Top / Flopstammen

DeletedUser33115

Guest
Vuilspel zou ik het ook niet noemen, maar clusterfuck is clusterfuck :).

Daarnaast was het een dorp van een MB van de stam Quiem.

Vies nee, maar wel hoop zeggend over de speelwijze als je het mij vraagt.

Deze discussie hebben we al eerder gevoerd en ik heb daarin duidelijk aangegeven wat, voor ons, een onrechtmatige CF is, dat zijn nogmaals bb dorpen die of vlak bij of zelfs in het cluster ge-edeld worden door de vijand, dat vind ik een lage streek, eerlijk verkregen CF's zijn je eigen schuld.
 

DeletedUser78006

Guest
Ik denk dat jij zeer respectloos bent, dus dat klopt wel.

Op dit moment kan ik niet ontkennen dat ik respectloos ben tegen jou. Respect moet je echter verdienen eh. Verder snap ik je reactie niet helemaal als ik naar mijn laatste post kijk.

Op het moment dat zelfs Ice mij steunt dan vind ik dat genoeg zeggen. Maarja als je naar de lijstjes kijkt dan sta je vaak genoeg in negatief daglicht.
 

DeletedUser74846

Guest
Wat heeft het delen van een screen te maken met het respect dat je voor iemand hebt? Tuurlijk had thomas zn cluster schoon moeten maken en is het niet slim maar ik vind het wel aan tonen dat trains graag op deze manier speelt door indien mogelijk een CF te pakken. Gelijk hebben ze alleen ik zou het zelf liever niet op die manier spelen.
 

DeletedUser33115

Guest
Wat heeft het delen van een screen te maken met het respect dat je voor iemand hebt? Tuurlijk had thomas zn cluster schoon moeten maken en is het niet slim maar ik vind het wel aan tonen dat trains graag op deze manier speelt door indien mogelijk een CF te pakken. Gelijk hebben ze alleen ik zou het zelf liever niet op die manier spelen.

Daar Tai, gisteren zelf probeerde een BB te laten edelen bij de voordeur van Gnomeo, en let op het feit, een BB, geen spelers dorp, heeft hij mi niet eens het recht zich te beklagen.

Onze standpunten daarin zijn altijd glashelder geweest en hebben we met geen andere stam een afspraak gemaakt over ander beleid hierin.

Nu kan Thomas natuurlijk zeggen, het was mijn MB en ik wist van niets, mijn mb's weten prima wat mag en niet mag, maar BB's edelen op minder dan 35 edel minuten en dan klagen over dit, vind ik op zijn zachts gezegd wat hypocriet.
 

DeletedUser78369

Guest
Nu kan Thomas natuurlijk zeggen, het was mijn MB en ik wist van niets, mijn mb's weten prima wat mag en niet mag, maar BB's edelen op minder dan 35 edel minuten en dan klagen over dit, vind ik op zijn zachts gezegd wat hypocriet.

Zal mij zeker niet beklagen, zal alleen melden dat ik het dorp heb leeg gezet en het in de handen van Gnomeo is geraakt, prima afgehandeld als je het mij vraagt :engel:.
 

DeletedUser73653

Guest
We zullen de vraag van kratje (Tick!) aan EclipsMiracle, niels en orrefo voor MB (met afgeven van 3/4de van hun dorpen) hierbuiten laten zeker?

Groetjes

En de vragen van Toxical aan elke rim speler onder hem om gratis dorpen zullen ook maar hier buiten laten?
 

DeletedUser33115

Guest
Zal mij zeker niet beklagen, zal alleen melden dat ik het dorp heb leeg gezet en het in de handen van Gnomeo is geraakt, prima afgehandeld als je het mij vraagt :engel:.

Maar blijft het feit, dat het wel degelijk een BB was die daar ge-edeld werd, door jou MB, dus ook op jou verzoek.

en zullen we ons tot deze discussie beperken Total ?
 

DeletedUser78369

Guest
Maar blijft het feit, dat het wel degelijk een BB was die daar ge-edeld werd, door jou MB, dus ook op jou verzoek.

Maar blijft het feit dat jullie een dorp midden in iemand cluster hebben veroverd, terwijl jullie wisten dat die speler daar niets aan kon doen omdat hij niet vijandig was tegenover deze speler.


En de vragen van Toxical aan elke rim speler onder hem om gratis dorpen zullen ook maar hier buiten laten?

Hoe zat dat ook alweer? Volgens Trains waren jullie aanbiedingen niet goed genoeg en moest er maar beter onderhandeld worden vanuit Tick!'s kant, volstrekt belachelijk natuurlijk!

