Top & Flopstammen

Reactiescore
766
Zo kan je spinnetjes blijven maken, indien de nap niet gemaakt was, of standhield atm. Dan hadden de boosts, bgs en vieze spelletjes op dit moment en aan het einde van w71 een grotere impact. Ik denk dat het fijner is om te horen dat een nap een grotere impact had in the end dan dat een wereld gewonnen is dankzij boosts en bgs.
Een spinnetje die jullie zelf begonnen zijn? Het enige waar Hi ho zich schuldig aan heeft gemaakt is het gebruik van een groot aantal mb’s. Voor de rest heeft Hi ho precies hetzelfde gehandeld als de andere stammen, op een nap starten met een andere kanshebber voor wereldwinst na.
Daarbij denk ik dat Hi ho liever de wereld had gewonnen op de manier waarop zij speelden, dan verliezen op deze manier. Dat is subjectief en geen argument in deze.
 
Reactiescore
338
Welke bewezen stabber van een vorige wereld heeft Fier of TAOW dan binnengehaald om hun positie te versterken?
 
Reactiescore
177
Cake die zich liet internen door hi ho bedoel je? Was nogal toeval dat plots wanneer knocked aanviel mijn front stacked werd met 120 k pop stacks en uit scouts bleek dat front dorpen (met muur 20) 0 stacks of mobiele deff had staan.

Hou trouwens je verhaal wel straight want vgm was het fier die eerst toesloeg op alea. Vooraleer jullie winsten konden maken, waarbij de eerste winsten een regelrechte intern was waardoor kanade een onmogelijk front kreeg. Toch had hi ho nog steeds vieze cfs etc nodig om kanade neer te krijgen. Doe nu aub niet alsof hi ho oppermachtig is want je maakt jezelf alleen belachelijk. Je lijkt wel bjorn verdorie.

Zou de stats maar even nakijken mien jong en hrieps weggewerkt door ons. Dat Cake ervoor kiest om ons meer de dorpen te gunnen dan fier is niet onze fout. Maar laten we stoppen met modder gooien en de NAP/BG accepteren zoals die is. Stop in ieder geval met oude koeien uit de sloot te halen om met een schone lei te beginnen. Kamp Fier/Taow/ hi ho moeten zich diep schamen voor deze wereld.

Laten we gewoon het spel spelen zoals het hoort ingame en met aanvallen en deffen.

Ook elke keer dat aanhalen waarom de BG/NAP is ontstaan dit weet iedereen inmiddels wel. Het is aan ons ( Hi Ho) om te bewijzen dat het niet gek is dat hij er is omdat wij de sterkste stam zijn/waren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Een spinnetje die jullie zelf begonnen zijn? Het enige waar Hi ho zich schuldig aan heeft gemaakt is het gebruik van een groot aantal mb’s. Voor de rest heeft Hi ho precies hetzelfde gehandeld als de andere stammen, op een nap starten met een andere kanshebber voor wereldwinst na.
Daarbij denk ik dat Hi ho liever de wereld had gewonnen op de manier waarop zij speelden, dan verliezen op deze manier. Dat is subjectief en geen argument in deze.

Tja dat Hi ho liever de wereld wint op de manier dat ze spelen geeft tho enkel extra reden voor die nap, niet?

Nu ben je gewoon lukraak leugens op het AF aan het gooien.

Nee eigenlijk totaal niet.
 
Reactiescore
1.380
Het vervelende is dat de NAP niet weg kan atm.
Door mijn inziens verschillende redenen.
1. HIHO heeft gewoon een betere ligging alleen bij PVM is het een beetje aan de kutte kant.
2. TAOW heeft een achterstand wat ook recht getrokken moet worden.
3. Teveel jumpclusters bij TAOW en vooral FIER dat als de NAP wegvalt aan 2 fronten moet spelen.

Daarbij moeten we vooruit kijken en niet meer naar het verleden maar nog steeds waant HIHO zich zo super goed dus hebben wij noobs van Fier en ook klein beetje TAOW deze NAP keihard nodig anders worden we van de wereld geveegd door HIHO

:p
 
Reactiescore
490

Deleted User - 487890096

Guest
Cake die zich liet internen door hi ho bedoel je? Was nogal toeval dat plots wanneer knocked aanviel mijn front stacked werd met 120 k pop stacks en uit scouts bleek dat front dorpen (met muur 20) 0 stacks of mobiele deff had staan.

Hou trouwens je verhaal wel straight want vgm was het fier die eerst toesloeg op alea. Vooraleer jullie winsten konden maken, waarbij de eerste winsten een regelrechte intern was waardoor kanade een onmogelijk front kreeg. Toch had hi ho nog steeds vieze cfs etc nodig om kanade neer te krijgen. Doe nu aub niet alsof hi ho oppermachtig is want je maakt jezelf alleen belachelijk. Je lijkt wel bjorn verdorie.
Dit is natuurlijk weer een volledig fout verhaal.
Punt 1: Als wij naar de stats kijken zien we dat Hi Ho degene was die accounts van Alea weggespeeld heeft voordat er door Fier ook maar een beetje serieuze winst gemaakt werd. Dat jij hier iets anders durft te beweren is vrij bijzonder. Ik zou graag willen zien of je dat kan onderbouwen door statistieken. Ik zal zelf ook wat statistieken erbij halen, hieronder is te zien dat HiHo een volledig account gesloopt heeft van Alea voordat Fier ook maar begon met serieus aanvallen. Zelfs nadat ze serieus begonnen werden toen geen accounts gebroken, dat kwam pas na de 2de grote aanval. In de tussentijd heeft HiHo nog een account gebroken van Alea.

Bewijs1.PNG

Bewijs2Fierovernames.PNG

Dan punt 2, het grote hekelpunt van Fier, roepen dat wij geinternd hebben en zelf 0 bewijs hebben dat wij dit deden. Het is voor ons onmogelijk te bewijzen dat wij hier niet van een intern genoten hebben. Toch is het gelukt, Melvin (Iemand in TAOW voor neutrale lezers) ging namelijk zelf kijken op vv van Cake of er spraken is geweest van een intern. Hieruit is een duidelijke nee gekomen. Het onmogelijke is toch gebeurd, IJKYO heeft zijn onschuld bewezen. Graag dat ook accepteren en niet meer foutieve informatie op het forum zetten.
 
Reactiescore
1.075
. Dat Cake ervoor kiest om ons meer de dorpen te gunnen dan fier is niet onze fout.

Dan punt 2, het grote hekelpunt van Fier, roepen dat wij geinternd hebben en zelf 0 bewijs hebben dat wij dit deden. Het is voor ons onmogelijk te bewijzen dat wij hier niet van een intern genoten hebben. Toch is het gelukt, Melvin (Iemand in TAOW voor neutrale lezers) ging namelijk zelf kijken op vv van Cake of er spraken is geweest van een intern. Hieruit is een duidelijke nee gekomen. Het onmogelijke is toch gebeurd, IJKYO heeft zijn onschuld bewezen. Graag dat ook accepteren en niet meer foutieve informatie op het forum zetten.

Hm knocked geeft duidelijk wat anders toe. Overigens kan je me dan even verklaren waarom knocked precies kon weten wanneer ik met edels toekwam en paar sec later met een recap toekomen?
 

Deleted User - 487890096

Guest
Hm knocked geeft duidelijk wat anders toe. Overigens kan je me dan even verklaren waarom knocked precies kon weten wanneer ik met edels toekwam en paar sec later met een recap toekomen?
Hij zegt hier toch niet dat we een intern kregen? Wat Carlo hier zegt is dat Cake Fier de minder sterke partij vond (zijn woorden niet de mijne). Daarom toen hij onze aanvallen zag lopen heeft hij ervoor gekozen om zijn def naar Fier front te verplaatsen en bij ons niet te deffen. Echter heeft hij wel onze treinen doorgegeven aan zijn stamgenoot (kanade) zodat hij op 1 sec tijd kon recappen. Dit is allemaal in de stats terug te vinden overigens.

Waarom wij een paar seconde later een recap hadden weet ik ook niet. Kan je moeilijk uitleg geven als het gewoon geluk is ;)
 
Reactiescore
1.075
Hij zegt hier toch niet dat we een intern kregen? Wat Carlo hier zegt is dat Cake Fier de minder sterke partij vond (zijn woorden niet de mijne). Daarom toen hij onze aanvallen zag lopen heeft hij ervoor gekozen om zijn def naar Fier front te verplaatsen en bij ons niet te deffen. Echter heeft hij wel onze treinen doorgegeven aan zijn stamgenoot (kanade) zodat hij op 1 sec tijd kon recappen. Dit is allemaal in de stats terug te vinden overigens.

Waarom wij een paar seconde later een recap hadden weet ik ook niet. Kan je moeilijk uitleg geven als het gewoon geluk is ;)

Gewoon geluk? Dat er geen bewijs is, betekent niet dat het niet gebeurd is. Op cakes laatste dorp dat hij had recappede knocked nog op enkele minuten later. Je kan je mss dom voordoen fzo, maar toeval is t helemaal niet meer dan. Ook de hoeveelheid deff er in 1 dorp stond van cake bij de laatste dorpen was geheel belachelijk. Niemand vanuit alea. Kon zeggen vanwaar het kwam, maar als iemand 3 dorpen heeft en een mb loopt er 20 clears op stuk, dan klopt er iets niet
 
Reactiescore
290
Gewoon geluk? Dat er geen bewijs is, betekent niet dat het niet gebeurd is. Op cakes laatste dorp dat hij had recappede knocked nog op enkele minuten later. Je kan je mss dom voordoen fzo, maar toeval is t helemaal niet meer dan. Ook de hoeveelheid deff er in 1 dorp stond van cake bij de laatste dorpen was geheel belachelijk. Niemand vanuit alea. Kon zeggen vanwaar het kwam, maar als iemand 3 dorpen heeft en een mb loopt er 20 clears op stuk, dan klopt er iets niet
Illuminati
 

DeletedUser81570

Guest
Gewoon geluk? Dat er geen bewijs is, betekent niet dat het niet gebeurd is. Op cakes laatste dorp dat hij had recappede knocked nog op enkele minuten later. Je kan je mss dom voordoen fzo, maar toeval is t helemaal niet meer dan. Ook de hoeveelheid deff er in 1 dorp stond van cake bij de laatste dorpen was geheel belachelijk. Niemand vanuit alea. Kon zeggen vanwaar het kwam, maar als iemand 3 dorpen heeft en een mb loopt er 20 clears op stuk, dan klopt er iets niet

spongebob.jpeg
 
Reactiescore
2.062
Iemand die info doorgeeft via snapchat. Daar kan je helaas geen bewijs van bemachtigen.
Kom dan niet met dat de spy bevestigd is, want dit is de grootste onzin. Verder praat ik niet meer met jou over deze onzin, als ik zeg dat er geen spy is vanuit hi ho in fier (of geweest) dan geloven de meeste mensen uit kamp fier/taow mij :). Wil hier best met de leiding van fier over praten.


Weer dat gezeik? Al die nieuwe spelers binnen Hi Ho zijn wel teringnaabs zeg. Wat een gejank de hele tijd over die NAP.
Ik las trouwens dat Fier groter is dan Hi Ho? Dat scheelt nog altijd 300 dorpen tho..

Lau, je moet ook weten dat het niet altijd Hi Ho is die hier over begint
 
Reactiescore
1.075
Kom dan niet met dat de spy bevestigd is, want dit is de grootste onzin. Verder praat ik niet meer met jou over deze onzin, als ik zeg dat er geen spy is vanuit hi ho in fier (of geweest) dan geloven de meeste mensen uit kamp fier/taow mij :). Wil hier best met de leiding van fier over praten.

Het is nochtans de leiding van fier ea die ermee kwam opzetten dat die persoon een spy zou zijn, werd me daarna meermaals bevestigd.
 
Reactiescore
177
Gewoon geluk? Dat er geen bewijs is, betekent niet dat het niet gebeurd is. Op cakes laatste dorp dat hij had recappede knocked nog op enkele minuten later. Je kan je mss dom voordoen fzo, maar toeval is t helemaal niet meer dan. Ook de hoeveelheid deff er in 1 dorp stond van cake bij de laatste dorpen was geheel belachelijk. Niemand vanuit alea. Kon zeggen vanwaar het kwam, maar als iemand 3 dorpen heeft en een mb loopt er 20 clears op stuk, dan klopt er iets niet

Vraag maar aan Melvin of hij dingen heeft doorgegeven die had de vv en pm's gelezen. Toeval bestaat en over dat dorp waar zoveel OS in stond kan ik niks zeggen wij waren het in ieder geval niet. Wie dit dan wel was zou ik echt niet weten en zou je maybe ook aan Melvin kunnen vragen geen idee of hij hiernaar gekeken heeft.

Kom wel met feiten als je mensen ergens van beschuldigt.
 
Reactiescore
177
Toch even mijn complimenten aan Hiho. Mooie massa op Amen met toch een acceptabel resultaat als je het mij vraagt. Hoe jullie zoveel 1ms gaps timede blijft mij een raadsel, zeker omdat het meerdere accs lukte. Maar ach, ga me er niet super druk om maken. Mooie massa en mooie winsten. Ga zo door zou ik zeggen, volgende keer kom je er niet meer door :D

5 edels gooien en de slechtste 4 annuleren ja dan zit je bijna altijd binnen de 50 ms van de clear tenzij je hem te vroeg of te laat stuurt. En bedankt vanuit onze kant kon het in ieder geval wel veel beter!
 
Reactiescore
5.592
5 edels gooien en de slechtste 4 annuleren ja dan zit je bijna altijd binnen de 50 ms van de clear tenzij je hem te vroeg of te laat stuurt. En bedankt vanuit onze kant kon het in ieder geval wel veel beter!
Night train begon met 20ms gaps door dat t-timen etc. Toen werd het vrij snel 1/2ms en ook meerdere keren, waarvoor echt props. Het is idd mogelijk en het valt samen met geluk natuurlijk. Ik vond jullie massa zeer behoorlijk. We hebben echt uren zitten discussiëren wie het target nu echt zou worden, het was al wel duidelijk dat het target die als laatste edels zou krijgen de lul zou zijn. Pas bij de scoutwave begon het een beetje op ons in te werken. Persoonlijk vond ik dat het beste deel aan jullie massa, zo faken dat het echte target zo lang mogelijk uit bleef.
Verder hebben jullie ook een target gekozen die niet 1,2,3 voor de hand lag, vanwege de toch flinke stacks die er staan/stonden.

De dorpen winst vallen misschien? tegen voor jullie, maar als je bedenkt hoeveel deff wij hebben en kunnen schuiven is het toch een prima resultaat.
 
Bovenaan