Top/flopstammen

DeletedUser33734

Guest
Sinds wanneer is een speler edelen die actief is een CF? Bb dorpen edelen midden in een cluster kan ik begrijpen dat dit wordt gezien als CF. We kregen gisteren nog aanvallen binnen van Jentewc, dus actief. Dit betekent dat je een DU ook niet mag edelen in je cluster, wat naar mijn mening je eigen verantwoordelijkheid is om die dorpen te beschermen.

Dat Final zelf de frontdorpen van Jentewc pakt en zo zelf een gigantisch front creëert is zijn keuze. Gisteren heeft Final de stam Sexy verlaten en zijn we de aanval op Jentewc gestart waar we geen NAP mee hadden. Mocht Final nog in Sexy gezeten hebben dan hadden ook Jentewc niet aangevallen. We hadden dan wel geen NAP met Jentewc, maar om misverstanden te voorkomen.

Als ik jullie begrijp moeten we maar toekijken dat Final al de (front)dorpen van Jentewc kan internen, die geen stamgenoot is.

Graag hoor ik jullie mening. Slaan we niet teveel door met "normen en waarden" in een oorlogsspelletje?

Hou toch op zeg

.Final Meltdown vandaag om 10:07 uur
En daarbij was de reden om de frontdorpen eerst te pakken zodat daar de meeste troepen in gebouwd kunnen worden voor onze oorlog begint, dat is gewoon logisch redeneren..
85084_thumb
.Final Meltdown vandaag om 10:06 uur
Nee, jente kapt ermee en ik mocht als stamlid (en hij was mn DU) zijn dorpen pakken.
En aangezien ik dit al verwacht had pakte ik de frontdorpen
En je hebt nooit jente aangevallen en nu plots wel, als hij achter mijn dorpen ligt..
Beetje vreemd niet?
85131_thumb
Holy Cola vandaag om 10:04 uur
Nja das toch ook dezelfde reden dat jij die front dorpen van Jente eerst pakt omdat je weet dat ik die niet mag recappen?
85084_thumb
.Final Meltdown vandaag om 10:03 uur
Niet proper dit omdat je weet dat ik niet kan/mag recappen omdat we een afspraak hebben he


Mooie is dat je gewoon vrolijk verder gaat ook..


Oh, en je jentewc verhaal ik ook complete bullshit

11.jpg
jentewc
phone.png
gisteren om 17:57 uur
van Holy cola
11.jpg
jentewc
phone.png
gisteren om 17:56 uur
19 binnekomende aanvallen, en het worden er nog meer

En wanneer ben ik van stam veranderd?
mrt 07
19:25 .Final Meltdown is tot de stam toegetreden
 

DeletedUser75558

Guest
Sinds wanneer is een speler edelen die actief is een CF? Bb dorpen edelen midden in een cluster kan ik begrijpen dat dit wordt gezien als CF. We kregen gisteren nog aanvallen binnen van Jentewc, dus actief. Dit betekent dat je een DU ook niet mag edelen in je cluster, wat naar mijn mening je eigen verantwoordelijkheid is om die dorpen te beschermen.

Dat Final zelf de frontdorpen van Jentewc pakt en zo zelf een gigantisch front creëert is zijn keuze. Gisteren heeft Final de stam Sexy verlaten en zijn we de aanval op Jentewc gestart waar we geen NAP mee hadden. Mocht Final nog in Sexy gezeten hebben dan hadden ook Jentewc niet aangevallen. We hadden dan wel geen NAP met Jentewc, maar om misverstanden te voorkomen.

Als ik jullie begrijp moeten we maar toekijken dat Final al de (front)dorpen van Jentewc kan internen, die geen stamgenoot is.

