Top/Flopstammen

DeletedUser4771

Guest
Die 3 spelers zijn wel niet vertrokken door zijn P&P.

Zijn P&P heeft een 'discussie' intern gestart. 2 accounts daar van hechte veel waarde aan wat hij op het forum uitkraamde. Daar zijn we over in gesprek gegaan met de stam en dat is geëscaleerd. Bepaalde dingen gezegd waardoor een samenwerking in de toekomst uitgesloten is (tussen bijv Concept en Diego). Diego en Dora de eer aan zichzelf gehouden en beide de stam verlaten. Ondanks dat ik kilometers van ze af sta kwa gedachten gang wens ik ze natuurlijk ook gewoon een leuke wereld 50 en dat lukt beter als we niet bij elkaar zitten.;)

JMJ is een held en is met name overgestapt vanwege ligging. Goed met elkaar over gepraat en dit leek JMJ de beste oplossing. We waren al bezig met wat verbindingen maar dat zouden net even te veel accounts worden (3 denk) om in die hoek overwicht te hebben. JMJ en Calm zijn gewoon goed uit elkaar gegaan. Tenminste.. ik zou nog steeds mn laatste speerman voor ze opofferen.

Samenvattend:
Diego en Dora uit de stam door mismatch met de rest (P&P startte discussie)
JMJ weg vanwege ligging en zelf goede ervaringen met Diego en Dora.
 

DeletedUser4771

Guest
Oh ik heb er geen problemen mee hoor, snap alleen niet waarom je alle vuile was van je stam buitenhangt omdat een paar heikneuters een opmerking maken.
Ah zo. Dan snap ik je:p.

Ik kan het niet meer eens zijn met je uitspraak. Toch zijn blijkbaar 2 'top' spelers en oud Calm leden gevoelig gebleken voor de opmerkingen van die "heikneuters". Ik wilde de zaak dus gewoon afsluiten met de feiten. Maargoed. Komt nu (hoop en verwacht ik) wel een stille periode aan:).

Met jou erbij niet nee.
De enige persoon binnen Tribalwars die ik echt haat. Mensen, ik stel u voor aan Andy.:dislike:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou gewoon een punt zetten achter die stam als je niet eens je betere spelers vast kan houden, dan is het net een soort fucking Ajax, je komt er nooit in de grote wereld.
 

DeletedUser4771

Guest
Ik zou gewoon een punt zetten achter die stam als je niet eens je betere spelers vast kan houden, dan is het net een soort fucking Ajax, je komt er nooit in de grote wereld.
Dit is een zeer eenzijdige opmerking. Daarnaast, wat zijn de betere spelers? Een logisch antwoord zou misschien zijn degene met de beste skills, grootste accounts en meeste farmopbrengsten. Feit alleen blijft dat als je anders over zaken denkt en te maken hebt met sterke karakters en meningen (netjes verwoord he:D) je er niet uit gaat komen. Ik persoonlijk werk dan liever samen met spelers die je bijna als vrienden gaat beschouwen en die alles voor elkaar over hebben. Liever dat dan dat je over ieder puntje uren moet discussiëren en je de interpretatie ruimtes (niet iedere pm of post is altijd formeel) altijd weer om je oren krijgt.

Punt zetten achter de stam.. En dan? We hebben nu een massief stamcluster. Focus op verbinding is weggevallen gezien we die met deze samenstelling al hebben. Lol met de overige stamgenoten. Prima dan toch zo. Wat de toekomst brengt zien we wel;)
 

DeletedUser77679

Guest
Zijn P&P heeft een 'discussie' intern gestart. 2 accounts daar van hechte veel waarde aan wat hij op het forum uitkraamde. Daar zijn we over in gesprek gegaan met de stam en dat is geëscaleerd. Bepaalde dingen gezegd waardoor een samenwerking in de toekomst uitgesloten is (tussen bijv Concept en Diego). Diego en Dora de eer aan zichzelf gehouden en beide de stam verlaten. Ondanks dat ik kilometers van ze af sta kwa gedachten gang wens ik ze natuurlijk ook gewoon een leuke wereld 50 en dat lukt beter als we niet bij elkaar zitten.;)

JMJ is een held en is met name overgestapt vanwege ligging. Goed met elkaar over gepraat en dit leek JMJ de beste oplossing. We waren al bezig met wat verbindingen maar dat zouden net even te veel accounts worden (3 denk) om in die hoek overwicht te hebben. JMJ en Calm zijn gewoon goed uit elkaar gegaan. Tenminste.. ik zou nog steeds mn laatste speerman voor ze opofferen.

Samenvattend:
Diego en Dora uit de stam door mismatch met de rest (P&P startte discussie)
JMJ weg vanwege ligging en zelf goede ervaringen met Diego en Dora.

Was niet door de P&P hoor, wij waren het al langer simpelweg oneens met de houding van de stam.
 

DeletedUser77681

Guest
Gebruikten ze te weinig boostaccounts? :D

Ah, dacht al waar blijft deze fabel.
Mss eens verder kijken dan je neus lang is, ondersteuning komt in sommige gevallen echt van stamgenoten, en niet van boosters.

Dat Benji en Diego graag stamloos wilden spelen met boosters, betekend niet dat iedereen zo speelt.

Bij deze, de boosters van Kleine Johannes, alias
zenj007.



2brepyeiccuol.png

Megaslimme actie om dat te posten trouwens.
Overigens is de 2e naam, Bring home the bacon, het scout account van Kleine Johannes.

Deze zelfde Kleine Johannes, oftewel Benji en al of niet als co, danwel als vv Diego ontkenden in allle toonaarden dat hun ook maar enige connectie met dit account hadden, helaas wisten wij bij het zien van de naam Deathstroke al genoeg.

Nadat Johannes geadeld was, nog effe lekker zitten spiken met je vv's, ook lekker stoer.
Vriendelijk verzoek voor je bilmaatjes, volgende keer geen time bot gebruiken, helemaal niks kunnen snipen, ondanks grote praatjes in PM, en dan plots op 14 ms wel?
En dorpen afbreken is ook beetje sneu nietwaar?
Oh en de hele buurt mailen ons aan te vallen omdat je zelf te idioot bent om in een stam te geraken is ook best wel beetje triestig.

Tot het volgende avontuur.
 

DeletedUser62882

Guest
Ah, dacht al waar blijft deze fabel.
Mss eens verder kijken dan je neus lang is, ondersteuning komt in sommige gevallen echt van stamgenoten, en niet van boosters.

Dat Benji en Diego graag stamloos wilden spelen met boosters, betekend niet dat iedereen zo speelt.

Bij deze, de boosters van Kleine Johannes, alias
zenj007.


Megaslimme actie om dat te posten trouwens.
Overigens is de 2e naam, Bring home the bacon, het scout account van Kleine Johannes.

Deze zelfde Kleine Johannes, oftewel Benji en al of niet als co, danwel als vv Diego ontkenden in allle toonaarden dat hun ook maar enige connectie met dit account hadden, helaas wisten wij bij het zien van de naam Deathstroke al genoeg.

Nadat Johannes geadeld was, nog effe lekker zitten spiken met je vv's, ook lekker stoer.
Vriendelijk verzoek voor je bilmaatjes, volgende keer geen time bot gebruiken, helemaal niks kunnen snipen, ondanks grote praatjes in PM, en dan plots op 14 ms wel?
En dorpen afbreken is ook beetje sneu nietwaar?
Oh en de hele buurt mailen ons aan te vallen omdat je zelf te idioot bent om in een stam te geraken is ook best wel beetje triestig.

Tot het volgende avontuur.

Salty?
 
Bovenaan