is early game een complete over the top reactie. Sommigen van de mensen die hier slecht reageren op deze actie vinden het 100 procent zeker een goede zet. Enige reden dat hier slecht wordt gepraat is om ons in een slecht daglicht te plaatsen. Dienen wij spelers aan te nemen die hun clear en edel 400 ms van elkaar timen maar toch bewonderenswaardig hun overschot van hun maandsalaris er doorheen jagen en nu wenen omdat ze achtergelaten zijn ? Neen. Dienen wij rekening te houden met iemand die onze tanden er gaat uitslaan volgens reactie's op discord ? Neen. Dienen wij rekening te houden met een account die early game massa kreeg op zich en er een hele dag niet was ? Neen.

En last but not least : Dienen wij rekening te houden met mensen hun beeld over deze actie , waarvan de achterliggende redenen via mond tot mond tot meerdere versies , allemaal met een andere nuance , zijn herleid ? Volmondig neen !

Peace out en speel het spel. Dit was mijn reactie , tot ergens een topic dat me wel interesseert haha !

Mvg
Jarno
 
Reactiescore
5.594
Zeggen dat het R2W is early game een complete over the top reactie. Sommigen van de mensen die hier slecht reageren op deze actie vinden het 100 procent zeker een goede zet. Enige reden dat hier slecht wordt gepraat is om ons in een slecht daglicht te plaatsen. Dienen wij spelers aan te nemen die hun clear en edel 400 ms van elkaar timen maar toch bewonderenswaardig hun overschot van hun maandsalaris er doorheen jagen en nu wenen omdat ze achtergelaten zijn ? Neen. Dienen wij rekening te houden met iemand die onze tanden er gaat uitslaan volgens reactie's op discord ? Neen. Dienen wij rekening te houden met een account die early game massa kreeg op zich en er een hele dag niet was ? Neen.

En last but not least : Dienen wij rekening te houden met mensen hun beeld over deze actie , waarvan de achterliggende redenen via mond tot mond tot meerdere versies , allemaal met een andere nuance , zijn herleid ? Volmondig neen !

Peace out en speel het spel. Dit was mijn reactie , tot ergens een topic dat me wel interesseert haha !

Mvg
Jarno
Boeit toch helemaal geen reet of iemand op 400ms kan timen of door PP ergens staat. Feit blijft dat het een stamgenoot was en dat je uit solidariteit hier rekening mee dient te houden, zeker als je nu diegene 360 graden front geeft. Rekening houden betekend niet direct inviten oid, maar simpelweg een goede afspraak met die spelers. Kan een nap zijn van bijv 14 dagen, waarin hij op zijn minst iets kan anticiperen. Nu heeft in dit geval diegene met plots 360 graden front 0 tijd gehad er ook maar iets aan te doen en wat krijgt die? 5 dagen nap. Het argument ook dat het o.a puur is omdat die edels 400 of 700 ms na de clear gooit? Je had hem al in je stam en toen wist je als het goed is al dat het niet de meest ervaren of goede speler is en nu opeens val je hem af. Als jij vindt dat je niet rekening hoeft te houden met oud stamgenoten, dan weten we allemaal hoe jij stamgenoten voortaan ziet.
 
Reactiescore
399
Zeggen dat het R2W is early game een complete over the top reactie. Sommigen van de mensen die hier slecht reageren op deze actie vinden het 100 procent zeker een goede zet. Enige reden dat hier slecht wordt gepraat is om ons in een slecht daglicht te plaatsen. Dienen wij spelers aan te nemen die hun clear en edel 400 ms van elkaar timen maar toch bewonderenswaardig hun overschot van hun maandsalaris er doorheen jagen en nu wenen omdat ze achtergelaten zijn ? Neen. Dienen wij rekening te houden met iemand die onze tanden er gaat uitslaan volgens reactie's op discord ? Neen. Dienen wij rekening te houden met een account die early game massa kreeg op zich en er een hele dag niet was ? Neen.

En last but not least : Dienen wij rekening te houden met mensen hun beeld over deze actie , waarvan de achterliggende redenen via mond tot mond tot meerdere versies , allemaal met een andere nuance , zijn herleid ? Volmondig neen !

Peace out en speel het spel. Dit was mijn reactie , tot ergens een topic dat me wel interesseert haha !

Mvg
Jarno

Kerel al je argumenten hier zijn net zo zwak als het hele verhaal hoe de stam is ontstaan.
Dat van 400 ms is ook gewoon de meest dikke bullshit die ik gehoord heb tot nu toe.
Wij waren 1 van de enige accounts die onze aanvallen wel allemaal op de aangegeven tijd aan lieten komen.
 
Reactiescore
399
Als het een r2w was dan hadden we 100% zeker wurm en kaarsvet er ook bij pakken. En nog meer grotere leden.
Maar oke je kan het als r2w zien maar. Wat verwacht jij? Dat we mensen recruiten waarvan we denken die gaan het niet halen?

Die het niet redden.

Zegt het account dat een rim lijn neemt en tot nu toe 0 tegenstand heeft gehad.
 
Reactiescore
76
Ik vind het wel semi pijnlijk dat ik letterlijk geen enkel negatief punt wat waar dan ook aamgehaald wordt van mij op toepassing is, ik altijd aan de negatieve kant zit, maar het voelt alsof ik toch volledig buiten beschouwing wordt gelaten :( ik ben zo een strijder gvd
 
Bovenaan