Top & Flopstammen

Reactiescore
490

DeletedUser81856

Guest
Helft van de stammen die je opnoemt ken ik niet eens. Maar dat terzijde ontken ik niets, alle stammen die tegen Hiho zijn werken onrechtstreeks met ons samen dat is logisch. Maar om dan te stellen ze ook bij ons horen is een brug te ver die je niet voor alle stammen kan maken. Taow is en blijft gewoon een vijand voorlopig enkel staat er een NAP tussen en is een oorlog daar dus op een laag pitje.



Waar zeg ik dat we geen keuze hadden om met -=?=- samen te werken? Ik heb überhaupt nog nooit over die stam gesproken dus stellen ik daarover iets gezegd heb is al volledig onzinnig laat staan je daar dan mijn standpunt over zou kennen.



Samenwerkingen met TM en TM werkt samen met Hiho. Hi Ho werkt dus onrechtstreeks samen met Armanda en BOD.



En wat is er fout aan de kritiek, ik vind dat Hiho een mogelijke CF fout van IAA moet straffen? Je zegt het maar wat is er dan fout aan, ik mis wederom de uitleg, de onderbouwing van je standpunt.

Ik heb bij mijn weten nog nooit geklaagd over Hiho hun samenwerkingen, daar mag je best de citaten van gaan bijhalen. Dat gezegd zijnde moest het zo zijn geweest wat is dan daar fout aan dat niet zou kloppen? Het is toch ook zo dat Hiho met veel stammen in de loop van de wereld heeft samengewerkt.



Je zegt dat mijn kritiek vaak achteraf fout is gebleken, je haalt 2 dingen aan die niet kloppen en als ze zouden kloppen het alsnog niets aantoont dat wat ik zeg fout zou gebleken zijn.

Het is daarom ook geen discussie maar een persoon die insinuaties en niet onderbouwde beweringen plaatst vs iemand die het allemaal duidelijk voor zich heeft staan van hoe de situaties in elkaar steken.

Verder een mooi verhaaltje van je gras maar het is geen goede schets van de huidige situatie, het is eerder dat jij beweerd dat het gras blauw is zonder argumentatie en ik aanhaal het gras groen is met een uitleg waarom dit zo is. Waarop jij salty antwoord dat er met mij niet te praten valt.


Dat is de huidige situatie.


Hahaha ik moet zeggen dat Fier. wel echt by far de meest trieste bedoeling op dit forum en in W71 is. 'De helft van de stammen die opnoemt ken ik nieteens' Dat laat alleen maar zien hoe slecht je op de hoogte bent. Clakzan((-=?=-) / Chili (Lada)/ Ethereal (Dododo) zijn allemaal ingezet om het falen van Acta in het zuiden te compenseren. Dan hou je Dab met Firefox. , Powny en een paar losse MB's over. Dat zijn (naar beneden afgerond) een dertigtal spelers die namens Fier of in dienst van spelen/ hebben gespeeld.

'Maar dat terzijde ontken ik niets, alle stammen die tegen Hiho zijn werken onrechtstreeks met ons samen dat is logisch' Als dit jouw oprechte standpunt is, waarom bestempel jij Armada dan als onrechtmatig verbonden met Hi Ho? Ik kan verschillende screenshots laten zien van door ons veroverde dorpen op acta, die OS incomings hadden van -=?=- , Lada, Dododo en Powny. Dat is iets wat wij vanuit Armada nooit hebben gestuurd noch hebben ontvangen van Hi Ho.

