Top & Flopstammen

DeletedUser82239

Guest
Speel je ook op Shakedown? Werken voor je centjes jongen! Je hebt er zelf voor gekozen om een wereld te starten met moraal. Ga dan ook niet lopen janken dat je clears doodlopen op laag moraal. Het is gewoon zwak spel om met zoveel hulp accounts te spelen met zoveel kwantiteit.

Jouw mening niet de mijne. In mijn ogen zou het dom zijn als ik het niet zou doen. Prima dat je dat vindt, enkel weinig logica achter je standpunt vind ik.
 

DeletedUser82239

Guest
Het is geen r2w als je 10 kleine stammen maakt met 100 spelers, maar wel als je 1 grotere stam maakt met 15. Duidelijk toch?

Ze liggen gewoon in mijn cluster, ruimen kleine spelers op en houden mijn cluster schoon. Bovendien kunnen ze eigen weg bewandelen naar de RIM en daar lekker aanpappen zodat ik dit niet hoef te doen en ook niet wil.
 

DeletedUser82239

Guest
Binnen de tw community wordt het overmatig gebruik van boost accounts, interns, hulpjes, etc niet gewaardeerd. In mijn voorbeeld laat ik zien dat Fresh duidelijk niet staat voor de normen en waarden die binnende tw community staan.

Dat kan zo zijn, vind het nogal overdreven zeker in deze situatie. Bovendien zoals ik al eerder zijn zijn wij met MoTr! de enige twee stammen in mijn optiek die het spel tot zo ver fair spelen met daadkracht. Het oh zo geweldige "Book" die continu MBers en andere partijen in de stam liet voor OS, dat is zielig en schandalig gebruik maken zodat zelfs kleinere spelers die aanvielen geen kans hadden en ineens volle stacks stonden, als we het even over fair spel hebben. Wij vanuit Fresh hebben dit nog geen ENKEL keer gebruik van gemaakt + gaan wij ook niet zomaar doen. Je kan allerlei punten gaan aanhalen maar als we alles op een rijtje gaan zetten ten opzichte van een andere stam op deze wereld is dat erger. (Wellicht uitzondering MoTr! dus)

Bovendien is deze wereld nog vrij lief iedereen voor elkaar, maar wat vinden jullie nu van het gelijk aanvallen van overgebleven leden van 100 door Globe? Nog eens geen NAP aangeboden.. Elke aasgier die nu aanvallen heeft lopen is gewoon zielig bezig. Dat is een dieptepunt wat nu gebeurd op deze wereld. Laten we het eens houden bij de zake waar het omdraait. Daar hoor ik niemand over...
 
Reactiescore
319
Anders houdt je je gewoon bij zaken waar je verstand van hebt en niet lukraak dingen de wereld in gooien. Beetje onprofessioneel, niet? Vraag anders eerst de feiten op, maar daar heb ik je nog niet over gehoord.
 
Reactiescore
455
Bovendien is deze wereld nog vrij lief iedereen voor elkaar, maar wat vinden jullie nu van het gelijk aanvallen van overgebleven leden van 100 door Globe? Nog eens geen NAP aangeboden.. Elke aasgier die nu aanvallen heeft lopen is gewoon zielig bezig. Dat is een dieptepunt wat nu gebeurd op deze wereld. Laten we het eens houden bij de zake waar het omdraait. Daar hoor ik niemand over...

Omdat jij niet weet waar je over praat, daarom gaat het daar niet over. Nochtans is er een twee weken NAP aangeboden, welke is afgewezen door het betreffende acc zelf. Case closed, bedankt voor de moeite van je argument.
 
Reactiescore
301
Omdat jij niet weet waar je over praat, daarom gaat het daar niet over. Nochtans is er een twee weken NAP aangeboden, welke is afgewezen door het betreffende acc zelf. Case closed, bedankt voor de moeite van je argument.

Dit dus. Het andere account heeft de 2 weken NAP aangenomen en deze NAP wordt gewoon gerespecteerd.

Verder moet je je niet zo aangevallen voelen. Het komt er nog steeds op neer dat jullie 400K in een extra stam hebben steken. of het nu geen MB's zijn maar vrije bevriende accounts of wel MB's. Het zijn en blijven 400k punten.
 
Reactiescore
169
´´Gek als je het niet gebruikt´´ of ´´iets op eigen iniatief opzetten en strak deligeren´´ vind ik 2 verschillende dingen. Het is een goeie tactiek daar niet van, hebben we het al uitbundig over gehad. Verder ben ik beslist geen fan van je speelstijl, maar dat werd hier eerder afgedaan als zeuren en knoeien en heeft ook wel zijn aandacht gehad.
 
Reactiescore
2.478
Ik zie een tripple en het doet pijn aan je ogen.

