Top / Flopstammen

DeletedUser75234

Guest
Ja wie vind dat nou wel,
En we kunnen wel allemaal UTS de schuld geven van de 4 leden die geleaved zijn.
Maar mag ik ook wat schuld krijgen?

Waarom zouden we jou wat schuld gunnen :eek2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25749

Guest
Vind het een beetje saai dat ik overal buiten gelaten word :(
Was ik niet stom tegen jullie?
 

DeletedUser75234

Guest
Vind het een beetje saai dat ik overal buiten gelaten word :(
Was ik niet stom tegen jullie?

Je kwam eerder over als de gast die ons zo snel mogelijk buiten wou hebben, maar dat vonden we niet stom want we wilden zelf ook buiten :sad:

Maar als je echt ook een beetje schuld wilt dan kan ik je gerust ook vermelden de volgende keer, als dat je blij maakt :tongue:
 

DeletedUser25749

Guest
Je kwam eerder over als de gast die ons zo snel mogelijk buiten wou hebben, maar dat vonden we niet stom want we wilden zelf ook buiten :sad:

Maar als je echt ook een beetje schuld wilt dan kan ik je gerust ook vermelden de volgende keer, als dat je blij maakt :tongue:

Maar dat begrijp je wel toch?
Als je laten weten dat je weg gaat?

Maar zo was het niet, was meer dat het forum anders een gekke huis zou worden.
Heelveel tragedie zou er dan komen, beetje gtst op het forum.
Dat wilde ik voorkomen.

Maar ik houd altijd van wat vermeldingen.

@DoesYaMamaKnow
Jij staat overal al vermeld :p
 

DeletedUser65147

Guest
Ja wie vind dat nou wel,
En we kunnen wel allemaal UTS de schuld geven van de 4 leden die geleaved zijn.
Maar mag ik ook wat schuld krijgen?

Jij mag altijd de schuld krijgen van mij hoor als jij dat wil

The Monster Is Inside me
 

DeletedUser73204

Guest
weet er iemand nog een leuke stam?:( Hoef nie groot/klein of een top-stam te zyn. als het maar een beetje gesellie is:)
 

DeletedUser75234

Guest
weet er iemand nog een leuke stam?:( Hoef nie groot/klein of een top-stam te zyn. als het maar een beetje gesellie is:)
Misschien is Ex. iets voor jou? Die is niet klein en ook geen topstam, maar soms wel gezellig :biggrin:
 

DeletedUser35547

Guest
Beetje saai spelen alleen, enigste leuke vijand hebben ze een bg me. Fronten staan wel leeg dus weet niet wat ze let.

Rover ram gaat op ragequit door alle def van trains in 5 dorpjes whaha
 

DeletedUser75234

Guest
Beetje saai spelen alleen, enigste leuke vijand hebben ze een bg me. Fronten staan wel leeg dus weet niet wat ze let.

Rover ram gaat op ragequit door alle def van trains in 5 dorpjes whaha

Inderdaad. Maar zoals ik al ooit eens zei, hun leider mag dan wel ervaring hebben in het spel, maar dat heeft hij niet als leiding. Tot nu kan hij alleen nog maar rekruteren en diplomeren. En dat doet hij dus ook. Op een bepaald moment was Ex. 3 keer zo groot als Trains en was dat de enigste stam waarmee ze front hadden, met een beetje inspanning zouden ze dat perfect wat opgeruimd kunnen hebben. Maar nee, eerst werd er enkele keren plannen gemaakt om Trains aan te vallen. Toen het uiteindelijk zover was om tot actie over te gaan leek een bg opeens een goed idee. Lekker makkelijk :rolleyes2:
 

DeletedUser25749

Guest
Dante wat ben je weer lief <3
Maar zitten er wel toppers in Ex?
 
Bovenaan