Top & Flopstammen

Reactiescore
805
Kan je even zeggen om wie het gaat zodat wij dit kunnen bekijken?

En voor je met verwijten gooit van als je dat niet weet dan blablabla ik zit vast in het buitenland dus ben niet mee van alles dat er binnen 100. gebeurd atm.
Laten we W72 Fair houden. IRL is er al ellende genoeg gaande en voor meeste is TW nu een middel om zich daar uit te trekken.
Mocht je het alsnog niet kunnen laten, ga dan AUB ruzie maken om een WC rol ofzo, maar laat W72 FAIR !
Ben het niet vaak met je eens maar AMEN!
 
Reactiescore
634
Volgens mijn standpunt is het rekuteren van een speler in cluster van andere stam, simpel een manier om de CF regels te omzeilen.
Sws als die MB speler(s) ook nog eens op latere tijdstip worden overgenomen.

Ben het niet vaak met je eens maar AMEN!

Opzicht hoef je enkel je stamgenoten te markeren en jullie MB stam.
Dan ga jezelf 1 voorbeeld kunnen zien.

Insomnia Has Yoda. vandaag om 12:52 uur
Easysnowman was mij opgevallen. En natuurlijk is de MB stam gemarkeerd. Echter doel jij hierop:

Er zijn momenteel genoeg voorbeelden.
Jullie "Noordelijke" stamgenoten zijn zogenaamd nieuwe MB's aan het aannemen.
Deels van deze MB's liggen in de cluster van MoTr!.

Ik zie één voorbeeld, boven genoemde easysnowman. Dus als jij op genoeg voorbeelden doelt, zie ik graag genoeg voorbeelden.
Niet lekker hoog van de toren blazen als 'ja, dit is al de 1000e keer', als het feitelijk misschien pas de eerste keer is ;)

Either way, of dit de eerste of één van de talloze voorbeelden is. Ik zie graag iets fatsoenlijks deze kant op komen, zodat ik er fatsoenlijk naar kan kijken. Graag bij de feiten blijven, niet te emotioneel
smile


Groetjes,
Jeroen - Team IHY.

Ongeveer de gang van zaken als we iets met 100. proberen te regelen IG.
Ik weet niet wie Jeroen op AF is.
1 voorbeeld is ook 1 voorbeeld en er hoeft niet 20 voorbeelden te komen van iets om het aan te pakken binnen je stam
 
Reactiescore
805
Ongeveer de gang van zaken als we iets met 100. proberen te regelen IG.
Ik weet niet wie Jeroen op AF is.
1 voorbeeld is ook 1 voorbeeld en er hoeft niet 20 voorbeelden te komen van iets om het aan te pakken binnen je stam
Ongeveer de gang van zaken van jou, iedereen zwart proberen maken op het AF om je ego te strelen.

Ik quote mezelf even
ik zit vast in het buitenland dus ben niet mee van alles dat er binnen 100. gebeurd atm.
 
Reactiescore
634
Kerel,

Ik geef IG duidelijk aan welke account wij als CF zien,
Dan reageer je IG erop en ga je niet alle voorbeelden willen zien.

Zelfde gedoe met jullie over de CF via BB
Later Mephitis die even dood leuk ex stamgenoten tijdens NAP gaat clearen
En nu een account als MB aannemen waar de dorpen deels in cluster van een andere stam liggen.

Ik hoef mijn EGO niet te strelen, aangezien die wel goed zit
Voor de rest hoef meeste van jullie niet zwart te maken, aangezien hun TW geschiedenis enkel uit stabben bestaat.
 
Reactiescore
455
Ongeveer de gang van zaken als we iets met 100. proberen te regelen IG.
Ik weet niet wie Jeroen op AF is.
1 voorbeeld is ook 1 voorbeeld en er hoeft niet 20 voorbeelden te komen van iets om het aan te pakken binnen je stam

Het zou je sieren eerst ingame contact te leggen en daar de situatie op te lossen, voordat je weer hier begint te schreeuwen op het AF. Nu moet ik naar jou toe komen om jouw probleem op te lossen? Dit doe ik met liefde, maar geef dan een compleet beeld ipv de strategie 'wie het hardst schreeuwt, heeft gelijk' toe te passen.
Daarnaast, beetje laf alleen mijn PM hier te delen en niet die van jezelf erbij te zetten, aangezien het een reactie is op jouw PM.. Maar goed, reageer ingame gewoon en dan kunnen we het daar oplossen.
 
Reactiescore
805
Kerel,

Ik geef IG duidelijk aan welke account wij als CF zien,
Dan reageer je IG erop en ga je niet alle voorbeelden willen zien.

Zelfde gedoe met jullie over de CF via BB
Later Mephitis die even dood leuk ex stamgenoten tijdens NAP gaat clearen
En nu een account als MB aannemen waar de dorpen deels in cluster van een andere stam liggen.

