Top/flopstammen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
"|D| katapulteerd niet"

Oke zelf ga ik geen spel maken van muur en verzamelplaats, maar zijn deze aantallen el nog reëel? Dit lijkt me eerder de opbouw van een speler die een backup katapult plan heeft... Ja we rekenen niet D-spelers die worden ingezet voor D-massa's onder D. Tis jullie taak ze naar jullie spel te laten spelen.
023252c377775ab50f0c6af25a27d5cd.png

"|D| doet niet aan CF's

Gelieve dan niet terwijl je mij onder vuur neemt je slaafjes in te zetten om alles tussen mijn front te gaan edelen. Ik kaart dit nu aan zodat je op zijn minst een poging krijgt om je slaafjes terug te roepen. Aan dit tempo zijn het morgen effectief clusterfucks. Rode bollen zijn de vandaag veroverde dorpen
33d916336359ed34b226d9466a6f838b.png


Graag de vraag los van jullie ingame gedrag om op zijn minst het hypocriete vingerwijzen naar anderen achterwege te laten.
 

DeletedUser75558

Guest
"|D| katapulteerd niet"

Oke zelf ga ik geen spel maken van muur en verzamelplaats, maar zijn deze aantallen el nog reëel? Dit lijkt me eerder de opbouw van een speler die een backup katapult plan heeft... Ja we rekenen niet D-spelers die worden ingezet voor D-massa's onder D. Tis jullie taak ze naar jullie spel te laten spelen.
023252c377775ab50f0c6af25a27d5cd.png

"|D| doet niet aan CF's

Gelieve dan niet terwijl je mij onder vuur neemt je slaafjes in te zetten om alles tussen mijn front te gaan edelen. Ik kaart dit nu aan zodat je op zijn minst een poging krijgt om je slaafjes terug te roepen. Aan dit tempo zijn het morgen effectief clusterfucks. Rode bollen zijn de vandaag veroverde dorpen
33d916336359ed34b226d9466a6f838b.png


Graag de vraag los van jullie ingame gedrag om op zijn minst het hypocriete vingerwijzen naar anderen achterwege te laten.
Ben je zo achterlijk? D heeft niks met TA, praat daar met TA over, of alexander. Katapulteren op boer en smid gaat het om niet op muur en verzamelplaats, kan jij uberhaupt wel nadenken voordat je hier komt beweren.
 
Reactiescore
660
Deze accounts hadden meestal geen reële vecht-kans tegen ons, dus boden wij ze de mogelijkheid om ofwel geinternt te worden ofwel DU te worden. Meestal kozen ze wel één van deze opties. Hierdoor hadden zij nog enigszins een toekomst op deze wereld en konden wij met weinig moeite edelen.

Naar mijn mening is dit een slimmere aanpak dan erop los te gaan bashen. Onder het mom van waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Het is namelijk zo dat dit anders een nogal eenzijdige strijd zou zijn.

Op bomboko hebben wij nooit met onze tegenstanders VOOR dat we ze hebben aangevallen of proberen te edelen een gesprek gehad, meestal nadat ze gebroken of geedeld waren. Dus die voorstellen zijn nooit aan bod gekomen, geen idee waarom je dat elke keer zou gaan doen. Maar bedankt om te bevestigen dat het dus over een hele boel hulp accounts ging waar ik het over had, Timon wilde een lijstje maar bij deze is het dus bevestigd dat de lijst in tw stats als een redelijke nauwkeurige kan dienen.

Over wat slim is, daar valt over te discussieren. Het is makkelijk, dat klopt. Of ik nu fier zou zijn op een wereldwinst met 75% interns is weer wat anders.
 

DeletedUser77680

Guest
Over wat slim is, daar valt over te discussieren. Het is makkelijk, dat klopt. Of ik nu fier zou zijn op een wereldwinst met 75% interns is weer wat anders.

Uiteindelijk zal er hopelijk wel een eindstrijd komen. Ik vind dat het dan niet extreem veel uitmaakt hoe wij onze dorpen hebben verkregen. Wel vind ik, persoonlijk, dat wij het dan slimmer hebben aangepakt. Wij hebben dan efficiënter de mid-game van deze wereld gespeeld. Waardoor wij hier late-game profijt van zullen hebben. Waar naar mijn mening het spelletje gespeeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Om te beginnen is het weer allemaal een hoop gezever.

Wij hebben een opzegtermijn van de nap aan zowel Pain als Final gegeven. Uiterst vriendelijk van ons. Vervolgens zagen wij dat Jente daar ook lag. Hiermee hebben wij nooit iets mee te maken gehad. Wij hebben dus gister avond, nadat Final al begonnen was met het internen van hem, aanvallen gegooid. De hele eerste laag waren scouts. De scouts zagen er gunstig uit en wij begonnen dus die avond met fakes en clears te gooien. Hier is totaal niks mee aangezien jente gewoon in sexy zat en wij totaal niks met de stam sexy als geheel te maken hebben.

Als reactie op onze aanvallen kregen wij zelf van jente aanvallen. Hieruit merken we dus dat jente inderdaad nog actief is. Dit is dus gewoon een speler op zich. Wij zien dat Final direct begint met het internen van Jente. Maar hij internt niet zomaar, neen hij begint direct de frontdorpen te edelen van Jente. Dit doet hij natuurlijk zodat wij hier en daar moeten gaan jumpen als hij snel genoeg is want wij mogen geen recaps sturen op Final zelf. Dit is doordat wij een nap hebben. Nu denk je zelf: mmm niet zo mooi van final. Maar slim gespeeld eigenlijk. Maar hierover zag ik niemand klagen en nog altijd zie ik hier niemand over klagen.

Natuurlijk konden wij jente niet zomaar laten liggen en hebben wij deze morgen de aanvallen opgevoerd en zijn we begonnen met het sturen van edels. Doordat Final al zogoed als alle frontdorpen geedeld heeft, hebben wij zijn dorpen overgeslagen en zijn we de 2/3e linie gaan edelen. Met het edelen van deze dorpen is niks mis mee want jente is gewoon een speler van Sexy die tot onze vijand behoort. Dat final denkt ons af te stoppen door het edelen van de frontdorpen is gewoon fout gedacht...

Toevallig lagen er ook wat dorpen aan de grens van Pain. Wij bezitten op dit moment 2 dorpen aan de grens van het cluster van pain en final. Het is hun eigen schuld dat zij een stamlid hebben die niet zichzelf kan verdedigen. Als je stamlid dat naast je ligt klappen krijgt dan edelt de vijand inderdaad zijn dorpen en dan worden je flanken blootgesteld en dat wordt vervolgens ook front. Dit is hier precies gebeurt. Spijtig dat Pain ze niet kan recappen maar dit is precies wat final ook bij ons doet. Als final nu gewoon begonnen was met het edelen van jente van boven af zijn cluster. Dan konden wij mooi naar elkaar toe edelen wat zou resulteren tot een mooi frontje. Eigen dikke schuld dus, denk dus in't vervolg na vooraleer je slimme tactieken probeert uit te halen.

Dus bij deze: Wij geven die dorpen niet terug aan paint of final. Het zijndorpen die wij gecleart en vervolgens geedeld hebben van een actieve speler van hun stam.

Vervolgens hoorde ik dat Pain dan zomaar de opzegtermijn wou verbreken en ons beginnen aan te vallen. Hier kan ik nu best wel wat kwaad van worden, dit lijkt ook uit de pm die ik verstuurd heb(zal wel gepost worden door D zelf). Als ik gestabbed wordt dan reageer ik garantie met iets vuils terug. Spijtig genoeg krijg ik hier geen toestemming voor binnen team Holy Cola en zullen er dus ook geen kata's gegooid worden vanuit onze kant mits zij ook geen kata's gooien.
 
