Top & Flopstammen

Reactiescore
1.363
Reactiescore
3.541
Wij van Fier zien graag dat Hiho, IAA terug fluit met deze cf. Zo niet stellen wij vast CF'n bij elkaar mag met de nodige gevolgen vandoen.
 
Reactiescore
134
Wij van Fier zien graag dat Hiho, IAA terug fluit met deze cf. Zo niet stellen wij vast CF'n bij elkaar mag met de nodige gevolgen vandoen.

Mag ik even vragen wat er mis is met dat dorp?
IAA heeft dat dorp van een lid van Armanda geëdeld.
Dan kan je wel zeggen "Ja jullie werken samen met Armanda!!"

Maar Acta heeft ook een dorp van Clakzan geëdeld die ook samenwerkt met Acta!!! (Of werkte samen met Acta vooraleer wij hem edelde)--> 554/579
(En ja daar zijn bewijzen van dat hij met Acta samenwerkte)

We zitten hier weer in het typische verhaal "Fier mag alles doen", maar als de vijand het doet dan is dat "Tegen de regels".
Dit is ook de reden dat Fier kritiek krijgt.
Stop met jullie te verschuilen achter zelfgemaakte regeltjes.

Jullie roepen ook altijd dat Hi Ho veel slaafjes heeft, terwijl Fier samenwerkt met 75% van de wereld.

A.u.b. geef dit nu gewoon eens eerlijk toe?
Vecht de oorlog uit in Tribal Wars en niet met leugens op het AF.
Indien de oorlog uitgevochten zou worden op het AF dan had je al lang gewonnen Jannes!

Met deze acties op het AF toon je alleen maar dat je bang bent van Hi Ho en van IAA.
Maar uiteindelijk bereik je niets met je gezeur.


In aanvulling op mijn bovenstaande post:
Alle andere CF's die wij bij Acta hebben, zijn dorpen die wij van Acta hebben geëdeld.
Alle andere CF's die Acta bij ons heeft, heeft Acta van ons geëdeld.
Het gaat dus bij beide partijen over 1 dorp die zij van een speler hebben geëdeld waarmee zij samenwerken. (Tenzij ik me vergis?)

Nog even voor alle duidelijkheid:
We hebben zeker geen kritiek op Acta.
Het was een tactische zet van Acta om dat dorp van Clakzan te nemen en ze spelen zeker goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.363
Slaat weer helemaal nergens op jullie commentaar...

Ik heb vannacht een dorpje van een MB geintert so what?

Acta is net zo slecht bezig als we dit dan clusterfucken noemen.....

Actie reactie ;). + konden wel meer pakken. Maar uit respect niet gedaan :D.
Prone zei eerst dat jullie geen samenwerking hadden met armada en nu is het in 1x n mb? beetje appart mn jongen. Jullie zijn hiho, anders waren jullie allang geinternd geweest. Dus dan is hiho er verantwoordelijk voor. Oplossen die hap. Zet het dan op jouw profiel of laat armada dat op hun accs/stambeschrijving zetten.

@yannik, met clazan idd samengewerkt, klopt. Hij gaat nu op n acc spelen ja. Meer pm verkeer tbh. Met wie moeten wij samenwerken dan :p. Krijgen alleen hulp van wat mbs ja.. En de rest is bekend.
 
Reactiescore
3.541
Rustig aan Yannick, Je veralgemeend weer maar het is wederom de meest slecht mogelijke manier om de discussie aan te vatten.


Ik ben niet op de hoogte van een mogelijke CF fout vanuit Acta, stellen dat ik dit automatisch goed keur en daarom Fier alles zou mogen en Hiho niets is van de pot gerukt. Dan kruip je weer te veel in de rol van het calimero gehalte.


Als beide gevallen hetzelfde zijn is het beide afstaan of beide behouden. Om maar even aan te geven ik daarin consequent ben en je uithaal dus volledig misplaatst is.

