Top & Flopstammen

Reactiescore
1.242
Ik mag janken zoveel ik wil, zeker als jullie niks presteren en me proberen te naaien aan de hand van cfs en mbtjes. Jullie zijn de overmacht, jullie hebben de aantallen. Dat jullie qua eigenlijke skills niet eens tot aan mijn dikke teen komen is niet mijn schuld, maar die van jullie. Heb al vaak gezegd dat ik er best een 1v1 wil van maken, zonder stacks en zonder buurmannen. Zullen we zien dat ik jullie easy wegknal :p
Net zoals smokey ons in het verleden enkel maar kon naaien met CF's en overmacht. Nu mag je je arrogante blaaskop weer in je zak steken en als een normale jongen tegen iemand anders spreken. Of heb je mij hier horen zeggen dat ik jou wegspeel of wat dan ook? Nee dus stil maar schat, je kwaliteiten zouden veel mooier tot zen recht komen moest je je gewoon down to earth gedragen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Net zoals smokey ons in het verleden enkel maar kon naaien met CF's en overmacht. Nu mag je je arrogante blaaskop weer in je zak steken en als een normale jongen tegen iemand anders spreken. Of heb je mij hier horen zeggen dat ik jou wegspeel of wat dan ook? Nee dus stil maar schat, je kwaliteiten zouden veel mooier tot zen recht komen moest je je gewoon down to earth gedragen

Smokey heeft nooit een overmacht op Night gehad? Jullie met al die defslaven, offslaven en wat dan ook. Ik krijg zelfs aanvallen van de mbs van prope in mn rug, tegelijk met jullie "massa". Wat durf jij zelfs te zeggen? :D

Mijn kwaliteiten hoeven niet mooi tot hun recht te komen, ze zijn er. Dat kan ik van 70% van Hi Ho niet zeggen. Stack ok is het enige wat ik tot nu toe heb gezien.
 
Reactiescore
134
Je zegt een hoop dingen maar onderbouwt niets, waarom werkt Fier met 75% samen en met wie zou dit dan zijn, waar gaf ik kritiek die achteraf fout bleek te zijn.

Ik heb geen van deze 2 punten al ergens inhoudelijk mogen lezen in een post, dus ipv loze insinuaties te maken waaruit ik gewoon simpelweg kan antwoorden 'waar is je onderbouwing' en daarmee heel je post onderuit haal kan je beter concreet met een voorbeeld of meerdere komen betreft deze 2 beweringen zodat ik daar weer inhoudelijk respons op kan geven. Want mogelijk heb je gelijk maar je toont het niet aan dus kunnen we er ook heel weinig mee. Op deze manier zal je nooit een discussie winnen of de indruk wekken serieus genomen te worden door de neutrale of wat objectievere lezer.



Stabben kan ook een tactische zet zijn die toe gelaten is binnen de regels van TW, volgens jouw moet dit dus ook gewoon kunnen. Voor mij is het forum trouwens ook onderdeel van het tactische spel dus laat mij hier wat men tijd verdoen, doe jij het maar ingame.

En je zegt "rustig" tegen mij ?

Zoals ik al zei: Die 75% is een assumptie en dat mag je bekritiseren.
Je mag dan wel ontkennen dat jullie met TAOW en Alea samenwerken (ondanks de gecoördineerde aanvallen), maar ga je ook ontkennen dat jullie met DoDoDo, DAB, -=?=- , Lada, Ponny samenwerken?

Je zegt dat jullie geen keuze hadden om met -=?=- samen te werken, maar deze stam WAS groter dan Armanda en BOD waarover jullie zoveel aan het zagen zijn.
Armanda en BOD zijn trouwens samenwerkingen van TM. Hi HO heeft hier niets mee te maken.

En waar jij kritiek op gaf, wat uiteindelijk fout was?????
Scroll eens 5 posts omhoog wanneer je ging zeggen "Hi Ho moet IAA straffen want ze hebben een CF gepakt!"
En de samenwerkingen waarover je elke dag zeurt????

Maar je hebt 100% gelijk !
We verspillen onze tijd door met elkaar te discussiëren.
Indien ik zeg dat het gras groen is, en jij zou zeggen dat het blauw is, dan kan ik het ONMOGELIJK bewijzen.
Zolang je niet eerlijk tegen jezelf bent , valt er niet te discussiëren met je.
 