Reactiescore
660
Uiteindelijk zal er hopelijk wel een eindstrijd komen. Ik vind dat het dan niet extreem veel uitmaakt hoe wij onze dorpen hebben verkregen. Wel vind ik, persoonlijk, dat wij het dan slimmer hebben aangepakt. Wij hebben dan efficiënter de mid-game van deze wereld gespeeld. Waardoor wij hier late-game profijt van zullen hebben. Waar naar mijn mening het spelletje gespeeld wordt.

Het is uw mening. Sommige mensen genieten van de spanning om goed te groeien en dan je eerste edels te versturen om eventueel wel of niet dood te lopen. Jij internt je tot 4m om dan je troepen te kunnen verschuiven en je grenzen perfect tot de toelaatbare boederijlimiet vol te duwen en nog enorm veel overschot te hebben voor als de tegenstander er doodbeukt. Je kan niet anders dan er nog wat bij duwen en toekijken of ze er dan nog doorbeuken of niet. Als reactie ga je 150 clears terug sturen, evenveel als het aantal dorpen dat je tegenstanders op dat ogenblik op een normale manier heeft gehaald. normaal gezien kan hij dat niet deffen en moest je nog een beetje kunnen spelen dan win je aan dorpen. Wederom geen uitdaging. Dan heb jij vanaf dag één dat je je accountje op deze wereld hebt aangemaakt geen sec ven het spel genoten. Je AM heeft ongeveer 85% van het spel geleverd, jij hebt volgens het aantal dorpen dat je interns je aanboden edels geplaatst en die dan gestuurd als die de dorpen hebben leeggemaakt. Eén van de moeilijkste opdrachten was het juiste aantal boerderijplekken vrijhouden voor het exact aantal edels dat je moest zetten.

Je winst is binnen en je hebt totaal niet genoten van je spel. Je tegenstanders hebben verloren. Maar geen levende ziel van heel deze community die nog maar denkt dat die winst één ding heeft betekend.

Ik ben toevallig turnleerkracht. Weet je wat jongens van de basisschool doen tijdens het voetbalspel in de pauzes. Ze maken ploegjes. En in de meeste gevallen staan de vier beste bij elkaar om dan het enige spelende meisje aan de veel zwakkere tegenstander te gunnen zodat ze 1 speler meer hebben (om hun eigen gemoedsrust te sussen dat dat zo ongeveer wel eerlijk is). Ze winnen de wedstrijd met ongeveer 7-0 op dat kwartiertje. Alleen maar om op het eind het winning gevoel te hebben. Iets wat belangrijk is voor die jongens. Is het zo dat jij iets te kort bent gekomen in je jeugd en jij steeds in dat verliezend ploegje zat, dat je dat nu moet compenseren? Dat vraag ik me nu echt af?

Edit: ik vergeet nog iets, dat woordje "hopelijk" is toch totaal inhoudsloos. Hoe kan je nu "hopen" op een strijd als je voor heel de wereld die je nu hebt gespeeld nog geen één keer een strijd hebt moeten leveren en dan ga jij nu doodleuk verkondigen dat je zit te hopen op een strijd. Een strijd die jij hebt geprobeerd te verkloten door enorm legaal vals te spelen en je eigen al een ontzettende voorsprong te geven. Dat is toch geen strijd. Dat is met een machine gun een gevecht aangaan met een mens die een zakmes in zijn handen heeft. Daar zit jij dan op te hopen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59375

Guest
|D| op het AF :oops::rolleyes:

Ik ben dan gelukkig ook het meest belangrijke acc dat een hele dag actief is en val alles op de hoogte is.

Om de rekening volledig te maken mag je niet vergeten dat er al een twintig hulp accounts zijn geinternd. Die zijn er nu misschien niet meer maar die waren er wel. Ik weet dat je er niks aan kan doen Timon, maar verdedig dan niet steeds die stamgenoten die het wel doen.

