Top & Flopstammen

Reactiescore
306
mb's met stamgevoel, is wel belangrijk.
Niet evident deze wereld.
Jij zit nog bij de goeie :D
 
Reactiescore
306
Ik kan wel zeggen dat ze mooi benoemd zijn op je profiel.

Thumbs up voor je openheid.
Geilt iedereen hier op van de niet Fresh gezinden :d
 
Reactiescore
455
Dat kan zo zijn, vind het nogal overdreven zeker in deze situatie. Bovendien zoals ik al eerder zijn zijn wij met MoTr! de enige twee stammen in mijn optiek die het spel tot zo ver fair spelen met daadkracht. Het oh zo geweldige "Book" die continu MBers en andere partijen in de stam liet voor OS, dat is zielig en schandalig gebruik maken zodat zelfs kleinere spelers die aanvielen geen kans hadden en ineens volle stacks stonden, als we het even over fair spel hebben. Wij vanuit Fresh hebben dit nog geen ENKEL keer gebruik van gemaakt + gaan wij ook niet zomaar doen. Je kan allerlei punten gaan aanhalen maar als we alles op een rijtje gaan zetten ten opzichte van een andere stam op deze wereld is dat erger. (Wellicht uitzondering MoTr! dus)

Bovendien is deze wereld nog vrij lief iedereen voor elkaar, maar wat vinden jullie nu van het gelijk aanvallen van overgebleven leden van 100 door Globe? Nog eens geen NAP aangeboden.. Elke aasgier die nu aanvallen heeft lopen is gewoon zielig bezig. Dat is een dieptepunt wat nu gebeurd op deze wereld. Laten we het eens houden bij de zake waar het omdraait. Daar hoor ik niemand over...
Dat dik gedrukte heb ik al eens eerder benoemd als een drogreden. Jullie zijn al tijden lang de dikke oppermacht in deze wereld en geen een stam die er aan kan tippen qua punten aantallen. Ook vrij weinig offensief op jullie dak hoeven meemaken (en dat is niet jullie schuld natuurlijk, gewoon door omstandigheden zo gegaan, geen verwijten verder, ik benoem alleen de situatie):biggrin:

Jullie hebben je nog niet aan MB's en DU's switchen naar je main-stam vies gemaakt puur en alleen omdat jullie daar nog geen reden voor hebben gehad.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stamgenoot laat verliezen en laat weg-edelen door je vijand terwijl er een DU op 5 uren afstand van hem/haar ligt met 100k Deff die het tij kan doen laten keren... (zou ik heel zwak ook vinden tegenover je stamgenoot als je dat als leiding ff gaat bepalen..);)

Dus houd op met het ridderlijk superieur gedrag dankuwel. Ik noem het eerder zwak als je je stamgenoot zo laat vallen, dan wanneer je wel gebruik maakt van de deff die je kan vinden bij kleinere hulpdiensten :rolleyes:

Als mensen na deze uitleg deze mening alsnog niet met me delen over het in en uit switchen van DU's en MB's dan houd ik het erop dat we het eens zijn dat we het niet eens zijn :tongue:

Mag ik @.inevitable hier gewoon even zijn gelijk geven :rolleyes2:
Bij de eerste de beste situatie waar het zich voor doet, handelen jullie exact hetzelfde als de rest van de wereld. En ga nu alsjeblieft niet zeggen, jullie doen het ook, dus dan mogen wij het ook. Nee, jullie riepen altijd super hard hier niet aan te doen en vonden er wat van dat de andere stammen het zo aanpakten, maar jullie recht van spreken is hiermee ook gewoon verdwenen.
Bij de eerste de beste aanval van ons op een MB zit die gelijk in de hoofdstam bij jullie :)

1588145766299.png
 
Reactiescore
132
Ik ben een MB van Shakedown, maar ik word al wat groot. Misschien dat er zich hier ook MB's kunnen aandienen? MB's van Mb's van shake, iemand ? ;)

Heerlijke discussie elke wereld
 
Reactiescore
1.962
Ik ben een MB van Shakedown, maar ik word al wat groot. Misschien dat er zich hier ook MB's kunnen aandienen? MB's van Mb's van shake, iemand ? ;)

Heerlijke discussie elke wereld

Shakedown heeft een MB stam van 800k die gewoon top 6 (!!) van de wereld staat en dat allemaal voor zichzelf, dan rekenen we de rest van de MB stammen van Fresh nog niet eens mee. Vind je dit zelf ook niet lachwekkend dan?
 
Reactiescore
132
is nogal frappant deze wereld geef ik toe. Is deels ook toevallig. je hebt een paar goede spelers in de MB stam en een heel versnipperd Zuidelijk deel van de wereld zodat de Mb-stam heel snel en wat buiten proportie is gegroeid.
 
Bovenaan