Reactiescore
1.242
Smokey heeft nooit een overmacht op Night gehad? Jullie met al die defslaven, offslaven en wat dan ook. Ik krijg zelfs aanvallen van de mbs van prope in mn rug, tegelijk met jullie "massa". Wat durf jij zelfs te zeggen? :D

Mijn kwaliteiten hoeven niet mooi tot hun recht te komen, ze zijn er. Dat kan ik van 70% van Hi Ho niet zeggen. Stack ok is het enige wat ik tot nu toe heb gezien.
Zoals eerder gezegd hoelang zit je al op smokey? BG samenwerking TAoW, alea en seba klapten toch maar mooi ff weekje clears op NT, als je niets van het account waar je op speelt af weet hou je jezelf beter koest. Zal je verder in de spiegel laten kijken zodat je jezelf kan bewonderen.
 
Reactiescore
5.592
En je zegt "rustig" tegen mij ?

Zoals ik al zei: Die 75% is een assumptie en dat mag je bekritiseren.
Je mag dan wel ontkennen dat jullie met TAOW en Alea samenwerken (ondanks de gecoördineerde aanvallen), maar ga je ook ontkennen dat jullie met DoDoDo, DAB, -=?=- , Lada, Ponny samenwerken?

Je zegt dat jullie geen keuze hadden om met -=?=- samen te werken, maar deze stam WAS groter dan Armanda en BOD waarover jullie zoveel aan het zagen zijn.
Armanda en BOD zijn trouwens samenwerkingen van TM. Hi HO heeft hier niets mee te maken.

En waar jij kritiek op gaf, wat uiteindelijk fout was?????
Scroll eens 5 posts omhoog wanneer je ging zeggen "Hi Ho moet IAA straffen want ze hebben een CF gepakt!"
En de samenwerkingen waarover je elke dag zeurt????

Maar je hebt 100% gelijk !
We verspillen onze tijd door met elkaar te discussiëren.
Indien ik zeg dat het gras groen is, en jij zou zeggen dat het blauw is, dan kan ik het ONMOGELIJK bewijzen.
Zolang je niet eerlijk tegen jezelf bent , valt er niet te discussiëren met je.

Geen flauw benul ook waar jij over praat, Dab werkt helemaal niet met Fier samen????


Strenge strijd gaande, zelfs de noobs van leone hebben dorpen van ons gepakt, maar met onze uiterst sterke blitzes hebben we dorpen van AAO weten te pakken.


Kortom Dab > Fier

Laurens > Hi ho

MvG
 
Reactiescore
3.536
Zoals ik al zei: Die 75% is een assumptie en dat mag je bekritiseren.
Je mag dan wel ontkennen dat jullie met TAOW en Alea samenwerken (ondanks de gecoördineerde aanvallen), maar ga je ook ontkennen dat jullie met DoDoDo, DAB, -=?=- , Lada, Ponny samenwerken?

Helft van de stammen die je opnoemt ken ik niet eens. Maar dat terzijde ontken ik niets, alle stammen die tegen Hiho zijn werken onrechtstreeks met ons samen dat is logisch. Maar om dan te stellen ze ook bij ons horen is een brug te ver die je niet voor alle stammen kan maken. Taow is en blijft gewoon een vijand voorlopig enkel staat er een NAP tussen en is een oorlog daar dus op een laag pitje.

Je zegt dat jullie geen keuze hadden om met -=?=- samen te werken, maar deze stam WAS groter dan Armanda en BOD waarover jullie zoveel aan het zagen zijn.

Waar zeg ik dat we geen keuze hadden om met -=?=- samen te werken? Ik heb überhaupt nog nooit over die stam gesproken dus stellen ik daarover iets gezegd heb is al volledig onzinnig laat staan je daar dan mijn standpunt over zou kennen.

Armanda en BOD zijn trouwens samenwerkingen van TM. Hi HO heeft hier niets mee te maken.

Samenwerkingen met TM en TM werkt samen met Hiho. Hi Ho werkt dus onrechtstreeks samen met Armanda en BOD.

En waar jij kritiek op gaf, wat uiteindelijk fout was?????
Scroll eens 5 posts omhoog wanneer je ging zeggen "Hi Ho moet IAA straffen want ze hebben een CF gepakt!"
En de samenwerkingen waarover je elke dag zeurt????

En wat is er fout aan de kritiek, ik vind dat Hiho een mogelijke CF fout van IAA moet straffen? Je zegt het maar wat is er dan fout aan, ik mis wederom de uitleg, de onderbouwing van je standpunt.

Ik heb bij mijn weten nog nooit geklaagd over Hiho hun samenwerkingen, daar mag je best de citaten van gaan bijhalen. Dat gezegd zijnde moest het zo zijn geweest wat is dan daar fout aan dat niet zou kloppen? Het is toch ook zo dat Hiho met veel stammen in de loop van de wereld heeft samengewerkt.

Maar je hebt 100% gelijk !
We verspillen onze tijd door met elkaar te discussiëren.
Indien ik zeg dat het gras groen is, en jij zou zeggen dat het blauw is, dan kan ik het ONMOGELIJK bewijzen.
Zolang je niet eerlijk tegen jezelf bent , valt er niet te discussiëren met je.

Je zegt dat mijn kritiek vaak achteraf fout is gebleken, je haalt 2 dingen aan die niet kloppen en als ze zouden kloppen het alsnog niets aantoont dat wat ik zeg fout zou gebleken zijn.

Het is daarom ook geen discussie maar een persoon die insinuaties en niet onderbouwde beweringen plaatst vs iemand die het allemaal duidelijk voor zich heeft staan van hoe de situaties in elkaar steken.

Verder een mooi verhaaltje van je gras maar het is geen goede schets van de huidige situatie, het is eerder dat jij beweerd dat het gras blauw is zonder argumentatie en ik aanhaal het gras groen is met een uitleg waarom dit zo is. Waarop jij salty antwoord dat er met mij niet te praten valt.


Dat is de huidige situatie.
 
Reactiescore
344
Ik mag janken zoveel ik wil, zeker als jullie niks presteren en me proberen te naaien aan de hand van cfs en mbtjes. Jullie zijn de overmacht, jullie hebben de aantallen. Dat jullie qua eigenlijke skills niet eens tot aan mijn dikke teen komen is niet mijn schuld, maar die van jullie. Heb al vaak gezegd dat ik er best een 1v1 wil van maken, zonder stacks en zonder buurmannen. Zullen we zien dat ik jullie easy wegknal :p

Mystery Men bewijst ook al dat jullie niks kunnen. Tlott is 1 dag actief, stuurt 30 clears en pakt meteen een dorp. Hoe slecht ben je dan als leider zijnde? De beste leiders zijn ook goede twers, dat Hi Ho flopt komt mede door die oppernoob. Mijn god zeg, wat een laag niveau.. Ik las gisteren nog dat 71 een redelijk niveau had lmao.
Laurens ben je lenig?
 
Reactiescore
1.363
Laten we ook negeren dat acta samenwerkingen aangaat met stammen niet in zijn buurt maar in de rim van hi ho.

Met wie dan wie ik niet getypt heb? Lezen Bjorntjeee :D.
 
Reactiescore
290
Actie reactie ;). + konden wel meer pakken. Maar uit respect niet gedaan :D.
Prone zei eerst dat jullie geen samenwerking hadden met armada en nu is het in 1x n mb? beetje appart mn jongen. Jullie zijn hiho, anders waren jullie allang geinternd geweest. Dus dan is hiho er verantwoordelijk voor. Oplossen die hap. Zet het dan op jouw profiel of laat armada dat op hun accs/stambeschrijving zetten.

@yannik, met clazan idd samengewerkt, klopt. Hij gaat nu op n acc spelen ja. Meer pm verkeer tbh. Met wie moeten wij samenwerken dan :p. Krijgen alleen hulp van wat mbs ja.. En de rest is bekend.
Vgm is het zoals ik nu lees een antwoord op de cf van acta?
 
Reactiescore
1.363
Vgm is het zoals ik nu lees een antwoord op de cf van acta?

Ja, als mensen mijn posts niet lezen, dan kan ik er ook niks aan doen. Geef gewoon nette uitleg hoor :p.
 
Reactiescore
1.363
Ik heb 2 paginas terug gelezen ik zie zoveel sht staan dat ik de moed opgegeven heb sorry!

Ja dan wordt het moeilijk mn jongn. Chappeau voor het lezen!
 
Reactiescore
54
Ik heb hem al gezegd dat het paars is!
 
Bovenaan