Het blijft apart dat iemand die zich hard uitspreekt tegen R2W te zijn, een eigen MB stam heeft. Hij doet niet aan R2W maar aan MB2W
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
Was Book niet de stam met de vele recruits voor def te leveren aan hun spelers om zo andere spelers met gemak te kunnen edelen zonder zorgen te moeten maken over evt backtimes omdat ze gestacked stonden?

Vergeten we hier ook niet de mooie stam Jutta, MB stam van Book 800k als hoogste puntenaantal.
Stam heeft nu zo'n 400k nadat ze allemaal geïnterd zijn.

Dezelfde spelers zitten hier de moraalridder uit te hangen dat Fresh MB's heeft.

Screenshot at Apr 09 17-35-32_Fotor.png
Screenshot at Apr 09 17-40-57.png
Screenshot at Apr 09 17-41-16.png
Screenshot at Apr 09 17-41-51.png


Maar hey, knap dat jullie ze gebruiken om te boosten idpv ermee samen te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
1586448020499.png

Kan je niet nog duidelijker maken dan het staat denk ik?
Dus transparant een booststam hebben is dus helemaal goed?



Het verschil ligt hem er ook in dat deze mb stam compleet voor 1 speler is.

Jutta zijn niet de enige MB's die ze hadden.
 
Reactiescore
2.478
Er is een verschil tussen 1.5MB stam in de startfase en een eigen MB stam in de midgame. Ik mag hopen dat iedereen hier onderscheid in kan maken?

Hiernaast heb ik speler met meer dan 2 MB's (in de startfase) aangesproken om het te minderen ;) MB's zijn functioneel, maar je moet geen MB leger hebben. Door vele fusies heeft Book dit helaas gehad. Maar dat is verleden tijd, gelukkig.
 
Reactiescore
516
Het is puur wat je spel mentaliteit is. Persoonlijk vind ik het niet nodig om zoveel mb's tot je beschikking te hebben. Het verpest gewoon een gedeelte van het spel. Tuurlijk is het allemaal lekker makkelijk als alles gecleared wordt door je mb's en je daarom je eigen clears vol kan houden om 24/7 te farmen, etc. Maar als je mb's aannneemt moet het wel gewoon binnen proporties vallen.. Kijk bijvoorbeeld naar onze ODA, Farm, etc. Dat zegt al genoeg hoe je met een RIM-ligging alsnog kan groeien en dit zonder de hulp van een MB leger.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
225
Dat kan zo zijn, vind het nogal overdreven zeker in deze situatie. Bovendien zoals ik al eerder zijn zijn wij met MoTr! de enige twee stammen in mijn optiek die het spel tot zo ver fair spelen met daadkracht. Het oh zo geweldige "Book" die continu MBers en andere partijen in de stam liet voor OS, dat is zielig en schandalig gebruik maken zodat zelfs kleinere spelers die aanvielen geen kans hadden en ineens volle stacks stonden, als we het even over fair spel hebben. Wij vanuit Fresh hebben dit nog geen ENKEL keer gebruik van gemaakt + gaan wij ook niet zomaar doen. Je kan allerlei punten gaan aanhalen maar als we alles op een rijtje gaan zetten ten opzichte van een andere stam op deze wereld is dat erger. (Wellicht uitzondering MoTr! dus)

Bovendien is deze wereld nog vrij lief iedereen voor elkaar, maar wat vinden jullie nu van het gelijk aanvallen van overgebleven leden van 100 door Globe? Nog eens geen NAP aangeboden.. Elke aasgier die nu aanvallen heeft lopen is gewoon zielig bezig. Dat is een dieptepunt wat nu gebeurd op deze wereld. Laten we het eens houden bij de zake waar het omdraait. Daar hoor ik niemand over...

Dat dik gedrukte heb ik al eens eerder benoemd als een drogreden. Jullie zijn al tijden lang de dikke oppermacht in deze wereld en geen een stam die er aan kan tippen qua punten aantallen. Ook vrij weinig offensief op jullie dak hoeven meemaken (en dat is niet jullie schuld natuurlijk, gewoon door omstandigheden zo gegaan, geen verwijten verder, ik benoem alleen de situatie):biggrin:

Jullie hebben je nog niet aan MB's en DU's switchen naar je main-stam vies gemaakt puur en alleen omdat jullie daar nog geen reden voor hebben gehad.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stamgenoot laat verliezen en laat weg-edelen door je vijand terwijl er een DU op 5 uren afstand van hem/haar ligt met 100k Deff die het tij kan doen laten keren... (zou ik heel zwak ook vinden tegenover je stamgenoot als je dat als leiding ff gaat bepalen..);)