Dus noteer even dat ik niets af weet van een CF fout vanuit Acta, het staat je vrij mijn beeld daarover te vormen door een situatie schets te geven. Dat gezegd zijnde ben ik tegen het internen van dorpen vanuit dergelijke mb's tenzij deze mb het bewuste dorp ge edeld heeft van Fier of een gerelateerd Fier account. Want op deze manier kan je een willekeurige speler iemand laten CF'n, daarna neem je deze speler als je mb en intern je zijn dorpen in het cluster van de vijand en zou dit legaal zijn. Dat zou natuurlijk nergens op slaan maar is hier wel het geval (zo ver ik het begrepen heb).


Om dit soort situaties te voorkomen, intern je simpelweg geen mb's die in de clusters van je vijand liggen tenzij deze MB het bewuste dorp van een Fier gerelateerd account ge edeld heeft.


Dat gezegd zijnde werkt Fier 'niet' samen met Taow zo ook niet met Hiho, hoe je aan een samenwerking met 75% van de wereld komt lijkt me dan al redelijk onmogelijk. Zoals ik eerder al zei, staat Fier atm en ik zeker voor een 1 v 1 v 1. Ik haalde al eens aan Prone mocht aantonen waarom dit niet zo zou zijn, kwam verder geen reactie op.
 
Reactiescore
3.452
Inactive weer aan het internen,damned. Dat account bestaat zeker voor minimaal 90% uit intern,waar je maar fier op kan zijn niet?
 
Reactiescore
1.242
Tis allemaal maar een sneue bedoeling. Dat je zwsader ging edelen oke, daarna een barbarendorpje heb ik ook weinig over gezegd desondanks dat het laagste van het laagste is. Je moet maar ff nagaan dat je zonder die cfs niet eens een dorp had gepakt van een account dat 3x zo klein is.

Shame.
Ik loop er nochtans niet eens mee te pronken, toen jullie dorpen pakten uit die vieze CF was het meteen roepen en tieren op het AF. Rustig op de blaren zitten van je voorgaande gedrag
 
Reactiescore
54
Wel weer typisch dat er nu geruild moet worden volgens jullie maar Acta vandaag wel edels mocht sturen vanaf ze cf's....

Jannus echt jou post waar jij de energie vandaan haalt om zo te kunnen konten draaien geweldig!

Owja en .estreal in het cluster van BOD is ook weer wat anders zeker?;)

Weet dat ik van die 90 % intern's 75% zelf gecleard heb voor dat het dorp van me intern was... heb een leuke samenwerking met yannick maar ik strijd zeker voor me dorpen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Elke zin een verschillende alinea, goed bezig joh.

Loop je der niet mee te pronken? @Night Train Elke cf dat jullie namen kreeg een uitdagende dorpsnaam, alsof het zo'n grote prestatie was. Hou toch op vent, de dag dat jij mij breekt ben ik al 200 jaar ouder.
 
Reactiescore
766
Mooi om te zien dat je nergens was toen het slecht ging. Nu heb je met de hele wereld behalve HiHo een NAP en je bent weer dezelfde kwal als voorheen.
 
Reactiescore
207
Wel weer typisch dat er nu geruild moet worden volgens jullie maar Acta vandaag wel edels mocht sturen vanaf ze cf's....

Jannus echt jou post waar jij de energie vandaan haalt om zo te kunnen konten draaien geweldig!

Owja en .estreal in het cluster van BOD is ook weer wat anders zeker?;)

Weet dat ik van die 90 % intern's 75% zelf gecleard heb voor dat het dorp van me intern was... heb een leuke samenwerking met yannick maar ik strijd zeker voor me dorpen ;)

.Estreal dit is echt de beste tot nu toe! :D
Heb al veel mensen die naam zien verkrachten maar dit is echt mijn favoriet vanaf nu!
 
Reactiescore
3.541
Wel weer typisch dat er nu geruild moet worden volgens jullie maar Acta vandaag wel edels mocht sturen vanaf ze cf's....

Jannus echt jou post waar jij de energie vandaan haalt om zo te kunnen konten draaien geweldig!

Er moet niet geruild worden van mij, zoals ik al zei, ik ken de situatie van een mogelijke cf vanuit Acta niet dus ik kan daar ook geen uitspraken over doen. Maar als het dezelfde situatie is ben ik voorstander om ze beide af te staan.


Geen eigen mb's internen die al lagen in het cluster van een vijand ben ik al voorstander van op vele voorgaande werelden, wil je gerust wat w66 AF linkjes sturen waarin ik hetzelfde verkondig. Om maar even de insinuaties tegen te spreken die zeggen ik dit nu verzin om er eigen voordeel uit te behalen.
 
Reactiescore
1.242
Elke zin een verschillende alinea, goed bezig joh.

Loop je der niet mee te pronken? @Night Train Elke cf dat jullie namen kreeg een uitdagende dorpsnaam, alsof het zo'n grote prestatie was. Hou toch op vent, de dag dat jij mij breekt ben ik al 200 jaar ouder.
Vraag mezelf af vanaf wanneer je op het account zit? Vanaf die CF werd genomen door jullie kwamen jullie met kiekeboe en allemaal uitdagende namen, logisch dat we dan wat terug reageren, niets mis mee en je hoeft niet zo uit de hoogte doen. Je deffed prima enkel je gejank mag wel stoppen, het account smokey heeft in het verleden zen pluimen verschoten om hier nu te komen janken.
 
Reactiescore
134
Dag Jannes,

Ik ben uiteindelijk maar een "niemand" in dit spel, maar ik heb wel een mening.
Dat ik zeg dat Fier met 75% de wereld samenwerkt is een assumptie en dit mag je terecht bekritiseren.

Echter is het een zuiver feit dat Fier dingen doet, die zij vervolgens bekritiseren wanneer Hi Ho hetzelfde doet.
Wellicht veralgemeen ik het door te zeggen "Fier", terwijl slechts een deel van de leden van Fier post op het AF.
Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de leden van Fier die niet posten op het AF of die Hi Ho niet steeds afkraken!
Helaas zie ik wel dat jij vaak je kritiek uit over Hi Ho, en achteraf blijkt die kritiek onterecht te zijn.
Daarom HOOP ik dat je de volgende keer iets bedachtzamer zult reageren op het AF.

Mijn mening over de CF's?
Ik vind dat zij beide NIET in de fout zijn gegaan.
Het was van beide een tactische zet en daar gaat Tribal Wars net over.
Het is niet dat zij barbarendorpen bij elkaar hebben geëdeld?

De regels van Tribal Wars zijn vastgelegd door de makers van dit spel.
Ondertussen heeft de Community van Tribal Wars "ethische regels" vastgelegd.
Wie heeft deze ethische regels vastgelegd? De spelers die het meest communicatief waren op het AF, waaronder jij zeker de #1 bent in W71.
Daarom vraag ik aan jou: Laat iedereen het spel spelen zoals het hoort en laat het tactische aspect in het spel.
Beperk de top-spelers in dit spel niet door alsmaar meer regels op te leggen a.u.b.

Ik hoop dat je mijn post in een positieve manier kunt meenemen naar de toekomst..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Vraag mezelf af vanaf wanneer je op het account zit? Vanaf die CF werd genomen door jullie kwamen jullie met kiekeboe en allemaal uitdagende namen, logisch dat we dan wat terug reageren, niets mis mee en je hoeft niet zo uit de hoogte doen. Je deffed prima enkel je gejank mag wel stoppen, het account smokey heeft in het verleden zen pluimen verschoten om hier nu te komen janken.

Ik mag janken zoveel ik wil, zeker als jullie niks presteren en me proberen te naaien aan de hand van cfs en mbtjes. Jullie zijn de overmacht, jullie hebben de aantallen. Dat jullie qua eigenlijke skills niet eens tot aan mijn dikke teen komen is niet mijn schuld, maar die van jullie. Heb al vaak gezegd dat ik er best een 1v1 wil van maken, zonder stacks en zonder buurmannen. Zullen we zien dat ik jullie easy wegknal :p

Mystery Men bewijst ook al dat jullie niks kunnen. Tlott is 1 dag actief, stuurt 30 clears en pakt meteen een dorp. Hoe slecht ben je dan als leider zijnde? De beste leiders zijn ook goede twers, dat Hi Ho flopt komt mede door die oppernoob. Mijn god zeg, wat een laag niveau.. Ik las gisteren nog dat 71 een redelijk niveau had lmao.
 
Reactiescore
134
Inactive weer aan het internen,damned. Dat account bestaat zeker voor minimaal 90% uit intern,waar je maar fier op kan zijn niet?

IAA heeft inderdaad heel wat dorpen van mij geïnternd.
Hiervoor heb ik zelf gekozen, aangezien ik besefte dat ik als "noob" dorpen nooit zou kunnen behouden in een latere fase.
Ook begon ik het plezier in dit spel te verliezen.
Daarom heb ik gekozen om een groot deel van mijn dorpen af te staan aan een loyaal stamlid.
Ondertussen heb ik weer meer plezier in dit spel omdat ik minder dorpen heb (= minder zorgen).
Dat is toch het belangrijkste in het spel? Plezier hebben?

Maar mag ik ervan uitgaan dat jij ook al dorpen hebt geïnternd?
Of ga je beweren dat jij/jullie geen dorpen internen?
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen
Onthoud dit goed voor je weer post op het AF.
 
Reactiescore
3.541
Dag Jannes,

Ik ben uiteindelijk maar een "niemand" in dit spel, maar ik heb wel een mening.
Dat ik zeg dat Fier met 75% de wereld samenwerkt is een assumptie en dit mag je terecht bekritiseren.

Echter is het een zuiver feit dat Fier dingen doet, die zij vervolgens bekritiseren wanneer Hi Ho hetzelfde doet.
Wellicht veralgemeen ik het door te zeggen "Fier", terwijl slechts een deel van de leden van Fier post op het AF.
Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de leden van Fier die niet posten op het AF of die Hi Ho niet steeds afkraken!
Helaas zie ik wel dat jij vaak je kritiek uit over Hi Ho, en achteraf blijkt die kritiek onterecht te zijn.
Daarom HOOP ik dat je de volgende keer iets bedachtzamer zult reageren op het AF.

Je zegt een hoop dingen maar onderbouwt niets, waarom werkt Fier met 75% samen en met wie zou dit dan zijn, waar gaf ik kritiek die achteraf fout bleek te zijn.

Ik heb geen van deze 2 punten al ergens inhoudelijk mogen lezen in een post, dus ipv loze insinuaties te maken waaruit ik gewoon simpelweg kan antwoorden 'waar is je onderbouwing' en daarmee heel je post onderuit haal kan je beter concreet met een voorbeeld of meerdere komen betreft deze 2 beweringen zodat ik daar weer inhoudelijk respons op kan geven. Want mogelijk heb je gelijk maar je toont het niet aan dus kunnen we er ook heel weinig mee. Op deze manier zal je nooit een discussie winnen of de indruk wekken serieus genomen te worden door de neutrale of wat objectievere lezer.

Mijn mening over de CF's?
Ik vind dat zij beide NIET in de fout zijn gegaan.
Het was van beide een tactische zet en daar gaat Tribal Wars net over.
Het is niet dat zij barbarendorpen bij elkaar hebben geëdeld?

De regels van Tribal Wars zijn vastgelegd door de makers van dit spel.
Ondertussen heeft de Community van Tribal Wars "ethische regels" vastgelegd.
Wie heeft deze ethische regels vastgelegd? De spelers die het meest communicatief waren op het AF, waaronder jij zeker de #1 bent in W71.
Daarom vraag ik aan jou: Laat iedereen het spel spelen zoals het hoort en laat het tactische aspect in het spel.
Beperk de top-spelers in dit spel niet door alsmaar meer regels op te leggen a.u.b.

Ik hoop dat je mijn post in een positieve manier kunt meenemen naar de toekomst..

Stabben kan ook een tactische zet zijn die toe gelaten is binnen de regels van TW, volgens jouw moet dit dus ook gewoon kunnen. Voor mij is het forum trouwens ook onderdeel van het tactische spel dus laat mij hier wat men tijd verdoen, doe jij het maar ingame.
 
Bovenaan