Top & Flopstammen

Reactiescore
455
Weet ik veel, lijkt me stug dat iemand moedwillig een NAP negeert

Zo stug is dat niet denk ik. Kan mij iets herinneren met Ruvon, moedwillig BG schenden en een hoop ophef. Maar mocht ik er naast zitten en vonden jullie dat ook gewoon een prima actie, laat het mij dan vooral weten!
 
Reactiescore
1.962
Jezus lekker aanvallend allemaal.. Ik had hier nog niks over gehoord dus ging uit van een misverstand, navraag gedaan en blijkbaar zijn er al gesprekken over dus ga er niks meer over zeggen, lig aan de andere kant van de wereld dus ik vertrouw erop dat desbetreffende accounts er zelf uit komen.
 
Reactiescore
2
Jager valt een mb aan plus een speler van MoTr! ? Terwijl nap duidelijk nog van kracht is...

Een speler die stamloos is heeft volgens jullie geen betekenis, dus is in geen opzicht een moraalbreker nog een stamgenoot. De verkenners zijn verstuurd wanneer de speler 'Thijs' stamloos was. Dat jullie hem graag willen internen, is jullie zaak maar wees dan ook bereid dat er wordt aangevallen. Eruit is eruit ... En niet blijven stam hoppen. En ja dit is op het randje laat ons hier in duidelijk zijn, maar enkele dagen niet communiceren richting onze leiding betreffende de NAP die bestaat en een mogelijk gevolg wordt ook weer vergeten. Het feit dat Pjotr geen enkele clear heeft bijgedragen in de "massa" is opnieuw een signaal dat het niet goed zit. En nu de geruchten rond MoTr+Globe ga je gang, maar kijk eerst eens in de spiegel.

Ook als was Man0war niet volledig hetzelfde verhaal, zijnde geen MB of Fresh-lid. Was Pjotr de eerste die het account aanviel toen het stamloos viel, dit ook terwijl de NAP gaande was. Een rustige "intern" zat er zo ook niet in langs onze kant. Maar dat wordt weer weg gelaten ... Zijn de regels dus overtreden nee? Gaan we hier een welles / nietes spelletje over doen, ga je gang. Maar van zodra er iets mis is, roepen en tieren jullie alles bij elkaar.

En ja ik wil gerust toegeven, dat we er van houden om eens een mededeling en discussie te creëren maar als jullie graag je eigen regels maken. Dan kan dit ook andersom.
 
Reactiescore
455
Jezus lekker aanvallend allemaal.. Ik had hier nog niks over gehoord dus ging uit van een misverstand, navraag gedaan en blijkbaar zijn er al gesprekken over dus ga er niks meer over zeggen, lig aan de andere kant van de wereld dus ik vertrouw erop dat desbetreffende accounts er zelf uit komen.

Dit is niet aanvallend, dit is exact hoe jullie zelf ook Globe behandelt hebben. Snap je nu dat mensen dan op het AF opeens hun mond dicht gaan houden? :)
Hoop dat het ingame opgelost wordt.
 
Reactiescore
349
Een speler die stamloos is heeft volgens jullie geen betekenis, dus is in geen opzicht een moraalbreker nog een stamgenoot. De verkenners zijn verstuurd wanneer de speler 'Thijs' stamloos was. Dat jullie hem graag willen internen, is jullie zaak maar wees dan ook bereid dat er wordt aangevallen. Eruit is eruit ... En niet blijven stam hoppen. En ja dit is op het randje laat ons hier in duidelijk zijn, maar enkele dagen niet communiceren richting onze leiding betreffende de NAP die bestaat en een mogelijk gevolg wordt ook weer vergeten. Het feit dat Pjotr geen enkele clear heeft bijgedragen in de "massa" is opnieuw een signaal dat het niet goed zit. En nu de geruchten rond MoTr+Globe ga je gang, maar kijk eerst eens in de spiegel.

Ook als was Man0war niet volledig hetzelfde verhaal, zijnde geen MB of Fresh-lid. Was Pjotr de eerste die het account aanviel toen het stamloos viel, dit ook terwijl de NAP gaande was. Een rustige "intern" zat er zo ook niet in langs onze kant. Maar dat wordt weer weg gelaten ... Zijn de regels dus overtreden nee? Gaan we hier een welles / nietes spelletje over doen, ga je gang. Maar van zodra er iets mis is, roepen en tieren jullie alles bij elkaar.

En ja ik wil gerust toegeven, dat we er van houden om eens een mededeling en discussie te creëren maar als jullie graag je eigen regels maken. Dan kan dit ook andersom.

Lol doe is normaal, Thijs is gewoon altijd al een lid van MoTr! Dat jij zelf daar te simpel over denkt is niet mijn probleem maar een stab vanaf jullie zijde.

