Top / Flopstammen

DeletedUser78202

Guest
Ik speel dit spel voor fun en heb geen zin om elke keer achter de pc te duiken om farms te versturen.

Ik snap ook niet waarom je er achter zou duiken. Zie je nog niks.

EDIT: Je ziet natuurlijk niet helemaal niks, de achterkant zie je wel. Oops, foutje
 

DeletedUser72569

Guest
Haha, PP boost :).
Ik had 6109 PP toen ik begon op wereld 54, dit allemaal door verkoop gs op wereld 53 want daar had ik 0 pp.
Op wereld 54 in het begin redelijk wat ingezet, daarna geruild, weer ingezet enz.. (dus slim handelen).
Nu sta ik 9e en ben ik een PP abuser, dit terwijl ik nu 13630 PP nog heb, wat is daar verkeerd aan ?.
Doe ik het goed of doen anderen het niet goed.
Het is allemaal mooi klagen enz.., maar ga gewoon het spel spelen en maak je niet druk om dit soort dingen.
Je staat dus alleen zo hoog omdat je er veel pp tegenaan hebt gesmeten :p
 

DeletedUser77799

Guest
Wat Duncan zegt, zijn alleen maar feiten hoor. Hij beschuldigt je nergens van. Dat je niet ver gaat komen is al duidelijk, als je niet wilt farmen. Dus geniet nu nog maar van de top, want daar zul je niet lang in blijven staan.
 

DeletedUser72569

Guest
Wat boeit mij dat nou hoe ver ik kom !.
Het is een funny spel wat niets kost als je het goed doet.
Vind het van jou wel een erg funny reactie, want dit zie ik op wereld 54:
Rang

Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
2248 Mad King Sheogorath - HJ - 1.885 1 1885

Jij gaat heel ver komen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Haha, PP boost :).
Ik had 6109 PP toen ik begon op wereld 54, dit allemaal door verkoop gs op wereld 53 want daar had ik 0 pp.
Op wereld 54 in het begin redelijk wat ingezet, daarna geruild, weer ingezet enz.. (dus slim handelen).
Nu sta ik 9e en ben ik een PP abuser, dit terwijl ik nu 13630 PP nog heb, wat is daar verkeerd aan ?.
Doe ik het goed of doen anderen het niet goed.
Het is allemaal mooi klagen enz.., maar ga gewoon het spel spelen en maak je niet druk om dit soort dingen.

Het was gewoon een constatering, geen kritiek.

Maar het feit dat je je zo fel verdedigt zegt denk ik meer over jou dan over mij :)
 

DeletedUser77799

Guest
Wat boeit mij dat nou hoe ver ik kom !.
Het is een funny spel wat niets kost als je het goed doet.
Vind het van jou wel een erg funny reactie, want dit zie ik op wereld 54:
Rang

Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
2248 Mad King Sheogorath - HJ - 1.885 1 1885

Jij gaat heel ver komen :)

Je komt zelfs niet eens ver genoeg om te kijken naar wereld 51. Ik zit toevallig wel in de beste stam van wereld 54, waar geen pp noops in zitten.
Als jij die pOOP(S) uit je ogen zou hebben gehaald had je gezien dat dit geen serieuze wereld is.
 

DeletedUser75234

Guest
Klopt, is nog veel gefarmd moet ik zeggen.
Ik farm bijna nooit, maar heb wel bijna in alle dorpen de gs levels op 30.

Ik speel dit spel voor fun en heb geen zin om elke keer achter de pc te duiken om farms te versturen.

Top 10 of niet heeft daar weinig mee te maken.

Wow want alle andere mensen op deze wereld die wel farmen doen dat omdat hun gs geen lvl 30 zijn? :rolleyes2:
En wees eerlijk, zowel jij als ik weten dat je niet in de top 50 thuishoort, niets om je voor te schamen hoor. Ik zou me wel schamen moest ik top 10 staan met zo goed als geen farm en dan verkondigen dat dit komt omdat m'n gs allemaal lvl 30 zijn :wink:
 

DeletedUser56689

Guest
Al dat gehaat op pp gebruikers :(

Wees blij dat ze bestaan: daardoor is jouw premium een stuk goedkopen!
 
Reactiescore
767
Wat boeit mij dat nou hoe ver ik kom !.
Het is een funny spel wat niets kost als je het goed doet.
Vind het van jou wel een erg funny reactie, want dit zie ik op wereld 54:
Rang

Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
2248 Mad King Sheogorath - HJ - 1.885 1 1885

Jij gaat heel ver komen :)

Was jij niet ge runned op w52?, en wat zegt het punten aantal over iemand zijn kwaliteit?
 
