Top & Flopstammen

Dat waren niet zijn stamgenoten

Gestackt? Dat is nieuw weer een losse flodder :p

Maar zoals al eerder vermeld icenoble doet hetzelfde. En toen ik dit bij jou aanhaalde ontkende jij het. Nu opeens keur je het niet goed op het AF en is het dus wel gebeurt.

Ik maar denken dat alles en iedereen daar blind is voor eigen uitgevoerde acties (muv het laatste afkeuren bij chameleon) als je mij direct via pm al zei dat je het afkeurde van icenoble had ik het ook niet gedaan. Net zoals het katagebruik wat jij direct afkeurde (en wij dus ook niet doen) Al is het overigens wel lastig te zien wie wel of wie niet jullie MB is het zijn er zoveel.

Betreft het katagebruik was ook wel op zijn plaats na hrrieps zijn actie. Zolang het daarbij blijft :p

Net een nieuwe MB stam gespot met 6k speler erin haha dat is pas zwak als je dat alles nodig hebt om te winnen. Valt me mee dat jullie killb nog niet hebben geprobeerd te recruiten. Oh wacht dat hebben jullie wel geprobeerd
6k dorpje waarbij stamgenoten inactief zijn en MB 3 clears op doodloopt waarbij er een ODS stijging te zien is bij smokey en een dag later pak je het dorp zonder ODA stijging dan trek ik mijn conclusies ja.

Ik heb dit toen ook nergens in PM ontkend, heb je gezegd dat ik ga nakijken en navragen wat ik dan ook gedaan heb.

Het is overigens niet zo lastig om te zien wie NT zijn MB's zijn want het zijn er niet zoveel, welgeteld 3.

Ja wij hebben alles nodig om te winnen daarom hebben we 3 MB's die ons cluster opkuisen, wat een gezever man en dan verschiet je ervan dat ik je op block gooi omdat er niets zinnig uit jou kan komen en er een normaal gesprek kan komen. Lijkt er meer op dat jij die CF's broodnodig vindt om iets van winst te boeken op NT.

Waar Thomas op doelt is een post van Arjan waarbij die dorpen linked dat hij CF's noemt waarbij hij enkel dorpen linked van spelers die in Seba zaten en dus gewoon stamgenoten waren toen die werden overgenomen.

6k dorpje waarbij stamgenoten inactief zijn en MB 3 clears op doodloopt waarbij er een ODS stijging te zien is bij smokey en een dag later pak je het dorp zonder ODA stijging dan trek ik mijn conclusies ja.

Ik heb dit toen ook nergens in PM ontkend, heb je gezegd dat ik ga nakijken en navragen wat ik dan ook gedaan heb.

Het is overigens niet zo lastig om te zien wie NT zijn MB's zijn want het zijn er niet zoveel, welgeteld 3.

Ja wij hebben alles nodig om te winnen daarom hebben we 3 MB's die ons cluster opkuisen, wat een gezever man en dan verschiet je ervan dat ik je op block gooi omdat er niets zinnig uit jou kan komen en er een normaal gesprek kan komen. Lijkt er meer op dat jij die CF's broodnodig vindt om iets van winst te boeken op NT.

Waar Thomas op doelt is een post van Arjan waarbij die dorpen linked dat hij CF's noemt waarbij hij enkel dorpen linked van spelers die in Seba zaten en dus gewoon stamgenoten waren toen die werden overgenomen.
Oke bij deze hebben wij dat dorp nooit gestackt gehad zou dat persoonlijk ook afkeuren. Ik stack wel de kleinere spelers in mijn cluster mochten die er liggen.

Gaat niet enkel om NT met de mb's he:p
DT/ijkyo/noble/prone

Nee de dorpen die van Arjan zijn stamgenoten zijn genomen dat kan gewoon. Helaas was er een hoop inactiviteit bij die spelers zou stom zijn om daar niet van te profiteren.

Blijkbaar maakt het Alea/Taow niet uit dat ze smerig spelen, ze nemen iig nergens afstand van dit gebeuren.
De CF van UM in Leone is wel opgelost geraakt. Weliswaar wel moeten ruilen met een eigen dorp. Wat in gaat tegen mijn principes, maargoed, omdat Leone op een niet leuke manier is vertrokken accepteren we het voor 1 keer.

Nee alea heeft andere mensen die hun best doen om CF's pakken en te behouden, smokey 2e x neutrale speler (2k dorpje) in men cluster gepakt jammer genoeg al zen def kapot op muurtje 0 en kunnen recappen. Heb hem vorige keer hierover al aangesproken maar hij vindt dit allemaal maar normaal en wilt er ook niets aan veranderen, MB's aan het front prima dat is mijn risico maar neutrale spelers?
Het illegaal CF akkefietje was nog maar net opgelost met Taow en Alea had er ook 1 in ons stammencluster. Benieuwd wat hun uitleg zal zijn en tot welke oplossing ze bekomen. Ruilen is in deze onacceptabel.

maretan

The Sniper 2020
Voor deze opmerking is hier ook nooit contact over opgenomen op de moment zelf, toen dit werd aangehaald hebben we verhaal gehaald bij NBNG. Ik keur de situatie niet goed maar begrijp wel dat dit een gehele andere situatie is. killb had hier alle barbs tegen het front van NBNG had geëdeld (300pt) en NBNG had enkele dorpjes al dieper gelegen, hun vonden deze actie niet kunnen en hebben dan ook deze speler over het BB front gepakt. Dorpen van killb waren nog eens geen 3k toen, dus als een speler alle barbs rond een cluster edelt zou die dan enkel in principe de speler die de barbs edelt mogen pakken alvorens de kleinere speler te kunnen pakken in dat cluster.

In vergelijking wat smokey doet in het cluster van NT is het gewoon een zwakke en laffe actie, lage neutrale spelers stacken en pakken wanneer het uitkomt.
Ik heb je argument even gedubbelcheckt en wat ontdek ik:

Check.png

De roze dorpjes zijn gecheckt op punten op moment van plaatsing van de cf.

545|448
545 448.png

545|452
545 452.png

547|449
547 449.png

547|451
547 451.png

Daarnaast waren alle dorpen meer dan 2,5 a 3 weken in bezit, voordat de cf geplaatst werd. Dat is praktisch even lang als dat jij de dorpen in bezit hebt na het internen van Belastingdienst. Kortom, Hi Ho zet zelf even goed cf's op spelers. Als je wilt dat in de toekomst niet gebeurd, doe het dan zelf ook niet. Op deze manier geef je de indicatie dat je cf’en op spelers toestaat.

Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 2020
En dat terwijl ik op vakantie was. Hoe hard zuig jij dan wel niet :/

Van waar komt die grote smoel van je opeens? Je hebt in 10 jaar TW nergens tot de top behoort. Ik bedoel, de enige mensen waar je populair bij bent zijn fucking newgens.
Haphap, wel leuk dat deze noob zowat altijd wint van je op n normale wereld :eek: