Top/Flopstammen

Reactiescore
96
Dat BMU gerund is klopt, maar om daarvoor als rim account die nog geen serieuze inc gehad heeft 90% van je deff thuis te laten staan........... is een beetje noob of ego..?

STEL dat dit 100% waar zou zijn he, die 90% def thuis. Dan nog zouden jullie meer schade aangericht hebben in 24/7 met jullie gedrag dan wij ooit zouden doen door def thuis te laten. Je kunt je nu mooi verschuilen achter zondebok Jurn omdat hij mensen tegen elkaar uit heeft gespeeld, maar iedereen weet dat account Prone keer op keer de stam zal saboteren zolang je je niet aan de uitgebreide handleiding houdt die met het account gepaard gaat.
 
Reactiescore
290
STEL dat dit 100% waar zou zijn he, die 90% def thuis. Dan nog zouden jullie meer schade aangericht hebben in 24/7 met jullie gedrag dan wij ooit zouden doen door def thuis te laten. Je kunt je nu mooi verschuilen achter zondebok Jurn omdat hij mensen tegen elkaar uit heeft gespeeld, maar iedereen weet dat account Prone keer op keer de stam zal saboteren zolang je je niet aan de uitgebreide handleiding houdt die met het account gepaard gaat.
Dus omdat wij een stemming wouden over de nap noord ipv hem erdoor te drukken zaten wij fout? Eveneens heeft de leiding en iedereen al heel duidelijk gemaakt dat ik alles maar dan ook alles behalve een oorzaak was van dit gene?
 
Reactiescore
96
..o_O Ik ga hier serieus niet meer op in.
Ik weet dat het (voor jou iedere dag) zondag is, maar misschien toch niet zo vroeg aan de drank gaan, dan hebben we kans dat er nog iets zinnigs uit komt.
Wekenlang gezeik om, met en veroorzaakt door Prone en jij brengt het terug tot 1 incident waar ik werkelijk geen woord over heb gezegd?
Misschien moet je je ook eens beseffen dat het niet altijd enkel om je intenties gaat (al zijn die ook vaak genoeg dubieus), maar met name de manier waarop je jezelf verwoord.

Verder zal ik niet meer op de posts van een van jullie in gaan, heeft toch weinig nut.
Zoals jullie zelf mooi verwoord hebben, is onze leave toch niet zo boeiend gezien we niks aan 24/7 toevoegen.
 
Reactiescore
1.647
@TheFarmersLife mag niet aan getwijfeld te worden qua hun intenties. Hadden OS uit staan, gooide clears en draaide VV. Met hun ligging, front met AAO en QQ, konden ze nooit volledig leeg staan. Waar Prone als voorbeeld nog redelijk close mensen had die hem konden ondersteunen lag TFL afgelegen doordat BMU niet kon helpen. Betekend ondersteunings tijden van de stam van vele uren. Enige account die dit had.
 
Reactiescore
428
Jij was de discord al meermaals geleaved zonder zonder join. Jij was je eigen co’s met de grond gelijk aan t maken voor onze join. Jij zou al 3x gequit zijn op wurm voor onze join dus wat probeer je precies duidelijk te maken? Dat je steeds maar roept over zaken waar je geen flauw benul van hebt? Je geen idee hebt wat er in de stam gebeurd omdat je wss de minst actieve speler op de wereld bent? En je eigen co’s met de grond gelijk maakt?

Kijk Bjorn dat is het verschil tussen jou en mij.
Ik heb het bijgelegd met hun en heb daar een punt achter gezet en dat jij dat nu aanhaalt omdat je jezelf niet kan verdedigen zegt meer over jou dan over mij.

Over zaken die er tussen mij en co zijn gebeurd weet jij volgens mij geen flauw benul van en daar ga ik ook helemaal geen uitleg over geven aangezien jij het hier allemaal laat lijken alsof dat allemaal mijn schuld was terwijl het toch echt duidelijk van beide kanten kwam.
Ben inderdaad 1x de account chat geleaved en 1 keer echt gestopt en ga daar de redenen niet voor posten op het AF want dat is iets tussen de spelers van Wurm en mij.
Discord ben ik ook inderdaad 1 keer geleaved ongeveer een maand geleden nadat onder andere jij je weer als een debiel aan het gedragen was en natuurlijk recent omdat ik nu echt gestopt ben omdat ik vind dat jullie niet een zoveelste kans verdienen aangezien er toch bijna wekelijks wel weer iets aan de hand is.