Ik hoef mijn EGO niet te strelen, aangezien die wel goed zit
Voor de rest hoef meeste van jullie niet zwart te maken, aangezien hun TW geschiedenis enkel uit stabben bestaat.
Ik ben niet Jeroen dus je bent verkeerd hoor.
 
Reactiescore
634
Het liefst zou ik helemaal geen contact met 100. leden willen hebben, behalve met die enkele waar ik samen mee had gespeeld.

Voor 100. is het gewoon gemakkelijk en zal intern bij jullie ook voor meer rust zorgen als jullie gewoon de wereldafspraken zouden naleven.
Snap dat 100. momenteel een leider of leiding mist die aanstuurt.

Maar komop heren.

Hoe vaak is 100. nu als niet ter sprake gekomen,
Eerste weken al door de stab tijdens fusie
later CF via BB's
Hele Mephitis gedoe, waar wij als Motr! nog steeds niet eens zijn
En nu rekuteren van accounts als MB binnen cluster van andere stam.

Nu hebben we het over account easysnowman die ons nu teveel troepen kost, terwijl account duidelijk in Cluster van Motr! ligt.
Moeten we nu serieus hier een discussie over voeren of dit een CF via speler is ?
 
Reactiescore
455
Het liefst zou ik helemaal geen contact met 100. leden willen hebben, behalve met die enkele waar ik samen mee had gespeeld.

Voor 100. is het gewoon gemakkelijk en zal intern bij jullie ook voor meer rust zorgen als jullie gewoon de wereldafspraken zouden naleven.
Snap dat 100. momenteel een leider of leiding mist die aanstuurt.

Maar komop heren.

Hoe vaak is 100. nu als niet ter sprake gekomen,
Eerste weken al door de stab tijdens fusie
later CF via BB's
Hele Mephitis gedoe, waar wij als Motr! nog steeds niet eens zijn
En nu rekuteren van accounts als MB binnen cluster van andere stam.

Nu hebben we het over account easysnowman die ons nu teveel troepen kost, terwijl account duidelijk in Cluster van Motr! ligt.
Moeten we nu serieus hier een discussie over voeren of dit een CF via speler is ?

Wij hebben hier nooit iets geroepen over het een CF is ja of de nee. Mijn mening weet je en heb je ingame in je pm staan. Wij vragen enkel om voorbeelden bij je bericht plus of je het voortaan gewoon ingame wilt communiceren ipv hier gelijk te roepen over een CF. Nogmaals, ik zoek dit met liefde voor je uit en neem hier ook vervolgstappen voor, echter moet het dan wel redelijk blijven.
 
Reactiescore
634
Nogmaals, ik zoek dit met liefde voor je uit en neem hier ook vervolgstappen voor, echter moet het dan wel redelijk blijven.

Ik snap dat jij dit met liefde doet, terwijl jij dit niet hoeft te doen, aangezien jij geen leider bent van 100.
Zelfde geld voor @POOHBEER1

Alleen is het voor ons als stam zeer storend om telkens uit te moeten zoeken met wie wij binnen 100. contact moeten zoeken om een kwestie bespreekbaar te maken.
Lijkt nu serieus een omgekeerde wereld te zijn.

Het is IRL al hectisch genoeg, laten we daarom op zijn minst TW wat gezellig houden en hierbij vraag ik enkel om naleving van de wereldafspraken.
SBL had zelf ook moeten weten dat rekuteren van een account in de cluster van andere stam tot discussie zou lijden.
Alleen de heren van SBL negeren alle contact omtrent dit volgens mijn stamgenoot.

Vandaar dat er nu AF gepost is geworden over kwestie
 
Reactiescore
417
Ik als buitenstaander zie geen cf kan iemand please een kaartje maken?
Ik wil de situatie niet erger maken maar als ik het kaartje er ook bij pak zie ik niet echt een cf? (eerder een grensgevalletje?)
Overigens zijn het ook maar 5 dorpen?

PS ik probeer hiermee geen haat te zaaien, wil alleen de situatie een beetje beter begrijpen.
 
Reactiescore
634
Na lang gewacht te moeten hebben, eindelijk iemand gevonden die de zaken namens 100. bereid is te bespreken gevonden.

easysnowman ligt in de cluster van ajacied413 .
Hierbij werd easysnowman door Seduced by Lies uitgenodigd in de MB stam INCASSODIENST

Volgens SBL is nu het edelen van de dorpen van Snow legale CF.
Aangezien hij dan zogenaamd van zijn MB gaat edelen in de cluster van Ajacied.

Terwijl het edelen van acoounts binnen een andere stam, simpel weg het omzeilen van de CF afspraken is.
SBL wilde de CF afspraak dus op deze manier omzeilen.
Ajacied zocht hierbij contact op met SBL om kwestie te bespreken, maar na korte tijd werd hij op negeer gezet.
De leiders zochten contact met leider van 100. , maar dit kwam ook op uit niks aangezien elke leider daar bij problemen spoorloos verdwijnen.

Dus was er voor MoTr! geen andere optie meer om dit ter aandacht te brengen via AF.
Gelukkig heeft Jeroen van 100. zich geroepen gevoeld en is deze kwestie ter spraken gekomen.

Snow is uit de MB stam gezet en de dorpen van Snow zullen overgedragen worden aan Ajacied.
Hierbij stopt Snow met W72

Totdat de dorpen bij Ajacied zijn, zullen wij hierop toezien.
Indien het niet zoals afgesproken gaat lopen, wederom via AF om aandacht vragen

*
Hiervoor hadden wij omtrent Mephitis als iets proberen te bespreken.
Helaas werd dit door de ene leider weg gewuifd naar de andere leider en kon kwestie Mephitis niet afgerond worden

*
Hiervoor hadden wij ook een kwestie omtrent een CF via BB dorp van ActionReaction in cluster van MoTr!
 
Reactiescore
169
Owja hmm, ineens een stukje dichter-front erbij dat eigenlijk al front was. Op dat ene dorp na was dit een verlenging front geweest. Ik snap de frustratie, maar een harde CF is het in mijn nederige, ouderwetse, onbelangrijke mening: Niet. Vervelend en wat kinderachtig is het daar in tegen: Wel (voor deze mening gelden dezelfde voorschriften als de eerste).


Edit: Is al opgelost door spelers in kwestie!
 
Reactiescore
634
Edit: Is al opgelost door spelers in kwestie!

Het is opgelost dankzij Jeroen en niet door SBL

Moet wel niet vergeten worden dat het een EN EN EN EN kwestie was geworden en voor MoTr! zeer storend was dat er elke keer een andere leider was.
Zodra leider erop werd aangesproken wuifde hij dit weg en deed afstand van zijn leiderschap, MoTr! kon dan weer opnieuw moeten beginnen met zoeken van juiste persoon :)
 
Reactiescore
417
Het is opgelost dankzij Jeroen en niet door SBL

Moet wel niet vergeten worden dat het een EN EN EN EN kwestie was geworden en voor MoTr! zeer storend was dat er elke keer een andere leider was.
Zodra leider erop werd aangesproken wuifde hij dit weg en deed afstand van zijn leiderschap, MoTr! kon dan weer opnieuw moeten beginnen met zoeken van juiste persoon :)
Ik zou zeggen copy paste de tekst naar de volgende leider zodat die weet wat er gaande is :p
En fin lijkt opgelost te zijn
 
Reactiescore
634
Ik zou zeggen copy paste de tekst naar de volgende leider zodat die weet wat er gaande is

Dan krijg je als antwoord:
Ik kan er niks aan doen, was tijdens de leider xx :)

Vandaar dat ik dus in de andere topic kwaad werd en de Mods die spelen in die stammen erbij betrok.
Mijn standpunt is hierin dat zij op zijn minst hun verantwoordelijk kunnen nemen.

Denk dat niemand erop zit te wachten om aangesproken te worden of een besluit ter discussie gaat komen aangezien hij/zij zelf aanwezig was in een stabbende STAM
 
Reactiescore
455
Probleem is momenteel opgelost, verdere zaken zullen nog besproken gaan worden. Dorpen van Snow worden afgestaan aan Ajacied (ook al zijn de troepen van SBL doodgelopen) en een 5 daagse NAP aangeboden om in ieder geval de ts naar 100 te laten gaan, wanneer de dorpen zijn over genomen.

Zaak ligt echter iets minder zwart-wit dan Coruscant omschrijft, maar de strekking van het verhaal is zeker niet onjuist. Snow is zelfstandig naar SBL toe gekomen dat hij ging stoppen met spel en of SBL zijn dorpen wilde. SBL is hier op ingegaan en heeft twee spelers op het grensgebied tussen MoTr en 100. de MB-stam van 100. laten joinen, zodat zij in ieder geval elkaar konden helpen deffen (hun eigen stam was opgeheven gisteren). Vanochtend om 08:05 heeft Ajacied echter één van de dorpen van Snow legaal ingenomen, wat er toe heeft doen leiden dat bijna geheel Snow als een CF gezien kan worden. De drie meest zuidelijke dorpen van Snow hebben wij sowieso als CF beschouwt en laten wij aan MoTr. De drie noordelijke dorpen (waarvan één zelf ingenomen door ajacied) vallen over te discussiëren, maar laten wij bij deze ook aan MoTr.

Verder sluit ik mij dus volledig aan bij de post van Corus dat wij de komende dagen vinger aan de pols houden, om zo alles juist en conform wereldafspraken af te ronden.
 
Bovenaan