Top / Flopstammen

DeletedUser78491

Guest
I just knocked you out. flop of flop?
wil graag meningen over de op 2 na beste interner :)
 

DeletedUser77710

Guest
Het laagste van het laagste dat je kan meemaken, denk ik.

Mongole
 

DeletedUser78491

Guest
Volgens mij heeft deso hetzelfde gedaan door middel van de vv van moezijn, of zijn die 3 (4 als we die niet weggebashed hadden) torens van front spelers uit het niets in de clusters van IJKYO, DI en kratje gekomen?
 

DeletedUser78978

Guest
Nou als je een kans krijgt aangeboden dan moet je hem nemen,
En dat deden ze.

Succes met het eindspel
 

DeletedUser78978

Guest
goed te praten nee, voor mij een goede keus ja, spelers maken een keuze, degene naast me hadden duidelijk gemaakt waar ze stonden, vijanden van je vijanden worden je vrienden, Gebeurt in een online spel en in het echte leven, dus leer ervan.
 

DeletedUser78491

Guest
Deso doet het ook als reactie doet Trains het ook, alleen meer. Is hetzelfde spel, alleen doen wij het meteen goed terug
 
Reactiescore
3.457
Heeft Trains nog meer vriendjes gemaakt?
Kon dat nog dan? :p
 
Reactiescore
1.283
Heeft Trains nog meer vriendjes gemaakt?
Kon dat nog dan? :p

Jaa met een rim spelertje bij ons, de nacht voor een massa op ons zorg je gewoon dat je een rimspeler compleet edelt (gratis nog wel) omdat je er van uit gaat dat je met 1000+ clears geen dorpen van de getroffen speler weet te bemachtigen. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.283
Deso doet het ook als reactie doet Trains het ook, alleen meer. Is hetzelfde spel, alleen doen wij het meteen goed terug

Blijf je nu serieus een enkel toren dorp vergelijken met een compleet cluster neerleggen in iemands achterland?

Vergelijk liever de torendorpen van trains met de torendorpen van deso (voorbeeld torendorpen mm bij nidal) en kom er verder gewoon vooruit dat jullie niet meer dieper gaan kunnen zinken dan dit.
 
Reactiescore
3.457
Blijf je nu serieus een enkel toren dorp vergelijken met een compleet cluster neerleggen in iemands achterland?

Vergelijk liever de torendorpen van trains met de torendorpen van deso (voorbeeld torendorpen mm bij nidal) en kom er verder gewoon vooruit dat jullie niet meer dieper gaan kunnen zinken dan dit.
Ah ja verbaasd mij ook niets :p
Clusterfucken,stabben , recruteren bij de vijand dan kan deze er ook mooi bij!
Droeftoeters
 
Reactiescore
516
Deso doet het ook als reactie doet Trains het ook, alleen meer. Is hetzelfde spel, alleen doen wij het meteen goed terug

Wat een kortzichtige reactie is dit nou weer. De vergelijking maken tussen enkele uitkijkdorpen die op legitieme, alsmede fair-play actie zijn verkregen. Wordt nu in een compleet andere context geplaatst, en vergelijkt met een compleet nieuw cluster stichten in het stamcluster van Deso. Dit terwijl de betreffende speler in kwestie een massa krijgt; Appels met peren vergelijken. Als je geen nuttige bijdragen kunt leveren, dan kun je beter helemaal niks zeggen. Deze actie weerspiegelt dan toch wel weer de manier waarop menig Trains lid de wereld zo graag wilt zonder enige normen en waarden. Wat er ook gebeurt, door alle voorgaande smerige acties van Trains heeft deze stam in mijn ogen al lang de wereld verloren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Vergeet niet dat dit cluster volledig legitiem is volgens de regels die door Deso en Trains zijn opgesteld, net zoals de torendorpen die overal in het Trains cluster zitten. Het dorp dat wij niet legitiem gepakt hebben is terug gegeven zoals het hoort.

Het is natuurlijk hartstikke vervelend voor Deso dat er een zoveel cf's zijn geplaatst, maar volgens mij meen ik gelezen te hebben dat het opruimen van iemand zijn cluster zijn eigen taak is? Sardir hadden gemakkelijk Nightwitch weg kunnen spelen en zo dit voorkomen hebben. Dit hebben ze niet gedaan en dus liepen ze risico. Dit risico hebben ze dus ook zelf zeer bewust voor gekozen!

