Top/Flopstammen

DeletedUser67517

Guest
Je had geen NAP met L4D, je had een NAP met een aantal spelers van L4D. Is nogmaals nagevraagd aan de spelers. Je hebt vannacht een aanval geplaatst, zonder de NAP de beeindigen, je hebt dus gestabt.
Ik had een NAP met L4D, besproken met Catona, die destijds leider was van L4D.
De NAP was zelfs informeel, door te stellen dat ik ze niet aan zou vallen uit oogpunt van respect (gezien het mijn oude stam was).
 

DeletedUser67517

Guest
Maar als ik het goed begrijp is de speler waarmee rank 1 een nap zou hebben naar een vijandelijk kamp gegaan? In dat geval vraag ik mij af hoe serieus die nap genomen kan worden.

Wel vind ik het vreemd dat er uberhaupt een nap staat tussen rank 1 en l4d. Ik zag laatst in de statistieken namelijk dat rank 1 wat l4d spelers clearde/edelde. Dat zou dan wel betekenen dat hij een speler met een nap stabt. Hoe zit dit?
Arnoniempje en Ezio vielen mij als eerste aan. Arnoniempje had een dorp overgenomen van mij, waardoor de NAP opgezegd werd. Deze werd toen internt door Ezio, die de dorpen probeerde te recappen en die overnames zijn dus pure recaps.
 

DeletedUser73696

Guest
Maar als ik het goed begrijp is de speler waarmee rank 1 een nap zou hebben naar een vijandelijk kamp gegaan? In dat geval vraag ik mij af hoe serieus die nap genomen kan worden.

Wel vind ik het vreemd dat er uberhaupt een nap staat tussen rank 1 en l4d. Ik zag laatst in de statistieken namelijk dat rank 1 wat l4d spelers clearde/edelde. Dat zou dan wel betekenen dat hij een speler met een nap stabt. Hoe zit dit?

NAP is een Niet Aanvals Pact, in wijze heb je geen enkele relatie tot elkaar. Vijanden kunnen ook een tijdelijk NAP hebben, misschien door persoonlijke omstandigheden of iets. Dat cona nou slecht is in communiceren en zijn relaties niet onderhoud, heeft L4d er waarschijnlijk voor doen kiezen om de Cookie kant te kiezen. Jammer dat Rank 1 dan besluit lekker te stabben met een nachtaanval ;)
 

DeletedUser67517

Guest
NAP is een Niet Aanvals Pact, in wijze heb je geen enkele relatie tot elkaar. Vijanden kunnen ook een tijdelijk NAP hebben, misschien door persoonlijke omstandigheden of iets. Dat cona nou slecht is in communiceren en zijn relaties niet onderhoud, heeft L4d er waarschijnlijk voor doen kiezen om de Cookie kant te kiezen. Jammer dat Rank 1 dan besluit lekker te stabben met een nachtaanval ;)
Ik heb niet gestabbed. Lees nou eens wat ik zeg.
Daarnaast blijf je wel heel stil over het feit dat je spelers in mijn cluster rekruteert.
 

DeletedUser77793

Guest
Mijn excuses over alle commotie die hierdoor ontstaat, was niet mijn bedoeling.
Hebben ook geen spelers uit jouw cluster gerekruteert hé cona, hebben gewoon gefuseerd met volledige stam
 

DeletedUser4771

Guest
Haha, lieve schat. Het een 1)kans geven van een speler en 2)vervolgens hem dorpen laten clearen 3)en stiekem snel edelen jn zijn cluster is gewoon een vieze actie. Dat jij dat niet begrijpt, kan ik niks aan doen dat jij niet slim genoeg ben en onder hte niveau van een gemiddelde TW'er denkt.

1) Ja
2) Nee
3) Nee

Jij begon gelijk als een meisje van 9 te dreinen in hoeveel verschillende talen en culturen wij jullie wel niet benadeeld hadden ipv gewoon normaal te communiceren. Maargoed, nu ik je wat beter ken weet ik dat dat laatste geen optie is. Maar interessant Mike, ik ga je weer even negeren tot je nog wat dommers doet;)
 

DeletedUser74430

Guest
Mijn excuses over alle commotie die hierdoor ontstaat, was niet mijn bedoeling.
Hebben ook geen spelers uit jouw cluster gerekruteert hé cona, hebben gewoon gefuseerd met volledige stam

Dat is gewoon letterlijk hetzelfde, of je nou een speler aantrekt of meerderen/alle spelers van een bepaalde stam, het is in beide gevallen rekruteren van één of meerdere spelers. In dit geval rekruteren jullie gewoon spelers die in het cluster van je vijand liggen, het is geen direct clusterfucken en ik hang er nu ook niet een waardeoordeel aan, maar het is gewoon een feit dat je spelers rekruteert in het cluster van Rank 1 natuurlijk.
 

DeletedUser74552

Guest
Over het algemeen is de kwaliteit in deze fase van een wereld redelijk hoog. Nu wordt het voor anderen ook interessant die op grotere accounts willen gaan spelen. Naarmate een wereld vordert zal de activiteit minder worden en daarmee de kwaliteit achteruit gaan. Wanneer Calm nu sterker is, heeft het een betere uitgangspositie nieuwe co-rekruuts aan te trekken dan Karma. Ik geloof niet dat de spelers in Karma een beter netwerk hebben om spelers te werven dan Calm. In ieder geval niet veel beter. Als bij beide stammen de kwaliteit en activiteit zal teruglopen, zoals gewoonlijk, zal Calm nog steeds sterker blijven in de toekomst. Calm groeit tevens sneller dan Karma, dus een kwantitatief voordeel heeft Karma in de toekomst waarschijnlijk ook niet. Het is alsof je Neymar, Suarez en Messi in een speelveld zet en Neymar schakelt samen met Messi eerst Suarez uit, om daarna tegen Messi te strijden. Daat gaat hij niet winnen.

Daarbij komt nog dat door 'de val van Ontdek' de kans groter wordt dat Calm en Karma een groot front gaan krijgen, dat dan maanden stil moet liggen. Dat benadeeld de groei van beide stammen op de langere duur.

Persoonlijk vind ik wel dat je veel aannames doet in je argumenten. Je neemt aan dat spelers in Karma een minder netwerk hebben om spelers te werven dan Calm. Terwijl je bijvoorbeeld al met mij nooit hebt samengespeeld. Hoe zou jij kunnen weten hoe groot mijn netwerk is. Daarnaast ben ik wel met je eens dat op papier Calm de beter positie heeft op het moment. Dat Calm sneller groeit lijkt mij ook enigszins logisch als je kijkt naar de fronten die Karma heeft op dit moment. Aan de ene kant ligt Rank 1 en aan de andere kant Ontdek. In ieder geval heeft ontdek al bewezen dat ze wel wat in huis hebben. Lijkt mij dat Karma meer hooi op zijn vork heeft dan Calm op dit moment. Vandaar dat Calm natuurlijk sneller groeit. Ontdek is ook nog lang niet weg gespeeld ondanks dat derpina daar nu dus geleaved is. Al met al kan ik me wel vinden in je argumenten maar er hoeft maar iets anders te lopen en het word een totaal ander scenario. Ik denk dat met al dat loof naar Calm ze zich af vragen waar je solli blijft :D. Waar is Snurk in je redenatie eigenlijk ? Daar hoor ik je niet over. Calm zal natuurlijk ook front hebben met bibber naast misschien een front met Karma. Goed voorbeeld met Neymar en Messi maar je vergeet de rest van het team(wereld).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik vind het eigenlijk wel frappant dat hier gesteld wordt dat calm over meer kwaliteit bezit dan karma. Hoe kun jij in godsnaam een dergelijke afweging maken, sweehx? Ik ben oprecht heel benieuwd. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt noch bevestig ik je uitspraak. Ik vraag mij alleen af waar jij je op basseert.

Hetzelfde geldt voor de groei tussen karma en calm. Dat calm nu sneller groeit blijkt enkel uit de ranglijst. Ze hebben ondertussen evenveel leden als karma maar zijn karma wel voorbij gegaan in punten. Ook zitten de nummers 1 & 2 van deze wereld in calm. Ik denk dat jij je uitspraak vooral op deze feiten basseert, kan dat kloppen? In dat gevel help ik je er graag aan herinneren dat calm een shitload aan interns heeft dus dat deze statistieken een vertekent beeld geven.

Kortom, ik ben benieuwd hoe jij de afweging tussen karma en calm hebt gemaakt. :)

Ook ben ik benieuwd naar je argument over dat calm een groter netwerk zou hebben. Ik betwijfel dat ten zeerste en ben opnieuw benieuwd hoe je daarbij komt. Laat ik wel eerst mijn definitie geven over een groot netwerk. Ik versta daaronder dat je verscheidene topspelers kent die je naar je stam toe kan halen, spelers die zich al meermaals bewezen hebben en actief zijn. Ik versta er dus niet onder dat je veel spelers kent ( grootste gedeelte van de tw spelers bakt namelijk geen bal van dit spel).
 

DeletedUser73696

Guest
Dat is gewoon letterlijk hetzelfde, of je nou een speler aantrekt of meerderen/alle spelers van een bepaalde stam, het is in beide gevallen rekruteren van één of meerdere spelers. In dit geval rekruteren jullie gewoon spelers die in het cluster van je vijand liggen, het is geen direct clusterfucken en ik hang er nu ook niet een waardeoordeel aan, maar het is gewoon een feit dat je spelers rekruteert in het cluster van Rank 1 natuurlijk.

Dus dan ga je maar stabben? Rank1 liet de spelers in zijn cluster toe.
 

DeletedUser74430

Guest
Dus dan ga je maar stabben? Rank1 liet de spelers in zijn cluster toe.

Je quote mijn post, maar vervolgens reageer je totaal niet op hetgeen ik in mijn post duidelijk wil maken. Dat is alleszins niet wat je er vervolgens onder zet. Het is niet zo dat je zolang je iets roept en herhaalt, het vanzelf de waarheid wordt, al is dat fenomeen hier op het AF wel eens van toepassing. Begin eerst eens inhoudelijk te reageren op de posts van Cona die de situatie goed uitlegt, alvorens je random onder verschillende quotes gaat plaatsen dat Rank 1 stabt.
 

DeletedUser39679

Guest
Ik heb een Casual account ja, ben 1 van de enige die die wereld ook effectief heeft gebruikt om te leren, mijn excuses dat ik nu ik het spel beheers het niet op delete heb gezet. Ik was zelf ook gerespecteerd door de vijand op wereld 33. Congratz je doet het even goed als een casual speler, weer iets voor je palmares. Wat dat van die classic is weet ik niet, ik heb er maar 1tje serieus gedaan, ik weet niet meer welke stam ik inzat en ik heb geen enkele fight gehad met het classicgroepje. Dus vanwaar jij me nu wilt beschuldigen heb ik geen idee. Ik heb nooit gestabbed en ben het ook niet van plan.

Vroeger had een speler die duidelijk minder heeft gepresteerd nog respect voor iemand die toch al wat achter zijn naam heeft staan. Die tijd is misschien inderdaad voorbij hoe jij postte. Ik weet wel in welke stam je zat hoor, in Stop. En Stop heeft toevallig mijn stam destijds gestabbed door met VV's ons aan te vallen terwijl we een BG hadden. En dan met het antwoord, de VV's zitten niet in de Stop. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Waarom zou je als classic speler denigrerend doen tegenover een casual speler? Ben je opeens minder als je kiest voor een casual ipv een classic?

Ik zeg nergens dat je minder bent als je een casuel speelt in plaats van een classic. Ik zeg alleen dat iemand wel zijn plaats moet kennen en enig respect mag hebben.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Vroeger had een speler die duidelijk minder heeft gepresteerd nog respect voor iemand die toch al wat achter zijn naam heeft staan. Die tijd is misschien inderdaad voorbij hoe jij postte. Ik weet wel in welke stam je zat hoor, in Stop. En Stop heeft toevallig mijn stam destijds gestabbed door met VV's ons aan te vallen terwijl we een BG hadden. En dan met het antwoord, de VV's zitten niet in de Stop. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Dus nu noem je me stabber omdat ik tijdelijk in een stam zat die jou weken nadat ik stopte heeft gestabt. Ik durf te wedden dat jullie helden nog anoniem aan het spelen waren toen ik actief was. Beetje opletten met je vreemde beschuldigingen. Straks ben ik een stabber omdat ik op W33 de winnende stam verliet nadat overwinningsvoorwaarden werden behaalt door een afspraak te breken. Ben 1 van de weinige spelers die dat ooit heeft gedaan. Je kiest er weer een goede uit om van stabben te beschuldigen...
 

DeletedUser73195

Guest
Vroeger had een speler die duidelijk minder heeft gepresteerd nog respect voor iemand die toch al wat achter zijn naam heeft staan. Die tijd is misschien inderdaad voorbij hoe jij postte. Ik weet wel in welke stam je zat hoor, in Stop. En Stop heeft toevallig mijn stam destijds gestabbed door met VV's ons aan te vallen terwijl we een BG hadden. En dan met het antwoord, de VV's zitten niet in de Stop. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.



Ik zeg nergens dat je minder bent als je een casuel speelt in plaats van een classic. Ik zeg alleen dat iemand wel zijn plaats moet kennen en enig respect mag hebben.
Met andere woorden vindt jij jezelf heel wat en moeten anderen die in jouw ogen minder gepresteerd hebben, jouw voeten kussen; ongeacht of zij hun kennis of inzichten gewoon veel beter kunnen verwoorden (hetgeen erom draait op dit forum)?
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik wel dat je veel aannames doet in je argumenten. Je neemt aan dat spelers in Karma een minder netwerk hebben om spelers te werven dan Calm. Terwijl je bijvoorbeeld al met mij nooit hebt samengespeeld. Hoe zou jij kunnen weten hoe groot mijn netwerk is.

Ik vind het eigenlijk wel frappant dat hier gesteld wordt dat calm over meer kwaliteit bezit dan karma. Hoe kun jij in godsnaam een dergelijke afweging maken, sweehx? Ik ben oprecht heel benieuwd. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt noch bevestig ik je uitspraak. Ik vraag mij alleen af waar jij je op basseert.

Hetzelfde geldt voor de groei tussen karma en calm. Dat calm nu sneller groeit blijkt enkel uit de ranglijst. Ze hebben ondertussen evenveel leden als karma maar zijn karma wel voorbij gegaan in punten. Ook zitten de nummers 1 & 2 van deze wereld in calm. Ik denk dat jij je uitspraak vooral op deze feiten basseert, kan dat kloppen? In dat gevel help ik je er graag aan herinneren dat calm een shitload aan interns heeft dus dat deze statistieken een vertekent beeld geven.

Kortom, ik ben benieuwd hoe jij de afweging tussen karma en calm hebt gemaakt. :)

Ook ben ik benieuwd naar je argument over dat calm een groter netwerk zou hebben. Ik betwijfel dat ten zeerste en ben opnieuw benieuwd hoe je daarbij komt. Laat ik wel eerst mijn definitie geven over een groot netwerk. Ik versta daaronder dat je verscheidene topspelers kent die je naar je stam toe kan halen, spelers die zich al meermaals bewezen hebben en actief zijn. Ik versta er dus niet onder dat je veel spelers kent ( grootste gedeelte van de tw spelers bakt namelijk geen bal van dit spel).