Reactiescore
1.015
Die oops is gewoon een enorme kneus. Elke wereld cf'en, kata'en, defnoobje spelen en kansloos onderuit gaan. Deed hij op 43 naast mij ook, samen met tjah. Zijn idioot in crime.

Gewoon negeren die man.
 
Reactiescore
581
Wat boeit mij dat nou hoe ver ik kom !.
Het is een funny spel wat niets kost als je het goed doet.
Vind het van jou wel een erg funny reactie, want dit zie ik op wereld 54:
Rang

Naam Stam Punten Dorpen Punten per dorp
2248 Mad King Sheogorath - HJ - 1.885 1 1885

Jij gaat heel ver komen :)
Laat ze maar Marcel, ze kennen je niet... weten niet hoelang je al speelt of op welke accounts (dat je al succesvol (1e van de wereld) was vanaf W4, idem op W11 of op W41 en op vele werelden die ik zelf niet gespeeld heb) toen er nog geen enkele sprake was van GS kopen en dat je wereld na wereld, old skool of modern, W4 of W54... nog steeds aan de top staat. Haters gonna hate... altijd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als hij toen zo succesvol was, waarom lukt het dan nu niet zonder heel veel te spenden?
 
Reactiescore
581
Lees nog een keer wat hij een post of wat eerder zei... over zijn PP aantallen en neem maar van mij aan, dat het waar is. Ik ken zijn accounts wel, weet wat hij gepresteerd heeft. Jullie en niet hij zijn de zeikerds hier. Jullie branden iemand af, terwijl je van niets weet. Niets over de speler, mens en zijn prestaties. Het siert hem, dat hij te bescheiden is, om die aan te halen. Helpt ook niets bij bevooroordeelde mensen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lees nog een keer wat hij een post of wat eerder zei... over zijn PP aantallen en neem maar van mij aan, dat het waar is. Ik ken zijn accounts wel, weet wat hij gepresteerd heeft. Jullie en niet hij zijn de zeikerds hier. Jullie branden iemand af, terwijl je van niets weet. Niets over de speler, mens en zijn prestaties. Het siert hem, dat hij te bescheiden is, om die aan te halen. Helpt ook niets bij bevooroordeelde mensen.

Juist, hij heeft pp verdiend, prima.
Doe je goed.

Hij heeft nu 13k, maar misschien had hij op een moment wel 50k?
Wat wil je zeggen met je post? :p
 

DeletedUser75234

Guest
Die oops is gewoon een enorme kneus. Elke wereld cf'en, kata'en, defnoobje spelen en kansloos onderuit gaan. Deed hij op 43 naast mij ook, samen met tjah. Zijn idioot in crime.

Gewoon negeren die man.
Als Gilles al naar dit forum komt om dit te zeggen zal er zeker een stuk waarheid in zitten. ;) En voor zover ik weet is alles hiervan waar.

Lees nog een keer wat hij een post of wat eerder zei... over zijn PP aantallen en neem maar van mij aan, dat het waar is. Ik ken zijn accounts wel, weet wat hij gepresteerd heeft. Jullie en niet hij zijn de zeikerds hier. Jullie branden iemand af, terwijl je van niets weet. Niets over de speler, mens en zijn prestaties. Het siert hem, dat hij te bescheiden is, om die aan te halen. Helpt ook niets bij bevooroordeelde mensen.

Leuk dat jij denkt dat hij goed is. Maar er zijn er een stuk meer die hier anders over denken.

Om er even een voorbeeld bij te halen: Als je in de klas een presentatie geeft, en je beste vriend mag beoordelen, zul je zeer goeie punten krijgen. Maar de leerkracht kan je daarentegen zeer slechte punten geven voor dezelfde presentatie.

Wat ik hier wil mee zeggen is dat jij gewoon een vriendje van Oops bent die hem hier komt verdedigen. Heel tof dat je zo voor hem opkomt natuurlijk, maar wij als mensen die hem niet kennen oordelen op wat we zien. En wij zien iemand die er flink wat pp tegenaan gegooid heeft en niet farmt. Dus, een slechte speler die betaalt voor zijn plaatsje in de top 10.

Laat ze maar Marcel, ze kennen je niet... weten niet hoelang je al speelt of op welke accounts (dat je al succesvol (1e van de wereld) was vanaf W4, idem op W11 of op W41 en op vele werelden die ik zelf niet gespeeld heb) toen er nog geen enkele sprake was van GS kopen en dat je wereld na wereld, old skool of modern, W4 of W54... nog steeds aan de top staat. Haters gonna hate... altijd.

Raar, denk niet dat ik hem tegengekomen ben op W41, zo succesvol was hij dan wel niet zeker? En ja haters gonna hate en lovers gonna love. Moest Oops op een deftige manier op w54 spelen zouden we hem wel leuk vinden denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan