Top/Flopstammen

Reactiescore
298
Alsjeblieft Jan, ik moest zelfs opzoeken waar jij speelde. Ik heb vanaf het begin tot het einde met Niek samengewerkt, Niek en Tom zelfs. Alleen jij zal Tom wel niet eens kennen. Bespaar me alsjeblieft de moeite en laat jezelf er lekker buiten. Ik zou best een discussie met je willen aangaan, maar zou niet eens weten wat je uberhaupt gedaan hebt.

Blijkbaar ken je me nog wel, dus heb wel een indruk achtergelaten. Je kan wel uit de hoogte doen dat je me moest opzoeken, maar je weet dondersgoed waar ik heb gespeeld. Als ik niks zou hebben gedaan op w42, zat ik destijds niet in die befaamde 'lijderschat' waar deze kneuzendiscussie over gaat.

Inhoudelijk: je verkondigt klinklare onzin Mike, vandaar dat ik op je reageer. Je bent die chat destijds nooit geleaved omdat je er simpelweg niet in zat. Je was boos omdat je te horen kreeg dat deze chat bestond en ik er wel inzat en jij niet. Iets wat ik toen best begreep, ik zat immer pas 2 weken (mss zelfs minder lang) in Seau. Ik ook heb aangegeven dat ik best mijn plek wilde opgeven voor jou, maar daar wilde men niet van horen.

Er is nooit gesproken over het rekruteren van |WAO|-accounts tot na de val van Vitae, waarbij ook alleen MWR besproken is. Deze is uiteindelijk gerekruteerd om de positie van Rush veilig te stellen, de angel uit Fury (overblijfsel Vitae en WAO) te halen en een voortslepende oorlog die allang was beslist te voorkomen.

En ik heb pas nog wat spelers, kernspelers, van Seau gesproken. Sommige wisten niet eens de naam van je account, zoveel aandeel had je in de winst jongen!

Als je het account van Krepox op w42 niet kent, mag je jezelf geen kernspeler van Seau. noemen. Oftewel, dit argument kan de prullenbak in.

Maar als je je bedenkt dat voor de bans Vitae gewoon meer dan 100 dorpen voor stond op Seau.

Onjuist, Vitae stond 46 dorpen voor op Seau op het moment van de bans.


Ik denk eerder dat Karma hypocriet bezig is. Jullie begonnen al onterecht te zeiken op ons en gaan min of meer dreigen met een clusterfuck war als we niet toegeven. Wij wilden hoe dan ook al geen clusterfuck war, juist om deze wereld nog een enigszins een leuke wereld te laten zijn.

Je wilt geen cf-oorlog, en om het goede voorbeeld te geven beginnen jullie maar direct met het nemen van een cf? Dan is Rhei. de hypocriete en niet andersom.

Verder is die CF van Grommende gewoon legit gepakt en heb ik daar geen probleem mee. Moet quintkiller z'n cluster maar schoon houden van kleinere spelers. Het is echter wel tekenend voor het consequent falen van Rhei dat Grommende over moet gaan tot cf's pakken om misschien eens kans te maken op dorpenwinst. Het zou eervoller zijn het zonder cf's te doen, mja.

En als je echt niet aan cf's wilt doen: er is vanuit Karma uit maar 1 cf genomen, door Uhtred. Wissel die uit en stop beide met zeuren.

Want TW gaat al zo achteruit en helaas wilt Karma overgaan tot een speelstijl die heel deze wereld gaat verzieken. Speel het spel met ballen en niet op zo´n lage manier als je gisteren als stam nog iets anders verkondigt.

Zelfde verhaal als met kata's en stabs, kans van 0,0 dat Karma hiertoe overgaat. Dan zijn ze namelijk direct een heel deel van hun spelers kwijt.

Dat is idioterie van de bovenste plank. Jullie zouden LoC of een andere rimstam bij wijze van aanvallen en clusterfucks daar pakken. ij gaan een BG of nap met hen aan en dan zouden jullie dat niet meer mogen doen, want ja die horen bij Rhei. en doen daardoor mee aan de eindstrijd. Al zouden het bij wijze van spelers zijn met een moraal van 40% voor de Karma accounts.

Vergelijking die op niks trekt. LoC is vijand van Karma, net als Rhei. Dorpen edelen van de vijand, ongeacht waar die dorpen liggen, kan nooit cf'en zijn. Daarom dus ook dat dorpen van Tony nemen niet eens in de buurt komt van cf'en.

Haha. Het is triest dat je die dorpen überhaupt pakt.

Tony is een intern van Rhei, ligt buiten het stamcluster van Rhei en heeft geen banden met iemand van Karma of Bibber. Hoe is godsnaam is het dan triest als wij van Tony edelen, ongeacht of we dat via een mb doen of niet?
 

DeletedUser49913

Guest
Als je bij mij komt met speler A cf't me dus ik cf speler b uit de bg stam maar lekker terug ben je bij mij verkeerd.

Had een leukere oorlog met jullie verwacht.
 

DeletedUser61134

Guest
Als je bij mij komt met speler A cf't me dus ik cf speler b uit de bg stam maar lekker terug ben je bij mij verkeerd.

Had een leukere oorlog met jullie verwacht.
Serieus?
Je had alleen al IETS verwacht van Rhei. ?
Gekkie :$
 
Reactiescore
1.165
Kom maar weer eens een kijkje nemen, gaat niet goed met Rhei zie ik?
 

DeletedUser61134

Guest
En dan verklaarden mensen mij voor gek in het begin.
Ik had toch gezegd Rhei. is grote drol in een Mexicaans tankstation!
 
Reactiescore
1.454
Zit een verzin in geloven wat je zegt en negeren wat je zegt. Denk dat de meesten van Karma het wel eens waren dat Rhei. flop is van begin af aan. Echter negeerde we je op de hoop dat je dan toch gewoon een keer weg zou gaan...
 

DeletedUser61134

Guest
Zit een verzin in geloven wat je zegt en negeren wat je zegt. Denk dat de meesten van Karma het wel eens waren dat Rhei. flop is van begin af aan. Echter negeerde we je op de hoop dat je dan toch gewoon een keer weg zou gaan...

Met Saté had Karma al verloren.
Dat is de echte waarheid ^^

Een bedankje is op zijn plek :eek:
 
Reactiescore
1.454
Met Saté had Karma al verloren.
Dat is de echte waarheid ^^

Een bedankje is op zijn plek :eek:

Naja, met zo'n destructieve houding die jij hebt zal Rhei. al gevallen zijn hoor...
En om nu te zeggen dat jij de gene bent die Rhei. zou hebben gered is natuurlijk een nieuw niveau lachwekkend.

Echter als jij er blij van wordt wil ik best even bedanken. Maar doe het alleen als je dan non-stop lopen te spammen. Ok? :$
 

DeletedUser61134

Guest
Naja, met zo'n destructieve houding die jij hebt zal Rhei. al gevallen zijn hoor...
En om nu te zeggen dat jij de gene bent die Rhei. zou hebben gered is natuurlijk een nieuw niveau lachwekkend.

Echter als jij er blij van wordt wil ik best even bedanken. Maar doe het alleen als je dan non-stop lopen te spammen. Ok? :$

Als niemand problemen zoekt ben ik wel degelijk een goede speelster ^^
En dat was ook sarcasme, ze zouden huidige floppers alsnog aangenomen hebben :(

En ik zal zeker stoppen met W50 spammen. Wereld is al bijna over dus kan er niet omheen ^^
 
Bovenaan