Top / Flopstammen

DeletedUser73382

Guest
Dus eigenlijk wens je Heer Marfman geen succes toe? Je eigen stamgenoot als ik mijn niet vergis.

Niets tegen Martijn hoor, gewoon makkelijk voorbeeld van hoe DesO ook BB's pakt maar dan niet aan de grens op 1 veld edel afstand maar midden in de core van het cluster van Grandor op 1 veld edel afstand.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Aan de grens met 1 veld afstand? Kijk eens goed!

Of ik Martijn succes toewens heeft hier niet per direct iets mee te maken, met betrekking tot de CF's zie ik twee CF's van grandor en twee van Marfman. Welke lagen er eerst:(??

Hiernaast komt het grotendeels door jou dat er nooit goede afspraken met quiem gemaakt konden worden hierover, met Tick zijn hierover nog geeneens afspraken gemaakt. Natuurlijk zijn CF's niet eerlijk, maar als het dan toch gebeurt heeft Marfman wel het recht om het aantal CF's gelijk te trekken. Als hij natuurlijk geen deal of iets wil sluiten met Grandor, maar dat is aan beide accounts.
 

DeletedUser78369

Guest
Beetje kwaad met kwaad bestrijdende dus? Maar wat je over JHJ zegt is gewoon een kwestie van pot verwijt de ketel... Of iig stam verwijt de stam ;)...

Verder moet je het niet te aanvallend zien hoor, ik constateerde gewoon iets opmerkelijks <3.
 

DeletedUser76528

Guest
Beetje kwaad met kwaad bestrijdende dus? Maar wat je over JHJ zegt is gewoon een kwestie van pot verwijt de ketel... Of iig stam verwijt de stam ;)...

Verder moet je het niet te aanvallend zien hoor, ik constateerde gewoon iets opmerkelijks <3.

Om er even aan toe te voegen dat wij als stam tegen dit soort CF's zijn. Het geval JHJ is natuurlijk absurd en trains wil hier dan ook geen realistische afspraken over maken. Ik zou het ook graag anders zien.

Met betrekking tot Marfman en Grandor kan dit volgens mij gewoon onderling besproken worden en lijkt het me dat deze spelers daar prima uit moeten kunnen komen. Geen AF-waardige discussie vanuit mijn oogpunt.
 

DeletedUser73382

Guest
Beetje kwaad met kwaad bestrijdende dus? Maar wat je over JHJ zegt is gewoon een kwestie van pot verwijt de ketel... Of iig stam verwijt de stam ;)...

Verder moet je het niet te aanvallend zien hoor, ik constateerde gewoon iets opmerkelijks <3.

Zoals ik al zei inderdaad. Als er blijkbaar geen ruimte is voor gesprek tussen Marfman en Grandor of weet ik veel waarom niet. Dan is het naar mijn mening geen opmerkelijke constatering. Over JHJ is inderdaad puur een verwijt dat ik doe richting Trains, niet raar denk ik?

Om er even aan toe te voegen dat wij als stam tegen dit soort CF's zijn. Het geval JHJ is natuurlijk absurd en trains wil hier dan ook geen realistische afspraken over maken. Ik zou het ook graag anders zien.

Met betrekking tot Marfman en Grandor kan dit volgens mij gewoon onderling besproken worden en lijkt het me dat deze spelers daar prima uit moeten kunnen komen. Geen AF-waardige discussie vanuit mijn oogpunt.

Niks aan toe te voegen!
 

DeletedUser78369

Guest
Om er even aan toe te voegen dat wij als stam tegen dit soort CF's zijn. Het geval JHJ is natuurlijk absurd en trains wil hier dan ook geen realistische afspraken over maken. Ik zou het ook graag anders zien.

Met betrekking tot Marfman en Grandor kan dit volgens mij gewoon onderling besproken worden en lijkt het me dat deze spelers daar prima uit moeten kunnen komen. Geen AF-waardige discussie vanuit mijn oogpunt.

Eens. CF's moeten sws uitgesproken worden tussen de desbetreffende personen en niet op het AF.

Het opmerkelijke was overigens dat het ene clusterfucken niet goed is en het andere wel, kijkende naar de omstandigheden is het misschien te begrijpen...

Mijn inziens minstens net zo absurd als dat van JHJ :#.
 

DeletedUser76528

Guest
Eens. CF's moeten sws uitgesproken worden tussen de desbetreffende personen en niet op het AF.

Het opmerkelijke was overigens dat het ene clusterfucken niet goed is en het andere wel, kijkende naar de omstandigheden is het misschien te begrijpen...

Mijn inziens minstens net zo absurd als dat van JHJ :#.

Clusterfucken is nooit goed (in het geval van andere spelers of bb dorpen in andermans cluster). Zoals ik al aangegeven heb zijn wij als stam tegen clusterfucken wat hier dan ook mee te maken heeft. Ik zeg niet dat ik dezelfde keuze gemaakt zou hebben als Martijn, maar gezien de clusterfucks die bij hem gedaan zijn kan ik hem geen ongelijk geven. We kunnen nu de hele tijd met drogredeneringen blijven gooien, maar ik denk niet dat we daar wat aan hebben.

Het geval JHJ hoef ik me hierna niet meer over uit te spreken en vind ik het gewoon bizar wat er gebeurd. Een clusterfuck is een clusterfuck, maar je kan het ook bij een bepaald aantal clusterfucks houden als je een statement wilt maken ofzo. (Ik denk dat dit is wat Martijn probeert te doen). Ik kan moeilijk alle dorpen in mijn cluster opedelen. Het is spijtig dat hier geen normale afspraken over zijn, waar wij altijd voor open staan.
 

DeletedUser72617

Guest
Om even terug te komen op het verhaal van TraseColare en eigenkijk het merendeel van Deso, Ze verwijten mij allemaal dingen, ik las ergens de pot verwijt de ketel, en zo is het namelijk ook.

TraseColare edelt minstens 5 velden per dag richting mij, en elk dorp die hij op dat stukje grond heeft moet dan zijn cluster voorstellen. Dat lijkt me makkelijk clusteren op die manier. Als je dan zelf een paar velden zuid edelt zit je ineens te cluster fucken.

Terroristman is begonnen met het cluster fucken, Daarop heb ik ook een paar BB dorpen geedeld tegen het cluster aan van Terroristman en Experienced. Verder is het toen rustug gebleven. Ik heb hen beide voorgesteld de Cf's te ruilen met elkaar zodat dat ook weer opgelost is. Experienced gaf aan hier geen gehoor aan het geven en Trerroristman liet zelfs helemaal niets weten.

Paar dagen geleden edelt Exp een dorp middenin mijn cluster. Met als reden is had dat dorp zelf moeten opruimen en moeten edelen. (Mag ik misschien zelf bepalen wie ik aanval en wie niet ?)

Op die actie ben ik ook maar weer verder gegaan met het edelen in andersmans cluster. Maar als je denkt hier blijft het wel bij ? nee dan begint team Experienced met het slopen van boerderijen en smederijen.

Ik ken de stam Deso inmiddels erg goed, ze hebben tot nogtoe niet echt tegenstand gehad. En als er sprake is van enige soort van tegenstand dan proberen ze het wel op een andere smerige manier.

Dan sturen ze je Mb's een leuke pm met een aantrekkelijk aanbod om voor hen te gaan spelen en zich tegen mij te keren. Gelukkig zijn mijn Mb's mij trouw en zijn ze niet op dit aanbod ingegaan.

Als je denkt dat het vernietigen van gebouwen een incident is ? Nee dan heb je het mis. Ik kan hier een heel rijtje met spelersnamen neerzetten die katta aanvallen hebben ontvangen van verschillen Deso leden, o.a bijne de gehele stam defiance.