Graag hoor ik jullie mening. Slaan we niet teveel door met "normen en waarden" in een oorlogsspelletje?
Effectief zeg je? Er werd vooraf al gecommuniceerd dat final hem zal internen, omdat die ook niet meer actief speelt. Hij wist dit en maakt er gebruik van door lekker in pain en final zijn cluster te edelen, dit is dus een duidelijk cf (cf's). Die aanvallen waren een reactie op zijn aanvallen en ze moesten toch leeggezet worden, dus ja, waarom niet? Dus jij zegt dat je elke noob in je cluster maar snel weg moet edelen, want anders gaat de vijand die pakken? Snap jij de definitie van een clusterfuck wel? Het ging ook niet enkel om final, maar ook om pain. Pain die internt niet eens mee en krijgt een volle cf van holy in zijn cluster, is dat zijn eigen schuld? Ik dacht dat jullie voor fair fights waren, maar duidelijk denk jij daar echt heel anders over.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon alle bb;s bij Finalowner3 wegedelen.
Laat ze maar al hun edels verknallen. :D

Al dat fair play gedoe, stel pussies.
Gewoon desnoods via VV lekker bb's edelen bij de vijand
 

DeletedUser75558

Guest
Gewoon alle bb;s bij Finalowner3 wegedelen.
Laat ze maar al hun edels verknallen. :D

Al dat fair play gedoe, stel pussies.
Gewoon desnoods via VV lekker bb's edelen bij de vijand
Denk dat jij beter weg kan blijven als je er zo over denkt, waar speel je uberhaupt?
 

DeletedUser61134

Guest
Denk dat jij beter weg kan blijven als je er zo over denkt, waar speel je uberhaupt?

Hoezo? Denk je dat afspraken Rusland stopt met onderzeeërs in Europa rond te spioneren?
Of dat Amerika niet met hun grootste slagschepen langs de grens van China gaan varen onder het norm veiligheid?

En dan hebben we het over mensen met een gezond verstand.

Gemiddelde TWer is geen wereldleider of hoogbegaafde politicus en dan is stabben en cfen dus irrelevant gezien het de mentale capaciteit overschrijft.

Mensen hier moeten zich gewoon bezig houden met klikken op hun muisje en minder typen op het toetsenbordje. Is veelte hoog gegrepen allemaal.
 

DeletedUser75558

Guest
Hoezo? Denk je dat afspraken Rusland stopt met onderzeeërs in Europa rond te spioneren?
Of dat Amerika niet met hun grootste slagschepen langs de grens van China gaan varen onder het norm veiligheid?

En dan hebben we het over mensen met een gezond verstand.

Gemiddelde TWer is geen wereldleider of hoogbegaafde politicus en dan is stabben en cfen dus irrelevant.
Precies zoals je het zegt, op wereldniveau handelen landen uit veiligheid en dat is dus begrijpelijk. Dit is een spelletje genaamd Tribal Wars en de wereld heet een "classic", hier is het vanzelfsprekend dat je dingen als, stabben, kata'en en cf'en niet hoort te doen. Doe je dit toch? Dan snap ik niet waarom mensen je nog steeds op het af gaan verdedigen. Je moet niet internationale verschijnselen erbij gaan halen bij een spelletje, dan zit je al sowieso fout.
 
Reactiescore
28
Effectief zeg je? Er werd vooraf al gecommuniceerd dat final hem zal internen, omdat die ook niet meer actief speelt. Hij wist dit en maakt er gebruik van door lekker in pain en final zijn cluster te edelen, dit is dus een duidelijk cf (cf's). Die aanvallen waren een reactie op zijn aanvallen en ze moesten toch leeggezet worden, dus ja, waarom niet? Dus jij zegt dat je elke noob in je cluster maar snel weg moet edelen, want anders gaat de vijand die pakken? Snap jij de definitie van een clusterfuck wel? Het ging ook niet enkel om final, maar ook om pain. Pain die internt niet eens mee en krijgt een volle cf van holy in zijn cluster, is dat zijn eigen schuld? Ik dacht dat jullie voor fair fights waren, maar duidelijk denk jij daar echt heel anders over.

Waar zeg ik effectief? Naar wie werd gecommuniceerd dat Final hem zal internen, wees aub duidelijk wat je bedoeld. Ik geef idd aan dat de dorpen in je cluster, dus ook die van je DU je eigen verantwoordelijkheid zijn. Is toch waanzin als er geen DU meer aangevallen mag worden :eek:.

Pain heeft de afgelopen weken nog bb dorpen in ons cluster gepakt waarbij we vriendelijk verzocht hebben om daarmee te stoppen. Hij heeft zelf CF's gecreëerd door in ons cluster (aan de rand) bb dorpen te edelen.
 

DeletedUser61134

Guest
Precies zoals je het zegt, op wereldniveau handelen landen uit veiligheid en dat is dus begrijpelijk. Dit is een spelletje genaamd Tribal Wars en de wereld heet een "classic", hier is het vanzelfsprekend dat je dingen als, stabben, kata'en en cf'en niet hoort te doen. Doe je dit toch? Dan snap ik niet waarom mensen je nog steeds op het af gaan verdedigen. Je moet niet internationale verschijnselen erbij gaan halen bij een spelletje, dan zit je al sowieso fout.

Ja en uit veiligheid moet je alle bb's en spelers wegedelen.
Doe je dit niet is het je eigen schuld.

Dit is precies een classic.
De oude speelwerelden was je altijd bezig met barbaren uit je cluster te edelen omdat er anders meteen een CF zat.
Dus je wil Classic niet classic spelen, maar als elke andere nieuwe muggezift wereld? :eek:
 

DeletedUser33734

Guest
Waar zeg ik effectief? Naar wie werd gecommuniceerd dat Final hem zal internen, wees aub duidelijk wat je bedoeld. Ik geef idd aan dat de dorpen in je cluster, dus ook die van je DU je eigen verantwoordelijkheid zijn. Is toch waanzin als er geen DU meer aangevallen mag worden :eek:.

Pain heeft de afgelopen weken nog bb dorpen in ons cluster gepakt waarbij we vriendelijk verzocht hebben om daarmee te stoppen. Hij heeft zelf CF's gecreëerd door in ons cluster (aan de rand) bb dorpen te edelen.

Oh kijk, je negeert gewoon even het stukje waar ik je absolute leugens over dat je jente pas aanviel nadat ik van stam veranderd was weerleg.

Typisch
 

DeletedUser75558

Guest
Waar zeg ik effectief? Naar wie werd gecommuniceerd dat Final hem zal internen, wees aub duidelijk wat je bedoeld. Ik geef idd aan dat de dorpen in je cluster, dus ook die van je DU je eigen verantwoordelijkheid zijn. Is toch waanzin als er geen DU meer aangevallen mag worden :eek:.

Pain heeft de afgelopen weken nog bb dorpen in ons cluster gepakt waarbij we vriendelijk verzocht hebben om daarmee te stoppen. Hij heeft zelf CF's gecreëerd door in ons cluster (aan de rand) bb dorpen te edelen.
Dus jij vind dat het dan terug gedaan mag worden door platy? Dus een kata op onze boer en wij mogen heel poef kapot kata'en? Dat is echt een onlogische denkwijze. Holy cola geeft aan jente te pakken, omdat hij "zelf jente ook wilt pakken". Dat is natuurlijk lariekoek, zeg dan gewoon, we moeten die cf's wel pakken anders maken we amper winsten. Het front is namelijk al imens groot, dus ik snap het sowieso en. Maar goed jij zegt dus dat helden nu maar snel alles beter kan edelen anders zitten er straks 100 cf's daar en ook achter poef? (niet dat we dat van plan zijn of course, want wij zijn zo niet), maar dat is toch precies hetzelfe?
 

DeletedUser77689

Guest
Ik zie niet direct in waarom je er trots op bent dat mensen je kanker toewensen. Een ernstige ziekte, echt erg als je ermee scheld. Toch zal je velen pas zodanig ver krijgen wanneer je een echte fk kutlijer bent. Hiermee insinueer ik zeker niet dat je zo'n persoon bent maar meestal is het wel de reden. Omtrent de waarschijnlijkheid van deze reden ga ik geen uitspraken doen...

Voor de duidelijkheid ik ben geen fan van deze woordkeuze. Na dagen lang boze berichten, belachelijke beweringen dat ik dorpen aan de vijand overgegeven heb en ik de enige was die dit gedaan zou kunnen hebben, forum posts met alleen maar verdenkingen niks onderbouwd, niks bewezen. Mede spelers die me in eerste instantie wantrouwen en nijgen naar het geloven van @finalowner3 zijn verhaal en daarom verhaal bij me komen halen. Ik was er klaar mee, jij (timon) heeft dagen lang het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald en vervolgens ga je janken omdat ik n bepaald woord gebruik. Dat dat het enige is dat je elke keer weer aanhaald geeft blijk van hoe sterk je de rest van je verhaal zelf al vind. Doe jezelf mij en iedereen hier een lol en ga je weer ergens anders mee bezig houden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ik wil even duidelijk maken dat firedrakan niet in POEF zit, mocht die gedachten op komen bij sommige mensen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik wil even duidelijk maken dat firedrakan niet in POEF zit, mocht die gedachten op komen bij sommige mensen.

Nja wees eerlijk.
Elke wereld hetzelfde gezeik wat op te lossen is door je cluster dicht te edelen XD
Als iemand mij CF'd zeur ik ook nooit en veeg ik gewoon die speler zo hard weg dat ze geen tijd hebben CF's te ondersteunen.
 
Reactiescore
28
Dus jij vind dat het dan terug gedaan mag worden door platy? Dus een kata op onze boer en wij mogen heel poef kapot kata'en? Dat is echt een onlogische denkwijze. Holy cola geeft aan jente te pakken, omdat hij "zelf jente ook wilt pakken". Dat is natuurlijk lariekoek, zeg dan gewoon, we moeten die cf's wel pakken anders maken we amper winsten. Het front is namelijk al imens groot, dus ik snap het sowieso en. Maar goed jij zegt dus dat helden nu maar snel alles beter kan edelen anders zitten er straks 100 cf's daar en ook achter poef? (niet dat we dat van plan zijn of course, want wij zijn zo niet), maar dat is toch precies hetzelfe?

Nogmaals ik vind dat we geen CF pakken. Jentewc moet zelf zijn dorpen beschermen/recappen.
Je geeft aan dat we een CF bij Pain hebben terwijl hij die zelf creëert. Eerlijk gezegd ben ik niet bekend met de situatie bij 2 helden, weet ook niet wat hier de toegevoegde waarde van is in deze discussie.
 

DeletedUser74009

Guest
Als Jentewc gewoon actief is, is het naar mijn mening geen clusterfuck. Zat idd gister en eergister gewoon aanvallen te versturen ook op POEF vgm. Dat jullie er afspraken om internen mee hebben (c.q. final) is opzich niet het probleem van holy cola.

Holy cola had de laatste paar dagen voor de BG ook een dorp van een mb van sly achter een dorpje van sly gepakt. Je kan zeggen CF. Maarja is inderdaad de verantwoordelijkheid van sly cooper om te zorgen dat het verdedigd wordt.

En goed, als je ziet dat er gisteren aanvallen komen, en je stapt dan alsnog over, dan lijkt me niet dat je het kan gooien op die NAP schending. Dan heb je die kans voorbij laten gaan. Slechts mijn nobele mening.

Wat een lariekoek zeg jij nou? Er ligt een inactieve speler in de cluster van pain en final en dan is het geen cf? Leuke theorie, niet janken als helden straks vol staat met cf' s daar dan

Geeft al aan dat je een zielig persoon bent die niet kan spelen in game en enkel zichzelf bij andere probeert te prijzen, door een beetje het moraalriddertje te spelen. Waarom komen er niet wat betere posters in |D| hier |D| verdedigen, in plaats van |D| leden die dreigen met cf's Denk dat spamkaboutertje hier is die nog op een normale logische manier kan reageren, maar goed, dat is dan mijn mening.

Dit was cynisch bedoeld he?
 

DeletedUser33734

Guest
Nja wees eerlijk.
Elke wereld hetzelfde gezeik wat op te lossen is door je cluster dicht te edelen XD
Als iemand mij CF'd zeur ik ook nooit en veeg ik gewoon die speler zo hard weg dat ze geen tijd hebben CF's te ondersteunen.

