Top/flopstammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Het gaat er toch om dat jij een nap hebt met deze 2 spelers en jij ze gaat cf'en door net op dat moment jante te pakken, wat een toeval soeeh. Kan je dan niet al zien hoe een groot front je al hebt bij pain? Vind het echt raar dat je daar nog zulke hulpmiddelen voor nodig moet hebben

Kan jij niet je muil houden over hulpmiddelen? Mister speel met 21 hulp accounts om te kunnen winnen
 

DeletedUser75558

Guest
Kan jij niet je muil houden over hulpmiddelen? Mister speel met 21 hulp accounts om te kunnen winnen
Hij krijgt niet eens hulp qwa os, want dat kan niet eens met deze instellingen. "21 hulp account", jullie spelen met 17 hulp accounts, misschien nog meer. Is dit z'on groot verschil?
 

DeletedUser74009

Guest
Het gaat er toch om dat jij een nap hebt met deze 2 spelers en jij ze gaat cf'en door net op dat moment jante te pakken, wat een toeval soeeh. Kan je dan niet al zien hoe een groot front je al hebt bij pain? Vind het echt raar dat je daar nog zulke hulpmiddelen voor nodig moet hebben

Dat is compleet irrelevant als jente de dag ervoor (ik neem dus aan ten tijde van de al geldende nap) hun aanvalt, en de NAP ook niet met jente is afgesproken? Jente is toch een eigen speler, moet gewoon zijn dorpen kunnen verdedigen, zeker als jullie gister van de aanvallen wisten, en je dus tijd en ruimte had om deff te sturen. Maar als je dan vervolgens overstapt...

Hij krijgt niet eens hulp qwa os, want dat kan niet eens met deze instellingen. "21 hulp account", jullie spelen met 17 hulp accounts, misschien nog meer. Is dit z'on groot verschil?

Je begrijpt toch wel dat dit een figuurlijke opmerking was? Maar soit, als je dan echt wilt rekenen, D+ alle slaafstammen (3) van alexander die tim010 aanvielen, +WAU + I + TA + WAT2 (DU stam wau) = ongeveer 40?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Jente kan niet deffen nie, want Jente heeft eenheden gedumpt :D
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Hij krijgt niet eens hulp qwa os, want dat kan niet eens met deze instellingen. "21 hulp account", jullie spelen met 17 hulp accounts, misschien nog meer. Is dit z'on groot verschil?

Wij speelde met 0 tot jullie met alles wat los en vast hing gingen samenwerken, dus ja. Dat is een groot verschil
 

DeletedUser74009

Guest
Hij zegt toch sure? Dus hij geeft toch toe. Man man man
Of heb jij moraalbrekers op een moraalloze wereld? :D
 
Reactiescore
28
Ik las nog effe dat Holy cola vriendelijk aan pain had gevraagd om dei cf's terug te geven? De reden waarom die dat verdedigde (om ze nog te behouden) was puur om het feit dat hij op jullie vertrouwde in een oorlog met poef, die jullie dus een bg verzoek doen. Dus beetje zielig om dat dan aan te halen

PS Pain heeft net in PM de lopende NAP verbroken en 2 minuten later de aanval gestart. Geen idee of dit een stab is, maar ook niet netjes.
 
Reactiescore
489
Stabbers die niet stabbers een stab aanpraten, ik vond de politiek van D gister toch net iets beter
 
Reactiescore
660
Om de rekening volledig te maken mag je niet vergeten dat er al een twintig hulp accounts zijn geinternd. Die zijn er nu misschien niet meer maar die waren er wel. Ik weet dat je er niks aan kan doen Timon, maar verdedig dan niet steeds die stamgenoten die het wel doen.

Deze bewering is niet fout want oda punten geven een duidelijke en correcte statistiek,en daar staat dat fluffy bijna niet heeft hoeven aanvallen. Buiten dan deze week 1 mooie score en vermoedelijk was dat op tim?

Je kan proberen wat je wil. Daaaagen geleden hebben we het daarover gehad. Je kan niet meer terugdraaien wat is gebeurd. Een deel van je stam is op een heel kinderachtige manier heel groot geworden. Dat sly op eigen houtje een beetje hulp heeft ingeroepen klopt volledig. Dat we nu een bg hebben met platy klopt volledig. Maar dat is nu een dag oud, die bg, dat maakt ons nog niet een zelfde stam als D.
Toch?
 

DeletedUser75558

Guest
Om de rekening volledig te maken mag je niet vergeten dat er al een twintig hulp accounts zijn geinternd. Die zijn er nu misschien niet meer maar die waren er wel. Ik weet dat je er niks aan kan doen Timon, maar verdedig dan niet steeds die stamgenoten die het wel doen.

Deze bewering is niet fout want oda punten geven een duidelijke en correcte statistiek,en daar staat dat fluffy bijna niet heeft hoeven aanvallen. Buiten dan deze week 1 mooie score en vermoedelijk was dat op tim?

Je kan proberen wat je wil. Daaaagen geleden hebben we het daarover gehad. Je kan niet meer terugdraaien wat is gebeurd. Een deel van je stam is op een heel kinderachtige manier heel groot geworden. Dat sly op eigen houtje een beetje hulp heeft ingeroepen klopt volledig. Dat we nu een bg hebben met platy klopt volledig. Maar dat is nu een dag oud, die bg, dat maakt ons nog niet een zelfde stam als D.
Toch?
Welke hulpaccounts als ik vragen mag, zou ik wel preciese namen van willen hebben.

Om de rekening volledig te maken mag je niet vergeten dat er al een twintig hulp accounts zijn geinternd. Die zijn er nu misschien niet meer maar die waren er wel. Ik weet dat je er niks aan kan doen Timon, maar verdedig dan niet steeds die stamgenoten die het wel doen.

Deze bewering is niet fout want oda punten geven een duidelijke en correcte statistiek,en daar staat dat fluffy bijna niet heeft hoeven aanvallen. Buiten dan deze week 1 mooie score en vermoedelijk was dat op tim?

Je kan proberen wat je wil. Daaaagen geleden hebben we het daarover gehad. Je kan niet meer terugdraaien wat is gebeurd. Een deel van je stam is op een heel kinderachtige manier heel groot geworden. Dat sly op eigen houtje een beetje hulp heeft ingeroepen klopt volledig. Dat we nu een bg hebben met platy klopt volledig. Maar dat is nu een dag oud, die bg, dat maakt ons nog niet een zelfde stam als D.
Toch?
Jullie wijken niet meer veel van D af in het bg beleid nee, dat is wat klopt, jullie hebben voor de rest nog wel minder interns, dus voor de rest klopt het.
 
Reactiescore
660
Gewoon tw stats nl , en dan afgaan wat fluffy heeft geedeld, een lange lijst.
 

DeletedUser77680

Guest
Om de rekening volledig te maken mag je niet vergeten dat er al een twintig hulp accounts zijn geinternd. Die zijn er nu misschien niet meer maar die waren er wel. Ik weet dat je er niks aan kan doen Timon, maar verdedig dan niet steeds die stamgenoten die het wel doen.

Deze accounts hadden meestal geen reële vecht-kans tegen ons, dus boden wij ze de mogelijkheid om ofwel geinternt te worden ofwel DU te worden. Meestal kozen ze wel één van deze opties. Hierdoor hadden zij nog enigszins een toekomst op deze wereld en konden wij met weinig moeite edelen.

Naar mijn mening is dit een slimmere aanpak dan erop los te gaan bashen. Onder het mom van waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Het is namelijk zo dat dit anders een nogal eenzijdige strijd zou zijn.
 
Bovenaan