Top/Flopstammen

DeletedUser79704

Guest
In die tijd kan je zelf niets organizeren? er zijn genoeg stammen, spelers zonder beschikbaar om iets op te stellen, precies op dezelfde manier die wij hebben gedaan. Hierna hebben we ook alle leden de optie gegeven om bij ons een Sollicitatie te sturen. En zoals er gedacht word dat ze geen kans maken is natuurlijk ook niet correct, omdat ik er eerlijk genoeg voor ben om ook door te geven als er geen plek voor ze is.
hoelang hebben jullie nodig gehad om dit te bespreken? dit is niet even in 5 dagen geregeld + jullie hebben het gewoon kunnen regelen achter de schermen zonder enige dreiging, die luxe hebben de overgebleven leden niet. als ze een kans maken waarom heb je ze niet direct meegenomen in de plannen dan?
 
Reactiescore
5.591
Screen Shot 2020-08-30 at 3.51.45 PM.png
Roze = Rose.
Zwart = .Beast
Groen = VBV

Leuk die 5 dagen NAP, denk jij dat spelers als hunt you down of louiza daar ook maar iets mee kunnen (die groene tussen roze in)? Die liggen opeens te apengapen met zo'n beetje 360 graden front. Of streaker5000 die daar rechts nu een continent van zijn stam verwijderd is? Deze move maakt die spelers praktisch kansloos.
Brainstick heeft nog iets van RIM om veiligheid te vinden en zich te verenigen met andere in de rim, die andere niet.
Om nu dus even een kaartje erbij te nemen met de situatie van o.a louiza en blow me up:
Screen Shot 2020-08-30 at 3.56.34 PM.png
Blauw = louiza
Oranje= hunt me down

Nee, ik denk inderdaad dat louiza ontzettend blij is met die 5 dagen NAP. Als Louiza geen intern is, is dit echt wel vrij droevig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
hoelang hebben jullie nodig gehad om dit te bespreken? dit is niet even in 5 dagen geregeld + jullie hebben het gewoon kunnen regelen achter de schermen zonder enige dreiging, die luxe hebben de overgebleven leden niet. als ze een kans maken waarom heb je ze niet direct meegenomen in de plannen dan?
Klopt dit is niet in 5 dagen geregeld... Dit waren er 2.
We hebben afgelopen vrijdag de stam ingelicht dat we per zondag 12:00 een nieuwe stam zoude beginnen met enkele leden van beast en VBV.
Zoals ik zelf al eerder aangaf heb ik niks als lof voor de spelers in VBV de leden van Beast de meeste ken ik niet dus daar kan ik geen woord over doen.
De reden voor mij persoonlijk waarom wij/ik VBV “geruild” heb voor en nieuwe stam is alsvolgt.
Na de “massa” van beast is er door prone vv’s gedraaid hier zijn dingen gezien waar wij twijfels bij trokken.
Hierna zaten we te denken hoe Verder.
Verder hebben wij gekeken naar de leden voor de toekomst ondanks dat het allemaal super kerels/dames zijn maakte ik mijzelf zorgen over de kwaliteit van enkele spelers.
En werd er ook gevraagd wie van VBV ik mee zou willen nemen. Ik heb hierbij niet naar punten gekeken maar ook naar kwaliteit van spelers. En welke natuurlijk de zelfde denkwijze hebben.
Ook is het gewoon weer een nieuwe kans. VBV lach op een hoopje dus met lijnen vond ik het persoonlijk minder.
En zijn ook spelers die ik er nog meer bij wou hebben. Hier heb ik ook tegen gezegd soliciteer zondag meteen.

Ik zit momenteel langs de waterkant te vissen dus sorry voor het korte bericht.
 
Reactiescore
290
Verder zijn er geen verdere interns dat ik weet.
louiza en hunt you down hebben we gemeld dat ze zeker kunnen soliciteren.
Verder als spelers het in deze 7dagen niet op orde kunnen krijgen kunnen ze Prone en misschien wel onze leiding zeker aanspreken. En Prone zal er dan zeker voor openstaan de nap te verlengen .
 
Reactiescore
571
7 dagen is gewoon veel ste kort. Daar kan je niks mee.
Verder het argument dat ze kunnen solliciteren slaat nergens op. Je hebt die leden niet voor niks achtergelaten.
Het is gewoon een vieze move geweest. Heerlijke R2W topkwaliteit.
 
Reactiescore
399
Wanneer je sollicitatie gaat vragen aan het account dat je vorige stam nog een beetje bij elkaar probeerde te houden in zijn eentje (Met een beetje hulp van TDS)
Dit meerdere malen heeft aangegeven maar niemand wou helpen.
 
Reactiescore
3.452
Wajow dat kaartje! Beetje sneue aktie idd
 
Reactiescore
290
Bekijk bijlage 22744
Roze = Rose.
Zwart = .Beast
Groen = VBV

Leuk die 5 dagen NAP, denk jij dat spelers als hunt you down of louiza daar ook maar iets mee kunnen (die groene tussen roze in)? Die liggen opeens te apengapen met zo'n beetje 360 graden front. Of streaker5000 die daar rechts nu een continent van zijn stam verwijderd is? Deze move maakt die spelers praktisch kansloos.
Brainstick heeft nog iets van RIM om veiligheid te vinden en zich te verenigen met andere in de rim, die andere niet.
Om nu dus even een kaartje erbij te nemen met de situatie van o.a louiza en blow me up:
Bekijk bijlage 22745
Blauw = louiza
Oranje= hunt me down

Nee, ik denk inderdaad dat louiza ontzettend blij is met die 5 dagen NAP. Als Louiza geen intern is, is dit echt wel vrij droevig.
Wil je het kaartje correct maken, moet je ook Wurm, enemy with a purpase en tekashi hierbij voegen....
wederom als bgs van de stammen die bij VBV een CS was. Zodoende krijg je een hele andere kaart zoals deze nu vertoond.
 
Reactiescore
5.591
Wil je het kaartje correct maken, moet je ook Wurm, enemy with a purpase en tekashi hierbij voegen....
wederom als bgs van de stammen die bij VBV een CS was. Zodoende krijg je een hele andere kaart zoals deze nu vertoond.
Maak jij hem dan? Ik weet namelijk niet over wie je het hebt, wie de hell is tekashi?
 
Reactiescore
399
Bekijk bijlage 22744
Roze = Rose.
Zwart = .Beast
Groen = VBV

Leuk die 5 dagen NAP, denk jij dat spelers als hunt you down of louiza daar ook maar iets mee kunnen (die groene tussen roze in)? Die liggen opeens te apengapen met zo'n beetje 360 graden front. Of streaker5000 die daar rechts nu een continent van zijn stam verwijderd is? Deze move maakt die spelers praktisch kansloos.
Brainstick heeft nog iets van RIM om veiligheid te vinden en zich te verenigen met andere in de rim, die andere niet.
Om nu dus even een kaartje erbij te nemen met de situatie van o.a louiza en blow me up:
Bekijk bijlage 22745
Blauw = louiza
Oranje= hunt me down

Nee, ik denk inderdaad dat louiza ontzettend blij is met die 5 dagen NAP. Als Louiza geen intern is, is dit echt wel vrij droevig.

Disrespect ik zie geen wurm en co.
Nu ben ik woest.
 
Reactiescore
5.591
Flinke intern van enemy zie ik net. En die Enemy en Wurm horen bij VBV ?
 

DeletedUser79704

Guest
Dat was een lid van VBV dat terwijl VBV en beast in “oorlog” zaten gewoon met Ewap van beast over een fusie zaten te praten....
hahaha hou op man, tekashi is toevallig een RL maat van mij en ik heb alles van dichtbij kunnen volgen. Tekashi had dit geweigerd en dan alsnog op zn woorden teruggekeerd na jullie actie, niet meer en niet minder. en waarom zou je zelf zo verontwaardigd reageren terwijl jullie net hetzelfde hebben gedaan? alleen hebben jullie meerdere accounts uit beide stammen gehaald. jij hebt echt een plaat voor je kop
 

Deleted User - 487955892

Guest
Rose gaat toch binnen wel oorlogje spelen? verklaar u nader? zou hier wel graag meer over willen weten.
 
Bovenaan