Trouwens dat je 1000 clears kan stoppen is niet moeilijk als je alle stam def hebt gekregen samen met doske. Het is niet eens de beste keuze.. je kan is gaan kijken naar het def tekort bij tbc, omdat die verliest daar behoorlijk dorpen door :)

Verder vind ik het raar dat je zegt dat mijn post niet nuttig is, het gaat tegen wat jij denkt dat juist is in, maar dat maakt het niet meteen niet nuttig. Ik zou zelfs durven zeggen dat een tegenstander van de algemene mening het meest nuttig van allemaal is. Anders krijg je alleen maar mensen die elkaar gelijk geven toch? Dit vind ik typisch iets voor het algemeen forum 'p&p', ben je het niet met mij eens? Dan ben je een kortzichtige idioot die niet ziet hoe fout ie het heeft, dat is natuurlijk onzin.

Brand los!
 
Reactiescore
1.283
Het is natuurlijk hartstikke vervelend voor Deso dat er een zoveel cf's zijn geplaatst, maar volgens mij meen ik gelezen te hebben dat het opruimen van iemand zijn cluster zijn eigen taak is? Sardir hadden gemakkelijk Nightwitch weg kunnen spelen en zo dit voorkomen hebben. Dit hebben ze niet gedaan en dus liepen ze risico. Dit risico hebben ze dus ook zelf zeer bewust voor gekozen!

Klopt het opruimen van iemand zijn cluster is zijn eigen taak, ook wij liepen het risico op een vervelende cf wanneer trains de moeite had genomen om een rimspeler met een laag moraal toch een dorp af te nemen.
Met bovenstaande zou zeer zeker te leven zijn, daarentegen heeft trains in ons cluster nog nooit die moeite genomen maar kiest voor de makkelijkste weg. Jawel het paaien van een rim speler die vervolgens zijn dorpen via vv laat leeg zetten door trains om ze daarna volledig uitgekookt over te nemen.
Gefeliciteerd, het is jullie goed gelukt om op de meest vieze manier dorpen te bemachtigen in ons cluster.

Trouwens dat je 1000 clears kan stoppen is niet moeilijk als je alle stam def hebt gekregen samen met doske. Het is niet eens de beste keuze.. je kan is gaan kijken naar het def tekort bij tbc, omdat die verliest daar behoorlijk dorpen door :)

Hmm dit is toch vreemd, aangezien Richie hetzelfde aantal clears moest bekopen met vrij dikke verliezen.
Kom op zeg, het account Richie heeft de helft kleiner front dan ons en verloor simpel een aardige dosis dorpen.
Daarbij komt kijken dat de massa op ons dusdanig voorspelbaar was dat we met vrij weinig stam Deff precies wisten wat er gebeuren ging.
En toen het gelukje dat ik een nap afdwong door het plegen van een cf bij ons waardoor dag 2 nog makkelijk werd om te deffen.
Tbc laat ik hier buiten want ik geloof dat dit 110% los staat van hetgeen wat trains in ons cluster geflikt heeft.

Verder vind ik het raar dat je zegt dat mijn post niet nuttig is, het gaat tegen wat jij denkt dat juist is in, maar dat maakt het niet meteen niet nuttig. Ik zou zelfs durven zeggen dat een tegenstander van de algemene mening het meest nuttig van allemaal is. Anders krijg je alleen maar mensen die elkaar gelijk geven toch? Dit vind ik typisch iets voor het algemeen forum 'p&p', ben je het niet met mij eens? Dan ben je een kortzichtige idioot die niet ziet hoe fout ie het heeft, dat is natuurlijk onzin.

Dit waren niet mijn eigen woorden maar ik sluit me uiteraard aan bij de woorden van Jelle.
Mijn waardering voor het feit dat je probeert de boel goed te praten naar de buitenwereld maar inderdaad, echt iets bijdragen doet het nog steeds niet.
Evenals trains zelf ben ook jij vanzelfsprekend een tegenstander van de algemene mening, toch bijzonder dat juist trains tegenstander is van de algemene mening die gedragen word door het (groten)deel van de community.
Sluit je daar zeker bij aan en verdedig het zwakke gedrag zodat je binnen trains gewaardeerd word om je steun aan de werkwijze binnen de stam die naast dit nog veel meer akties had die menig speler niet zal begrijpen.

Tot slot, waarom ben ik zo tegen de aktie van mm?

Heel simpel, het om zeep helpen van spelplezier, ik mag toch aan nemen dat 2 front accounts van opgeteld zo een 11 m aan dorpen wel in staat is om een spelertje van 4,5 m weg te werken zonder zoiets?
Zo niet dan heeft zoals Jelle aangaf trains de wereld moreel gezien al lang verloren.
Wij van Sardir zijn al tevreden met hetgeen dat we tot nu toe uitgewerkt hebben en het zwakke gedrag toont des te meer aan dat we tevreden mogen zijn, bedankt hiervoor.

Brand terug babe :)

X
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan