Top & Flopstammen

Reactiescore
2.506
Er wordt vooral o tzettend veel gezeikt over niets.


Dit was inderdaad het initiële plan om er enkele spelers van AASB bij te betrekken. Jij was direct zeer kordaat en duidelijk, Maar er waren ook twee spelers die zeer hard aan het twijfelen waren of toch op zijn minst interesse toonde . Ook dit kan aangetoond worden met screens. Vandaar dat er met deze spelers dus nog een tweede keer contact gezocht werd. Fiscus was ook op de hoogte van dit initiële plan.

Ik weet dit van mijn spelers, simpelweg doordat ik ze 'overtuigd' heb om te blijven ;)

De vraag of jouw leden ook weten wie er eigenlijk niet in het toekomstplan waren :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
169
Is werelden winnen belangrijker dan lol hebben? Het lijkt me dat als 3 stammen zo vroeg willen fuseren het een beetje een makkelijke bende wordt? The easy route om weer een wereld achter je naam te zetten?
 
Reactiescore
301
Is werelden winnen belangrijker dan lol hebben? Het lijkt me dat als 3 stammen zo vroeg willen fuseren het een beetje een makkelijke bende wordt? The easy route om weer een wereld achter je naam te zetten?

Hoeveel wereldwinsten denk je dat ik heb? Kan je lol hebben door ontzettend veel moeite te steken in een account terwijl je weet dat je geen schijn van kans hebt? Zijn deze 3 stammen gefuseerd?
 
Reactiescore
48
Is werelden winnen belangrijker dan lol hebben? Het lijkt me dat als 3 stammen zo vroeg willen fuseren het een beetje een makkelijke bende wordt? The easy route om weer een wereld achter je naam te zetten?

The World Has Just Begun.. Only Time Can Tell...
 

DeletedUser79303

Guest
Zoveel drama over zo weinig. Deze wereld is echt super braaf tot nu toe. Ik zag iemand ook al verheerlijken "hoe het vroeger was". Dat is volgens mij selectief herinneren. Ook in de vroege werelden was er sprake van dingen die nog veel erger waren dan de dingen die hier gebeurd zijn. Opzettelijke stabs, CFs, vieze muiterijen, kata's, accounts gehackt, wachtwoorden veranderd, spionnen, co's die rogue gaan, mods die omgekocht worden, etc. Sommigen doen hier alsof Fiscus tweede wereldoorlog praktijken heeft uitgevoerd. Het forum van w72 heeft niet eens een topic genaamd "zwarte lijst" of "stabtopic".

Ik zie het ook voor met dat wanneer Fresh! eindelijk twee of drie leden erbij rekruteert dat mensen (onterecht) gaan schreeuwen: "R2W!!!!!!!"
Laten we allemaal gewoon even een chillpil nemen :)
 
Reactiescore
301
10?
Ja, kijk naar mijn acc en stam
Zeg ik dat?

0 ;)
Ja, Dat is altijd wel leuk, tot op een bepaald punt en je enkele dagen non stop achter je PC zit om te deffen terwijl je weet dat je eigenlijk al vanaf het begin van de wereld gedoemd was. Heb zo bijna al mijn werelden gespeeld (vandaar die 0 overwinningen). Hierbij bleef ik vast hangen aan vriendschappen en kon ik andere spelers niet achterlaten waardoor ik steeds in de kleinere stammen bleef. Wat erin resulteerde dat ik ontzettend veel tijd en moeite in TW stak en mijn vrienden 1 voor 1 weg gespeeld werden tot ik aan de beurt was.

IMO is dat leuk in de beginfase maar vanaf dat de wereld verder gevorderd is, levert het vooral veel frustratie op :)
 
Reactiescore
169
Als vanaf het begin alles gedoemd is neem je risico's, ik snap je keuze. Ik ben hier ook relatief laat ingerold en ken de geschiedenis niet, misschien maar beter.
 
Reactiescore
241
Er wordt vooral o tzettend veel gezeikt over niets.


Dit was inderdaad het initiële plan om er enkele spelers van AASB bij te betrekken. Jij was direct zeer kordaat en duidelijk, Maar er waren ook twee spelers die zeer hard aan het twijfelen waren of toch op zijn minst interesse toonde . Ook dit kan aangetoond worden met screens. Vandaar dat er met deze spelers dus nog een tweede keer contact gezocht werd. Fiscus was ook op de hoogte van dit initiële plan.


Wat informatie vragen lijkt mij geen probleem, het is een wereld die nog maar net warm begint te worden en zich nu heel erg aan het vormen. In de early game is het een komen en gaan van stammen. De opties tijdelijk openhouden lijkt me in dit stadia heel normaal, binnen een week kan het er weer heel anders uitzien.

Zoals we afgelopen dagen gezien hebben..
 
