Top/Flopstammen

Reactiescore
54
Statussen liegen niet toch? maar goed duidelijk weer dat dit AF weinig met spelfeiten te maken heeft en meer met lekker blazen...

Het was heel duidelijk dat er op 6 december een complete stam wave van tides aankwam op 24/7 zoals te zien is in onderstaand linkje... https://gyazo.com/29b29f9d9d4a40c8b3a2c8ee284b0800

De eerste inc van die massa zijn al rond 1/2 december verstuurd dus wij wisten als stam dat deze massa er aan kwam en hebben vrijwel met de hele stam lekker verslagen op het rim account farmerslife na want die haalde daar voor hun doen een heel mooi verzamel recordje op 5 december dit terwijl zei wisten dat hun deff lang zou lopen omdat BMU en AAO in de tijd nog een nap hadden linkje..... https://gyazo.com/c3e59cbf12b8cdcf2b9f6fa5142bd687

Kan die zeggen dat er in de stam zou gezegd zijn dat die genoeg gedaan zou hebben maar nogmaals statussen liegen niet!

o_OEdit... https://gyazo.com/364dfd478411ce6e5419161f3417c76a
 
Reactiescore
96
Statussen liegen niet toch? maar goed duidelijk weer dat dit AF weinig met spelfeiten te maken heeft en meer met lekker blazen...

Het was heel duidelijk dat er op 6 december een complete stam wave van tides aankwam op 24/7 zoals te zien is in onderstaand linkje... https://gyazo.com/29b29f9d9d4a40c8b3a2c8ee284b0800

De eerste inc van die massa zijn al rond 1/2 december verstuurd dus wij wisten als stam dat deze massa er aan kwam en hebben vrijwel met de hele stam lekker verslagen op het rim account farmerslife na want die haalde daar voor hun doen een heel mooi verzamel recordje op 5 december dit terwijl zei wisten dat hun deff lang zou lopen omdat BMU en AAO in de tijd nog een nap hadden linkje..... https://gyazo.com/c3e59cbf12b8cdcf2b9f6fa5142bd687

Kan die zeggen dat er in de stam zou gezegd zijn dat die genoeg gedaan zou hebben maar nogmaals statussen liegen niet!


Lol als hier iemand blaast ipv met feiten komt ben jij het halve zool..
Wat heeft een inkomende mass met farmen te maken?
 
Reactiescore
54
Lol als hier iemand blaast ipv met feiten komt ben jij het halve zool..
Wat heeft een inkomende mass met farmen te maken?

om nieuwe verzamel records te behalen en heb veel troops nodig dat hoef ik hier toch niet uit te leggen?
 
Reactiescore
96
Ik ga hier verder geen extra woorden aan vuil maken, je mening is bekend.
Denk dat iedereen wel eens op een off-day met al z'n thuis staande shit rooft, incl de off. Dan is 10mil 's ochtends al gehaald.
Voor de mensen die hier wel objectieve shit willen zien - ipv het kinderachtige modder gooien omdat Patrick butthurt is dat we z'n lieftallige co hebben beledigt - is hier goed te zien wanneer er dan daadwerkelijk een os aanvraag komt.
Geen 5 dagen van tevoren zoals Patrick impliceert.

 
Reactiescore
54
Moet ik hier echt discord en stamform screens gaan neerzetten dat het al veel eerder besproken word....

Had verwacht dat dit soort statussen jullie meer zou zeggen als 1 pm uit vele. zeker gezien die PM over de avond wave gaat en de aanvallen al eerder aankwamen elders!
 
Reactiescore
399
Statussen liegen niet toch? maar goed duidelijk weer dat dit AF weinig met spelfeiten te maken heeft en meer met lekker blazen...

Het was heel duidelijk dat er op 6 december een complete stam wave van tides aankwam op 24/7 zoals te zien is in onderstaand linkje... https://gyazo.com/29b29f9d9d4a40c8b3a2c8ee284b0800

De eerste inc van die massa zijn al rond 1/2 december verstuurd dus wij wisten als stam dat deze massa er aan kwam en hebben vrijwel met de hele stam lekker verslagen op het rim account farmerslife na want die haalde daar voor hun doen een heel mooi verzamel recordje op 5 december dit terwijl zei wisten dat hun deff lang zou lopen omdat BMU en AAO in de tijd nog een nap hadden linkje..... https://gyazo.com/c3e59cbf12b8cdcf2b9f6fa5142bd687

Kan die zeggen dat er in de stam zou gezegd zijn dat die genoeg gedaan zou hebben maar nogmaals statussen liegen niet!

o_OEdit... https://gyazo.com/364dfd478411ce6e5419161f3417c76a

Zou me eerder schamen dat je zelf zo laag staat met je grote safe dan een rim account die er al die tijd alleen voor heeft gestaan aangezien naast hun de runner van de stam lag genaamd blow me up
 
Reactiescore
1.380
Ik ga hier verder geen extra woorden aan vuil maken, je mening is bekend.
Denk dat iedereen wel eens op een off-day met al z'n thuis staande shit rooft, incl de off. Dan is 10mil 's ochtends al gehaald.
Voor de mensen die hier wel objectieve shit willen zien - ipv het kinderachtige modder gooien omdat Patrick butthurt is dat we z'n lieftallige co hebben beledigt - is hier goed te zien wanneer er dan daadwerkelijk een os aanvraag komt.
Geen 5 dagen van tevoren zoals Patrick impliceert.


