Top/Flopstammen

Reactiescore
76
deze kregen een forumpostje en een nap van een week naar wat ik hoorde :p

Ik ven vrij ongeschillig in de situatie, maar voor de "onwetende" van vbv in deze context is dit correct.

Onderliggende motivatie is mij loos gebleven, we gaan ontdekken wat de goede zet is en hoe het zich gaat ontwikkelen.

Ze hebben hierbij vooraf aamgegeven dat sollicitaties per creatie van de stam open staan, ook voor vbv, maar gevoelsmatig is die keuze natuurlijk al gemaakt namens hun. Toch solliciteren waard i guess!
 

Deleted User - 487955892

Guest
Soms komen er betere opties voor uit goede gesprekken tussen verschillende leden van VBV en Beast., moeten er meerdere reden voor zijn om een stam te verlaten en iets nieuws op te zetten met een andere gedachte?
 
Reactiescore
5.597
Soms komen er betere opties voor uit goede gesprekken tussen verschillende leden van VBV en Beast., moeten er meerdere reden voor zijn om een stam te verlaten en iets nieuws op te zetten met een andere gedachte?
Ja, want het is niet zomaar iets. Je naait hiermee de overige leden van Beast en VBV.
 

Deleted User - 487955892

Guest
Hoe bedoel je naai je?

Ik heb vooral gekeken met rekrutering naar ligging, toekomst in verband met Edellijnen en heb hier met de leiding van Beast. en VBV over gesproken. Nieuwe stam is aangemaakt, NAP voor 5 dagen is afgesloten. dus het is nou niet dat de stam is verlaten en er een minuut later direct incommings ergens aan kwamen.
 
Reactiescore
438
Ach, kunt er lang over discussiëren maar uiteindelijk zal dit altijd gebeuren op TW.
Stammen zijn er niet voor altijd.

Het is niet leuk voor de overblijvers van Beast. en VBV die geen alternatief hebben en ik wens hun ook het beste toe.

We gaan zien of het gras daadwerkelijk groener is aan de overkant.
 

DeletedUser79704

Guest
Hoe bedoel je naai je?

Ik heb vooral gekeken met rekrutering naar ligging, toekomst in verband met Edellijnen en heb hier met de leiding van Beast. en VBV over gesproken. Nieuwe stam is aangemaakt, NAP voor 5 dagen is afgesloten. dus het is nou niet dat de stam is verlaten en er een minuut later direct incommings ergens aan kwamen.
jullie hebben nap van 5 dagen gegeven zonder ruimte voor gespreken daarrond, dat is niet hetzelfde als een nap afspreken btw. geen idee wat voor snelheid dit is, maar dan heb je wrs geen volle boerderij + in die tijd kan je zelf niets organiseren dus maw zijn ze vogel voor de kat
 

Deleted User - 487955892

Guest
In die tijd kan je zelf niets organizeren? er zijn genoeg stammen, spelers zonder beschikbaar om iets op te stellen, precies op dezelfde manier die wij hebben gedaan. Hierna hebben we ook alle leden de optie gegeven om bij ons een Sollicitatie te sturen. En zoals er gedacht word dat ze geen kans maken is natuurlijk ook niet correct, omdat ik er eerlijk genoeg voor ben om ook door te geven als er geen plek voor ze is.
 
Bovenaan