Zodra Deso makkelijk kan groeien spelen ze wel fair, maar zodra er tegenstand is word er echt werkelijk van alles uit de hoge hoed getoverd en blijkbaar kleven daar geen grenzen aan vast.

Dit dus samengevat, geeft wel weer hoe de stam Deso te werk gaat.
https://gyazo.com/006dea4a9172a1222f353a3720b88784



https://nl54.tribalwars.nl/public_report/2a3ecfc0a60a8e230313056278ff63bf
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/4d5d08f9a8e8e326ac7c1114f11d1fa1
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/f9292ab17b29c5ac777dd0c47e6efdfe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33115

Guest
Om even terug te komen op het verhaal van TraseColare en eigenkijk het merendeel van Deso, Ze verwijten mij allemaal dingen, ik las ergens de pot verwijt de ketel, en zo is het namelijk ook.

TraseColare edelt minstens 5 velden per dag richting mij, en elk dorp die hij op dat stukje grond heeft moet dan zijn cluster voorstellen. Dat lijkt me makkelijk clusteren op die manier. Als je dan zelf een paar velden zuid edelt zit je ineens te cluster fucken.

Terroristman is begonnen met het cluster fucken, Daarop heb ik ook een paar BB dorpen geedeld tegen het cluster aan van Terroristman en Experienced. Verder is het toen rustug gebleven. Ik heb hen beide voorgesteld de Cf's te ruilen met elkaar zodat dat ook weer opgelost is. Experienced gaf aan hier geen gehoor aan het geven en Trerroristman liet zelfs helemaal niets weten.

Paar dagen geleden edelt Exp een dorp middenin mijn cluster. Met als reden is had dat dorp zelf moeten opruimen en moeten edelen. (Mag ik misschien zelf bepalen wie ik aanval en wie niet ?)

Op die actie ben ik ook maar weer verder gegaan met het edelen in andersmans cluster. Maar als je denkt hier blijft het wel bij ? nee dan begint team Experienced met het slopen van boerderijen en smederijen.

Ik ken de stam Deso inmiddels erg goed, ze hebben tot nogtoe niet echt tegenstand gehad. En als er sprake is van enige soort van tegenstand dan proberen ze het wel op een andere smerige manier.

Dan sturen ze je Mb's een leuke pm met een aantrekkelijk aanbod om voor hen te gaan spelen en zich tegen mij te keren. Gelukkig zijn mijn Mb's mij trouw en zijn ze niet op dit aanbod ingegaan.

Als je denkt dat het vernietigen van gebouwen een incident is ? Nee dan heb je het mis. Ik kan hier een heel rijtje met spelersnamen neerzetten die katta aanvallen hebben ontvangen van verschillen Deso leden, o.a bijne de gehele stam defiance.

Zodra Deso makkelijk kan groeien spelen ze wel fair, maar zodra er tegenstand is word er echt werkelijk van alles uit de hoge hoed getoverd en blijkbaar kleven daar geen grenzen aan vast.

Dit dus samengevat, geeft wel weer hoe de stam Deso te werk gaat.
https://gyazo.com/006dea4a9172a1222f353a3720b88784



https://nl54.tribalwars.nl/public_report/2a3ecfc0a60a8e230313056278ff63bf
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/4d5d08f9a8e8e326ac7c1114f11d1fa1
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/f9292ab17b29c5ac777dd0c47e6efdfe

Zielig om op deze manier kata's te gebruiken, geef mij dan maar een eerlijk verkregen CF.
 

DeletedUser49922

Guest
Om even terug te komen op het verhaal van TraseColare en eigenkijk het merendeel van Deso, Ze verwijten mij allemaal dingen, ik las ergens de pot verwijt de ketel, en zo is het namelijk ook.

TraseColare edelt minstens 5 velden per dag richting mij, en elk dorp die hij op dat stukje grond heeft moet dan zijn cluster voorstellen. Dat lijkt me makkelijk clusteren op die manier. Als je dan zelf een paar velden zuid edelt zit je ineens te cluster fucken.

Terroristman is begonnen met het cluster fucken, Daarop heb ik ook een paar BB dorpen geedeld tegen het cluster aan van Terroristman en Experienced. Verder is het toen rustug gebleven. Ik heb hen beide voorgesteld de Cf's te ruilen met elkaar zodat dat ook weer opgelost is. Experienced gaf aan hier geen gehoor aan het geven en Trerroristman liet zelfs helemaal niets weten.

Paar dagen geleden edelt Exp een dorp middenin mijn cluster. Met als reden is had dat dorp zelf moeten opruimen en moeten edelen. (Mag ik misschien zelf bepalen wie ik aanval en wie niet ?)

Op die actie ben ik ook maar weer verder gegaan met het edelen in andersmans cluster. Maar als je denkt hier blijft het wel bij ? nee dan begint team Experienced met het slopen van boerderijen en smederijen.

Ik ken de stam Deso inmiddels erg goed, ze hebben tot nogtoe niet echt tegenstand gehad. En als er sprake is van enige soort van tegenstand dan proberen ze het wel op een andere smerige manier.

Dan sturen ze je Mb's een leuke pm met een aantrekkelijk aanbod om voor hen te gaan spelen en zich tegen mij te keren. Gelukkig zijn mijn Mb's mij trouw en zijn ze niet op dit aanbod ingegaan.

Als je denkt dat het vernietigen van gebouwen een incident is ? Nee dan heb je het mis. Ik kan hier een heel rijtje met spelersnamen neerzetten die katta aanvallen hebben ontvangen van verschillen Deso leden, o.a bijne de gehele stam defiance.

Zodra Deso makkelijk kan groeien spelen ze wel fair, maar zodra er tegenstand is word er echt werkelijk van alles uit de hoge hoed getoverd en blijkbaar kleven daar geen grenzen aan vast.

Dit dus samengevat, geeft wel weer hoe de stam Deso te werk gaat.
https://gyazo.com/006dea4a9172a1222f353a3720b88784



https://nl54.tribalwars.nl/public_report/2a3ecfc0a60a8e230313056278ff63bf
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/4d5d08f9a8e8e326ac7c1114f11d1fa1
https://nl54.tribalwars.nl/public_report/f9292ab17b29c5ac777dd0c47e6efdfe
Terror beginnen CF'en ?!

We hebben inderdaad dorpen in jou cluster ge edeld van jouw MB/DU Liandros (die ook in jullie MB/DU stam Rail zit ), dat jij hem niet defte en zorgde dat al zijn def als OS in jouw dorpen stonden moet je niet afschuiven op ons.
Integendeel laat jij hier je MB's barbs edelen in mijn cluster en zit je er zelf ookal in te edelen.
 
Reactiescore
516
Paar dagen geleden edelt Exp een dorp middenin mijn cluster. Met als reden is had dat dorp zelf moeten opruimen en moeten edelen. (Mag ik misschien zelf bepalen wie ik aanval en wie niet ?)

Op die actie ben ik ook maar weer verder gegaan met het edelen in andersmans cluster. Maar als je denkt hier blijft het wel bij ? nee dan begint team Experienced met het slopen van boerderijen en smederijen.

Een paar weken geleden heb jij al de eerste stap gezet met het edelen van één BB in ons cluster, namelijk: 494|570. Hier hebben wij destijds niet eens een probleem van gemaakt, wat we achteraf nu zeker wel hadden moeten doen, gezien hoe jullie je nu ineens gedragen.