Reactiescore
301
Wat informatie vragen lijkt mij geen probleem, het is een wereld die nog maar net warm begint te worden en zich nu heel erg aan het vormen. In de early game is het een komen en gaan van stammen. De opties tijdelijk openhouden lijkt me in dit stadia heel normaal, binnen een week kan het er weer heel anders uitzien.

Zoals we afgelopen dagen gezien hebben..

Ik heb ook nooit gezegd dat ze iets fout deden door interesse te tonen. Maar het verklaart echter ook wel waarom wij later nogmaals contact met desbetreffende spelers opnamen. ;)
 
Reactiescore
241
Ik heb ook nooit gezegd dat ze iets fout deden door interesse te tonen. Maar het verklaart echter ook wel waarom wij later nogmaals contact met desbetreffende spelers opnamen. ;)

Ik heb ook nooit gezegd dat ik dacht dat jij dacht dat ze iets fout deden. :biggrin: Tuurlijk, je kan altijd even peilen, misschien waren de meningen veranderd.
 
Reactiescore
146
Ik heb idee dat emoties de leiding aan het nemen zijn bij een aantal.
Vraag iedereen om even af te koelen voor ze een post maken en er een escalerend forum ontstaat. :)

Met Vriendelijke Groet,

Iemand die er niks over te zeggen heeft maar zijn zorgen uit. :)
The World Has Just Begun.. Only Time Can Tell...


Nog mensen die zich ergeren aan dit soort posts?
Altijd interessant willen doen, maar eigenlijk geen mening/toegevoegde waarde?
 
Reactiescore
48
Nog mensen die zich ergeren aan dit soort posts?
Altijd interessant willen doen, maar eigenlijk geen mening/toegevoegde waarde?

En dit heeft wel meerwaarde bedoel je?
Irritaties kan je altijd aangeven ik probeer slechtst te zorgen dat het hier op het AF allemaal wat positiever word.
Als je andere posts van mij ziet zul je zien dat vrijwel alles onderbouwd word.
En de wereld is ook pas net begonnen, dit is gewoon een feitelijke constatering.

Succes Verder, Gelieve niet butthurt worden door deze reactie.
 
Reactiescore
241
Nog mensen die zich ergeren aan dit soort posts?
Altijd interessant willen doen, maar eigenlijk geen mening/toegevoegde waarde?

Ik kan me hier wel in vinden. Het straalt een zekere arrogantie uit, hij doet het overkomen alsof de AF'ers die de discussie voeren maar kinderachtig zijn en dat her eigenlijk het de tijd niet waard is.

@TerrorTom
Het is eigenlijk ronduit denegrerend, daarnaast ook hypocriet en schijnheilig. Door zo uit de hoogte te doen over iets wat volgens jezelf je tijd niet waard is, toon je aan je tot onder dat niveau te verlagen. Als je je dan zo ergert aan dat gedrag van al die 'in jou ogen' kinderlijke en emotionele discussies. Dan raad ik je aan om jezelf er buiten te houden. Op die manier voorkom je in ieder geval dat mensen zich ergeren aan jouw kinderlijke opmerkingen. Door opmerkingen als die van jou gaat het het niveau van de discussie omlaag. Ik raad je dan ook aan om de kritiek ten harte te nemen en niet langer de moraalheer van het forum probeert te zijn ;)

Ik kijk er naar uit om eens een inhoudelijke discussie te voeren over belangrijkere zaken, en je moet dit uiteraard niet zien als een persoonlijke aanval. Dit is enkel en alléén een reactie op de hierboven geciteerde berichten :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Ik vind je dat rare aannames doet maar, ik geef zelf gewoon aan dat het een mening is.
Hoe je dit als hypocriet, arrogant en schijnheilig bestempelt vind ik echt bizar.
Doet me haasten denken dat je de definities hiervan niet volledig begrijpt?
Ik zeg nergens iets over dat mijn tijd niet waard zou zijn waar haal je dit überhaupt vandaan joh?
Ik zeg ook nergens dat ik me eraan erger.
Ook zeg ik nergens dat ik het kinderachtig vind, dus je doet allerlei aannames die niet kloppend zijn...
Deel slechtst mijn mening en hoop gewoon dat iedereen op een normale manier met elkaar om kan gaan.
Dit lijkt me verder ook niet meer dan normaal, als je je aan me irriteert kan je dat aangeven, maar dan wel op normale manier.
Verder neem ik het uiteraard mee, ik kan prima omgaan met kritiek :)
 
Reactiescore
146
Dit is Tribalwars, geen teddyberenkamp.
Psychologische oorlogsvoering hoort er nu éénmaal bij.
Zowel op het AF als ingame.

Dat hier irritaties naar boven komen wilt niet zeggen dat we elkaar irl iets aan willen doen oid?
 
Reactiescore
241
Beste AFers,

Kunnen we het er niet gewoon over eens worden dat het bar slechte communicatie is geweest?
Dat dit totaal niet nodig was en makkelijk voorkomen had kunnen worden?

Ah Fijn een goed leer moment dus voor deze leidingen & stammen.
Ga er voor nu vanuit dat dit dus ook niet weer zal gebeuren..
De Fusie tegenover ex-leden is niet netjes verlopen maar de leiding neemt hier wel de moeite dit uit te leggen.
Ook zie ik hier geen smoesjes maar gewoon leden of leiding die zich oprecht "kut" voelen over de situatie.
En hier dus ook verantwoordelijkheid voor nemen als ik dit goed zie. Dat vind ik veel zeggend en klasse.
Wel blijft het jammer wat er gebeurd is maar dit is niet meer te veranderen.
De vergoeding die Pew Pew heeft gehad is echter zeker een goeie geweest naar mijn mening.
Zou zelf nog voorstellen dat er een dorp voor hem ge-vooredelt zou worden.
Persoonlijk zou ik het nog meer klasse vinden als de NAP met alle ex-leden gewoon 14 dagen zal bedragen en dat hier een punt achter word gezet en het verloop in de gaten houden.

En dat we hier gewoon een punt achter zetten en lekker door gaan met spelen op W72,
Waar naar mijn mening best veel toppers aanwezig zijn, dit zal een interessante wereld gaan worden denk ik.

Dit is slechts mijn mening,. ik probeer dus niet te zeggen wat iemand wel of niet zou moeten doen. ^^

Met Vriendelijke Groet,

TerrorTom

Zoals dit bijvoorbeeld, prima post. Alleen zo uit de hoogte, het komt op mij over als: "lieve kinderen, waarom maken jullie nog ruzie met elkaar, nu elkaar een handje geven en gaan we weer leuk en netjes verder spelen.

Vervolgens is dit: "Dit is slechts mijn mening,. ik probeer dus niet te zeggen wat iemand wel of niet zou moeten doen. ^^"
Weer zoiets, overdreven bescheidenheid staat niet zover van arrogantie af. Daarnaast wil je wel degelijk iets bereiken met je post, waarom zou je het anders überhaupt willen posten?


TerrorTom zei:
Ik heb idee dat emoties de leiding aan het nemen zijn bij een aantal.
Vraag iedereen om even af te koelen voor ze een post maken en er een escalerend forum ontstaat. :)

Met Vriendelijke Groet,

Iemand die er niks over te zeggen heeft maar zijn zorgen uit. :)

Zelfde wat we hier ook zagen, Rustig kinders, niet zo met elkaar vechten dat is stout. Dan komt er straks ruzie en dat is niet leuk :tongue:

Zou kwam het gelijk op mij over, en blijkbaar was ik dus niet de enige.

Ik vind je dat rare aannames doet maar, ik geef zelf gewoon aan dat het een mening is.
Hoe je dit als hypocriet, arrogant en schijnheilig bestempelt vind ik echt bizar.
Doet me haasten denken dat je de definities hiervan niet volledig begrijpt?
Ik zeg nergens iets over dat mijn tijd niet waard zou zijn waar haal je dit überhaupt vandaan joh?
Ik zeg ook nergens dat ik me eraan erger.
Ook zeg ik nergens dat ik het kinderachtig vind, dus je doet allerlei aannames die niet kloppend zijn...
Deel slechtst mijn mening en hoop gewoon dat iedereen op een normale manier met elkaar om kan gaan.
Dit lijkt me verder ook niet meer dan normaal, als je je aan me irriteert kan je dat aangeven, maar dan wel op normale manier.
Verder neem ik het uiteraard mee, ik kan prima omgaan met kritiek


Je mag natuurlijk vinden wat je wilt, maar ik probeer je duidelijk te maken dat het op deze manier op andere over komt.
Als dit niet je intenties was dan ben ik daar heel blij om, maar dan wil ik je aanraden je berichten anders te formuleren zodat het niet op die manier overkomt. Verder is je argumentatie complete onzin, als je het prettig, leuk of interessant vond hoe die discussie verliep had je dat soort berichten niet gestuurd. Misschien ergerde je je er niet aan, of vond je het geen verspilling van tijd, soortgelijke dingen waren natuurlijk wel van toepassing. Waarom zou je anders de "beste AFers aanraden om er mee te stoppen.

Suggereren dat ik bepaalde woorden niet volledig begrijp is een ander goed voorbeeld van een zwakke verdediging. Echt geïrriteerd wilde ik het nog niet noemen, misschien een fractie van een seconde toen ik je post las. Het was voornamelijk herkenning toen iemand anders aanmerkte, dus dacht laat ik even melden dat ik me er in kan vinden :) Tot dusverre is nog niet gebleken dat je goed om kan gaan met kritiek moet eerst nog maar blijken, die indruk krijg ik nu nog niet ;)
 
Bovenaan