Top/Flopstammen

Deleted User - 487955892

Guest
Wanneer je sollicitatie gaat vragen aan het account dat je vorige stam nog een beetje bij elkaar probeerde te houden in zijn eentje (Met een beetje hulp van TDS)
Dit meerdere malen heeft aangegeven maar niemand wou helpen.

Je hebt de stam bij elkaar gehouden? hoe heb je dit dan gedaan? door uit je plaat te gaan? ga je nou gewoon hier ook proberen stennis te schoppen?
 
Reactiescore
399
Je hebt de stam bij elkaar gehouden? hoe heb je dit dan gedaan? door uit je plaat te gaan? ga je nou gewoon hier ook proberen stennis te schoppen?

Zonder ons was er nooit een aanval gekomen omdat iedereen zijn mond dicht hield als het ging om helpen met plannen.
Zoals ik al eerder gezegd heb als Jurn met een plan komt een dag voor een aanval omdat niemand anders eens iets wil doen en vervolgens gaat iedereen zeggen dat het te kort dag is en al en dan vervolgens zelf niet wat anders bedenken is het ons inderdaad wel over.

Ook wel grappig dat jij degene bent die hier ons komt aanspreken hierop terwijl je nog geen 3 uur na onze leave al een nieuwe stam probeert te fixen.
 

Deleted User - 487955892

Guest
Zonder ons was er nooit een aanval gekomen omdat iedereen zijn mond dicht hield als het ging om helpen met plannen.
Zoals ik al eerder gezegd heb als Jurn met een plan komt een dag voor een aanval omdat niemand anders eens iets wil doen en vervolgens gaat iedereen zeggen dat het te kort dag is en al en dan vervolgens zelf niet wat anders bedenken is het ons inderdaad wel over.

Ook wel grappig dat jij degene bent die hier ons komt aanspreken hierop terwijl je nog geen 3 uur na onze leave al een nieuwe stam probeert te fixen.

De reden waarom de stam word aangemaakt is niet door de manier of de reden waarom jij de stam hebt verlaten. Je moet het niet te hoog in je bolletje hebben. Wij hebben een goede optie gezien waar wij sterker van worden, ja ik begrijp dat sommige posities van spelers nu penibel zijn, maar zoals is aangegeven door Prone, mag er een sollicitatie worden gestuurd en hier zal ook naar gekeken worden, ook kan over de NAP gesproken worden als ze zich bij ons melden.
 
Reactiescore
290
hahaha hou op man, tekashi is toevallig een RL maat van mij en ik heb alles van dichtbij kunnen volgen. Tekashi had dit geweigerd en dan alsnog op zn woorden teruggekeerd na jullie actie, niet meer en niet minder. en waarom zou je zelf zo verontwaardigd reageren terwijl jullie net hetzelfde hebben gedaan? alleen hebben jullie meerdere accounts uit beide stammen gehaald. jij hebt echt een plaat voor je kop
Apart dat jij wist dat het gewijgerd was en wij niet in de stam.
 
Reactiescore
399
De reden waarom de stam word aangemaakt is niet door de manier of de reden waarom jij de stam hebt verlaten. Je moet het niet te hoog in je bolletje hebben. Wij hebben een goede optie gezien waar wij sterker van worden, ja ik begrijp dat sommige posities van spelers nu penibel zijn, maar zoals is aangegeven door Prone, mag er een sollicitatie worden gestuurd en hier zal ook naar gekeken worden, ook kan over de NAP gesproken worden als ze zich bij ons melden.

Wel grappig dat het dan gebeurd nadat het enige account dat nog een beetje leiding gaf de stam verlaten had.
Misschien dat je een solli krijgt van het andere deel van het team maar ik ga mijn aandeel daar niet in typen.
Ga mij echt niet uitsloven hiervoor lol.
 

DeletedUser79704

Guest
Apart dat jij wist dat het gewijgerd was en wij niet in de stam.
jullie communiceerden toch ook niet dat je hele andere plannen hadden voor de toekomst? snap niet waar je nu een probleem van maakt want wat jullie doen is 100keer slechter
 
Reactiescore
438
Hee ik ben geen blow me up!!

Gelukkig niet zeg. No offence naar jullie hoor maar jullie ligging is vrij... Uitdagend geworden :p

mits blow me up het aandurft zou ik gewoon kaarsvet wurm en ewap uitnodigen
heb je meteen die complete rim in handen, rose gaat toch binnen wel oorlogje spelen

Elk account wat je beschrijft heeft zo zijn eigen fronten. Is niet direct een oplossing voor het probleem wat gecreëerd is door deze fusie. Ik betwijfel of ze de def hebben om EWAP deftig te kunnen helpen tegenover deze nieuwe ontstaande stam, laat staan de leden die nu met een groot front opgezadeld zitten. Sommige zelfs met een 360 graden.

Wat betreft de fusie tussen Tekashi en EWAP; geheel begrijpelijk. Dit geeft hun meer activiteit en direct ook de mogelijkheid het front deftig op orde te zetten gebruik makend van de 7 daagse nap.

Persoonlijk zou een 14 daagse nap in mijn ogen een stuk netter geweest zijn. Zeker aangezien er een groot gedeelte nu gewoon geen alternatief hebben.
 
Bovenaan