Grappig dat ik er geen benul van heb als meerdere mensen dit hebben gezegd in de discord zelf toen ik er nog in zat dus wat lul je nou kerel?
En daarnaast zoals ik in mijn vorige bericht al zei heeft je eigen co zelfs gezegd in een bericht op het AF dat alleen KYH (Expres of niet daar heb ik niks over gehoord) kata gooide en je vervolgens zelf dat op iedereen doet wat voor mij nog meer redenen zijn dat jullie zeker niet nog een kans verdienen.

Activiteit ahaha.
Daar kan ik alleen op zeggen dat bepaalde zaken voor mij boven TW staan.
Gelukkig ben ik teminsten geen vrouwonvriendelijke (Discord wereldchat gesprek tussen jou en mij.) zak die een groot deel van zijn maandsalaris in TW steekt omdat ik anders niet in de top 10 kan komen en TW ziet als een full time baan naast men werk.

Succes met je account prone of wat de naam ook mag zijn.
Als het aan mij lag hadden jullie namelijk al een kata massa gekregen.

Fijne avond pik.
 
Reactiescore
290
Kijk Bjorn dat is het verschil tussen jou en mij.
Ik heb het bijgelegd met hun en heb daar een punt achter gezet en dat jij dat nu aanhaalt omdat je jezelf niet kan verdedigen zegt meer over jou dan over mij.

Over zaken die er tussen mij en co zijn gebeurd weet jij volgens mij geen flauw benul van en daar ga ik ook helemaal geen uitleg over geven aangezien jij het hier allemaal laat lijken alsof dat allemaal mijn schuld was terwijl het toch echt duidelijk van beide kanten kwam.
Ben inderdaad 1x de account chat geleaved en 1 keer echt gestopt en ga daar de redenen niet voor posten op het AF want dat is iets tussen de spelers van Wurm en mij.
Discord ben ik ook inderdaad 1 keer geleaved ongeveer een maand geleden nadat onder andere jij je weer als een debiel aan het gedragen was en natuurlijk recent omdat ik nu echt gestopt ben omdat ik vind dat jullie niet een zoveelste kans verdienen aangezien er toch bijna wekelijks wel weer iets aan de hand is.

Grappig dat ik er geen benul van heb als meerdere mensen dit hebben gezegd in de discord zelf toen ik er nog in zat dus wat lul je nou kerel?
En daarnaast zoals ik in mijn vorige bericht al zei heeft je eigen co zelfs gezegd in een bericht op het AF dat alleen KYH (Expres of niet daar heb ik niks over gehoord) kata gooide en je vervolgens zelf dat op iedereen doet wat voor mij nog meer redenen zijn dat jullie zeker niet nog een kans verdienen.

Activiteit ahaha.
Daar kan ik alleen op zeggen dat bepaalde zaken voor mij boven TW staan.
Gelukkig ben ik teminsten geen vrouwonvriendelijke (Discord wereldchat gesprek tussen jou en mij.) zak die een groot deel van zijn maandsalaris in TW steekt omdat ik anders niet in de top 10 kan komen en TW ziet als een full time baan naast men werk.

Succes met je account prone of wat de naam ook mag zijn.
Als het aan mij lag hadden jullie namelijk al een kata massa gekregen.

Fijne avond pik.
Als jij er zo over denkt super man!
Ik hoop dat je met veel geluk je lijstje hebt getyped en bedankt voor je succes wens.

Jullie acc heeft alleen 3x mijn pp aantal gebruikt... en je staat ruim onder ons leuk dat je dat aanhaalt!
(En het is nog geen eens 1% van mn maandloon dat ik in tribalwars steek ;) )
 
Reactiescore
428
Als jij er zo over denkt super man!
Ik hoop dat je met veel geluk je lijstje hebt getyped en bedankt voor je succes wens.

Jullie acc heeft alleen 3x mijn pp aantal gebruikt... en je staat ruim onder ons leuk dat je dat aanhaalt!
(En het is nog geen eens 1% van mn maandloon dat ik in tribalwars steek ;) )

Vermeld dan ook even netjes dat ik niet degene ben die pp kocht op Wurm want jij weet net zo goed als mij waar de pp vandaan komt.
 
Reactiescore
5.686
Was inderdaad Eli mvg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan