Top & Flopstammen

Reactiescore
301
Zou er een week extra nap uitslepen als ik Pew Pew was

Fiscus is van mening om pewpew 14 dagen nap te geven, wat pp voor de muur en we willen gerust een csnipe doen. De speler in kwestie is ook ingelicht. Ging over een mb die niet 100% op de hoogte was van alles. Ikzelf heb inderdaad toestemming gegeven met hierbij niet goed na te kijken wat pewpews verleden was van stammen. Hiervoor neem ik de schuld zeker op mezelf.
 
Reactiescore
3.457
Fiscus is van mening om pewpew 14 dagen nap te geven, wat pp voor de muur en we willen gerust een csnipe doen. De speler in kwestie is ook ingelicht. Ging over een mb die niet 100% op de hoogte was van alles. Ikzelf heb inderdaad toestemming gegeven met hierbij niet goed na te kijken wat pewpews verleden was van stammen. Hiervoor neem ik de schuld zeker op mezelf.
14 dagen extra nap of een nap van 14 dagen?
 
Reactiescore
146
Extra. Dus vanaf nu 19 dagen in totaal.

Zonde dat het om miscommunicatie gaat. Fiscus ligt op het AF al onder de loep en dan gebeurt zoiets.
Goed dat jullie als leiding voor deze oplossing hebben gekozen.
 

DeletedUser79303

Guest
Ik moet ook even mijn hart luchten hier.

Ik begon op deze wereld om pp te farmen en zat al vroeg in Fiscus, toen het over het algemeen nog een noob/massastam was met wel een beetje potentie. De laatste weken heeft Fiscus wat stappen gezet om een competitieve stam te worden door eerst wat betere spelers te rekruteren en de wat mindere spelers naar de MBstam te verplaatsen. Ik werd gevraagd leider te worden van die MBstam FIOD omdat ik nogal actief ben. Tot dan toe alles prima. De fusie met MOD was ook een logische stap. Maar zoals jullie weten zijn er toen door slechte communicatie wat dingen niet zo netjes gegaan. Ik kreeg vanuit Fiscus de vraag om mensen uit FIOD te ontslaan, wat ik meteen deed. Ik ging ervan uit dat die spelers al op de hoogte waren van de veranderingen en dat zij ontslagen werden, maar er was nog geen PM uitgegaan naar de leden van FIOD die ik had ontslagen, wel was er een forum topic aangemaakt waarin alles werd uitgelegd, maar ja, dat kunnen die spelers natuurlijk niet lezen als zij meteen ontslagen worden.

Dit is iets waar ik me wel schuldig over voel, ik had niet moeten aannemen dat de leiding van Fiscus al een PM had gestuurd naar de leden van FIOD die ontslagen moesten worden en had gewoon de taak: "ontsla deze spelers" uitgevoerd. Als ik wist dat er nog geen PM naar hen was uitgestuurd, dan zou ik zeker zelf eerst een uitgebreide PM hebben rondgestuurd. Daarnaast is 1 week NAP een beetje magertjes ja, maar daar is al genoeg over geschreven op dit forum. Al met al, geen slechte intenties, maar wel slechte communicatie/uitvoering.

Wat er nu gebeurd is met Pew Pew is weer een vorm van slechte communicatie op meerdere fronten. Gelukkig heeft de leiding van Fiscus goede stappen ondernomen om deze fout aan te pakken, ook hier is het duidelijk dat er geen slechte intentie is, maar opnieuw miscommunicatie. Wel heb ik er vertrouwen in dat dit vanaf nu, na deze hectische periode, veel beter zal gaan.

Zelf ben ik dus "leider" van Fiod, maar dat is meer om dingen door te voeren die Fiscus gedaan wil krijgen. Ben gewoon een simpele PP farmer en nu eventjes MB totdat de nieuwe wereld begint omdat ik toch al meer dan 30k pp heb gefarmd en me verveel. Toch voel ik me nogal schuldig en heb ik Pew Pew nu 1k pp gegeven, wat hopelijk de pijn een beetje verzacht.
 
Reactiescore
767
Ik betreur de situatie ook hoe dit is gelopen.
Echter gelijk op het moment dat de speler aangaf een NAP te hebben heb ik heel het forum afgespeurd naar zijn naam of zijn stam. Als zelfs je moraalheer akkoord geeft, wat valt er te twijfelen?

Ik zit zelf goed 2 dagen in de stam en ken natuurlijk de hele geschiedenis niet. En ook eerlijk gezegd geen zin/tijd deze te leren, per slot: er is een reden dat ik MB ben..

Heb dus besloten de stam (tijdelijk) te verlaten en deze aanval dus wel door te laten gaan.

Treft aan de communicatie veel te verbeteren en hoop dat in de toekomst dit soort dingen ook duidelijk en beter publiekelijk gemaakt worden.


Vind dit redelijk zwak exscuus en dit is naar mij weten gwn stabben
 
Reactiescore
1.016
Pew Pew zal niet langer worden aangevallen door Fiscus of MB's. Heeft een compensatie gekregen in de vorm van 1.000 PP en daarnaast zal de NAP voor hem verlengd worden met 14 extra dagen zodat hij zich kan richten op het herstellen van zijn dorpen en troepen.
 
Reactiescore
2.506
Ben ik overigens de enige die mij verbaast over het feit dat iemand overdag een trein stuurt op een actief target?
 
Reactiescore
1.016
Ben ik overigens de enige die mij verbaast over het feit dat iemand overdag een trein stuurt op een actief target?

Als je 100% zeker bent dat je het dorp makkelijk kunt pakken, waarom niet. Maar ik zou het zelf niet snel doen nee.
 
Reactiescore
2.064
Vind dit redelijk zwak exscuus en dit is naar mij weten gwn stabben

Soms loopt het niet allemaal zoals je wilt. Er is sprake geweest van miscommunicatie en Fiscus heeft dit eerlijk opgelost met een oplossing erbij, dit gebeurd lange na niet overal. Netjes gehandeld door de leiding van Fiscus, echter jammer dat het gebeurd is. Hoop dat er van wordt geleerd.
 
Reactiescore
767
Soms loopt het niet allemaal zoals je wilt. Er is sprake geweest van miscommunicatie en Fiscus heeft dit eerlijk opgelost met een oplossing erbij, dit gebeurd lange na niet overal. Netjes gehandeld door de leiding van Fiscus, echter jammer dat het gebeurd is. Hoop dat er van wordt geleerd.
Nog steeds geen reden om je stam te verlaten en dan door aan tevallen ? Zoals die gene zegt ;)
 
Reactiescore
1.016
Nog steeds geen reden om je stam te verlaten en dan door aan tevallen ? Zoals die gene zegt ;)

Daar zijn wij het van Fiscus ook mee eens en hebben de speler daarom ook direct hierop aangesproken. Hij heeft ons verzekerd de NAP te respecteren.
 
Reactiescore
767
Daar zijn wij het van Fiscus ook mee eens en hebben de speler daarom ook direct hierop aangesproken. Hij heeft ons verzekerd de NAP te respecteren.
Hier heb je dus meer aan dan zoon flut post dankje !
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
767
Wij hebben inderdaad gewoon maatregelen genomen. Jammer dat je met zon post probeert te stoken om Fiscus zwart te maken.
Volgens mij moet je dan eve je eige stamgenoten aanspreke van hun manier van handelen :confused:
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan