Top / Flopstammen

DeletedUser77666

Guest
Spelers zoals Oreffo die worden benaderd door Rude om ze te internen
 

DeletedUser61134

Guest
Is daar iets mis mee?, voor zover ik weet doen jullie dat ook, maar misschien zijn jullie voorstellen niet zo aantrekkelijk.

Je moet ze niet een keuze geven.
Gewoon hardhandig aanpakken alle edelmannen over de inwoners heen.
 
Reactiescore
1.454
Is daar iets mis mee?, voor zover ik weet doen jullie dat ook, maar misschien zijn jullie voorstellen niet zo aantrekkelijk.

Volgens mij zoekt Tick! geen interna achter het cluster of zelfs in het cluster van zijn vijand, maar dat komt ook vanwege de morele standaard die wij aanhouden. Misschien ook eens aan beginnen ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
2 halen 1 betalen, grote leegverkoop ofzo
 

DeletedUser73262

Guest
2454d23461ea1e70bdaaae940bf6305e139be26ca9de366b99737ebf49f5957f.jpg
 

DeletedUser76293

Guest
W54 - 542|518

Wat vindt men op het AF hiervan? Dit een clusterfuck of niet? Ben benieuwd.

325affc46e05b0ce6cef79c1edb6a808.png

Dat is een CF ja. Maar naar mijn mening (ik voel de discussie al weer op komen^^) is dat je eigen schuld, je had je cluster schoon moeten houden - aannemend dat het dorp voorheen van een speler was die je over had kunnen nemen. Ik vind dan ook dat er geen sprake is van vuil spel o.i.d.
 

DeletedUser78369

Guest
Dat is een CF ja. Maar naar mijn mening (ik voel de discussie al weer op komen^^) is dat je eigen schuld, je had je cluster schoon moeten houden - aannemend dat het dorp voorheen van een speler was die je over had kunnen nemen. Ik vind dan ook dat er geen sprake is van vuil spel o.i.d.

Vuilspel zou ik het ook niet noemen, maar clusterfuck is clusterfuck :).

Daarnaast was het een dorp van een MB van de stam Quiem.

Vies nee, maar wel hoop zeggend over de speelwijze als je het mij vraagt.
 

DeletedUser78006

Guest
Eigenlijk is het de MB van Tai Chi. Ik denk dat ie daarom zo pissig is :p

Maar ik ontken ook niet dat het een CF is.

Maarja hij wil niet meer via PM praten haha. Hij was wel zo lief om aan te geven dat we weer een discussie gingen hebben.
adcf212933f39c82a5d9b0033136ef7e.png
 

DeletedUser78438

Guest
We zullen de vraag van kratje (Tick!) aan EclipsMiracle, niels en orrefo voor MB (met afgeven van 3/4de van hun dorpen) hierbuiten laten zeker?

Groetjes
 

DeletedUser33115

Guest
W54 - 542|518

Wat vindt men op het AF hiervan? Dit een clusterfuck of niet? Ben benieuwd.

325affc46e05b0ce6cef79c1edb6a808.png
Het is een pracht van een CF, een heel wat mooiere dan dat BB dorp dat je gisteren probeerde bij Gnomeo.
en heel wat eerlijker verkregen.

Je moet niet altijd met twee maten meten Thomas, als jij een bb dorp laat edelen bij Gnomeo mag dat, en als Valanos op klaarlichte dag een CF pakt een 10 k van een speler, mag het ineens niet?

En nee, wij komen niet janken op het af, wij pakken hem gewoon terug.
 

DeletedUser78369

Guest
Het is een pracht van een CF, een heel wat mooiere dan dat BB dorp dat je gisteren probeerde bij Gnomeo.
en heel wat eerlijker verkregen.

Je moet niet altijd met twee maten meten Thomas, als jij een bb dorp laat edelen bij Gnomeo mag dat, en als Valanos op klaarlichte dag een CF pakt een 10 k van een speler, mag het ineens niet?

En nee, wij komen niet janken op het af, wij pakken hem gewoon terug.

Juist. Of ik zet het gewoon leeg zodat Gnomeo het kan pakken, hmmm.

Ik kaart dit aan, omdat ik zeer nieuwsgierig ben wat andere vinden van het edelen van een 10K dorp midden in iemands cluster. Geef ook duidelijk aan het niet vies te vinden, maar het wel een clusterfuck te vinden. Beetje overreacten van jullie, val jullie totaal niet aan.
 

DeletedUser78006

Guest
Juist. Of ik zet het gewoon leeg zodat Gnomeo het kan pakken, hmmm.

Ik kaart dit aan, omdat ik zeer nieuwsgierig ben wat andere vinden van het edelen van een 10K dorp midden in iemands cluster. Geef ook duidelijk aan het niet vies te vinden, maar het wel een clusterfuck te vinden. Beetje overreacten van jullie, val jullie totaal niet aan.

419764d97eb2a6d8565f68b99a4f642e.png
cd248ff093d1c03a22b08ef5aeefed78.png


Nee je vindt het totaal niet vies...
 

DeletedUser78369

Guest
Oh goed dat je ff laat zien hoe vertrouwelijk jij bent :).

Nee ik vindt het een "beetje laag" en vindt dat jullie inderdaad je naam eer aan doen, want Trains staat inmiddels toch wel bekend als clusterfuckers. Daarnaast vindt ik het jammer dat het spel zo, met clusterfucks, gespeeld moet worden.

Vies is stabben, niet clusterfucken.
 

DeletedUser78006

Guest
Oh goed dat je ff laat zien hoe vertrouwelijk jij bent :).

Nee ik vindt het een "beetje laag" en vindt dat jullie inderdaad je naam eer aan doen, want Trains staat inmiddels toch wel bekend als clusterfuckers. Daarnaast vindt ik het jammer dat het spel zo, met clusterfucks, gespeeld moet worden.

Vies is stabben, niet clusterfucken.

Ik denk dat ik hier vooral laat zien wat voor een persoon jij bent. Ik deel normaal geen screenshots, maar Tai toch. Ik denk dat niemand respect voor jou heeft.
 
Bovenaan