Wanneer Calm nu sterker is, heeft het een betere uitgangspositie nieuwe co-rekruuts aan te trekken dan Karma. Ik geloof niet dat de spelers in Karma een beter netwerk hebben om spelers te werven dan Calm. In ieder geval niet veel beter.

Om te beginnen heb ik niet beweert dat Karma een minder netwerk heeft dan Calm. Ik heb gezegd dat ik niet geloof dat het een beter netwerk is dan Calm heeft. Beetje raar dat mij door jullie beiden een paar dagen geleden een slecht leesvermogen werd toegedicht en je nu beiden gewoon mijn woorden verdraaid. Maar bon.

Contacten zijn altijd belangrijk voor een stam om nieuwe spelers te werven. Uiteindelijk komt het vaak vooral op de contacten van de leiding aan of de juiste spelers aangeworven kunnen worden. De stamleider van Karma is Krepox. Jasey heeft zeker wel veel contacten, dat geloof ik wel. Ik geloof echter ook dat er veel mensen zijn die liever zonder dan met hem spelen, omdat hij zijn mening niet onder stoelen of banken schuift. (Belgen knappen daar overigens sowieso al erg op af vaak.) Ik heb er dus mijn vraagtekens bij dat Karma in ieder geval een beter netwerk heeft dat bruikbaar is.

Mijn mening dat Calm meer kwaliteit bezit is gemaakt op de overweging van de spelers die er spelen. Ik kan ze onmogelijk allemaal weten, maar de manier waarop Karma ontstaan is ten opzichte van het ontstaan van Calm is verschillend. Calm is opgezet met degelijke accounts die snel groeide en er is naar elkaar toe internt. Karma heeft matige accounts met dertijds slechtere groei die elkaar zoveel dekking gaven dat ze nu meer kunnen uithalen. Dit is in ieder geval hoe ik het zie. Dat de spelers in Karma verbetert zijn ten opzichte van het begin verwacht ik wel, door het rekruteren van een paar oudgediende, maar je kan niet iedereen vervangen.

Het maakt verder eigenlijk helemaal niet uit of de groei van Calm een vertekent beeld geeft over kwaliteit. Want ik gebruikte het als een argument voor de kwantiteit die Karma niet zomaar zal behalen op Calm.
 

DeletedUser77787

Guest
Zullen we het ooit over koetjes en kalfjes gaan hebben in de plaats van Duivels en Engeltjes ;-;
 

DeletedUser3435

Guest
Contacten zijn altijd belangrijk voor een stam om nieuwe spelers te werven. Uiteindelijk komt het vaak vooral op de contacten van de leiding aan of de juiste spelers aangeworven kunnen worden. De stamleider van Karma is Krepox. Jasey heeft zeker wel veel contacten, dat geloof ik wel. Ik geloof echter ook dat er veel mensen zijn die liever zonder dan met hem spelen, omdat hij zijn mening niet onder stoelen of banken schuift. (Belgen knappen daar overigens sowieso al erg op af vaak.) Ik heb er dus mijn vraagtekens bij dat Karma in ieder geval een beter netwerk heeft dat bruikbaar is.
.
Met mensen die normaal doen heb ik geen problemen, dus daarom zal mijn netwerk dat overigens veeeeel uitgebreider is dan de meeste wel degelijk beter zijn. Ik verkies sowieso een complete noob die je wat kan bijleren ipv spelers die zichzelf heel wat vinden maar nog niks betekend hebben. Meestal gaan die dan ook nog eens rennen als ze beseffen dat ze het niet kunnen halen omdat ze denken dat ze één of andere reputatie die er niet is moeten redden. (Snurk)Overigens wilt een AF discussie niet zeggen dat ik niet met deze mensen in een stam kan zitten, al zijn er een paar die ik nooit zou toelaten waaronder bv King Ringo, Agonoize, Beast Incarnate etc. Snurk heeft een slecht netwerk als je ziet dat ze al zoveel accounts verloren zijn terwijl ze zichzelf allemaal als toppers zien, dat wil je echt niet in je stam hebben.
 
Bovenaan