Je kan hier niet iedereen over de zelfde kam scheren. edereen kan zien dat ik ook veel geinternd heb. Dit was echter nooit mijn bedoeling maar wat moet je doen als een acc dat naast je ligt stopt?
Die dorpen gewoon afgeven aan de vijand of zorgen dat ze binnen de stam blijven?
Ik weet best wel dat er sommige internen om zo in de top te komen.
En hey wacht eens zit de grootste interner niet in jullie BG stam of ben ik nu zo mis?
Kan memeerdere klachten van zowel tim als vele andere van POEF nog wel redelijk goed herinneren. Feit dat ze ons eerst beschuldigen van bg met Platy en wie is er nu zo dom, hebben ze er nu zelf een bg mee of zitten ze zelf daar.
 

DeletedUser77680

Guest
Het is uw mening. Sommige mensen genieten van de spanning om goed te groeien en dan je eerste edels te versturen om eventueel wel of niet dood te lopen. Jij internt je tot 4m om dan je troepen te kunnen verschuiven en je grenzen perfect tot de toelaatbare boederijlimiet vol te duwen en nog enorm veel overschot te hebben voor als de tegenstander er doodbeukt. Je kan niet anders dan er nog wat bij duwen en toekijken of ze er dan nog doorbeuken of niet. Als reactie ga je 150 clears terug sturen, evenveel als het aantal dorpen dat je tegenstanders op dat ogenblik op een normale manier heeft gehaald. normaal gezien kan hij dat niet deffen en moest je nog een beetje kunnen spelen dan win je aan dorpen. Wederom geen uitdaging. Dan heb jij vanaf dag één dat je je accountje op deze wereld hebt aangemaakt geen sec ven het spel genoten. Je AM heeft ongeveer 85% van het spel geleverd, jij hebt volgens het aantal dorpen dat je interns je aanboden edels geplaatst en die dan gestuurd als die de dorpen hebben leeggemaakt. Eén van de moeilijkste opdrachten was het juiste aantal boerderijplekken vrijhouden voor het exact aantal edels dat je moest zetten.

Je winst is binnen en je hebt totaal niet genoten van je spel. Je tegenstanders hebben verloren. Maar geen levende ziel van heel deze community die nog maar denkt dat die winst één ding heeft betekend.

Ik ben toevallig turnleerkracht. Weet je wat jongens van de basisschool doen tijdens het voetbalspel in de pauzes. Ze maken ploegjes. En in de meeste gevallen staan de vier beste bij elkaar om dan het enige spelende meisje aan de veel zwakkere tegenstander te gunnen zodat ze 1 speler meer hebben (om hun eigen gemoedsrust te sussen dat dat zo ongeveer wel eerlijk is). Ze winnen de wedstrijd met ongeveer 7-0 op dat kwartiertje. Alleen maar om op het eind het winning gevoel te hebben. Iets wat belangrijk is voor die jongens. Is het zo dat jij iets te kort bent gekomen in je jeugd en jij steeds in dat verliezend ploegje zat, dat je dat nu moet compenseren? Dat vraag ik me nu echt af?

Edit: ik vergeet nog iets, dat woordje "hopelijk" is toch totaal inhoudsloos. Hoe kan je nu "hopen" op een strijd als je voor heel de wereld die je nu hebt gespeeld nog geen één keer een strijd hebt moeten leveren en dan ga jij nu doodleuk verkondigen dat je zit te hopen op een strijd. Een strijd die jij hebt geprobeerd te verkloten door enorm legaal vals te spelen en je eigen al een ontzettende voorsprong te geven. Dat is toch geen strijd. Dat is met een machine gun een gevecht aangaan met een mens die een zakmes in zijn handen heeft. Daar zit jij dan op te hopen.

Ja dat is zeker mijn mening en ik denk ook dat niet veel die met mij delen. Ik vind grote strijden leuk, daarom vind ik bijvoorbeeld ook bb speeds leuk, high action, gaat snel, gebeurt veel. Daarom vind ik ook grotere strijden op normale werelden leuker, iemand edelen van 300k die constant gaat recappen, vooredelen etc vind ik alleen vervelend en beleef ik geen lol aan.

