Top & Flopstammen

Reactiescore
239
@Piece-Of-Pancake

Grappig dat je voor deze pro fresh propaganda speciaal je forum acc voor de eerste keer gebruikt...
Ga verder niet ingaan op je, een verkenning is ook een aanval.


Edit:
Zelf speciaal een forum acc gemaakt, bravo!
 
Reactiescore
306
Uiteraard hebben we spijt van ruvon recruit, wij hebben de ballen om dat toe te geven, hebben jullie dat ook?

Neen, ik vind de 1C spelers wel aangenaam om in de stam te hebben. Zijn vriendelijk en aardig. X :p

Jullie wouden dat we ruvon aanpakte en zien hem als stabber?
Wel dan is jager juist hetzelfde.
Of regeren jullie met 2 maten en 2 gewichten?

Als fresh hier niets aan doet dan zijn jullie alle respect en geloofwardigheid kwijt vrees ik.

Ik denk dat er nog wel een groot verschil is tussen bij een stam solliciteren om NAP af te dwingen, bewust plannen om een huidige BG aan te vallen met een stam waar je nog niet in zit. Die heeft gewoon heel de wereld gestabbed. Zelfs zijn eigen stamgenoten, buiten @Predec . Die zal wel van alles op de hoogte geweest zijn. Ik weet niet hoe het zat met de situatie Man0war, dus weet niet of dit te vergelijken is. Denk dat dit ingame makkelijk uit te klaren is tussen de desbetreffende accounts.

Als er nu al gesprekken zijn tussen motr en globe dan hebben jullie dat echt wel aan jullie zelf te danken hoor....

De reactie die je nu hebt, is dezelfde als die de leden van 1C hadden nadat jullie Ruvon bij hen wegplukten.
 
Reactiescore
239
Neen, ik vind de 1C spelers wel aangenaam om in de stam te hebben. Zijn vriendelijk en aardig. X :p



Ik denk dat er nog wel een groot verschil is tussen bij een stam solliciteren om NAP af te dwingen, bewust plannen om een huidige BG aan te vallen met een stam waar je nog niet in zit. Die heeft gewoon heel de wereld gestabbed. Zelfs zijn eigen stamgenoten, buiten @Predec . Die zal wel van alles op de hoogte geweest zijn. Ik weet niet hoe het zat met de situatie Man0war, dus weet niet of dit te vergelijken is. Denk dat dit ingame makkelijk uit te klaren is tussen de desbetreffende accounts.



De reactie die je nu hebt, is dezelfde als die de leden van 1C hadden nadat jullie Ruvon bij hen wegplukten.

1c kon perfect verder zonder ruvon he, daarnaast hebben we andere spelers nooit afgewezen voor zover als ik weet, anyways ik noch men co's zijn leiders van globe en hebben deze gesprekken dus ook niet gevoerd destijds... dat antwoord moet ik je dus schuldig blijven.
 
Reactiescore
286
Excuses man. Het spijt mij oprecht dat ik hierover begon op het AF... ooh wait.. Verder tof dat je hier meteen reageert man. Prive praten wilde je blijkbaar niet meer. Je kan nog 100 screenshots pakken van de datum ervoor. Je weet zelf dat die vraag het meest recente is omtrent Man0War.

Ben het met je eens, maar ik vind het oneerlijk om het te vergelijken met de Manowar situatie.

Hierin gaf jij aan dat hij bij Jager hoorde en ontkende Jager dat hij bij hem hoorde.
Hij is nooit MB geweest volgens Jager. ( Dit was toen we vroegen of hij bij hem hoorde, want hij had clusterfucks bij ons gegooid).

Vervolgens als we hem aanvallen, hoort hij ineens wel bij Jager.

Dus doen alsof hij niet bij hun hoort zodat hij illegale CF's kan zetten, maar zodra hij geedeld wordt hoort hij er ineens wel bij.

Vind dat persoonlijk een vage situatie van Jager zelf.
 
Reactiescore
306
Denk dat er in tussentijd van beide kanten wel wat fouten zijn gemaakt in communicatie.
 
Reactiescore
222
Ik heb contact persoon nummer 4 aka Dennis al 5x in pm gezegd dat Jager fout zit. Hij wilde een NAP van 5 dagen en die kon hij krijgen ook.
Alleen heeft hij het geduld van een olifant. Alles moet perse op het AF om ons zwart te maken.
Jij negeerde de eis van een 5 dagen eenzijdige nap. En zei enkel dat ik een ander moest aanspreken.
 
Reactiescore
215
Verder ben ik echt tegen een nap schending in welke vorm dan ook.

Ook al is motr super lastig in de communicatie.

Kijk het is geen geheim dat 4 leden tegen ruvon bezig zijn met nieuwe stam. Met de motr leden.

Begreep wat stamhop intern. Lopen wat scouts en in ene heel drama.
 
Reactiescore
161
Beste allemaal,

vanuit mij nu dan ook even een reactie, omdat vrij snel een vergelijking wordt gelegd tussen de actie van Jagerm3ister en Pjotr Clearikov. Ik zal proberen in deze barre tijden van een tekort aan rationalisme de nuance te brengen. Allereerst beginnend met volgende screenshots, gesprek tussen Republiccity en Pjotr Clearikov. Let op: tijden in skypegesprekken zijn van boven naar onder chronologisch op dagen gezet. berichten van 13:41 bovenaan en 13:00 onderaan zijn dus verschillende dagen.

de502906621e74b53f6fbac3f2b761f9.png

d00f82eb1cdfdde07802e4a0fc4e2ec6.png

Uit dit gesprek blijkt dus, dat Repub eigenlijk niet weet hoe het zit. Want, ze zijn geen MB van jager toch? Maar ze horen wel bij jager. Of hoe zit dat nu?

Toen Man0war, want daar gaat het uiteindelijk om, uit zijn stam ging, werd het voor ons tijd om wat te ondernemen, klein succesje, 2 dorpen overgenomen. Helaas werd, toen Jagerm3ister (die ook nog de VV draait van man0war, en hem later internt, heb ik mij laten vertellen (!)) het door had, het dorp op stack OK gezet en liepen wij nog 2 clears dood. Jammer dat er zo gespeeld wordt, maar goed. Dan vervolgens komt de volgende PM binnen:

f5aa0789fcf5938b75eaecccef6b21be.png


Over welk randje hebben ze het dan? Wij weten het niet namelijk.
Hierop volgt een aangenaam gesprek, let op details: NAP tussen MoTr! en Fresh! was al van kracht en die zou 13 mei 23:59:59 aflopen.


f0584e422263fe8514c67de788c0c9b4.png

Hierna volgde stack OK, en was de aanval op Man0war klaar. De rest van de conversatie is denk ik niet nodig om te delen, maar als Jager die wil delen is hij hier vrij in natuurlijk.

Na bovenstaande gebeurtenissen heb ik nog even navraag gedaan bij Republiccity. Wat mogen wij nou precies wel en niet bij Man0war? Republiccity legt het uit:
fefa53ccaace7765e78b0e368b739f0d.png

0f111bab86574cafac9e0d11455ffc67.png

07dd1d3d39577f181c292a867a6eea9e.png
(let op, cf heeft hier niks mee te maken, dit is besproken)
e428253e8632315d76d2f65cf26f1260.png

Hieruit komt dus duidelijk naar voren: Man0war mag aangevallen worden, dit is geen NAP-schending en Jager heeft dus geen recht van 'dreigen', om het maar even zo te zeggen. Nu kan iedereen zien hoe deze situatie zich heeft voorgedaan, en kunnen we overgaan op de aanvallen van Jager op Thijsd89, WEL een volwaardig lid van MoneyTrain. Dit rapport is eerder al gedeeld, die hoeft dus niet nog eens hier gedeeld te worden, maar het gaat om het vergrijp.

Het maakt niks uit of Thijs nou 5 seconden, 10 minuten of 5 uur uit de stam stapt, hij is volwaardig lid van MoneyTrain, en de NAP zal dus gewaarborgd moeten worden, helaas voor Jager. Maar om de situatie nog even íets leuker te maken. Jager heeft ook een MB van ons aangevallen, die EN nog gewoon in zijn MB stam zat, en dus ook, zoals Ritesh ook zegt, onder de NAP valt, zie spoiler:
6ebb158c4c4943e1f345f2661ce52eb8.png

665d3498dbd6a65d3d73871668183f9c.png

Spetaa is dus volwaardig lid van MB stam, en dus wordt de NAP overtreden. Daarnaast, thijsd89 is volwaardig lid van de MB stam, en dus wordt de NAP overtreden. Het is gewoon zeer onhandig van én Jager (piece-of-pancake) én Republiccity om de vergelijking te leggen met Man0War. Dit is namelijk geen zelfde situatie, zoals jullie beiden te kennen hebben gegeven.

Nu rest ons als laatste nog het volgende verzoek. MoneyTrain vraagt om eenzelfde behandeling als Globe heeft gegeven toen tijdens de NAP verbreking van Ruvon. 5 dagen eenzijdige NAP, die gelden voor de stam MoneyTrain in haar huidige vorm (lees, 13 mei 07:58) vanuit alle spelers van de stam Fresh in haar huidige vorm (lees, 13 mei 07:58).

Vriendelijke groet,
Pjotr Clearikov.
 
Reactiescore
455
Geen vraag gezien, ik vind de communicatie met jullie vreselijk lastig.

Dus het feit dat jij/jullie communiceren lastig vinden, praat alles nu dus goed? Er staan hier duidelijk harde bewijzen dat er een NAP geschonden wordt en jullie lachen het weg met zwakke / dan wel geen argumenten. Het schetst mijn verbazing dat Fresh mede de partij was (en zeker jullie nieuwe aanwas aan leden 1C) die hoog en laag sprongen bij de vermeende stab van Ruvon/Globe. Globe heeft hier direct naar gehandeld, de massa gecancelled/eenzijdige NAP aangeboden met alle gevolgen van dien. Voor niemand was dit goed genoeg op deze wereld, inclusief de mensen van Fresh (Anders gaan jullie geen samenwerking met heel de wereld tegen ons aan). Dan nu begaan jullie een net zo harde stab als Ruvon, worden jullie daar op gewezen en dan is de communicatie gewoon opeens heel moeilijk met MoTr. Dat slaat gewoon oprecht nergens op. En dan wil ik daar nog aan toevoegen dat Globe precies niks wist van de vastlegging van BG en Fresh gewoon met volle bewustzijn deze NAP schendt. Als jullie deze wereld fair en leuk willen houden, zoals jullie altijd pretenderen, begin dan ook eens je verantwoordelijkheid daarvoor te pakken, dan pakken wij ook onze verantwoordelijkheid.
 
Reactiescore
571
Jij hebt wel echt een lekkere promotie gekregen bij MoTr volgens mij.

Blijkbaar is liegen en bedreigen even erg als 10 scout aanvallen.

Voor de 2de keer op het AF ga ik nu zeggen. Misschien dat er nu wel gelezen wordt. Die verlenging van 5 dagen van een NAP mag je hebben gratis en voor niks. Ik heb nooit ontkent in PM's dat Jager fout zit. Sterker nog ik heb dit toegegeven meerdere keren. Dus je mag nog tientallen post maken over onze stab, maar een betere compensatie krijg je niet.

Raar he dat dit wel meteen opgelost wordt... doet mij denken aan ene Ruvon waar het AF volgens mij iets langer op heeft moeten wachten.
 
Reactiescore
161
Beste Repub.

Ben je akkoord met verlopen van deze eenzijdige NAP 5 dagen vanaf nu op basis van bovenstaande afspraken? Aflooptijd maandag 18 mei 23:59:59?

Dan kunnen we vastzetten. Zoals jij altijd zegt, het hoeft niet via het AF. Maar als je een spits een voorzet geeft, kopt 'ie hem wel in!
 
Reactiescore
455
Jij hebt wel echt een lekkere promotie gekregen bij MoTr volgens mij.

Blijkbaar is liegen en bedreigen even erg als 10 scout aanvallen.

Voor de 2de keer op het AF ga ik nu zeggen. Misschien dat er nu wel gelezen wordt. Die verlenging van 5 dagen van een NAP mag je hebben gratis en voor niks. Ik heb nooit ontkent in PM's dat Jager fout zit. Sterker nog ik heb dit toegegeven meerdere keren. Dus je mag nog tientallen post maken over onze stab, maar een betere compensatie krijg je niet.

Raar he dat dit wel meteen opgelost wordt... doet mij denken aan ene Ruvon waar het AF volgens mij iets langer op heeft moeten wachten.

De dingen die jij hier aanbiedt, zijn door Globe ook direct aangeboden zonder dat er uberhaupt om gevraagd moest worden. Daarnaast hebben wij ook meermaals toe gegeven dat de join niet gegaan is, zoals het zou moeten. Dus ik zie weinig verschil in wat jullie doen en wat wij deden, behalve dat jullie het direct proberen dood te zwijgen maar verder geen sancties aan Jager geven, waar wij wel sancties hebben opgelegd aan Ruvon en de shitstorm op het AF maar gewoon moesten aanhoren? Even brilletje af Ritesh
 
Reactiescore
571
Beste Repub.

Ben je akkoord met verlopen van deze eenzijdige NAP 5 dagen vanaf nu op basis van bovenstaande afspraken? Aflooptijd maandag 18 mei 23:59:59?

Dan kunnen we vastzetten. Zoals jij altijd zegt, het hoeft niet via het AF. Maar als je een spits een voorzet geeft, kopt 'ie hem wel in!

Nu opeens is het Beste Repub. Man man man jouw woorden beteken atm echt helemaal niks voor mij. Je weet zelf donders goed hoe je mij hebt voorgelogen.

Maar bij deze dus voor de 3de keer. Ja je krijgt je nap tot 18 mei voor Thijsd89 van Jager.


De dingen die jij hier aanbiedt, zijn door Globe ook direct aangeboden zonder dat er uberhaupt om gevraagd moest worden. Daarnaast hebben wij ook meermaals toe gegeven dat de join niet gegaan is, zoals het zou moeten. Dus ik zie weinig verschil in wat jullie doen en wat wij deden, behalve dat jullie het direct proberen dood te zwijgen maar verder geen sancties aan Jager geven, waar wij wel sancties hebben opgelegd aan Ruvon en de shitstorm op het AF maar gewoon moesten aanhoren? Even brilletje af Ritesh

Heb ik met jouw contact gehad in PM's? Volgens mij niet namelijk. Zoals ik al vaker heb gezegd. Ik heb sinds het begin meteen toegegeven dat Jager fout zit. Ik snap dat jullie situatie minder erg lijkt doordat je dit wilt opblazen. Mooie poging maar iedere neutrale speler mag deze situatie vergelijken met die van Ruvon.
 
Reactiescore
161
Haha, Beste Ritesh. NAP voor thijsd89 van Jager? Wil je het zo wegstoppen?

Nu rest ons als laatste nog het volgende verzoek. MoneyTrain vraagt om eenzelfde behandeling als Globe heeft gegeven toen tijdens de NAP verbreking van Ruvon. 5 dagen eenzijdige NAP, die gelden voor de stam MoneyTrain in haar huidige vorm (lees, 13 mei 07:58) vanuit alle spelers van de stam Fresh in haar huidige vorm (lees, 13 mei 07:58).

Wij verzoeken een eenzijdige NAP van stam tot stam, waaruit geconstateerd kan worden dat Fresh tot maandag 18 mei 2020, 23:59:59:999, geen aanvallen naar MoTr! mag versturen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Jager heeft 2x de NAP overtreden, ook richting een MB.

Akkoord met bovenstaande terms of agreement?
 
Reactiescore
571
Nope. Nogmaals leuk dat je alleen reageert op wat je wilt reageren. Zal ik een Juliantje doen. Zeggen dat het nu goed is, maar daarna toch aanvallen?

Jager heeft een fout gemaakt. Zoals ik al eerder heb aangegeven wil jij je NAP rekken om intern je fusie kan regelen zodat globe erbij kan. Sorry daar werk ik niet aan mee.

Stabbers aanpakken 100% voorstander, maar jullie een gratis toegang geven, dat wordt hem niet.
 
Reactiescore
455
Nope. Nogmaals leuk dat je alleen reageert op wat je wilt reageren. Zal ik een Juliantje doen. Zeggen dat het nu goed is, maar daarna toch aanvallen?

Jager heeft een fout gemaakt. Zoals ik al eerder heb aangegeven wil jij je NAP rekken om intern je fusie kan regelen zodat globe erbij kan. Sorry daar werk ik niet aan mee.

Stabbers aanpakken 100% voorstander, maar jullie een gratis toegang geven, dat wordt hem niet.

Wat je is je straf voor de fout van Jager dan?
 
Reactiescore
571
Hij heeft Thijsd89 te vroeg aangevallen. Thijs krijgt daarom een eenzijdige nap vanuit Jager.
Nogmaals blaas het zoveel op als jullie willen. Gaat om 10 scout aanvallen voor een 5 daagse verlening van een eenzijdige NAP. Ik hoop dat neutrale spelers dit kunnen lezen. Iedereen zou hier akkoord meegaan.
 
Bovenaan