Top/Flopstammen

Reactiescore
571
Rechtsonder ergens in de rim. Stelt nog geen zak voor, maar aangezien jullie zo druk zijn. Wil ik alvast een plekje reserveren.
 
Reactiescore
1.380
Slimme actie als die stammen nu allemaal samen gaan werken om rose te slopen dat zou een geweldige actie zijn
 
Reactiescore
290
Ik vind alles word nu belachelijk gepraat en het is een nare actie....
Beast was eerder hetzelfde toen las ik weinig op het af.
Overigens zijn er veel grote leden achter gebleven en zijn er nog altijd plekken vrij, en als ik kijk naar wat voor front sommige mensen van Rose. Nu hebben?
Maar ik snap dat iedereen er een mening over heeft en ik hoop oprecht dat jullie er vannacht niet wakker om liggen.
 
Reactiescore
571
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt man xD

Nee heb echt de juiste voor mij.

Wanneer je sollicitatie naar de leider gestuurd is?

Ik heb het een uurtje geleden gestuurd via de postduif. Als het niet gaat regenen dan komt hij morgen aan als het goed is.

Nja verder.. we kunnen er veel over praten. Het blijft een dikke dikke r2w actie. Zolang niemand van jullie bereid is om daar serieus over te praten dan krijg je alleen maar *** reacties. Jullie hebben bijna 2x zoveel punten als de nummer 2 stam. Per lid heb je dik meer dan 2x zoveel punten gemiddeld. Hoe wil je dat ooit goed praten?
 
Reactiescore
2.372
Ja een nette actie is het niet. Valt er nog meer over te zeggen? Jullie praten allemaal deze actie goed zodat jullie zelf kunnen slapen vanavond dus daarmee is de kous dan ook wel af.
Ik ga niemand oproepen om zich gezamenlijk tegen jullie te keren, maar het zou wel een verdiende loon kunnen zijn. Succes nog voor de rest, vooral aan de mensen die zijn achtergelaten.
 
Reactiescore
2.372
Als de leden die niet meegingen samen in een stam zouden gaan zou de stam een evengroot punten aantal hebben?
En waarom zouden ze dat doen? Ze hebben geen banden met elkaar, liggen ook vaak niet bij elkaar. Ik weet dat je niet goed bent in P&P, maar je laatste paar berichten zijn gewoon heel erg slecht.
 

DeletedUser79704

Guest
Als de leden die niet meegingen samen in een stam zouden gaan zou de stam een evengroot punten aantal hebben?
gast, je hebt volledige accounts dood gerecruit. dat zou een verliezende strijd zijn. kap nou met te willen goedpraten wanneer je overduidelijk verkeerd zit
 
Reactiescore
431
Als de leden die niet meegingen samen in een stam zouden gaan zou de stam een evengroot punten aantal hebben?

Laat ons flamen, ik ben al een week stil ondertussen ze moeten ergens op zeuren

Jullie hebben gedaan wat jullie dachten dat goed was, er zullen vast wel plannen zijn gemaakt om het een en ander te regelen voor de eerste paar accounts die jullie kunnen overtuigen
 
Reactiescore
2.372
Laat ons flamen, ik ben al een week stil ondertussen ze moeten ergens op zeuren

Jullie hebben gedaan wat jullie dachten dat goed was, er zullen vast wel plannen zijn gemaakt om het een en ander te regelen voor de eerste paar accounts die jullie kunnen overtuigen
Nieuwe kans om een stam te joinen Eric!!!! Ga ervoor :redface::eek2:
 
Reactiescore
571
Als iemand van Rose. nu eens 1x kan uitleggen waarom dit geen R2W move is dan stopt iedereen met deze haat. Alleen acht ik de kans zeer klein dat zoiets gaat gebeuren. Je kan dit niet goedpraten.
 
Reactiescore
438
Als iemand van Rose. nu eens 1x kan uitleggen waarom dit geen R2W move is dan stopt iedereen met deze haat. Alleen acht ik de kans zeer klein dat zoiets gaat gebeuren. Je kan dit niet goedpraten.

Zolang als VFgoed nog bestaat maken ze toch realistisch gezien geen kans op de wereldwinst.
Vandaar dat het geen R2W is.
 
Bovenaan