Top/flopstammen

DeletedUser75558

Guest
Wat een gezeik weer, Final mag Jente wel internen en jumpt als het ware naar ons front door Jentes front te pakken en dan ga je zeiken omdat wij achter dat front edelen? Kom op zeg, stop met zeiken en ga effectief eens iets doen ipv constant met de vinger te wijzen
Waarom edel je ook bij pain dan (recht in zijn cluster), kan je me dat uitleggen dan?
 

DeletedUser61134

Guest
Wat een gezeik weer, Final mag Jente wel internen en jumpt als het ware naar ons front door Jentes front te pakken en dan ga je zeiken omdat wij achter dat front edelen? Kom op zeg, stop met zeiken en ga effectief eens iets doen ipv constant met de vinger te wijzen

Dit dus, breek die NAP af als je van mening bent dat hun de NAP ongeldig verklaren en val aan.
 
Reactiescore
28
Waarom edel je ook bij pain dan (recht in zijn cluster), kan je me dat uitleggen dan?

Voor de laatste keer is geen CF als we daar ook edelen. Jentewc moet zelf zijn dorpen beschermen, voordeel voor Pain is dat hij OS kan sturen.
 

DeletedUser74009

Guest
Wow jij kan echt super goed begrijpend lezen, kijk eens verder dan je neus lang is en dan kon je weten dat ik dit absoluut niet goedkeur en dat het bij wijze van spreken was. Lees de volgende keer even alles goed door in plaats van meteen een oordeel te vellen.

Dit antwoord zegt al dat die z'on zielig persoon is, deze persoon is dit dus in normale werelden al gewend en komt ons dus er hier mee lastig vallen. Ik snap niet wat |D| met spelers als finalowner3 moet. Maar idd het is verreweg van iets als Dust of Rewind.

Wat denk je dan dat hij moet doen, hij krijgt aanvallen op jente (dat ziet final) en dan moet die maar holy hem laten pakken en machteloos staan en lekker opgeven? Die aanvallen waren trouwens al uren voor die join met W.A.U. gestuurd, dus ik weet ook sowieso niet wat jullie proberen aan te halen. Ik weet dat jullie dat weten, maar je snapt toch wel dat door dit gedrag ik echt 24/7 ga deffen en jullie voor elk dorpje laat strijden, als jullie het zo willen spelen, dan vind ik het goed. Niet janken dan als het ook bij jullie gebeurd.

Ik snap niet zo goed wat je wilt vertellen, maar jente moet toch in staat zijn zijn eigen dorpen te verdedigen? Zeker als er A- geen afspraken zijn (in vorm van NAP ofzo) B- hij zelf gister en eergister aanvallen loopt te versturen.

Ik haal verder helemaal niks aan met die join van WAU. Ik zeg alleen dat elk argument omtrent nap schending wel afgedaan wordt als je nu pas komt zeiken maar die attacks gister voor je join al zag aankomen, echter toch overstapte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Ik las nog effe dat Holy cola vriendelijk aan pain had gevraagd om dei cf's terug te geven? De reden waarom die dat verdedigde (om ze nog te behouden) was puur om het feit dat hij op jullie vertrouwde in een oorlog met poef, die jullie dus een bg verzoek doen. Dus beetje zielig om dat dan aan te halen
 

DeletedUser74009

Guest
Maar je snapt mn grap wel of moet ik het in teletubbie taal uitleggen?
 
Reactiescore
28
Ik las nog effe dat Holy cola vriendelijk aan pain had gevraagd om dei cf's terug te geven? De reden waarom die dat verdedigde (om ze nog te behouden) was puur om het feit dat hij op jullie vertrouwde in een oorlog met poef, die jullie dus een bg verzoek doen. Dus beetje zielig om dat dan aan te halen

We hebben nergens gevraagd om CF terug te geven. Alleen gevraagd of hij wilde stoppen bb dorpen te edelen in ons cluster:

84945_thumb
PainIsTemporary op 27.02. om 09:05 uur
dus geen enkele? want buiten daar heb ik geen optie
85131_thumb
Holy Cola op 27.02. om 08:47 uur
zeker niet in ons cluster en liefst zo ver mogelijk weg van ons cluster
______________________________________________________________

Team Holy Cola | ►
2666.png
◄ | Seppe

84945_thumb
PainIsTemporary op 27.02. om 08:19 uur
je hebt er letterlijk 100den dat je kan nemen? tot waar mag ik dan wel nemen?
85131_thumb
Holy Cola
phone.png
op 27.02. om 06:48 uur
Svp geen bb dorpen pakken in ons cluster zonder overleg.
 

DeletedUser61134

Guest
Gadver, firedraken. Net nu ik dacht dat het niet veel erger kon.

Ben serieus XD
Als je buurman een schutting in je tuin zet ik zou het ter plekke er weer uit trekken.
Ga jij maar lekker naar de rijdende rechter :)
 

DeletedUser75558

Guest
Maar blijkbaar kan jij telkens met maar 1 of 2 kansen op enkele ms snipen, noem me kritisch maar dat lijkt me toch redelijk sterk. Op die manier zal je de wereld toch makkelijk winnen :D
We hebben nergens gevraagd om CF terug te geven. Alleen gevraagd of hij wilde stoppen bb dorpen te edelen in ons cluster:

84945_thumb
PainIsTemporary op 27.02. om 09:05 uur
dus geen enkele? want buiten daar heb ik geen optie
85131_thumb
Holy Cola op 27.02. om 08:47 uur
zeker niet in ons cluster en liefst zo ver mogelijk weg van ons cluster
______________________________________________________________

Team Holy Cola | ►
2666.png
◄ | Seppe

84945_thumb
PainIsTemporary op 27.02. om 08:19 uur
je hebt er letterlijk 100den dat je kan nemen? tot waar mag ik dan wel nemen?
85131_thumb
Holy Cola
phone.png
op 27.02. om 06:48 uur
Svp geen bb dorpen pakken in ons cluster zonder overleg.
Precies dit, je doet dus hetzelfde wat pain deed en jij niet wou en nu vind je dat wel normaal? Tja
 

DeletedUser75558

Guest
Maar blijkbaar kan jij telkens met maar 1 of 2 kansen op enkele ms snipen, noem me kritisch maar dat lijkt me toch redelijk sterk. Op die manier zal je de wereld toch makkelijk winnen :D
Ik heb ook nergens gezegd dat het voor poef makkelijk gaat worden om door ons heen te komen hoor;)
 
Reactiescore
489
Ben je echt dom ofzo? Bb dorp is niet gelijk aan een spelersdorp, sjonge toch
 

DeletedUser75558

Guest
Ben je echt dom ofzo? Bb dorp is niet gelijk aan een spelersdorp, sjonge toch
Het gaat er toch om dat jij een nap hebt met deze 2 spelers en jij ze gaat cf'en door net op dat moment jante te pakken, wat een toeval soeeh. Kan je dan niet al zien hoe een groot front je al hebt bij pain? Vind het echt raar dat je daar nog zulke hulpmiddelen voor nodig moet hebben
 

DeletedUser61134

Guest
Er zitten echt bar weinig vergelijkingen in haha

Vergelijk het met 2 puddingbroodjes en 7 bakken Ben & Jerry's.
Je bent verschillende hoeveelheden, verschillende producten.

Maar ze bevatten beide over het algemeen lactose.
 
Bovenaan