Trains, tip van de dag, ga het spel eerlijker spelen, maakt het tevens leuker en uitdagender voor iedereen, ook jezelf :).
 

DeletedUser33115

Guest
Maar blijft het feit dat jullie een dorp midden in iemand cluster hebben veroverd, terwijl jullie wisten dat die speler daar niets aan kon doen omdat hij niet vijandig was tegenover deze speler.

Wij veroveren een dorp van een MB, jullie hadden op zijn minst hem zo kunnen stacken dat we daar nooit door konden komen, hebben jullie niet gedaan en dan ons verwijten dat wij profiteren van jullie fouten?
Grow up.




Hoe zat dat ook alweer? Volgens Trains waren jullie aanbiedingen niet goed genoeg en moest er maar beter onderhandeld worden vanuit Tick!'s kant, volstrekt belachelijk natuurlijk!

Wat is hier belachelijk aan?
Als de aanbiedingen van Tick beter waren zouden die toch wel geaccepteerd zijn?


Trains, tip van de dag, ga het spel eerlijker spelen, maakt het tevens leuker en uitdagender voor iedereen, ook jezelf :).

Mijn tip, hou eens op met janken op het af en ga spelen.
 

DeletedUser78369

Guest
Hmmm, lastig he quotes. <3

Het spel spelen? Last time I checked heb ik 2x zoveel punten en ben ik 2 weken later begonnen :p.

Dit heeft niets met het spel spelen of janken te maken Anneke. Dit heeft te maken met daden, en op wat voor manier je wilt dat het spel gespeeld wordt door en richting jezelf.
 

DeletedUser73262

Guest
Daar Tai, gisteren zelf probeerde een BB te laten edelen bij de voordeur van Gnomeo, en let op het feit, een BB, geen spelers dorp, heeft hij mi niet eens het recht zich te beklagen.

Onze standpunten daarin zijn altijd glashelder geweest en hebben we met geen andere stam een afspraak gemaakt over ander beleid hierin.

Nu kan Thomas natuurlijk zeggen, het was mijn MB en ik wist van niets, mijn mb's weten prima wat mag en niet mag, maar BB's edelen op minder dan 35 edel minuten en dan klagen over dit, vind ik op zijn zachts gezegd wat hypocriet.

Kan je dat dan ook eens leren aan rude zijn mb's? :p
 

DeletedUser33115

Guest
Hmmm, lastig he quotes. <3

Het spel spelen? Last time I checked heb ik 2x zoveel punten en ben ik 2 weken later begonnen :p.

Dit heeft niets met het spel spelen of janken te maken Anneke. Dit heeft te maken met daden, en op wat voor manier je wilt dat het spel gespeeld wordt door en richting jezelf.


Klopt dat ik wat moeite heb met het citeren van Quotes, maar dat is niet erg, net als alles van TW gaat het om ervaring en kunde, niet om hoeveel je zevert op het AF.
 

DeletedUser74846

Guest
Moraal van het verhaal: ik wil even laten zien dat ik kan snipen
 
Reactiescore
1.015
Moraal van het verhaal: ik wil even laten zien dat ik kan snipen

Als hij echt kon snipen, had hij nog wel 1 tussen elke edel gezet na de edelclear. E: Dit kan je vergeten, want alle snipes stonden niet op screen.

Moraal van het verhaal zal eerder zijn dat mensen die cf'en enorme debielen zijn en dat karma een bitch is en zo'n spel je niks zal opleveren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73382

Guest
Als hij echt kon snipen, had hij nog wel 1 tussen elke edel gezet na de edelclear.
Moraal van het verhaal zal eerder zijn dat mensen die cf'en enorme debielen zijn en dat karma een bitch is en zo'n spel je niks zal opleveren.

Er zat er 1 tussen elke edel;). Maar daar gaat het niet om, kan iedereen. Inderdaad moraal van verhaal, op die manier spelen verdient het niet om succes te hebben.
 

DeletedUser78369

Guest
Er zat er 1 tussen elke edel;). Maar daar gaat het niet om, kan iedereen. Inderdaad moraal van verhaal, op die manier spelen verdient het niet om succes te hebben.

Dus eigenlijk wens je Heer Marfman geen succes toe? Je eigen stamgenoot als ik mijn niet vergis.

Niets tegen Martijn hoor, gewoon makkelijk voorbeeld van hoe DesO ook BB's pakt maar dan niet aan de grens op 1 veld edel afstand maar midden in de core van het cluster van Grandor op 1 veld edel afstand.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan