Top & Flopstammen

Reactiescore
146
Begrijpelijk.
Dit willen we allemaal denk ik. Goed dat je dan stappen zet om dit te zoeken.
 
Reactiescore
225
Ik voel me niet geneigd me negatief over Book te uiten. Laten we het erop houden dat ik mij graag omring met mensen die een helder toekomst beeld hebben en ik vertrouwen in heb dat ze dit ook te kunnen bereiken.

Yess begrijpelijk! Dankje voor de toelichting, goed verwoord. Zo is er een conclusie te trekken over jullie acties en is er niemand in een negatief daglicht gezet :)
 
Reactiescore
2.064
.Conor Mcgregor is mijn dorpenuitbouwer
 
Reactiescore
767
Ik ben du van connor :eek:
 
Reactiescore
306
Wij nemen alleen maar BG'S en willen iedereen in onze stam dus vrij logisch toch dat wij dat dan doen?

Ze zijn gewoon jaloers dat een bende noobs zoals Fresh! de wereld domineert.
Hun "echte pro's" zijn zelfs onvriendelijk tegen eigen stamgenoten :rolleyes:
Binnenkort weer janken..
 

DeletedUser82239

Guest
Dat is maar het topje van de ijsberg joh!
Als je geen verstand hebt van zake begin dan ook niet gelijk te oordelen of schreeuwen.
Wij hebben een duidelijk plan met dit stammetje en iedereen heeft zijn taken ook ten voordelen van ons account natuurlijk ja. Echter zitten er gewoon bevriende spelers tussen die zelfstandig tussen ons cluster mogen groeien bovendien ons account kan al haast niet meer groeien omdat er weinig te pakken valt. Ik lijk wel gek als ik op moraal 35 mijn clears ga verspillen als bepaalde accounts dit voor mij kunnen doen. Dan gooi ik ze liever op de zeikers hier op het AF.

Sorry hoor maar ik hoor dat vanuit Globe nu al aanvallen lopen op de achterblijvers van 100. Lijkt mij ronduit schandalig. Eerst laat je al accounts vallen ten eigen gewin. Ten tweede direct aanvallen is toch wel zeer droevig te noemen. Of zie ik dit verkeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser82239

Guest
Helaas is dit wel waar ja. Vind het zelf ook wel aardig tegenvallen dat ze met zoveel accounts spelen. Ze hebben zelfs een MB aangenomen die oost van ons cluster ligt (in de rim). Ongeveer op 30-uur edel-afstand van shakedowns cluster. Die moeten natuurlijk ook meehelpen met het moraal?

Gast wat ga je nu janken, je krijgt die dorpen gewoon allemaal gratis. Contact was al met hem toen wij beiden een of enkele dorpen hadden en aangezien we hem ook kennen van w68 al. Bovendien iedereen zijn manier van spelen, ik persoonlijk vind het leuk om met spelers gezamenlijk aanvallen te doen dat deed ik op w68 ook en beviel hartstikke goed, leuk team en gezelligheid . Daarom speel ik het spel om ook andere een kans te geven. Uiteraard heb ik er voordeel aan maar ik ga echt niet mijn eigen dorpjes allemaal clearen van 40 moraal, bovendien moet ik ook kunnen blijven groeien en heb ze ook letterlijk gewoon nodig vanwege sommige gevallen 1;20 verhouding. In de RIM als groot account is noodzakelijk om groei bij te kunnen houden op dit moment. Ik edel dorpjes van 3k gemiddeld andere pakken sneller uitgebouwde dorpjes (aangezien tot op heden enkel geinterd wordt of mensen keihard genaaid worden om vervolgens weer gratis dorpjes binnen te halen)
 

DeletedUser82248

Guest
Het is geen r2w als je 10 kleine stammen maakt met 100 spelers, maar wel als je 1 grotere stam maakt met 15. Duidelijk toch?
 
Bovenaan