Top / Flopstammen

DeletedUser25749

Guest
Nieuwe top 3 stammen, Allemaal flop?
Of is trains gewoon een top stam nu :p
 

DeletedUser75234

Guest
Korte samenvatting:
Trains is het resultaat van Ex. die het resultaat is van Septem + ATLAS + OEPS.
Ex. is gestart met 27 leden en Trains met 29. Nu zitten Ex. en Trains samen in Trains met 26 leden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Korte samenvatting:
Trains is het resultaat van Ex. die het resultaat is van Septem + ATLAS + OEPS.
Ex. is gestart met 27 leden en Trains met 29. Nu zitten Ex. en Trains samen in Trains met 26 leden.

Gewoon flop dus
 

DeletedUser72569

Guest
Korte samenvatting:
Trains is het resultaat van Ex. die het resultaat is van Septem + ATLAS + OEPS.
Ex. is gestart met 27 leden en Trains met 29. Nu zitten Ex. en Trains samen in Trains met 26 leden.

Dit klopt natuurlijk niet.
Er zit ging enkele speler van OEPS in Trains.

Als je iets post dan moet je het wel eerst controleren.
 

DeletedUser75234

Guest
Dit klopt natuurlijk niet.
Er zit ging enkele speler van OEPS in Trains.

Als je iets post dan moet je het wel eerst controleren.
Heb ik gezegd dat er mensen van OEPS in trains zitten dan? Ik heb gezegd dat er mensen van OEPS in Ex zaten. Gelieve eerst deftig te lezen vooraleer je bijdehand wilt doen. ;)
 

DeletedUser56551

Guest
Wat denkt iedereen momenteel over de top 5?

1. Trains
2. Royal
3. Puppet
4. Omnia.
5. » Run!
 

DeletedUser75234

Guest
Wat denkt iedereen momenteel over de top 5?

1. Trains
2. Royal
3. Puppet
4. Omnia.
5. » Run!

Trains: Flop. Buiten een wat mij betreft sterke leiding en een paar zeer ervaren leden is het een massa stam geworden die mensen van Ex. rekruteert. Eens er aanvallen komen op die mindere spelers zitten ze straks met 15 vv's.
Royal: Top. Niet omdat ik leider ben ofzo, maar ik denk dat iedereen hier wel zo over denkt.
Puppet: Top. Al vanaf het begin van de wereld bij elkaar. Dat betekent een sterke leiding. Er zitten ook goeie spelers in de stam maar zelfs moest dat niet zo zijn, met een sterke leiding kom je al een heel eind.
Omnia: Flop. Ik heb hier hard getwijfeld maar het gaat toch meer naar de flop kant dan de top kant. Ik twijfelde omdat ik van deze stam nog eigenlijk niks goed/slecht heb gezien. Maar hun ex leden waren enthousiast om te vertrekken, dus zo heel erg goed zal het intern niet geweest zijn. En ook al ken ik de leiding goed, ik heb sommige dingen gehoord die niet thuishoren in een stam waarvan de bedoeling is dat ze bestempelt wordt met "top".
Run: Top/flop. Er zitten sterke spelers hier met veel potentieel. Maar er zitten minstens evenveel mensen waar ik hard aan twijfel of ze daar wel op hun plaats zitten. Ik zou zeggen dat het contrast wat groot is daar. Verder zijn ze ook al een eindje bij elkaar maar heb ik nog niet zo veel van gezien. Daarom een zou ik niet echt weten of dit een topstam of een flopstam is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat denkt iedereen momenteel over de top 5?

1. Trains
2. Royal
3. Puppet
4. Omnia.
5. » Run!

Trains: Gaat net zo hard floppen als Ex en iedere andere r2w stam.

Royal: De club van Modus was enorm hecht en als ze dit vol kunnen houden zeker top.

Puppet: Zit intern goed in elkaar en heeft al vanaf het begin amper wijzigingen gehad qua leden. Als het gat tussen de zuidoostelijke spelers gedicht kan worden dan komt het helemaal goed. Top.

Omnia: Gaat het niet redden. Dit wordt de core stam van 54 en dat is altijd kut. Die krijgen een 360 graden front en moeten bbs gaan edelen om te groeien en uiteindelijk lopen ze vast. Flop.

Run: Twijfel. Heeft wel potentie voor nu, maar met Jorn aan het roer komt het denk ik wel goed :)
 

DeletedUser72569

Guest
lees dit nog een goed ?.
Trains is het resultaat van Ex. die het resultaat is van Septem + ATLAS + OEPS.

Wat in trains zit komt ook voort uit EX.
Ex. zou voortkomen uit Septem+Atlas en OEPS, dat gaat alleen op wanneer iemand van OEPS in EX. zit en van EX. naar trains gaat.
Geen enkele OEPS speler zit dus daadwerkelijk in Trains.

Ach, het AF is meer een afkraakforum dan dat er echt serieus iets te melden is.
Het is voor de meesten een manier om de tijd te vullen tussen het farmen, aanvallen enz..
 

Deleted User - 487871837

Guest
lees dit nog een goed ?.
Trains is het resultaat van Ex. die het resultaat is van Septem + ATLAS + OEPS.

Wat in trains zit komt ook voort uit EX.
Ex. zou voortkomen uit Septem+Atlas en OEPS, dat gaat alleen op wanneer iemand van OEPS in EX. zit en van EX. naar trains gaat.
Geen enkele OEPS speler zit dus daadwerkelijk in Trains.

Ach, het AF is meer een afkraakforum dan dat er echt serieus iets te melden is.
Het is voor de meesten een manier om de tijd te vullen tussen het farmen, aanvallen enz..

Mooi verhaal maar er is nooit beweerd dat er mensen van OEPS in Ex zitten :rolleyes:

Edit: Sorry, zaten :D
 

DeletedUser75234

Guest
Ach, het AF is meer een afkraakforum dan dat er echt serieus iets te melden is.
Het is voor de meesten een manier om de tijd te vullen tussen het farmen, aanvallen enz..
Oeps! Als ik jouw farm bekijk dan denk ik dat je niet veel tijd over hebt :eek2:
35e01accfdee328ec0f0d60e9112b338.png
 

DeletedUser72569

Guest
Klopt, is nog veel gefarmd moet ik zeggen.
Ik farm bijna nooit, maar heb wel bijna in alle dorpen de gs levels op 30.

Ik speel dit spel voor fun en heb geen zin om elke keer achter de pc te duiken om farms te versturen.

Top 10 of niet heeft daar weinig mee te maken.
Laten we zeggen dat het geen fantastische farm is! Dat account staat top 10 toch ? :confused:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Klopt, is nog veel gefarmd moet ik zeggen.
Ik farm bijna nooit, maar heb wel bijna in alle dorpen de gs levels op 30.

Ik speel dit spel voor fun en heb geen zin om elke keer achter de pc te duiken om farms te versturen.

Top 10 of niet heeft daar weinig mee te maken.

Je staat dus alleen zo hoog omdat je er veel pp tegenaan hebt gesmeten :p
 
Bovenaan