'En wat is er fout aan de kritiek, ik vind dat Hiho een mogelijke CF fout van IAA moet straffen? Je zegt het maar wat is er dan fout aan, ik mis wederom de uitleg, de onderbouwing van je standpunt.' Oh ik wil deze met alle liefde voor je onderbouwen, het is geen foute kritiek, maar de hypocrisie spat ervan af. Een mogelijke CF van IAA midden Maart is wat jij bekritiseerd, terwijl er bij Armada en BOD precies hetzelfde gebeurde begin Februari met Acta en Ethereal. Ik snap waarom het gedaan wordt, Ethereals oude cluster wordt geinternd (precies datgene waar jullie IAA van beschuldigen) en het zuidoostelijke RIM gebied werd aan Ethereal gegeven als nieuwe vestigingsplek. Dat het plan niet werkt is spijtig en vindt zijn grondslag in matige tactische beslissingen, maar om dan vervolgens hier met vingers te gaan wijzen naar spelers die dezelfde capriolen uitvoeren is natuurlijk wel redelijk laag.

Daar komt bij dat Acta in een wanhoopspoging zijn plan te laten werken vervolgens leden uit Armada per mededeling benadert om een samenwerking aan te gaan en te stabben. Triester kan niet.

Ik hoop dat je in de toekomst in dit spel, een keer flink van achteren wordt gestabbed, jezelf enorm opwind en dan tot de pijnlijke conclusie komt dat je zelf precies zo bent.
 
Reactiescore
3.538
Je haalt enkele dingen door elkaar. Ten eerste moet je begrijpen dat niet iedereen (ook ik) van alles in de wereld op de hoogte ben. Als ik zeg dat ik de helft van de stammen die werden opgenoemd niet ken, wilt dat niet zeggen dat ze niet met onze stam zouden samenwerken. Dat wilt zeggen dat ik ze niet ken, ze niet spreek en geen idee heb wie of wat ze zijn. Dat ze of enkele leden uit deze stammen met Acta samenwerken zou goed kunnen, heb ik dat ergens ontkent?

Heb ik weet van mogelijke CF's van Ethereal of Acta in BOD of Armada? Nee totaal niet, niemand is het mij alvast komen melden om het te bespreken. Je noemt mij dus een hypocriet omdat ik niet van alles op de hoogte ben, je doet een verwensing dat ik gestabt zou moeten worden omdat ik niet van alles op de hoogte ben.


Iedereen zijn stijl natuurlijk, maar ik kan er verder heel weinig mee.
 

DeletedUser81856

Guest
Je haalt enkele dingen door elkaar. Ten eerste moet je begrijpen dat niet iedereen (ook ik) van alles in de wereld op de hoogte ben. Als ik zeg dat ik de helft van de stammen die werden opgenoemd niet ken, wilt dat niet zeggen dat ze niet met onze stam zouden samenwerken. Dat wilt zeggen dat ik ze niet ken, ze niet spreek en geen idee heb wie of wat ze zijn. Dat ze of enkele leden uit deze stammen met Acta samenwerken zou goed kunnen, heb ik dat ergens ontkent?

Heb ik weet van mogelijke CF's van Ethereal of Acta in BOD of Armada? Nee totaal niet, niemand is het mij alvast komen melden om het te bespreken. Je noemt mij dus een hypocriet omdat ik niet van alles op de hoogte ben, je doet een verwensing dat ik gestabt zou moeten worden omdat ik niet van alles op de hoogte ben.


Iedereen zijn stijl natuurlijk, maar ik kan er verder heel weinig mee.

Haha dit is wel heel makkelijk natuurlijk, trek je handen er maar vanaf.
'Je zegt een hoop dingen maar onderbouwt niets, waarom werkt Fier met 75% samen en met wie zou dit dan zijn ' Dit zeg jij 10 posts ervoor. Tuurlijk ben je niet van alles en iedereen in de wereld op de hoogte, maar essentials zoals de positie van Ethereal in jullie zuidelijke cluster, en het langdurige verlies van Acta is iets waar jij echt wel weet van hebt. Als dat niet zo is verklaard dat in ieder geval waarom jullie zo afzwakken ;)

Jouw herhaaldelijke argument 'heb ik dat ergens ontkent?' is ook niet sluitend. Als je goed leest wat ik schrijf zie je dat ik vooral wijs naar de hypocrisie die aan jouw argument ten grondslag ligt. Het feit dat je niet weet dat jouw stam precies hetzelfde doet wat je anderen verwijt maakt het wel iets komischer.

Je wil een inhoudelijke discussie, maar het moment dat ik concreet aangeef op welke punten je inhoudelijk geen gelijk hebt of hypocriet bent kan je er heel weinig mee. Ik denk dat dat gewoon een terugkerend thema in je leven is.

Heel heel weinig kunnen.
 
Reactiescore
5.599
Heel heel weinig kunnen.

Dan doe je zo je best om Jannes de baas te zijn in de discussie en je punt te bewijzen en dan door deze sneer, verlies je gewoon het respect? dat je hebt opgebouwd met een degelijke discussie. Jammer!
 

DeletedUser78699

Guest
Haha dit is wel heel makkelijk natuurlijk, trek je handen er maar vanaf.
'Je zegt een hoop dingen maar onderbouwt niets, waarom werkt Fier met 75% samen en met wie zou dit dan zijn ' Dit zeg jij 10 posts ervoor. Tuurlijk ben je niet van alles en iedereen in de wereld op de hoogte, maar essentials zoals de positie van Ethereal in jullie zuidelijke cluster, en het langdurige verlies van Acta is iets waar jij echt wel weet van hebt. Als dat niet zo is verklaard dat in ieder geval waarom jullie zo afzwakken ;)

Jouw herhaaldelijke argument 'heb ik dat ergens ontkent?' is ook niet sluitend. Als je goed leest wat ik schrijf zie je dat ik vooral wijs naar de hypocrisie die aan jouw argument ten grondslag ligt. Het feit dat je niet weet dat jouw stam precies hetzelfde doet wat je anderen verwijt maakt het wel iets komischer.

Je wil een inhoudelijke discussie, maar het moment dat ik concreet aangeef op welke punten je inhoudelijk geen gelijk hebt of hypocriet bent kan je er heel weinig mee. Ik denk dat dat gewoon een terugkerend thema in je leven is.

Heel heel weinig kunnen.

Als jij wat zou kunnen, zou je ook meer dan 44 dorpen hebben toch? ;)
 

DeletedUser78699

Guest
Ach kijk, aan het buffelen geweest in het ziekenhuis, maar wel zogezegd op de hoogte zijn van alle feiten;)
 
Reactiescore
3.538
Haha dit is wel heel makkelijk natuurlijk, trek je handen er maar vanaf.
'Je zegt een hoop dingen maar onderbouwt niets, waarom werkt Fier met 75% samen en met wie zou dit dan zijn ' Dit zeg jij 10 posts ervoor. Tuurlijk ben je niet van alles en iedereen in de wereld op de hoogte, maar essentials zoals de positie van Ethereal in jullie zuidelijke cluster, en het langdurige verlies van Acta is iets waar jij echt wel weet van hebt. Als dat niet zo is verklaard dat in ieder geval waarom jullie zo afzwakken ;)

Je slaat de bal wederom compleet mis. Ik trek nergens mijn handen van af, deel slechts mee ik niet van alles wat je komt beweren op de hoogte ben en dat het je vrij staat om het mij uit te leggen, mij, de leiding in Fier of eender wie. Ik heb jou, BOD of Armada nergens zien langskomen om over eender wat te komen spreken wat jij komt aankaarten. Ik deel slechts mee dat wat jij beweerd voor mij nieuw is, het zou daarom ook compleet onzin zijn mij hier persoonlijk op af te kijken van iets waar ik geen weet van heb. Heb ik gezegd dat daarmee de kous af is en trek ik mijn handen er dus van af? Nee, het staat je alsnog vrij om langs te komen om te praten over wat je maar wilt.


Conclusie; Je oordeel en verwijten zijn ongegrond.

Jouw herhaaldelijke argument 'heb ik dat ergens ontkent?' is ook niet sluitend. Als je goed leest wat ik schrijf zie je dat ik vooral wijs naar de hypocrisie die aan jouw argument ten grondslag ligt. Het feit dat je niet weet dat jouw stam precies hetzelfde doet wat je anderen verwijt maakt het wel iets komischer.

