Top/flopstammen

Reactiescore
973
Voor wie wil, in de spoiler mijn uitleg.

@.Fakie

f46443a897a4ed146684c4b22de89028.jpg
 

Deleted User - 487694086

Guest
"alle dingen". Ruzie om pedik die nooit uitgeklaard is omdat er nooit echt ergernissen op tafel gelegd werden tot je wel degelijk quitte...
Welke zaken waren te grof dan?



Oei, duidelijk een symptoom.
Die ergernissen zijn al meteen in de chat naar voren gekomen, ook dat Noble alles wat los en vast zat claimde. Komt erbij nu dat Fred het een en ander meemaakt (waar ik wel weinig vanaf weet) en dat Sagi vanaf week 1 info in onze stamchat zat te droppen, ik heb hem 2 keer gekickt zelfs maar nee hij moest er steeds terug in.
 
Reactiescore
1.089
In het kader van het forum interessanter maken: wat vindt men er van dat Sagittarius vanaf week 1 in de Lions chat zit en tot op de dag van vandaag gebruikt wordt als extern acc, top of flop?

Hetgeen o.a. gebeurde op CL11 en vorige CL waar jij ook bij was, toch ook praktisch hetzelfde?
Ik vind dat je je wel laat kennen hoor... Beetje jammer.
 
Reactiescore
2.303
Cool mats, je bent een grote jongen!
Verder, info? Wat dan, ik weet van niks!

Volwassen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hetgeen o.a. gebeurde op CL11 en vorige CL waar jij ook bij was, toch ook praktisch hetzelfde?
Ik vind dat je je wel laat kennen hoor... Beetje jammer.
Was voor de premade toen en zonder doorspelen, hele andere gevallen dan nu. En ja ik laat me ook kennen, omdat het gewoon een stam is waar ik totaal niet in wil zitten. Als ik bij een Paul of Mastermark in de stam had gezeten en die ging zijn normale streken doen, was ik ook delete gegaan.
 
Reactiescore
1.089
Was voor de premade toen en zonder doorspelen, hele andere gevallen dan nu. En ja ik laat me ook kennen, omdat het gewoon een stam is waar ik totaal niet in wil zitten. Als ik bij een Paul of Mastermark in de stam had gezeten en die ging zijn normale streken doen, was ik ook delete gegaan.

De intentie was heel anders bij cl11 waren er een paar accs onduidelijk en vorige cl wisten we ook niet waar het schip zou strandden, maar theoretisch gewoon precies hetzelfde, mochten de accs het overleven dan zouden we samenkomen, nou dat gebeurde ook. Beide keren
 
Reactiescore
37
Als je meteen op de persoon gaat aanvallen lijkt het toch wel alsof het gevoelig ligt. Ik weet wat de ene kant denkt, ik weet ook wat ik heb ervaren. Maar leuk over de Sagi kwestie heen praten, zo makkelijk gaat het natuurlijk ook niet. Weet vrij zeker dat heel Noobs niks van de Sagi kwestie af weet en hoewel jullie bg's zijn, zullen zij ook niet verwacht hebben dat Sagi jullie gaat joinen.
Klopt, dat weten we ook niet....maar hoe moeten we zoiets dan weten?
 

Deleted User - 487694086

Guest
De intentie was heel anders bij cl11 waren er een paar accs onduidelijk en vorige cl wisten we ook niet waar het schip zou strandden, maar theoretisch gewoon precies hetzelfde, mochten de accs het overleven dan zouden we samenkomen, nou dat gebeurde ook. Beide keren
Andere situatie, er zijn stammen gejoind of gevormd om samen de start te overleven en al die accounts zijn ook goed terecht gekomen. Sagi wordt nu bewust buiten Lions gelaten terwijl er al heel lang aansluiting is om nog info te winnen vanuit Noobs.
Klopt, dat weten we ook niet....maar hoe moeten we zoiets dan weten?
Hij zal t je niet vertellen nee
 
Reactiescore
1.089
Andere situatie, er zijn stammen gejoind of gevormd om samen de start te overleven en al die accounts zijn ook goed terecht gekomen. Sagi wordt nu bewust buiten Lions gelaten terwijl er al heel lang aansluiting is om nog info te winnen vanuit Noobs.

Dat lag toch wel genuanceerder hoor. Dat zullen lennart en UT nog wel kunnen beamen van cl11, en ook vorige cl was het meer dan de start overleven
 
Bovenaan