Daarnaast vind ik je voorbeeld van spelende kinderen niet echt toepasbaar in deze situatie. Ieder spel is anders en ik speel ieder spel dan ook anders. Zo speel ik bijvoorbeeld ook CS:GO daar ben ik vrij goed in, rank 500 faceit NL, 10k EU, als iemand dat wat zegt en misschien een game wilt doen :). Soms smurfen mensen op dit spel, dit houd in op een account doel gericht een lagere rank halen om tegen slechtere spelers te spelen. Ik zelf ben hier sterk tegen en vind dat jij dan het spel verpest voor de spelers met een lager niveau, ze hebben immers geen kans tegen iemand die 300 elo meer heeft.
Bij tribalwars daarentegen duurt 1 game niet 30 tot 90 minuten maar eerder een paar maanden. Daarom heb ik liever meer zekerheid op de winst.

Toch zal er zeker een eindstrijd komen waarbij jullie, hoewel met minder punten / dorpen, nog steeds een kans zullen hebben.
 
Reactiescore
660
Ik vind toch dat jij dit spel op deze classic dan volledig hebt gesmurft hoor. De vgl is frapant. Ik zie totaal geen verschil.

@pronoob: ik zal mezelf herhalen, misschien al voor de tweede keer. Natuurlijk internen wij dan ook die speler, daar heeft niemand over geklaagd. Gebruik het ook niet als argument, het heeft er totaal niks mee te maken. Al was de stop wel frapant, wat een ander verhaal is, en waar niet alles over gezegd is geweest.
 

DeletedUser77680

Guest
Ik vind toch dat jij dit spel op deze classic dan volledig hebt gesmurft hoor. De vgl is frapant. Ik zie totaal geen verschil.

Nee de essentie van het smurfen is het kwaliteitsverschil tussen de spelers. Op tribalwars is dit niet meetbaar in een soort score. Wij hebben gewoon elke edge genomen die we konden krijgen, begrijpelijk dat jullie daar soms wat op tegen hebben maar in de echte wereld gebeurt dit ook.
 
Reactiescore
489
Deze accounts hadden meestal geen reële vecht-kans tegen ons, dus boden wij ze de mogelijkheid om ofwel geinternt te worden ofwel DU te worden. Meestal kozen ze wel één van deze opties. Hierdoor hadden zij nog enigszins een toekomst op deze wereld en konden wij met weinig moeite edelen.

Naar mijn mening is dit een slimmere aanpak dan erop los te gaan bashen. Onder het mom van waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Het is namelijk zo dat dit anders een nogal eenzijdige strijd zou zijn.

Dus een speler dit soort pm sturen is een slimme aanpak:
1) wij mogen jouw dorpen gratis edelen
2) je mag onze DU worden (dwz we edelen jouw dorpen als het ons uitkomt)

Wat je hiermee doet is gewoon het plezier wegnemen bij de speler in kwestie. Beter stuur je dan gewoon wat clears/edels en leer je hem redelijk deffen. Dat geeft die jongen tenminste een toekomst, is het niet op deze wereld dan wel op een volgende.

En kan je uitleggen waarom het zonder internen nogal een eenzijdige strijd zou worden? Lijkt me nogal sterk :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bij tribalwars daarentegen duurt 1 game niet 30 tot 90 minuten maar eerder een paar maanden. Daarom heb ik liever meer zekerheid op de winst.

Ze hebben speciaal voor spelertjes zoals jou de premiumbeurs uitgevonden. Je betaald en je winst wordt steeds zekerder. Gelieve dan ook gebruik te maken van die optie.
 
Reactiescore
660
Nee de essentie van het smurfen is het kwaliteitsverschil tussen de spelers. Op tribalwars is dit niet meetbaar in een soort score. Wij hebben gewoon elke edge genomen die we konden krijgen, begrijpelijk dat jullie daar soms wat op tegen hebben maar in de echte wereld gebeurt dit ook.

Op elke counter die ik geef schakel je over naar een ander aspect in het leven. Eerst is het CO weet ik veel wat, dan is het te vgl met het echte leven. Dat is een hele rare en onmogelijke manier van discussie voeren.

Het is gewoon heel simpel en je geeft het eigenlijk voor een stuk toe. Je hebt (volgens eigen manier van denken) erg slim gespeeld door even totaal geen tribalwars te spelen en je zelf een ongelooflijke voorsprong te geven. Om dan te kunnen winnen op een vrij simpele manier.

Dagen geleden zei ik het al tegen Timon. Hoe dan ook jullie kunnen alleen nog maar verliezen. Win je dan is het logisch want je hebt de wereld gesmurft. Verlies je dan ben je echt heeel slecht want met zo'n voorsprong nog verliezen is echt beschamend.

Ik heb de arrogantie (bedankt @Howlin om me er op te wijzen dat ik die bezit) om te beweren dat als wij deze voorsprong hadden op D dan was er totaal niks meer aan te doen.
 

DeletedUser77680

Guest
Op elke counter die ik geef schakel je over naar een ander aspect in het leven. Eerst is het CO weet ik veel wat, dan is het te vgl met het echte leven. Dat is een hele rare en onmogelijke manier van discussie voeren.

Elke keer wanneer jij een duidelijke gestructureerde post post beantwoord ik je vragen punt per punt? Daarnaast voer ik discussies ook liever sprekend. Daarnaast leg ik relaties tussen verschillende dingen wat een vrij normale zaak is tijdens het voeren van discussies, ik vergelijk meestal A met B en leg vervolgens uit waarom ik dat vind om jou duidelijk te maken hoe ik ergens over denk. Dat doe ik omdat het dan misschien duidelijker voor je is waarom ik er zo over denk omdat het voor mij dezelfde gedachtegang is maar bij een andere situatie.

Daarnaast heb ik de afgelopen twee weken ook geen TW gespeeld dus is het inderdaad een vrij gemakkelijke manier om te groeien zonder iets te doen.

Verder ben ik erg benieuwd naar de eindstrijd en jullie kwaliteit. Dan zullen we zien of jullie ondanks de achterstand nog steeds kunnen winnen, zou ik inderdaad ook knap vinden en het dan ook een welverdiende winst vinden. Overigens ben ik nog steeds van mening dat jullie een kans hebben, ik ben benieuwd op hoeveel procent jullie je kans op winnen inschatten?
 
Reactiescore
660
Ik ben eerder een negatief ingesteld persoon en ik denk niet dat we nog winnen. Andere spelers in de stam denken waarschijnlijk anders.
Eén inactieve dag of 2 en wij zijn gerekt als dat toevallig slecht uitkomt. Bij jullie is er daar een ongelooflijke buffer voor.

Ik zie wel dat je probeert te discussiëren maar het is gewoon erg erg lastig om mij te gaan overtuigen waarom je denkt dat je het slim hebt gespeeld.
Je hebt het slim gespeeld of course, anders was je niet 1m groter dan andere spelers. Maar, ..
En dat je zelf met dat CS voorbeeld afkwam was voor mij heel bizar.
Dan zeg je dat je eigenlijk van veel actie houdt, met zelfs een speed als vb. Terwijl een recap oorlog net erg intens kan zijn, en dit wil je dan weer niet spelen.

Over spelen met grote accounts moet je mij niks vertellen. Ik heb een account gehad van 120M (dacht ik), robbeke zelf namelijk. Dan stuur je met een scriptje 5000 aanvallen. Gaat 2w wachten tot ze zijn aangekomen, en als je tegenstander niks doet dan edel je zijn dorpen, en anders stuur je ze nog eens. Dat is toch geen "actie", dat is onwaarschijnlijk saai en net niet de bedoeling van de classic werelden.


EDIT : Ik ben trouwens een ongelooflijke goede verliezer, maar neem het me niet kwalijk dat als we ook daadwerkelijk verliezen, ik je niet zal feliciteren. Dat is een beetje wat je zelf hebt gezocht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77680

Guest
Ik ben eerder een negatief ingesteld persoon en ik denk niet dat we nog winnen. Andere spelers in de stam denken waarschijnlijk anders.
Eén inactieve dag of 2 en wij zijn gerekt als dat toevallig slecht uitkomt. Bij jullie is er daar een ongelooflijke buffer voor.

Ik zie wel dat je probeert te discussiëren maar het is gewoon erg erg lastig om mij te gaan overtuigen waarom je denkt dat je het slim hebt gespeeld.
Je hebt het slim gespeeld of course, anders was je niet 1m groter dan andere spelers. Maar, ..
En dat je zelf met dat CS voorbeeld afkwam was voor mij heel bizar.
Dan zeg je dat je eigenlijk van veel actie houdt, met zelfs een speed als vb. Terwijl een recap oorlog net erg intens kan zijn, en dit wil je dan weer niet spelen.

Over spelen met grote accounts moet je mij niks vertellen. Ik heb een account gehad van 120M (dacht ik), robbeke zelf namelijk. Dan stuur je met een scriptje 5000 aanvallen. Gaat 2w wachten tot ze zijn aangekomen, en als je tegenstander niks doet dan edel je zijn dorpen, en anders stuur je ze nog eens. Dat is toch geen "actie", dat is onwaarchijnlijk saai en net niet de bedoeling van de classic werelden.

Ik begrijp het ten zeerste dat je moeilijk bent te overtuigen. Maar wat je nu post is wat ik probeerde te vertellen inderdaad. Dat wij slim hebben gespeeld door de efficiëntie maximaal te houden, verder probeerde ik je er niet van te overtuigen dat dit zo hoort of wat dan ook wat volgens mij nu allemaal duidelijk is.

Daarnaast is CS een compleet ander spel en misschien niet de beste vergelijking voor de gameplay. Maar daarvoor gebruikte ik het voorbeeld ook niet, het was een reactie op jou spelende kinderen voorbeeld, wat mijn eerlijkheid binnen spelen bekritiseerde - begint nu wel een hele lange ketting te worden.

De actie die ik bedoel ik actie als in veel snel doen niet zozeer het totale formaat van de aanval. Op een spelwereld met snelheid 1 en enorme afstanden zijn 5000 aanvallen niet echt "actie". Ik weet niet in hoeverre je bekent bent met CS maar dat is constante actie. Tribalwars is op speed ook constante actie. Tribalwars is bij een classic met grote accounts ook vrijwel constante actie, je kan namelijk niet binnen 10 min ff alles deffen.
 
Reactiescore
489
Dus een speler dit soort pm sturen is een slimme aanpak:
1) wij mogen jouw dorpen gratis edelen
2) je mag onze DU worden (dwz we edelen jouw dorpen als het ons uitkomt)

Wat je hiermee doet is gewoon het plezier wegnemen bij de speler in kwestie. Beter stuur je dan gewoon wat clears/edels en leer je hem redelijk deffen. Dat geeft die jongen tenminste een toekomst, is het niet op deze wereld dan wel op een volgende.

En kan je uitleggen waarom het zonder internen nogal een eenzijdige strijd zou worden? Lijkt me nogal sterk :D

Kan je deze ff beantwoorden? Dat van eenzijdige strijd snap ik nog steeds niet, kan aan mij liggen ook hoor
 

DeletedUser77680

Guest
Kan je deze ff beantwoorden? Dat van eenzijdige strijd snap ik nog steeds niet, kan aan mij liggen ook hoor

Zal ik doen. Een eenzijdige strijd bedoel ik dat maar 1 partij eigenlijk kans heeft op de winst, misschien niet de juiste woordkeuze maar het lijkt me dat het nu duidelijk is?
 
Bovenaan