Top/Flopstammen

Reactiescore
431
Het is misschien niet relevant maar ik heb nooit de eis gesteld op jullie te gaan :).

ohh nee hoor, maar jouw gezien hebbende, en het feit dat je ook al midden in de onderhandelingen nog clears stuurt op MB's zal je wel iets gaan roepen van 'we moeten nu aanvallen ik ben enorm klein en heb het grootste edellimiet van jullie allemaal' maar daar ga ik niet teveel grappen over maken, daar kan ik nog wel leuke memes over maken wanneer mijn toetsen voorbij zijn
 
Reactiescore
290
ohh nee hoor, maar jouw gezien hebbende, en het feit dat je ook al midden in de onderhandelingen nog clears stuurt op MB's zal je wel iets gaan roepen van 'we moeten nu aanvallen ik ben enorm klein en heb het grootste edellimiet van jullie allemaal' maar daar ga ik niet teveel grappen over maken, daar kan ik nog wel leuke memes over maken wanneer mijn toetsen voorbij zijn
Lijkt me leuk! gelukkig heb ik ook nog screens van gesprekken met u. Dus wanneer je met *vieze* memes wil komen kunnen we dat dan gelijk trekken.
Maar *clears* sturen op mbérs in onderhandelingen het gaat over vgm 1 nog niet eens halve clear... Dit was een foutje en is ook meteen gezegd we hadden uit dorpen die we moesten afstaan alle troepen dood gegooid we hebben hierbij zelfs op een MB van onszelf gegooid na een foutje met coords ;).
Overigens weet jij heel goed dat wij eerder vaak problemen hadden met edels en juist totaal niet veel edels hadden ;).
Verder ben je continu aan het modder gooien, ben je mensen af aan het kraken en stuur je via app/disc gewoon dingen die evengoed niet kunnen als wat ik toen in mijn rage op Zaterdag ochtend gedaan heb.
Je probeert jezelf steeds overal goed te praten, en je probeert jezelf overal maar goed te praten maar zo is het niet.

Je haalt steeds als excuus aan binnekort kan ik overal op reageren etc... Je kon bijna elke avond met de groep van AT (rose ik alleen vgm) Wel gewoon WARZONE spelen. Als het allemaal zo *belangrijk* was had je op die momenten ook gewoon kunnen reageren of dingen kunnen regelen toch ?

Ik vind het gewoon jammer dat we eerder gesprekken hadden over dat het belachelijk is dat mensen elkaar zo af zitten te zeiken op af *jou interesseerden* dat niet. Ik trek me er wel wat van aan zoals de meeste weten. En je nu maar gaat zitten branden hier....
 
Reactiescore
1.647
Bij deze wil ik excuses maken aan een beschuldiging aan het adres van @Addison Rae

Ik kan nergens meer bewijs vinden dat hij aanbood naar 2 leden terug te gaan. Enkel naar die 3/4 leden die al getoond zijn. Heb het al keer eerder geroepen maar kan nergens meer vinden waarop het gebaseerd is. Daarom dien ik op die woorden terug te komen.

Wel werd idd gesproken over een BG zoals hij zelf al aantoonde en later op 3/4 leden.
 
Reactiescore
431
Bij deze wil ik excuses maken aan een beschuldiging aan het adres van @Addison Rae

Ik kan nergens meer bewijs vinden dat hij aanbood naar 2 leden terug te gaan. Enkel naar die 3/4 leden die al getoond zijn. Heb het al keer eerder geroepen maar kan nergens meer vinden waarop het gebaseerd is. Daarom dien ik op die woorden terug te komen.

Wel werd idd gesproken over een BG zoals hij zelf al aantoonde en later op 3/4 leden.

vooruit dan maar, excuses geaccepteerd
 
Reactiescore
216
Bij deze wil ik excuses maken aan een beschuldiging aan het adres van @Addison Rae

Ik kan nergens meer bewijs vinden dat hij aanbood naar 2 leden terug te gaan. Enkel naar die 3/4 leden die al getoond zijn. Heb het al keer eerder geroepen maar kan nergens meer vinden waarop het gebaseerd is. Daarom dien ik op die woorden terug te komen.

Wel werd idd gesproken over een BG zoals hij zelf al aantoonde en later op 3/4 leden.

:like:
 
Reactiescore
3.457
De nap tussen tides en spelers met Ashe, zodat jullie AT lekker makkelijk kunnen bestoken.
100% zieligheid van Ashes, en Tides gaat lekker w71 herhalen.
Bedoel je daarmee de nap die jij met alle buurt/rimstammen had tegen 1 stam ofwat?
 
Reactiescore
1.962
Meneer Prone, de grootste stamhopper van deze wereld, komt klagen over een NAP die er niet eens is? Moet niet gekker worden he.
 
Bovenaan