Als jij goed zou hebben gelezen zou je gemerkt hebben ik Hiho nog nooit verweten heb dat ze met stammen en spelers samenwerken. Iets aankaarten en er kritiek op hebben zijn 2 totaal verschillende aspecten. Ik verwijs je nogmaals om met citaten van mij te komen waarin ik het echt als een verwijt aangehaald heb, bij mijn weten heeft dat nooit plaatsgevonden.

Maar moest het zo geweest zijn (wat het niet is) dan nog moet je wederom naar de context kijken want elke situatie moet apart geëvalueerd worden. Stel, Hiho en Fier zijn even groot, Hiho neemt tal en tal van samenwerkingen (geen verwijt, een vaststelling) waardoor Hiho een grote overmacht heeft, Fier countert dit door ook samenwerkingen met andere aan te gaan om tegenwicht te bieden.

Dan zou het alsnog niet hypocriet zijn geweest als ik Hiho wel zou verwijten ze tal van samenwerkingen aangingen terwijl Fier dit ook zou doen omdat beide dit met andere intenties begonnen zijn, Hiho om een overmacht te krijgen, Fier om de overmacht van Hiho weer weg te nemen om het weer gelijk te maken. Ik zeg niet dat dit het geval is, het is slechts een voorbeeld waarin het niet hypocriet zou zijn geweest als je stam A verwijt en stam B niet terwijl ze het beide doen.

Conclusie: Je zit in deze dubbel fout in 1x.

Je wil een inhoudelijke discussie, maar het moment dat ik concreet aangeef op welke punten je inhoudelijk geen gelijk hebt of hypocriet bent kan je er heel weinig mee. Ik denk dat dat gewoon een terugkerend thema in je leven is.

Voor je droom uitkomt om mijn ongelijk aan te tonen zal je toch eerst met citaten van mij moeten langskomen en dan hopen we met zen alle je er nog de juiste conclusies uit trekt en ook begrepen hebt wat er gezegd word. Mss maak je dan een kans ^^ Maar tot die tijd heb ik enkel nog maar insinuaties en foute vaststellingen gezien langs jou kant.
 

DeletedUser81856

Guest
Je slaat de bal wederom compleet mis. Ik trek nergens mijn handen van af, deel slechts mee ik niet van alles wat je komt beweren op de hoogte ben en dat het je vrij staat om het mij uit te leggen, mij, de leiding in Fier of eender wie. Ik heb jou, BOD of Armada nergens zien langskomen om over eender wat te komen spreken wat jij komt aankaarten. Ik deel slechts mee dat wat jij beweerd voor mij nieuw is, het zou daarom ook compleet onzin zijn mij hier persoonlijk op af te kijken van iets waar ik geen weet van heb. Heb ik gezegd dat daarmee de kous af is en trek ik mijn handen er dus van af? Nee, het staat je alsnog vrij om langs te komen om te praten over wat je maar wilt.


Conclusie; Je oordeel en verwijten zijn ongegrond.



Als jij goed zou hebben gelezen zou je gemerkt hebben ik Hiho nog nooit verweten heb dat ze met stammen en spelers samenwerken. Iets aankaarten en er kritiek op hebben zijn 2 totaal verschillende aspecten. Ik verwijs je nogmaals om met citaten van mij te komen waarin ik het echt als een verwijt aangehaald heb, bij mijn weten heeft dat nooit plaatsgevonden.

Maar moest het zo geweest zijn (wat het niet is) dan nog moet je wederom naar de context kijken want elke situatie moet apart geëvalueerd worden. Stel, Hiho en Fier zijn even groot, Hiho neemt tal en tal van samenwerkingen (geen verwijt, een vaststelling) waardoor Hiho een grote overmacht heeft, Fier countert dit door ook samenwerkingen met andere aan te gaan om tegenwicht te bieden.

