Top & Flopstammen

Reactiescore
805
Na lang gewacht te moeten hebben, eindelijk iemand gevonden die de zaken namens 100. bereid is te bespreken gevonden.
Hoeft dit nu bij iedere post van jou? Eerst beginnen met haat voor je iets positief zegt? :)

Kan toch ook gewoon rustig.
Moet wel niet vergeten worden dat het een EN EN EN EN kwestie was geworden en voor MoTr! zeer storend was dat er elke keer een andere leider was.
Is nog maar 1leider geweest in de laatste weken voor vandaag, dit liep niet altijd vlekkeloos maar daar komt ook verandering in!
Verder sluit ik mij dus volledig aan bij de post van Corus dat wij de komende dagen vinger aan de pols houden, om zo alles juist en conform wereldafspraken af te ronden.
Vanaf nu zullen dan ook @.Hustler en mezelf hierop aan te spreken zijn.
 
Reactiescore
30
Wat een floppers ook
 
Reactiescore
146

DeletedUser82072

Guest
Ben vooral benieuwd naar wat voor gesprekken het waren, hoe de gesprekken verliepen en vooral ook of ze dan duidelijk aangaven dat ze geen samenwerking met jullie aan zouden willen gaan.

Iemand aan het lijntje houden en dan aanvallen is natuurlijk niet zo netjes. Zal me echter verbazen als dit het hier het geval is.
 
Reactiescore
2.482
Er zijn wat bladzijdes uit het boek gescheurd :rolleyes:
 
Reactiescore
2.482
De beslissingen voor een nieuwe avontuur is niet ligt genomen. De tijd die ik in de stam heb zitten heb ik met plezier gedaan en heb er zeker geen spijt van. Ben echter wel blij dat ik voor mijzelf heb gekozen met de feiten die ik achteraf weet.
 
Reactiescore
225
De beslissingen voor een nieuwe avontuur is niet ligt genomen. De tijd die ik in de stam heb zitten heb ik met plezier gedaan en heb er zeker geen spijt van. Ben echter wel blij dat ik voor mijzelf heb gekozen met de feiten die ik achteraf weet.

Jaa begrijp ik wel van je soort van... (van alles wat ikzelf heb meegekregen dan)

Oeh maakt mij wel nieuwsgierig wat dan de achteraf feiten waren die nog eens een schepje boven op je keus voor leaven hebben gelegd :O
 
Reactiescore
146
Jaa begrijp ik wel van je soort van... (van alles wat ikzelf heb meegekregen dan)

Oeh maakt mij wel nieuwsgierig wat dan de achteraf feiten waren die nog eens een schepje boven op je keus voor leaven hebben gelegd :O

Ik besluit hieruit dat je graag de feiten zou weten.
#MeToo x
 
Bovenaan