Nu hebben wij een paar dagen geleden één dorpje geedeld van onze DU, die al een hele lange tijd in jouw cluster lag. Dit is inderdaad een CF vanuit onze kant, alleen is dit een CF die bemachtigd is door het edelen van een speler, niet een vieze CF dus. Het edelen van een barbarendorp in andermans cluster is namelijk heel wat anders dan het edelen van een speler in jouw cluster. Er kan niet van elke speler verwacht worden dat die alle bb's in zijn cluster gaat edelen, maar wel dat een speler zorgt dat zijn cluster schoon is én dus geen andere spelers heeft in zijn eigen cluster.

Zoals wij al meerderen keren hebben aangegeven had je dit daarom ook héél erg simpel kunnen voorkomen, d.m.v. het zelf edelen van deze speler. Hier heb je zelf niet voor gekozen. Dit is dan ook niet onze fout, maar die van jullie.

Vervolgens zie je deze "zogenaamde" vieze CF van ons, als reden om gelijk maar bb's in ons cluster te gaan edelen. Om even een status-update te geven, je hebt er nu al 3, goed bezig!

Dan komt de reactie vanuit ons, als er zomaar spelers besluiten om in ons cluster bb's te gaan edelen, dan lijkt mij het heel erg passend, dat hier een reactie op komt. Wij hebben besloten om hierdoor kata's op deze vieze CF's van jou te gooien. Het gebruik van deze kata's wordt namelijk gerechtvaardigd door de vieze manier waarop jij BB's edelt in ons cluster.

Dat jij nu lekker BB's in al onze clusters aan het edelen bent is één ding. Maar dat je dan ook nog is de moed hebt om ons de schuld hiervan te geven, dat gaat echt mijn pet te boven. Jullie beginnen hiermee én wanneer er iets teruggedaan wordt is het ineens onze schuld. Lijkt me een beetje krom Jan.

Met vriendelijke groet,

Jelle
 

DeletedUser78597

Guest
Goedemiddag allemaal,

Recentelijk is er veel gesproken over CF's van bijvoorbeeld Trains bij Tick! Hier werd moeilijk over gedaan wat natuurlijk volledig te begrijpen is. Wat dan wel heel erg raar is dat een lid van Tick! die hier op tegen was onder andere het zelf dan ook maar gaat doen. En niet met interns of een speler overnemen maar op de originele manier door een mooi bb dorp in te nemen. Het is ook geen rand dorp waardoor er nog gedacht kan worden oké het kan gebeuren maar nee gewoon mooi midden in het cluster.
We hebben dus een pure CF...

Het betreft 618|505 van Kratje Heineken ( overigens het lekkerste bier )

Maar was wel benieuwd of CF'en nu wel als een goed plan wordt gezien?

Met vriendelijke groet,
Niels015
 

DeletedUser77666

Guest
Mensen die samenwerken met Trains en dan beginnen over CFs , anyways het was een 'hoog bb dorp' die 6 velden afligt van onze andere dorpen?
 

DeletedUser78369

Guest
Goedemiddag allemaal,

Recentelijk is er veel gesproken over CF's van bijvoorbeeld Trains bij Tick! Hier werd moeilijk over gedaan wat natuurlijk volledig te begrijpen is. Wat dan wel heel erg raar is dat een lid van Tick! die hier op tegen was onder andere het zelf dan ook maar gaat doen. En niet met interns of een speler overnemen maar op de originele manier door een mooi bb dorp in te nemen. Het is ook geen rand dorp waardoor er nog gedacht kan worden oké het kan gebeuren maar nee gewoon mooi midden in het cluster.
We hebben dus een pure CF...

Het betreft 618|505 van Kratje Heineken ( overigens het lekkerste bier )

Maar was wel benieuwd of CF'en nu wel als een goed plan wordt gezien?

Met vriendelijke groet,
Niels015

Dit is een gevalletje, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten :D.
 

DeletedUser78597

Guest
Volgens mij heb ik geen CF bij iemand begaan ;) dus het terug verwachten van de bal is een beetje raar ;)
 
Bovenaan