Het probleem is juist dat het tijdens een NAP afhandelingstermijn gebeurd, en dat er niet gerecapped mag worden ;p
Anders was het idd gewoon snel op te lossen.

Maar meneer probeert dit vervolgens goed te praten met argumenten dat ze gewacht zouden hebben tot ik de stam verlaten had, wat dus gewoon een totale leugen is.
Pimsie, dat ben je/jullie ook wel met me eens toch?
 

DeletedUser61134

Guest
Het probleem is juist dat het tijdens een NAP afhandelingstermijn gebeurd, en dat er niet gerecapped mag worden ;p
Anders was het idd gewoon snel op te lossen.

Maar meneer probeert dit vervolgens goed te praten met argumenten dat ze gewacht zouden hebben tot ik de stam verlaten had, wat dus gewoon een totale leugen is.
Pimsie, dat ben je/jullie ook wel met me eens toch?

Gewoon edelen.
Dan doe je gewoon zoals hun doen en maak je ervan:
De NAP geldt alleen voor dorpen buiten ons cluster.
 
Reactiescore
28
Oh kijk, je negeert gewoon even het stukje waar ik je absolute leugens over dat je jente pas aanviel nadat ik van stam veranderd was weerleg.

Typisch

Je hebt gelijk, hier zit ik fout. Er zijn idd wat (fake)aanvallen al eerder gestart om te kijken hoe het account Jentewc ervoor stond. Door het overgaan van Final naar W.A.U. zijn deze opgevoerd en zijn we vanaf vanmorgen gaan edelen.
 

DeletedUser75558

Guest
Geeft al aan dat je een zielig persoon bent die niet kan spelen in game en enkel zichzelf bij andere probeert te prijzen, door een beetje het moraalriddertje te spelen. Waarom komen er niet wat betere posters in |D| hier |D| verdedigen, in plaats van |D| leden die dreigen met cf's Denk dat spamkaboutertje hier is die nog op een normale logische manier kan reageren, maar goed, dat is dan mijn mening.

Dit was cynisch bedoeld he?
Wow jij kan echt super goed begrijpend lezen, kijk eens verder dan je neus lang is en dan kon je weten dat ik dit absoluut niet goedkeur en dat het bij wijze van spreken was. Lees de volgende keer even alles goed door in plaats van meteen een oordeel te vellen.

En goed, als je ziet dat er gisteren aanvallen komen, en je stapt dan alsnog over, dan lijkt me niet dat je het kan gooien op die NAP schending. Dan heb je die kans voorbij laten gaan. Slechts mijn nobele mening.
Wat denk je dan dat hij moet doen, hij krijgt aanvallen op jente (dat ziet final) en dan moet die maar holy hem laten pakken en machteloos staan en lekker opgeven? Die aanvallen waren trouwens al uren voor die join met W.A.U. gestuurd, dus ik weet ook sowieso niet wat jullie proberen aan te halen. Ik weet dat jullie dat weten, maar je snapt toch wel dat door dit gedrag ik echt 24/7 ga deffen en jullie voor elk dorpje laat strijden, als jullie het zo willen spelen, dan vind ik het goed. Niet janken dan als het ook bij jullie gebeurd.
 
Reactiescore
489
Holy cola clusterfucked Final meltdown? Had ook niet anders verwacht van hem, die weet natuurlijk ook wel dat die een eerlijke fight nooit kan winnen

Wat een lariekoek zeg jij nou? Er ligt een inactieve speler in de cluster van pain en final en dan is het geen cf? Leuke theorie, niet janken als helden straks vol staat met cf' s daar dan

Wat een gezeik weer, Final mag Jente wel internen en jumpt als het ware naar ons front door Jentes front te pakken en dan ga je zeiken omdat wij achter dat front edelen? Kom op zeg, stop met zeiken en ga effectief eens iets doen ipv constant met de vinger te wijzen
 
Bovenaan