Mooi PM bericht. Zie alleen maar AAO dorpen erin.
Als je die alsnog wil stacken moet ik je ff een invite geven ;)
 
Reactiescore
290
Snap ik, wie wil er nou in een stam zitten met gasten die de volgende dag wellicht kata's op je gooien.
“Feitje” zodat mr w73 wrok niet steeds dingen blijft roepen zonder feiten te kennen. 27/7 begon met kata’s te gooien. En pas de dag nadat onze boeren gesloopt zijn... zijn wij kata’s gaan gooien .

Verder hebben we goede gesprekken voor een verzoening. En heb ik geen haat gevoelens naar mensen.
En de aanstoker(s) zijn weg :)
 
Reactiescore
447
“Feitje” zodat mr w73 wrok niet steeds dingen blijft roepen zonder feiten te kennen. 27/7 begon met kata’s te gooien. En pas de dag nadat onze boeren gesloopt zijn... zijn wij kata’s gaan gooien .

Verder hebben we goede gesprekken voor een verzoening. En heb ik geen haat gevoelens naar mensen.
En de aanstoker(s) zijn weg :)
Ben je weg dan?
 
Reactiescore
399
“Feitje” zodat mr w73 wrok niet steeds dingen blijft roepen zonder feiten te kennen. 27/7 begon met kata’s te gooien. En pas de dag nadat onze boeren gesloopt zijn... zijn wij kata’s gaan gooien .

Verder hebben we goede gesprekken voor een verzoening. En heb ik geen haat gevoelens naar mensen.
En de aanstoker(s) zijn weg :)

In een andere post heeft je co speler letterlijk gezegd dat alleen KYH wat kata gooide....
Wat doe je vervolgens zelf?
Iedereen kata sturen dus ook de mensen die er niks mee te maken hadden.....

En als er 1 iemand is die niet over aanstoker(s) moet beginnen ben jij het maat!
Want sinds jij bent gejoind ben je tot nu toe bij elk probleem betrokken geweest en leave je de discord of zelfs de stam......
 
Reactiescore
7.918
“Feitje” zodat mr w73 wrok niet steeds dingen blijft roepen zonder feiten te kennen. 27/7 begon met kata’s te gooien. En pas de dag nadat onze boeren gesloopt zijn... zijn wij kata’s gaan gooien .

Verder hebben we goede gesprekken voor een verzoening. En heb ik geen haat gevoelens naar mensen.
En de aanstoker(s) zijn weg :)

Snap het nut van je post niet echt, doel ik op jou persoonlijk? Heb ik je ergens genoemd? Ik zeg alleen dat ik het logisch vind dat TFL weg is met als redenatie dat zijn stamgenoten kata's op elkaar gooien. Klaarblijkelijk voel je je daardoor aangevallen of wil je graag in het middelpunt staan, heb je schuldgevoelens oid?
 
Reactiescore
54
Zou me eerder schamen dat je zelf zo laag staat met je grote safe dan een rim account die er al die tijd alleen voor heeft gestaan aangezien naast hun de runner van de stam lag genaamd blow me up


hahaha zou je mij die "lage" stand kunnen laten zien XD

staan 4e met verdediger en 1ste met ondersteuner en 1ste met aanvaller dus wat een kansloze en verknipte post...

Dat BMU gerund is klopt, maar om daarvoor als rim account die nog geen serieuze inc gehad heeft 90% van je deff thuis te laten staan........... is een beetje noob of ego..?
 
Reactiescore
290
In een andere post heeft je co speler letterlijk gezegd dat alleen KYH wat kata gooide....
Wat doe je vervolgens zelf?
Iedereen kata sturen dus ook de mensen die er niks mee te maken hadden.....

En als er 1 iemand is die niet over aanstoker(s) moet beginnen ben jij het maat!
Want sinds jij bent gejoind ben je tot nu toe bij elk probleem betrokken geweest en leave je de discord of zelfs de stam......
Jij was de discord al meermaals geleaved zonder zonder join. Jij was je eigen co’s met de grond gelijk aan t maken voor onze join. Jij zou al 3x gequit zijn op wurm voor onze join dus wat probeer je precies duidelijk te maken? Dat je steeds maar roept over zaken waar je geen flauw benul van hebt? Je geen idee hebt wat er in de stam gebeurd omdat je wss de minst actieve speler op de wereld bent? En je eigen co’s met de grond gelijk maakt?
 
Bovenaan