Top / Flopstammen

DeletedUser78491

Guest
Hoe citeer ik mensen? Dat zou reageren een stuk makkelijker maken :p
 

DeletedUser78303

Guest
source.gif
 
Reactiescore
1.283
Hoe citeer ik mensen? Dat zou reageren een stuk makkelijker maken :p

Aangezien ik je jouw reactie niet wil ontnemen omdat ik wel benieuwd ben in hoeverre je mijn post gaat kunnen ontkrachten ga ik het je verklappen.

Je Klikt op +citaat nadat je de tekst geselecteerd hebt die je citeren wilt, al je citaten slaat hij op en waar je normaal je bericht in voerd klik je op citaten invoegen.

Ik kijk er naar uit.
 

DeletedUser78904

Guest
Klopt het opruimen van iemand zijn cluster is zijn eigen taak, ook wij liepen het risico op een vervelende cf wanneer trains de moeite had genomen om een rimspeler met een laag moraal toch een dorp af te nemen.
Met bovenstaande zou zeer zeker te leven zijn, daarentegen heeft trains in ons cluster nog nooit die moeite genomen maar kiest voor de makkelijkste weg. Jawel het paaien van een rim speler die vervolgens zijn dorpen via vv laat leeg zetten door trains om ze daarna volledig uitgekookt over te nemen.
Gefeliciteerd, het is jullie goed gelukt om op de meest vieze manier dorpen te bemachtigen in ons cluster.

De gehele reactie, zoals ik het begrepen heb, kwam voort uit het feit dat Sardir plots edels ging gooien op MB's midden in de cluster van Richie. Laat ik voorop zeggen dat hier niets mis mee is. Echter, het doel hier is verzamelen van clusterfucks. Het edelen van de rim speler, hoewel volledig volgens de regels, op het dorpje van onder de 5K na dan, is een tikkie smerig. Waar ik me meer aan erger is het feit dat Deso zich altijd voor doet als de moraal ridders. Dan vallen mij toch twee dingen op. Het verkrijgen van de CF's in de cluster van moezijn. En de reactie van Sardir waar hij een dorp midden in de cluster van Trains edelt getuigd niet van de, door Deso, gepredikte moraal. Wat ik dus stel is dat beide stammen acties uithalen die niet buiten de regels zijn, maar dat Deso moreel gezien niet boven Trains staat en vice versa.

Nu we het dan toch over moreel gedrag hebben is de manier waarop Doske afgeschreven wordt dan weer een bewijs van het moraal van deze wereld.
 

DeletedUser58227

Guest
Wat resulteert in een mooie eerste (kleine) voorsprong voor Trains in de oorlog tegen DesO.
 
Reactiescore
3.452
De gehele reactie, zoals ik het begrepen heb, kwam voort uit het feit dat Sardir plots edels ging gooien op MB's midden in de cluster van Richie. Laat ik voorop zeggen dat hier niets mis mee is. Echter, het doel hier is verzamelen van clusterfucks. Het edelen van de rim speler, hoewel volledig volgens de regels, op het dorpje van onder de 5K na dan, is een tikkie smerig. Waar ik me meer aan erger is het feit dat Deso zich altijd voor doet als de moraal ridders. Dan vallen mij toch twee dingen op. Het verkrijgen van de CF's in de cluster van moezijn. En de reactie van Sardir waar hij een dorp midden in de cluster van Trains edelt getuigd niet van de, door Deso, gepredikte moraal. Wat ik dus stel is dat beide stammen acties uithalen die niet buiten de regels zijn, maar dat Deso moreel gezien niet boven Trains staat en vice versa.

Nu we het dan toch over moreel gedrag hebben is de manier waarop Doske afgeschreven wordt dan weer een bewijs van het moraal van deze wereld.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.197439/page-29#post-6141673

Jullie begonnen al vroeg in de wereld met clusterfucken.
Werd beloofd om de dorpen terug te geven maar is nooit van de grond gekomen ;-)
Dat jullie nu gaan vergelijken wiens niveau erger is?
Jullie hebben de gehele wereld vieze dingen uitgehaald .
 

DeletedUser74396

Guest
Die Trains toch. Volledig ontspoort dat hoopje afval.
De stam die elke vuile streek boven haalt die ze maar kunnen bedenken en vervolgens doet alsof ze de engeltjes van deze server zijn :D
Ze voeren zeer smerige acties uit. Doen alsof dat normaal is, krijgen daarop reactie en gebruiken dat als aanleiding om 50x erger te doen.

Stabben? ho maar, tenzij ze natuurlijk de stabbende partij zijn.
Clusterfucken? ho maar, tenzij ze natuurlijk misbruik van bb's, of een aangevraagde NAP kunnen maken
Vuil spel? ho maar, tenzij ze niet het slachtoffer zijn.

Wie vult het lijstje aan? Voorbeelden genoeg, elke week is er namelijk wel iets nieuws :D

Deze wereld is geen qualiteit vs quantiteit. Dit is stabben vs motivatie problemen.
Ook leuk natuurlijk om een wereld te proberen winnen door iedereen weg te jagen :)
Al toont dat wel duidelijk aan dat de capaciteiten binnen Trains zowel door de vijand als door de stam zelf als zeer beperkt worden beschouwd.
Niemand wilt zichzelf namelijk zo verlagen als ze denken kans te maken op de normale manier.
 

