Top & Flopstammen

Reactiescore
259
Laurenssss
 
Reactiescore
1.075
Hi ho had geen banden met armada toch?
 
Reactiescore
2.064
Hoe gaat het met TAoW en fier? Al lekker in elkaars holletje gekropen.
 
Reactiescore
161
Ik heb nog een potje voor je hoor , gratis te gebruiken :)
(liefst niet volledig leegwerken)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Kan Hi Ho eens kappen met mbtjes te edelen? man wat een sneu gedoe allemaal zeg. Ze pakken geen enkel dorp aan dit front, dus proberen ze me maar te kloten met mbtjes te edelen.
 
Reactiescore
16
Kan Hi Ho eens kappen met mbtjes te edelen? man wat een sneu gedoe allemaal zeg. Ze pakken geen enkel dorp aan dit front, dus proberen ze me maar te kloten met mbtjes te edelen.

Wat deed jij destijds om NT te fucken?? Juist, mb’s edelen en zelfs je mb een bb in ons cluster laten pakken.
Nu doen wij hetzelfde en ja dan zie je dat het toch wel irritant is he?;)

Niet vergeten dat jij hiermee begon en er niet eens in gesprek over wilde.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wat deed jij destijds om NT te fucken?? Juist, mb’s edelen en zelfs je mb een bb in ons cluster laten pakken.
Nu doen wij hetzelfde en ja dan zie je dat het toch wel irritant is he?;)

Niet vergeten dat jij hiermee begon en er niet eens in gesprek over wilde.

Jullie doen het met 3 accounts vs mij, hoe sneu is dat? De overmacht is al bijna 6mil tegen 1 mil en zelfs nog hebben jullie dit soort onzinpraktijken nodig. Hou toch op joh.
 
Reactiescore
344
Weer moet ik het eens zijn, met smokey.
Sorry jongens maar de overmacht van fier alea taow kunnen we niet vergelijken met de overmacht die hi ho heeft.

We kunnen ook best selectief nu gaan spelen, en de spelers op niveau proberen aan te pakken.
Ik zou dus ook voorstellen om smokey 10cf in het cluster van NT te geven. En dat ieder lid van hi ho taow en fier 1 deff dorpje plaatst in de cfs van alea.

De mbs van hi ho zullen target blijven en de mbs van alea moeten we respecteren en zo nu en dan je laten farmen.
 
Reactiescore
1.242
Jullie doen het met 3 accounts vs mij, hoe sneu is dat? De overmacht is al bijna 6mil tegen 1 mil en zelfs nog hebben jullie dit soort onzinpraktijken nodig. Hou toch op joh.
Heb je aan je stam en je co te danken (geen idee of je toen al op het account zat) toen hadden jullie overmacht op NT en ging er ook vrolijk CF's gepakt worden op MB's en neutrale spelers. Wij hebben destijds getracht afspraken te maken en daar kregen wij nooit reactie op. Beetje te laat dat je er nu op tegen bent
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Tis allemaal maar een sneue bedoeling. Dat je zwsader ging edelen oke, daarna een barbarendorpje heb ik ook weinig over gezegd desondanks dat het laagste van het laagste is. Je moet maar ff nagaan dat je zonder die cfs niet eens een dorp had gepakt van een account dat 3x zo klein is.

Shame.
 
Bovenaan