Top/Flopstammen

Reactiescore
5.590
Ga weg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.757
Tom kom prive als je wilt praten ik zie duidelijk dat je nog hartpijn hebt
 
Reactiescore
73
Ik heb mn excuus aangeboden meer kan ik niet doen. En als daar een “ban” of time-out tegenover staat prima dat begrijp ik.
Maar ik ben niet begonnen met mensen afkraken of als stabbers markeren als er helemaal niks van klopt.
En als er dagen lang over elk ding dat je doet een leugen of onzin verhaaltje verzonnen word dan kan er nu eenmaal iets knappen.
Jezus wat slecht.

“Ja sorry meneer de agent dat ik iemand in elkaar heb geslagen, maar ik heb wel sorry gezegd!! En oja, die ander begon.”

Wat een ander al zei; als dit bij een spel al zo hoog zit, is het wellicht beter als je zelf voor die timeout kiest ipv een opgelegde.
 
Reactiescore
290
Jezus wat slecht.

“Ja sorry meneer de agent dat ik iemand in elkaar heb geslagen, maar ik heb wel sorry gezegd!! En oja, die ander begon.”

Wat een ander al zei; als dit bij een spel al zo hoog zit, is het wellicht beter als je zelf voor die timeout kiest ipv een opgelegde.
Ik zei toch dat ik mn straf zou accepteren?
Ik kan niet meer doen als sorry zeggen he.... en als je het nieuwe volgt 3x sorry zeggen en een donatie aan het rodekruis maakt alles goed.
 
Reactiescore
499
Zwitserse stinkkaas?
 
Reactiescore
2.364
Geen kaas op basis van koemelk, ben ik allergisch aan.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Een nieuwe grootmacht ontstaan, had zelf gehoopt dat Finnvard met mijn ex co Stan zich nog wel bij ons zou aansluiten. Jammer Stan, dat voor de andere weg kiest. Wens jouw team en red sky het beste bij Kaas.

Bedankt jullie ook nog veel succes!
 
Reactiescore
499
Deze post schreeuwt ik heb geen klasse en nog nooit een ander stukje kaas gegeten dan brie of jong belegen.
Nou ik hoop dat niemand uit Zwitserland dit leest :S
 
Reactiescore
1.770
Eet eens een lekker stukje blauwe schimmelkaas met bijpassend bierke en dan praten we nog eens?
 
Bovenaan