Daarnaast hebben jullie altijd ontkent dat Man0war bij jullie hoorde, vandaar de acties omdat het gewoon mocht ;)
 
Reactiescore
1.962
Lol doe is normaal, Thijs is gewoon altijd al een lid van MoTr! Dat jij zelf daar te simpel over denkt is niet mijn probleem maar een stab vanaf jullie zijde.

Daarnaast hebben jullie altijd ontkent dat Man0war bij jullie hoorde, vandaar de acties omdat het gewoon mocht ;)

Ik ben het met je eens dat zo'n denkwijze uiteraard niet acceptabel is
 
Reactiescore
239
Fresh mag dat uiteraard, ze staan er boven he...

Moeten wij nu ook een uitleg krijgen en een kick eisen?

Langs de andere kant... als dit geen gevolgen teweeg brengt dan kunnen jullie voor mij part allemaal optiefen met jullie: 'oh wij willen dit spelletje leuk en eerlijk houden..'
Dit is gewoon bullshit!

Hij zat niet meer in de stam? Ow dus als iemand van fresh effe naar de stam gaat van zen mb om die te ondersteunen dan mag iedereen dus desbetreffende speler aanvallen ongeacht er een nap of bg is???
Dikke bullshit he....

De kampen zijn duidelijk, afspraken zijn gemaakt.

Jullie wouden dat we ruvon aanpakte en zien hem als stabber?
Wel dan is jager juist hetzelfde.
Of regeren jullie met 2 maten en 2 gewichten?

Als fresh hier niets aan doet dan zijn jullie alle respect en geloofwardigheid kwijt vrees ik.
 
Reactiescore
571
Wat een grappenmakers zijn jullie ook. Wel nice om te zien dat jullie elkaar zo erg steunen.

unknown.png


Je vraagt mij nog of Man0War bij ons hoort. Dag erna val je hem toch aan. Ik heb daar toen niet moeilijk over gedaan. Wat toen wel degelijk om echte aanvallen ging i.p.v. een scout aanval wat nu wordt opgeblazen.

Verder als we het toch over die NAP gaan hebben. Leuk dat je een screen plaats van begin van het gesprek. Laat Yme of Dylan eens reageren hier. Als ze mans genoeg zijn om te bevestigen dat die NAP inprincipe nooit is opgezegd. Ene Dennis wilt nu de baas spelen en beëindigt die nap random, omdat jullie met Globe samen gaan.

Fresh was zo erg dat wij 1c hebben gerecruit. Wat jullie nu gaan doen is geen haar beter.
 
Reactiescore
2
Lol doe is normaal, Thijs is gewoon altijd al een lid van MoTr! Dat jij zelf daar te simpel over denkt is niet mijn probleem maar een stab vanaf jullie zijde.

Daarnaast hebben jullie altijd ontkent dat Man0war bij jullie hoorde, vandaar de acties omdat het gewoon mocht ;)

Kan je lezen? Ik zeg net dat hij geen betrekking had tot ons, of staat dat niet letterlijk in de tekst? Gaat wel over het idee erachter, stamloos betekent NIET in een stam zijnde valt niet onder de NAP. Ik kan er niet aan doen dat jullie op deze moment kiezen voor een intern actie. Als je de regeltjes wil hanteren, dan omschrijf je volgende keer in je NAP dat alle stamleden op deze moment onder het pact vallen. Niet eens val ik hierover, als onze stamleiding en jullie beweren dat wij de NAP gebroken hebben geef ons een sanctie.

Maar het hele gerommel er rond, waar jullie opzettelijk negeren om verdere gesprekken met stamleiding aan te gaan puur voor tijd gewin is laag. En ga dit nu niet ontkennen. Ritesh heeft letterlijk met 4 mensen contact gezocht en wordt steeds naar hier en daar verwezen. Jullie verbergen zaken, willen net zoals met Ruvon wat extra uit de NAP halen. Vind je dat normaal dan? Jullie volgen alle regeltje ... Juist ...
 
Reactiescore
239
@republiccity
Wat zeg jij zelf.... wauw....
Fresh nam 1c aan en nam zo de kans weg dat 4 stammen tegen elkaar konden strijden...
Zogezegd door het ruvon verhaal... wat uiteraard ook bullshit is, fresh was gewoon terecht bang dat ze gingen verliezen....

Nu is het 1c + fresh vs globe
1c heeft zelfs nap met motr, dus 3 tegen 1... dat is wel zeer eerlijk hoor...
Als er nu al gesprekken zijn tussen motr en globe dan hebben jullie dat echt wel aan jullie zelf te danken hoor....
 
Reactiescore
571
Wat zeg jij zelf.... wauw....
Fresh nam 1c aan en nam zo de kans weg dat 4 stammen tegen elkaar konden strijden...
Zogezegd door het ruvon verhaal... wat uiteraard ook bullshit is, fresh was gewoon terecht bang dat ze gingen verliezen....

Nu is het 1c + fresh vs globe
1c heeft zelfs nap met motr, dus 3 tegen 1... dat is wel zeer eerlijk hoor...
Als er nu al gesprekken zijn tussen motr en globe dan hebben jullie dat echt wel aan jullie zelf te danken hoor....

Globe nam de kans weg door Ruvon te recruiten. Je halve stam heeft toegeven spijt te hebben van die recruit.

Verder heb je weer gelijk man :( Wij deden het in ons broek van de angst. Na al die winsten die jullie op MoTr hadden gepakt.
 
Reactiescore
2
Fresh mag dat uiteraard, ze staan er boven he...

Moeten wij nu ook een uitleg krijgen en een kick eisen?

Langs de andere kant... als dit geen gevolgen teweeg brengt dan kunnen jullie voor mij part allemaal optiefen met jullie: 'oh wij willen dit spelletje leuk en eerlijk houden..'
Dit is gewoon bullshit!

Hij zat niet meer in de stam? Ow dus als iemand van fresh effe naar de stam gaat van zen mb om die te ondersteunen dan mag iedereen dus desbetreffende speler aanvallen ongeacht er een nap of bg is???
Dikke bullshit he....

De kampen zijn duidelijk, afspraken zijn gemaakt.

Jullie wouden dat we ruvon aanpakte en zien hem als stabber?
Wel dan is jager juist hetzelfde.
Of regeren jullie met 2 maten en 2 gewichten?

Als fresh hier niets aan doet dan zijn jullie alle respect en geloofwardigheid kwijt vrees ik.

Lekker dat je onze scouts ook gaat vergelijken met een volledige aanval. Wil je graag een screenshot waar al onze clears momenteel naar toe lopen? Wil je graag een screenshot waar onze edels staan... Fijn dat je actie Ruvon en het hele verhaal vergelijkt met 10 verkenningen op een speler die uit de stam is.
 
Reactiescore
571
Ik zal morgen wel even de andere screenshots erbij pakken Ritesh. Vind het maar wat triest dat je 1 screenshot pakt, terwijl jager andere dingen zegt.

Excuses man. Het spijt mij oprecht dat ik hierover begon op het AF... ooh wait.. Verder tof dat je hier meteen reageert man. Prive praten wilde je blijkbaar niet meer. Je kan nog 100 screenshots pakken van de datum ervoor. Je weet zelf dat die vraag het meest recente is omtrent Man0War.
 
Reactiescore
239
Globe nam de kans weg door Ruvon te recruiten. Je halve stam heeft toegeven spijt te hebben van die recruit.

Verder heb je weer gelijk man :( Wij deden het in ons broek van de angst. Na al die winsten die jullie op MoTr hadden gepakt.

We hebben niet eens een massa gedaan op motr smartass...
We hebben hem gecanceld last minute om de wereld vrede te bewaren....
Uiteraard hebben we spijt van ruvon recruit, wij hebben de ballen om dat toe te geven, hebben jullie dat ook?
 
Reactiescore
2
We hebben niet eens een massa gedaan op motr smartass...
We hebben hem gecanceld last minute om de wereld vrede te bewaren....
Uiteraard hebben we spijt van ruvon recruit, wij hebben de ballen om dat toe te geven, hebben jullie dat ook?

Wat wil je dat we toegeven? :)

Dat onze ongeveer 10 verkenningen een verbreking zijn van een speler die stamloos is? Wil je graag een screenshot waar onze clears, edels en troepen momenteel staan of naar lopen ... Goed als jullie het graag buigen om achter af te kunnen zeggen wij hokken samen met MoTr, doe dat dan. Heb de ballen om Ritesh niet meerdere dagen het lijntje te houden (in dit geval Pjotr/Motrà) en de NAP gewoon meteen op te zeggen.

Nee lekker nog even ons aan het lijntje houden als Fresh zijnde, zodat snel de interns nog kunnen plaatsvinden.
 
Reactiescore
571
We hebben niet eens een massa gedaan op motr smartass...
We hebben hem gecanceld last minute om de wereld vrede te bewaren....
Uiteraard hebben we spijt van ruvon recruit, wij hebben de ballen om dat toe te geven, hebben jullie dat ook?

Ik heb contact persoon nummer 4 aka Dennis al 5x in pm gezegd dat Jager fout zit. Hij wilde een NAP van 5 dagen en die kon hij krijgen ook.
Alleen heeft hij het geduld van een olifant. Alles moet perse op het AF om ons zwart te maken.
 
Bovenaan