Dan zou het alsnog niet hypocriet zijn geweest als ik Hiho wel zou verwijten ze tal van samenwerkingen aangingen terwijl Fier dit ook zou doen omdat beide dit met andere intenties begonnen zijn, Hiho om een overmacht te krijgen, Fier om de overmacht van Hiho weer weg te nemen om het weer gelijk te maken. Ik zeg niet dat dit het geval is, het is slechts een voorbeeld waarin het niet hypocriet zou zijn geweest als je stam A verwijt en stam B niet terwijl ze het beide doen.

Conclusie: Je zit in deze dubbel fout in 1x.



Voor je droom uitkomt om mijn ongelijk aan te tonen zal je toch eerst met citaten van mij moeten langskomen en dan hopen we met zen alle je er nog de juiste conclusies uit trekt en ook begrepen hebt wat er gezegd word. Mss maak je dan een kans ^^ Maar tot die tijd heb ik enkel nog maar insinuaties en foute vaststellingen gezien langs jou kant.

Door te zeggen dat je er geen weet van hebt, trek je in jouw geval wel je handen ervan af. Jij stelt eigenlijk: Ik weet het niet, dus kan ik er niet verantwoordelijk voor gehouden worden. Jij kan dat anders verwoorden, maar dat is het niet. Ik voel helemaal niet de behoefte om er enorm op in te gaan, het is voor mij geen issue. Het enige wat ik kwalijk vind is dat jij richting andere mensen, zoals IAA en Hi Ho een verwijt maakt, terwijl er om je heen hetzelfde gebeurd. Puur het feit dat je dat niet doorhebt maakt het niet niet hypocriet.

Daarnaast heb ik het helemaal niet over puur het samenspelen, dat maak jij ervan. Ik geloof best dat je Hi Ho nooit hebt beschuldigd van spelen met een grotere groep, maar bijvoorbeeld wel het Cf'en.

'Wij van Fier zien graag dat Hiho, IAA terug fluit met deze cf. Zo niet stellen wij vast CF'n bij elkaar mag met de nodige gevolgen vandoen. '
- Hieruit blijkt bijvoorbeeld al dat je vind dat Hi Ho IAA moet tegenhouden, want anders gaan jullie zelf ook zo spelen.

En dan eindigen met zo'n prachtige drogreden, een cirkelredenatie pur sang. 'Wij zijn niet hypocriet, wij counteren met dezelfde strategie als Hi Ho' Laat ik beginnen met te stellen dat hypocrisie geen bewustzijnsvereiste kent. Met andere woorden, het maakt je niet minder hypocriet als je onbewust dezelfde handelingen verricht. Wel maakt het je minder hypocriet aangezien je er zelf niet direct aan bijdraagt. In eerste instantie was mijn post ook algemeen richting Fier gericht, en niet zozeer op jou als leider.

Maar wat nou als Hi Ho jullie strategie countert? Je geeft al aan niet op de hoogte te zijn van wat er door individuele spelers in je stam wordt gedaan. Vervolgens geef je wel aan dat er een kans bestaat dat het gedrag binnen je stam als reactie kan worden gekwalificeerd. Maar wellicht was Acta wel eerder en heeft Hi Ho juist uit reactie gehandeld? Dat is in ieder geval zo betreffende de CF van Frlbarius die door We Like Chicks werd aangehaald.

Mijn droom is niet om jouw ongelijk aan te tonen, dus verdere citaten zal ik je verschuldigd blijven ;) Wel ben ik blij om te zien dat jullie de wereldwinst uit handen hebben gegeven, en Acta eigenlijk nergens meer te bekennen is!
 
Reactiescore
3.538
Door te zeggen dat je er geen weet van hebt, trek je in jouw geval wel je handen ervan af. Jij stelt eigenlijk: Ik weet het niet, dus kan ik er niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

Zoals ik al zei, niemand heeft me erover aangesproken en dat mag nog altijd. Dus ik hou mijn handen er niet vanaf, wil dat gerust bespreken en oplossen. Maar val nu compleet in herhaling, dus gewoon lezen wat ik zeg.

