Top/Flopstammen

Reactiescore
786
dit is een zeer gevoelige kwestie geweest, jullie zullen hopelijk met een paar dagen daar een antwoord op krijgen maar ik ben nogal druk met proberen leiding te zijn op het moment :(

Laat ons het vandaag nog eens proberen.
We houden het momenteel gewoon op druk en niet selectief negeren.

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Ben blij dat die kut floemperts weer in 24/7 zitten. Wanneer krijgen wij nu eens een massa??

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.845
Sow, Twan opeens weer hier?

Reactiescore
96
Wat dit alles in gang gezet heeft begon met de leave van TFL. Die verklaarde dat ze geen gevoel meer bij de stam hadden en daarbij nog even moesten blazen richting bjorn... Wat hierop volgde was een discussie tussen de 2 hersenloze in de stam ( joey en bjorn) en zorgt weer voor de zoveelste onnodige ophef in de stam (naar mijn idee).... Gezien het feit dat hier een account de stam leavde wat nog niet eerder meegedaan had offensief of defensief in het stam belang genaamd "ThefarmersLife"en dat terwijl ze een rimaccount zijn zouden wij daar dus weinig aan missen...
Verder zouden zij gewoon de stamlijnen aan houden en een PBG met de naaste buurman aangaan dus zag eigenlijk weinig problemen in de leave...

Reactie komt misschien wat laat, maar we zitten deze wereld niet zoveel op het AF door het hoge idiootgehalte waar je zelf sterk aan bijdraagt.

Wij hebben Bjorn enkel benoemd als 1 van een grote hoeveelheid punten die ons spelplezier om zeep hielpen. Als je uit heel die post enkel weet in te gaan op het stukje over Prone dan zegt dat ook wel iets. Verder vergeet je te melden dat ik die nacht Bjorn persoonlijk mijn excuus heb aangeboden voor het feit dat we af zijn gegaan op een eenzijdige verklaring. Dit is overigens vrij simpel te verklaren door de manier waarop Bjorn communiceert. Dit lokt ten eerste niet uit om extra verhaal te gaan halen en ten tweede speelt het de verklaring van de andere partij redelijk in de kaart.

Je 2e punt is gewoon belachelijk. Je eigen stamgenoten en leiding verklaarden diezelfde avond en de dag erna al dat er van ons vaak genoeg (en in kwantiteit genoeg) def uit stond. Dat onze def niet gehit wordt kunnen wij ook niks aan doen lijkt me. Misschien kun jij er de volgende x wat clears op gooien, je bent goed in stamgenoten aanvallen vernam ik. Overigens is ook vaak genoeg voorgekomen dat we 6x om coords moesten vragen voor def en uiteindelijk gewoon niks toegestuurd kregen.

Wat offensief helpen betreft besef ik me best dat we niet de grootste leveranciers zijn geweest, maar ook daarbij moet je niet gaan roepen voordat je de situatie kent. BMU en de leiding wilden dat wij zsm de flank van BMU in de rim zouden dichtleggen zodat zijn front niet enorm zou worden. Aangezien wij veel later begonnen zijn hadden we nogal wat in te halen en lag onze focus om die reden op de rim ipv 100% met de massa's mee te doen. We hebben om diezelfde reden een riskante jump noord ondernomen die net zo goed negatief voor onszelf uit kon pakken om QQ van bmu af te snijden.

Ook bedanken wij daarom graag de leiding van 24/7 nog eens voor de goede planning en uitvoering van de BMU intern, waardoor alles perfect is verlopen en ons front niet onnodig is vergroot. <3

Reactiescore
54
Je statussen zeggen genoeg en liegen er niet om maat! en deff die niet gehit word dan heb je niet genoeg uit staan, zeker op dit moment in de game... kan je kort of lang verhaal schrijven maar tis gewoon een feit.....

Verder is alles vergeten en vergeven en zouden we weer lekker gaan spelen met ze alle!

Reactiescore
5.768
Je statussen zeggen genoeg en liegen er niet om maat! en deff die niet gehit word dan heb je niet genoeg uit staan, zeker op dit moment in de game... kan je kort of lang verhaal schrijven maar tis gewoon een feit.....

Verder is alles vergeten en vergeven en zouden we weer lekker gaan spelen met ze alle!
Dan heb je teveel noobs die deff vragen voor niks, anders zal je deff wel gehit worden.

Reactiescore
54
ja mooi he! was toch duidelijk roofrecords halen op massa dagen! dankjewel inge HAHA

Reactiescore
3.458
ja mooi he! was toch duidelijk roofrecords halen op massa dagen! dankjewel inge HAHA
Je eigen stamgenoten en leiding verklaarden diezelfde avond en de dag erna al dat er van ons vaak genoeg (en in kwantiteit genoeg) def uit stond
Overigens is ook vaak genoeg voorgekomen dat we 6x om coords moesten vragen voor def en uiteindelijk gewoon niks toegestuurd kregen.

Bovenaan