Dus houd op met het ridderlijk superieur gedrag dankuwel. Ik noem het eerder zwak als je je stamgenoot zo laat vallen, dan wanneer je wel gebruik maakt van de deff die je kan vinden bij kleinere hulpdiensten :rolleyes:

Als mensen na deze uitleg deze mening alsnog niet met me delen over het in en uit switchen van DU's en MB's dan houd ik het erop dat we het eens zijn dat we het niet eens zijn :tongue:
 
Reactiescore
306
Dus houd op met het ridderlijk superieur gedrag dankuwel. Ik noem het eerder zwak als je je stamgenoot zo laat vallen, dan wanneer je wel gebruik maakt van de deff die je kan vinden bij kleinere hulpdiensten :rolleyes:

Bedoel je hier geen sneer mee naar 100. die Mephitis gewoon lieten vallen?

Jullie hebben je nog niet aan MB's en DU's switchen naar je main-stam vies gemaakt puur en alleen omdat jullie daar nog geen reden voor hebben gehad.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stamgenoot laat verliezen en laat weg-edelen door je vijand terwijl er een DU op 5 uren afstand van hem/haar ligt met 100k Deff die het tij kan doen laten keren... (zou ik heel zwak ook vinden tegenover je stamgenoot als je dat als leiding ff gaat bepalen..);)

Waarom zou een MB in godsnaam zoveel OS nodig moeten hebben? Of je hebt specifiek een MB die als defbunker moet dienen. Dit is wat 100. had om ze daarna te intnernen. Maw boostaccounts. Nu was dit in de beginfase en ik volg Aldo zijn opmerking hier wel over. Je kan dat niet meer vergelijken met nu.

Verder laten we stamgenoten niet vallen, door onze keuze was het mogelijk geweest dat een stamgenoot verliezen had geleden, enkele dorpen misschien, maar tegen dan had die sowieso geholpen geweest en daarna had de stam dat account er weer bovenop geholpen. Dit door GS donaties/stacken/...


---

Voor de rest, Kapitrein Flop X
 
Reactiescore
805
Dus houd op met het ridderlijk superieur gedrag dankuwel. Ik noem het eerder zwak als je je stamgenoot zo laat vallen, dan wanneer je wel gebruik maakt van de deff die je kan vinden bij kleinere hulpdiensten :rolleyes:
Ik sluit hier compleet aan bij jou. :)

Als jij een MB "aanneemt" dan sta je er voor in dat jij hem ook zal helpen indien nodig, op deze wereld kan dat nu niet zonder in dezelfde stam te zitten dus so be it... Dan moet je maar die stam joinen of zij jou stam joinen.
 
Reactiescore
225
Waarom zou een MB in godsnaam zoveel OS nodig moeten hebben? Of je hebt specifiek een MB die als defbunker moet dienen. Dit is wat 100. had om ze daarna te intnernen. Maw boostaccounts. Nu was dit in de beginfase en ik volg Aldo zijn opmerking hier wel over. Je kan dat niet meer vergelijken met nu.

Verder laten we stamgenoten niet vallen, door onze keuze was het mogelijk geweest dat een stamgenoot verliezen had geleden, enkele dorpen misschien, maar tegen dan had die sowieso geholpen geweest en daarna had de stam dat account er weer bovenop geholpen. Dit door GS donaties/stacken/...

Wanneer je een MB aanneemt met 6 dorpen en 4 ervan zijn al 15k deff+ dan ga je die gebruiken als je 4 dagen later een massa op je krijgt XD
Het punt dat ik wil maken is niet gebaseerd op een werkelijk gebeurd iets. ;)

Ik maak een hypothese die meerdere scenarios overbrugt maar natuurlijk niet alle. Al hoeft dat ook niet over alle 100% van de scenarios te gaan om mijn standpunt uit te leggen. Het gaat er om dat je je beste kan inleven in de verschillende scenario's.

Zoals ik al de hele tijd benoem, zitten jullie in een zwaar overpowered positie al heel lang. Mensen in stammen die minder groot zijn hebben niet 30 extra safe deff dorpen per account en moeten het dus hebben van die 30k deff die een DU of nieuwe MB heeft.

Ik zou voor elk scenario die je nu schetst weerleggingen kunnen geven maar dat heeft geen bevordering voor mijn eerdere standpunt.
Want in jou woorden klopt je verhaal. Maar niet in elk scenario, en ik benoem dus die andere scenario's :)


Bedoel je hier geen sneer mee naar 100. die Mephitis gewoon lieten vallen?

Nee is niet als sneer bedoeld, die eerste zin is gewoon oprechte moeheid van het herhaaldelijk gebruik van dat argument :tongue:
En die 2e zin was onderdeel van de hypothese stelling die ik deed in dat hele bericht. Niet een referentie naar iets wat werkelijk gebeurd is in het verleden.
 
Bovenaan