En dan eindigen met zo'n prachtige drogreden, een cirkelredenatie pur sang. 'Wij zijn niet hypocriet, wij counteren met dezelfde strategie als Hi Ho' Laat ik beginnen met te stellen dat hypocrisie geen bewustzijnsvereiste kent. Met andere woorden, het maakt je niet minder hypocriet als je onbewust dezelfde handelingen verricht. Wel maakt het je minder hypocriet aangezien je er zelf niet direct aan bijdraagt. In eerste instantie was mijn post ook algemeen richting Fier gericht, en niet zozeer op jou als leider.

Zoals ik al wederom zei, het is niet dezelfde strategie in de stelling die ik gaf want de 1 zijn strategie is om een overmacht te creëren door recruits en de ander zijn strategie is om de overmacht weer te verkleinen. Ze recruiten beide maar met andere doeleindes en gevolgen.

En ik heb geen handelingen verricht met veel stammen die je opnoemt dus ik heb ook onbewust niets uitgevoerd, zoals ik al zei, ik ken ze nauwelijks, heb ze nooit gesproken, zou niet weten hoe het in elkaar zit. Ben ook geen leider meer van Fier om maar even mee te geven.
 
Reactiescore
603
1e stammassa van The Anger of Wesleyyyyyyyyyy

Zijde 1:
Stammen: TAoW
Zijde 2:
Stammen: Hi Ho

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1:
109
Kant 2: 90
Verschil: 19

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
61
Kant 2: 36
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
1,052,817
Kant 2: 863,492
Verschil: 189,325

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
606,566
Kant 2: 360,523
Verschil: 246,043

chart


Waar vooral Night Train de hardste klap heeft gehad:

1585531852647.png

Hoe zal TAoW dit doorpakken en hoe zal Hi Ho het gaan rechttrekken?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
1e stammassa van The Anger of Wesleyyyyyyyyyy

Zijde 1:
Stammen: TAoW
Zijde 2:
Stammen: Hi Ho

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1:
109
Kant 2: 90
Verschil: 19

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
61
Kant 2: 36
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
1,052,817
Kant 2: 863,492
Verschil: 189,325

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
606,566
Kant 2: 360,523
Verschil: 246,043

chart


Waar vooral Night Train de hardste klap heeft gehad:

Bekijk bijlage 18496

Hoe zal TAoW dit doorpakken en hoe zal Hi Ho het gaan rechttrekken?

Het is vooral leuk dat er vanaf beide kanten successen geboekt worden en er een mooi strijd gaande is. Zowel offensief als defensief hebben er mooie acties plaatsgevonden, maar hebben we beide ook steken laten vallen.

TAoW lijkt zich hiermee een beetje te herpakken van het Mysterious drama, wat de wereld enkel een positieve impuls zal geven ;).
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
@maretan waar blijft de maandelijkse wereld-update ? :engel:

Maarten is ff w73 aan het kapot boosten, vraagt u het later nog eens!

Zoals hierboven vermeld. Sinds ik gestopt ben op w71 heb ik eigenlijk 0 zicht meer op de wereld, en dus kan ik een dergelijke post niet meer fatsoenlijk maken, en heb er eerlijk gezegd ook geen motivatie meer voor om alles uit te zoeken van afgelopen maand :(

Als iemand anders zich geroepen voelt het over te nemen, ga je gang.
 
Reactiescore
1.380
Zoals hierboven vermeld. Sinds ik gestopt ben op w71 heb ik eigenlijk 0 zicht meer op de wereld, en dus kan ik een dergelijke post niet meer fatsoenlijk maken, en heb er eerlijk gezegd ook geen motivatie meer voor om alles uit te zoeken van afgelopen maand :(

Als iemand anders zich geroepen voelt het over te nemen, ga je gang.

Kom bij ons spelen dan kunnen wij ook weer genieten van jou post..
 
Bovenaan