Top & Flopstammen

Reactiescore
48
Dat jij dingen interpreteert die er niet zijn is niet mijn probleem.
Dat dingen "niet ver van elkaar afstaan." Betekent niet dat het hetzelfde is.
Ik zou eerst maar eens naar jezelf kijken.
Ik blijf slechtst respectvol en omdat ik dat het niet meer dan normaal vind maakte ik zo'n post.

"Misschien ergerde je je er niet aan, of vond je het geen verspilling van tijd, soortgelijke dingen waren natuurlijk wel van toepassing. Waarom zou je anders de "beste AFers aanraden om er mee te stoppen. "

Als ik dit niet bedoelde is het ook niet van toepassing......
En je valt me erop aan alsof het feiten zijn, ik zou echt wat gaan doen aan hoe je dingen begrijpend leest en dingen wat objectiever gaan bekijken....

Ik ga prima om met kritiek, je zegt bijvoorbeeld onterecht het volgende:

"Het is eigenlijk ronduit denegrerend, daarnaast ook hypocriet en schijnheilig. "

Dus ik zou schijnheilig, arrogant & hypocriet zijn en dan zeg je dat het geen persoonlijke aanval is.
Wellicht is dit waar, maar ik zie het wel als "een aanval."

Ondanks dat blijf ik respectvol en normaal reageren op je, dit is blijk dat ik dus fatsoenlijk met kritiek om ga.
Ik heb je vorige post dan ook ge-Rapporteert want ik vind alles prima maar ik laat me niet onterecht zo respectloos door iemand aanspreken terwijl alles wat ik doe is proberen dat er juist onderling gewoon respectvol met elkaar word omgegaan.

Ik zal dan ook niet meer op Posts van u ingaan.
Iedereen kan een eigen beeld schetsen van hoe en wat.


Met Vriendelijke Groet,.
 
Reactiescore
48
Dit is Tribalwars, geen teddyberenkamp.
Psychologische oorlogsvoering hoort er nu éénmaal bij.
Zowel op het AF als ingame.

Dat hier irritaties naar boven komen wilt niet zeggen dat we elkaar irl iets aan willen doen oid?

Vind alles prima ook aanvallen op mij of mij persoonlijk als diegene zich tenminste aan de feiten houd.

Ciao!
 
Reactiescore
760
Dat jij dingen interpreteert die er niet zijn is niet mijn probleem.
Dat dingen "niet ver van elkaar afstaan." Betekent niet dat het hetzelfde is.
Ik zou eerst maar eens naar jezelf kijken.
Ik blijf slechtst respectvol en omdat ik dat het niet meer dan normaal vind maakte ik zo'n post.

"Misschien ergerde je je er niet aan, of vond je het geen verspilling van tijd, soortgelijke dingen waren natuurlijk wel van toepassing. Waarom zou je anders de "beste AFers aanraden om er mee te stoppen. "

Als ik dit niet bedoelde is het ook niet van toepassing......
En je valt me erop aan alsof het feiten zijn, ik zou echt wat gaan doen aan hoe je dingen begrijpend leest en dingen wat objectiever gaan bekijken....

Ik ga prima om met kritiek, je zegt bijvoorbeeld onterecht het volgende:

"Het is eigenlijk ronduit denegrerend, daarnaast ook hypocriet en schijnheilig. "

Dus ik zou schijnheilig, arrogant & hypocriet zijn en dan zeg je dat het geen persoonlijke aanval is.
Wellicht is dit waar, maar ik zie het wel als "een aanval."

Ondanks dat blijf ik respectvol en normaal reageren op je, dit is blijk dat ik dus fatsoenlijk met kritiek om ga.
Ik heb je vorige post dan ook ge-Rapporteert want ik vind alles prima maar ik laat me niet onterecht zo respectloos door iemand aanspreken terwijl alles wat ik doe is proberen dat er juist onderling gewoon respectvol met elkaar word omgegaan.

Ik zal dan ook niet meer op Posts van u ingaan.
Iedereen kan een eigen beeld schetsen van hoe en wat.


Joo @TerrorTom of je kan slecht tege kritiek of commentaar maar hoe je hier reageert is gewoon het niveau van een kleuterklas (no offence)
probeer die houding te veranderen maat ;)
 
Reactiescore
241
Dat jij dingen interpreteert die er niet zijn is niet mijn probleem.
Dat dingen "niet ver van elkaar afstaan." Betekent niet dat het hetzelfde is.
Ik zou eerst maar eens naar jezelf kijken.
Ik blijf slechtst respectvol en omdat ik dat het niet meer dan normaal vind maakte ik zo'n post.

"Misschien ergerde je je er niet aan, of vond je het geen verspilling van tijd, soortgelijke dingen waren natuurlijk wel van toepassing. Waarom zou je anders de "beste AFers aanraden om er mee te stoppen. "

Als ik dit niet bedoelde is het ook niet van toepassing......
En je valt me erop aan alsof het feiten zijn, ik zou echt wat gaan doen aan hoe je dingen begrijpend leest en dingen wat objectiever gaan bekijken....

Ik ga prima om met kritiek, je zegt bijvoorbeeld onterecht het volgende:

"Het is eigenlijk ronduit denegrerend, daarnaast ook hypocriet en schijnheilig. "

Dus ik zou schijnheilig, arrogant & hypocriet zijn en dan zeg je dat het geen persoonlijke aanval is.
Wellicht is dit waar, maar ik zie het wel als "een aanval."

Ondanks dat blijf ik respectvol en normaal reageren op je, dit is blijk dat ik dus fatsoenlijk met kritiek om ga.
Ik heb je vorige post dan ook ge-Rapporteert want ik vind alles prima maar ik laat me niet onterecht zo respectloos door iemand aanspreken terwijl alles wat ik doe is proberen dat er juist onderling gewoon respectvol met elkaar word omgegaan.

Ik zal dan ook niet meer op Posts van u ingaan.
Iedereen kan een eigen beeld schetsen van hoe en wat.


Met Vriendelijke Groet,.

Dit is dus precies mijn punt, je schrijft alsof je moreel beter bent dan de anderen. Jij bent het voorbeeld, je bent respectvol, je laat je niet door je emoties leiden en je maakt er geen bende van. Die andere AFers daar in tegen... Die laten zich leiden door emoties, zijn respectloos(Sterker nog het is zo erg dat sommigen zelfs gerapporteerd worden). Natuurlijk is het schijnheilig, je spreekt je uit over hoe anderen zinloze discussies voeren. Dat is precies wat jij en ik nu aan het doen zijn. Je zegt dat je prima tegen kritiek kan, en een persoonlijke aanval prima kan handelen, daarnaast beschuldig je mij ervan en rapport je mij xD.

Maar dit is dus precies mijn hele punt, jij wil jezelf profileren als de moraalheer van het forum, maar door het voeren van deze discussie heb je alweer af laten glijden naar het zelfde niveau als al die andere simpele AFers. Dus in het vervolg zou het wel degelijk hypocriet zijn als je opmerkingen maakt over zinloze discussies die beter kunnen stoppen :)
 
Reactiescore
241
Vind precies het tegenovergestelde maar stel uw mening op prijs. ;)

Het was inmiddels idd al duidelijk dat je een redelijk hoge hoed van jezelf op hebt :biggrin::rolleyes2:
 
Reactiescore
241
Reactiescore
48
Ik ga nog 1 keer iets zeggen en dan ben ik klaar met je.

Als iemand kinderachtig is ben je het zelf in mijn ogen, je kan dit niet loslaten ofzo.
Ik ben inderdaad zelfverzekerd en daar is niks mis mee.
Dat je fatsoenlijke Posts ziet als arrogantie is jou mening en boeit me verder weinig.
Ik stuur hier met alle plezier de definities van de genoemde dingen door en zal je zien dat je er mooi naast zit en dan mooi voor lul staat.
Dat je mij moraalheer vind is prima, geen problemen mee.
Maar ik zie geen reden om je te kleineren, begin bij u echt te twijfelen aan je intelligentie en zal bij deze nu toch echt er een punt achter zetten. Ik weiger me te verlagen tot dit niveau.

Succes verder.
 
Reactiescore
760
Maar ik zie geen reden om je te kleineren, begin bij u echt te twijfelen aan je intelligentie en zal bij deze nu toch echt er een punt achter zetten. Ik weiger me te verlagen tot dit niveau.

Laten we nu niet over kleineren beginnen want als je iemand rapport op het AF omdat je zelf niet kan verdedigen ben je wel het lachtertje hier ;)
 
Reactiescore
241
Ik ga nog 1 keer iets zeggen en dan ben ik klaar met je.

Als iemand kinderachtig is ben je het zelf in mijn ogen, je kan dit niet loslaten ofzo.
Ik ben inderdaad zelfverzekerd en daar is niks mis mee.
Dat je fatsoenlijke Posts ziet als arrogantie is jou mening en boeit me verder weinig.
Ik stuur hier met alle plezier de definities van de genoemde dingen door en zal je zien dat je er mooi naast zit en dan mooi voor lul staat.
Dat je mij moraalheer vind is prima, geen problemen mee.
Maar ik zie geen reden om je te kleineren, begin bij u echt te twijfelen aan je intelligentie en zal bij deze nu toch echt er een punt achter zetten. Ik weiger me te verlagen tot dit niveau.

Succes verder.

Ik zal hier maar niet meer op ingaan, anders kan je het straks weer niet laten en moet je weer je belofte breken door toch maar weer reageren om je gelijk proberen te halen.

En ik wil het je niet aan doen dat je je nog langer op mijn lage niveau moet begeven. Dus mijn oprechte excuses voor mijn incorrecte aantijgingen. We hebben nu ook allemaal kunnen zien dat jij gelijk had. Bij deze heb je je gelijk, fijne avond verder :D
 
Reactiescore
241
Laten we nu niet over kleineren beginnen want als je iemand rapport op het AF omdat je zelf niet kan verdedigen ben je wel het lachtertje hier ;)

Die credits mag hij best hebben, heb nog nooit gehad dat iemand mij gerapporteerd heeft. Was me er zelfs nooit eerder van bewust dat die optie er was.

Dus bij deze, pas allemaal maar op! Iedereen die het niet me me eens is krijgt vanaf nu een rapport aan zijn broek. :axe:
 
Reactiescore
48
Laten we nu niet over kleineren beginnen want als je iemand rapport op het AF omdat je zelf niet kan verdedigen ben je wel het lachtertje hier ;)

Heb mezelf verdedigd en er is verder dus niks meer om te zeggen, blijf vooral doorgaan. ik sta erboven :)
Iemand rapporteren voor een respectloze post op basis van onjuiste feiten is niks mis mee.
Daarnaast krijg ik ook nog PMs waarin hij lekker door wilt gaan, dus wederom bevestigd wie hier kinderachtig is. :)
Voor mij ook de eerste keer dat ik iemand rapporteer hopelijk ook de laatste...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Heb mezelf verdedigd en er is verder dus niks meer om te zeggen, blijf vooral doorgaan. ik sta erboven :)
Iemand rapporteren voor een respectloze post op basis van onjuiste feiten is niks mis mee.
Daarnaast krijg ik ook nog PMs waarin hij lekker door wilt gaan, dus wederom bevestigd wie hier kinderachtig is. :)
Voor mij ook de eerste keer dat ik iemand rapporteer hopelijk ook de laatste...

Nou nou, ik bood je in die PM's een lekker glaasje whiskey aan. Je vertelde me zelfs nog dat je dat prima kon waarderen, we hebben samen geproost op een fijne avond, en nu doe je dit :(
Maar dit keer moet ik inderdaad bekennen dat ik wat kinderachtig was. Elke wereld heeft namelijk die speler die altijd zijn gelijk zal halen, meestal ziet die speler zichzelf beter als de rest. Hij heeft het idéé alsof hij "er boven staat" en telkens als hij een discussie aangaat met die anderen dan moet hij zichzelf "verlagen tot dat niveau". Het grote kenmerk van een speler met zo'n ego is dat ze zichzelf gigantisch overschatten, ze zijn tenslotte slimmer en staan er ver boven. Die overige simpele zielen kunnen het met geen mogelijkheid beter weten. Dit ego zorgt er ook voor dat ze het niet kunnen laten om altijd het laatste woord te hebben, dat zie je nu ook weer. Meerdere keren heeft Tom gezegd: "ik stop met reageren". Het punt is dat deze spelers ontzettend makkelijk te lezen zijn. Voor mij is dit net vissen in een volle vijver, ik laat het haakje zakken en Tom hapt gelijk.

Screenshot_30.png

Nu moet ik bekennen dat ik zeker wat kinderachtig was, volwassen is het namelijk niet te noemen om een reactie uit te lokken. Alleen bij die mensen met dat grote ego's kan ik het helaas niet laten... Die zijn te makkelijk te lezen en is het scoren voor open doel.

Tom dit spel heeft zijn beste tijd gehad, de meeste mensen hier op het AF genieten van het voeren van zinloze discussie, daar genieten we van. De standaarden op het AF zijn dan ook niet heel hoog. Het doel is om fun te hebben en lekkere zinloze discussies te voeren. Als je dat niet kan waarderen dan zit je hier niet op de juiste plek.

Ik wil je echt mee geven om te stoppen met mensen aan te spreken op hun intelligentie(je twijfelde er nogal aan vertelde je me net), als dat het argument is wat je moet gebruiken tegen iemand die volgens eigen zeggen minder intelligent ... Dat is wel heel erg triest. Daarnaast gaan mensen je er niet aardiger om vinden.. Het is voor die minder intelligente mensen al erg genoeg(zit er zelf ook erg meer), dus het is wel respectloos en wreed dat je dat er nog een extra inwrijft.

Als laatste nog één tip: Neem mij en het AF niet zo serieus, maar bovenal neem jezelf niet zo serieus.


*Drops mic*
 
Bovenaan