DeletedUser74396

Guest
De gehele reactie, zoals ik het begrepen heb, kwam voort uit het feit dat Sardir plots edels ging gooien op MB's midden in de cluster van Richie. Laat ik voorop zeggen dat hier niets mis mee is. Echter, het doel hier is verzamelen van clusterfucks. Het edelen van de rim speler, hoewel volledig volgens de regels, op het dorpje van onder de 5K na dan, is een tikkie smerig. Waar ik me meer aan erger is het feit dat Deso zich altijd voor doet als de moraal ridders. Dan vallen mij toch twee dingen op. Het verkrijgen van de CF's in de cluster van moezijn. En de reactie van Sardir waar hij een dorp midden in de cluster van Trains edelt getuigd niet van de, door Deso, gepredikte moraal. Wat ik dus stel is dat beide stammen acties uithalen die niet buiten de regels zijn, maar dat Deso moreel gezien niet boven Trains staat en vice versa.

Nu we het dan toch over moreel gedrag hebben is de manier waarop Doske afgeschreven wordt dan weer een bewijs van het moraal van deze wereld.

Ik vind het treffend dat je clusterfucken en Doske in 1 tekst aan haalt.
Wetende dat Doske praktisch gevallen is omdat Trains een NAP aanvroeg tegen Tick om Deso te kunnen clusterfucken zonder dat Deso er iets aan kon doen.
Als Trains bijna dagelijks zo'n vuile acties uitvoert, mogen ze echt niet wenen als er hier en daar 1 torendorp verschijnt.
En toegegeven, Trains weent ook niet. Ze gebruiken dat als aanleiding om gewoon nog veel vuiler te spelen.

Als ik de discussie binnen trains zou moeten verzinnen zou dat er ong zo uitzien:
Trains lid:'Zeg leider, mogen we clusterfucken?'
Trains leiding: 'Ja hoor, doe maar zo snel mogelijk, pas wel op dat ze het niet door hebben voor je genoeg cf's hebt'!
Trains lid: 'Kijk leiding, doordat wij zoveel hebben gecf'ed heeft de vijand er ook 1, wat nu?
Trains leiding: 'Hoe durft de vijand een torendorp nemen als reactie op ons vuil spel !'
Trains leiding: 'ja, sorry maar nu hebben we geen keuze. De vijand heeft een torendorp genomen, dus dat betekend dat wij vrij mogen clusterfucken'
Trains leiding: 'We moeten hen namelijk bestraffen! hoe durft de vijand onze tactieken in mindere mate toe te passen! '
 

DeletedUser78491

Guest
Wie die allemaal zo hatend tegen Trains doet zit bij deso?
Omdat dat zou een hoop verklaren, alleen maar redenen verzinnen waarom nou weer de wereld dreigt verloren gaat tegen 'inferieure spelers' jullie lijken je in te dekken.. Dit is zelfs mn eerste wereld en jullie verliezen terrein aan mij.

Je zegt dat deso terrein verliest door motivatie problemen, maar dat is natuurlijk ook gewoon het zelfde als een zwakkere stam en leiding hebben. Als leiding en spelers onderling moet je elkaar motiveren om door te gaan. Dit gebeurd in Trains wel, maar deso blijkbaar niet dan?

En dat over de nap heb je volledig ongelijk, de nap is zover ik het me goed herinner door Deso aangevraagd en wij zijn akkoord gegaan om zo tick te laten vallen. Toen de nap werd aangevraagd waren we grote successen aan het boeken tegen terrorman en stond dit account door het gebrek aan activiteit op springen. EN doske zijn cf's zijn niet tijdens de nap gemaakt, dus wat je nu aanhaalt is volledig onzin.

Er wordt ook gepraat over stabben, dit kan onder een andere leiding gedaan zijn, omdat sinds ik erbij zit gebeurt dat niet meer en ik zit er best lang

Dagelijks vuile acties vind ik trouwens zeer sterk, sinds bij het kleinste discutabele ding ( lees volledig volgens de regels, maar wel vervelend voor 1 partij) de wereld groepschat een discussie ontstaat.. en zo levendig met discussie is het daar niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78312

Guest
Ik vind het treffend dat je clusterfucken en Doske in 1 tekst aan haalt.
Wetende dat Doske praktisch gevallen is omdat Trains een NAP aanvroeg tegen Tick om Deso te kunnen clusterfucken zonder dat Deso er iets aan kon doen.
Als Trains bijna dagelijks zo'n vuile acties uitvoert, mogen ze echt niet wenen als er hier en daar 1 torendorp verschijnt.
En toegegeven, Trains weent ook niet. Ze gebruiken dat als aanleiding om gewoon nog veel vuiler te spelen.

Als ik de discussie binnen trains zou moeten verzinnen zou dat er ong zo uitzien:
Trains lid:'Zeg leider, mogen we clusterfucken?'
Trains leiding: 'Ja hoor, doe maar zo snel mogelijk, pas wel op dat ze het niet door hebben voor je genoeg cf's hebt'!
Trains lid: 'Kijk leiding, doordat wij zoveel hebben gecf'ed heeft de vijand er ook 1, wat nu?
Trains leiding: 'Hoe durft de vijand een torendorp nemen als reactie op ons vuil spel !'
Trains leiding: 'ja, sorry maar nu hebben we geen keuze. De vijand heeft een torendorp genomen, dus dat betekend dat wij vrij mogen clusterfucken'
Trains leiding: 'We moeten hen namelijk bestraffen! hoe durft de vijand onze tactieken in mindere mate toe te passen! '


Hahaha ja zo gaat het bijna!
 
Bovenaan